www.baskoole.com
Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Reageer Nieuw Topic[Edit:]Heb nog even gezocht, deze bedoelde ik: met de XP CD opstarten naar de recovery console, en dan in C:\windows\system32 'copy userinit.exe wsaupdater.exe'
Dit is inderdaad gelijk het grote nadeel van Hitman (net als degene boven je ook al aangeeft): je weet niet meer wat er gebeurt, het overzicht is weg. In het geval van problemen erg lastig..
BoGhi wijzigde dit bericht 23-04-2005 01:31 (18%)
Reden: Zelf even gezocht
P4 1.8a@2.62 - MODded Colorcase Noblesse -
Bedankt voor de tip, ik heb bestand gecopieerd maar helaas geen resultaat, er komen geen usernames tevoorschijn. Weet iemand misschien welke bestanden het nog meer zouden kunnen zijn die in de weg zitten ?quote:BoGhi schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:28:
[Edit:]Heb nog even gezocht, deze bedoelde ik: met de XP CD opstarten naar de recovery console, en dan in C:\windows\system32 'copy userinit.exe wsaupdater.exe'
www.baskoole.com
P4 1.8a@2.62 - MODded Colorcase Noblesse -
www.baskoole.com
Reg. datum: 27 april 2005
Als 2de: Nog enkele dingen die ik nog mis in Hitman Pro, misschien ideeën voor de komende versies. :
- CCleaner (of een gelijkaardig of beter programa).
- Ondersteuning voor de meest bekende virusscanners (denkend daarbij aan Norton, McAfee, TrendMicro, Panda,... ik weet niet in hoeverre die TrendMicro en McAfee gratis versies die er nu al in zitten kunnen concureren met de versie waarvoor je moet betalen).
- Schijfdefragmentatie nadat alle rommel van je pc gegooid is. (kan je zo bijvoorbeeld 1x in de week je pc 's laten op staan als je gaat slapen, dan krijgt je pc een heel onderhoud en als dat gedaan is sluit ie mooi vanzelf af, allemaal met 1 programma, zalig toch?)
quote:ut_alpha schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:10:
- Schijfdefragmentatie nadat alle rommel van je pc gegooid is. (kan je zo bijvoorbeeld 1x in de week je pc 's laten op staan als je gaat slapen, dan krijgt je pc een heel onderhoud en als dat gedaan is sluit ie mooi vanzelf af, allemaal met 1 programma, zalig toch?)
Defragmentatie...
dat lijkt me ook een leuke extra feature
I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...
http://www.nu.nl/news/521...ruimt_onvoldoende_op.html
Nog maar een paar procentjes en je bent Bill Gates voorbij....
Leuk voor Marco.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Defragmentatie moet dan eigenlijk vanaf een aparte OS (bootable from cd) worden uitgevoerd, anders stoort je Windows de defragmentatie wellicht. Kijk eens naar BartPE bijvoorbeeld...quote:Chillz schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:23:
[...]
Defragmentatie...
dat lijkt me ook een leuke extra feature
Staat daar bij "aangepaste niveau" de optie op "hoog"?
Zo ja, dan heb je hetzelfde probleem als dat ik heb.
Bij Hitman Pro moet je overigens bij de instellingen kijken naar wat er gewijzigd wordt in Internet Explorer. Hier staat vast de instellingen bij die de instellingen reset of sommige opties anders instelt.
code:
1
| C:\WINDOWS\system32\bcmwltry.exe is gewist HKLM\..\Run, bcmwltry=bcmwltry.exe is gewist |
Gaat om dit progje: http://www.liutilities.co.../processlibrary/bcmwltry/
Het ligt ws ook aan de manier waarop deze zich kenbaar maakt in registry ed maar het is toch wel vervelend als dat zomaar opeens gewist wordt (ok alleen de opstart entry in het register, het bestand zelf stond gelukkig nog in de quarantaine), en je de boel dan handmatig weer terug moet zetten. De registry entry is nl wel helemaal weg dus nu moet ik het weer voor elkaar zien te krijgen dat het programma weer opstart als ik windows opstart. Zou dus wel handig zijn als de bijbehorende registryentry ook in de quarantaine gezet kan worden of dat je zelf aan kunt geven dat het gewist moet worden.
Ik zie trouwens ook net dat het probleem ook op het hitmanpro supportforum is aangekaart: http://www.antispywareoff...rum/showthread.php?t=6436
MSN6/GoT smilies in Trillian (Basic) | Gathering of Smilies | FC Iuglans @ Profcoach Competitie
quote:De registry entry is nl wel helemaal weg dus nu moet ik het weer voor elkaar zien te krijgen dat het programma weer opstart als ik windows opstart.
bcmwltry.exe in je opstarten map plaatsen?
Edit:
Ok.
magnifor wijzigde dit bericht 03-07-2005 00:20 (5%)
Mja ik heb het anders (en ook gemakkelijk) aangepast, had hier Winpatrol op de pc staan en daarmee kon ik hem als startup entry toevoegen. Hij staat nu in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run. De startup folder kan dus leeg blijven hier.quote:
MSN6/GoT smilies in Trillian (Basic) | Gathering of Smilies | FC Iuglans @ Profcoach Competitie
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Een bug gevonden, bij Spybot S$D blijft t programma na t scannen hangen en moetk handmatig op de fix problems knop duwen. Het is neit meer dan een luxe als ik t niet hoef te doen, maar t zou toch handig zijn als t gewoon start en forget zou worden
Specs: CM Centurion 5 kast, Asus Atlas 450 Watt psu, A8N-SLI, AMD64 3200+ @ 2,7 Ghz, 1GB PC3200 CL3 @ 455, Asus 7900GT @ 540/1600, Seagate 160 GB IDE
AMD XP Athlon 2400+, 1 x 256DDR ram, Soltek Nforce2 SL-75FR2-L moederbord, Gforce4 MX 440 64DDR Windows XP sp1
Een changelog heb ik niet en kan ik ook niet vinden (Hitman begon deze versie zojuist te downloaden).
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
In een stacaravan kan je ook gewoon zitten
TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-09-2005 16:44 (64%)
qed
Welk programma / engine gebruikt hitman eigenlijk? (Dus voor het aansturen van de programma's)
Nee, ik wil het niet namaken rippen o.i.d, maar voor een heel ander iets gebruiken.
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last