Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Lomax

Is de ontwikkeling gestopt :?

De nieuwe spyware blaster moet ik steeds met de hand update en NOD32 v3 herkent het programma ook niet :?
Reg. datum: 16 september 2006

quote:
hjs schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:53:
Is de ontwikkeling gestopt :?

De nieuwe spyware blaster moet ik steeds met de hand update en NOD32 v3 herkent het programma ook niet :?
Zijn inderdaad wel heel lang geen updates meer uitgekomen. Ook herkent hij de nieuwe spybot versie niet. De setup blijft openstaan bij scannen.

Jammer, dit was echt een heel simpel programma om spyware te verwijderen.
Joy to the world!

Ik heb er maar 's een mailtje aan gewaagd. Het zou jammer zijn als het niet meer wordt doorontwikkeld, ik doe o.a. helpdeskwerk en het is o zo handig om mensen Hitman Pro te kunnen laten gebruiken. Pffft... ik moet er niet aan denken om mensen telefonisch door allerlei anti-spyware proggies heen te loodsen... :|

Systeemspecs: Klik hier!

Reg. datum: 16 september 2006

quote:
Wildfire schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:59:
Ik heb er maar 's een mailtje aan gewaagd. Het zou jammer zijn als het niet meer wordt doorontwikkeld, ik doe o.a. helpdeskwerk en het is o zo handig om mensen Hitman Pro te kunnen laten gebruiken. Pffft... ik moet er niet aan denken om mensen telefonisch door allerlei anti-spyware proggies heen te loodsen... :|
Inderdaad, het was juist ideaal voor mensen die niet zo handig met computers waren.

Met 1 knop werd de hele pc gescand. :)
Reg. datum: 12 maart 2008

quote:
J-Media schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:24:
Inderdaad, het was juist ideaal voor mensen die niet zo handig met computers waren.

Met 1 knop werd de hele pc gescand. :)
Ik ben al een tijd afgestapt van Hitman om op pc's van 'niet zo handige mensen' te zetten. Het 1 knop systeem was prachtig maar begon meer en meer problemen te geven.

Ik zet bij die mensen nu de free version van superantispyware erop, en eigenlijk moet ik zeggen dat ik er ten eerste minder over hoor klagen dat het 'vreemd' of 'niet werkt' plus dat het veel beter cleaned dan alle tools van hitman samen.

Joy to the world!

quote:
Wildfire schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:59:
Bijna een week later en geen enkele reactie gehad. Ik denk dat Hitman Pro een zachte dood is gestorven en dat is o-zo-jammer.

Systeemspecs: Klik hier!

Lomax

quote:
SYNC4489 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:28:

Ik zet bij die mensen nu de free version van superantispyware erop, en eigenlijk moet ik zeggen dat ik er ten eerste minder over hoor klagen dat het 'vreemd' of 'niet werkt' plus dat het veel beter cleaned dan alle tools van hitman samen.
Thanx, handig programma.
Ik ga hitmanpro maar eraf gooien.
Reg. datum: 09 april 2004

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, want via de support mail van hitmanpro krijg ik geen antwoord. Afgelopen weekend de PC van m'n pa laten scannen met hitmanpro. Alles leek goed te gaan, de zooi is ook inderdaad weg... Echter na de reboot ging hitmanpro nog verder. Na een uur bleef deze nog steeds op hetzelfde venster hangen. Reageerde nergens meer op. Dus afgesloten via taakbeheer.

Wat er nu aan de hand is: geen enkele applicatie start meer. Sterker nog, ook simpele dingen als "deze computer" en dergelijke openen niet meer. Alles loopt simpelweg vast. Iemand enig idee hoe dit kan? Ook Windows opstarten met de laatst bekende werkende configuratie helpt niet. Safe mode gaat iets beter, maar ik kan hier verder niets mee in safe mode (voor zover ik weet).

Alvast heel erg bedankt voor een reactie :).

Excuses trouwens dat het zo'n oud topic is, maar aangezien er altijd word gezegd dat je eerst de zoekfunctie moet gebruiken, wel, bij deze O-)

ksborg wijzigde dit bericht 03-12-2008 15:36 (8%)

The future is not set
Reg. datum: 24 januari 2000

Van welke site heb je die gedownload (en is dat hitmenpro 3?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

quote:
MeNTaL_TO schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:09:
Van welke site heb je die gedownload (en is dat hitmenpro 3?)
http://www.surfright.nl/nl

Zie net dat die link veranderd is, want ik ging gewoon naar www.hitmanpro.nl. Maar het is inderdaad versie 3.

Reg. datum: 07 maart 2000

@ksborg

Probeer eens:
- Start
- Uitvoeren
- type: sfc /scannow
- Enter

Windows gaat dan controleren of alle Windows bestanden aanwezig zijn en onbeschadigd zijn. Indien nodig kopieert 'ie bestanden vanuit een backup map, of vanaf de XP CD.

quote:
lordsnow schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:05:
@ksborg

Probeer eens:
- Start
- Uitvoeren
- type: sfc /scannow
- Enter

Windows gaat dan controleren of alle Windows bestanden aanwezig zijn en onbeschadigd zijn. Indien nodig kopieert 'ie bestanden vanuit een backup map, of vanaf de XP CD.
Thanks, ik ga het thuis even proberen straks :).

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009