quote:F_J_K schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:29:
[...]
offtopic:
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Als prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen![]()
Ik mis in de artikelen inderdaad ook het feit dat HP een schil is die leuk is voor n00bs, maar helemaal niets doet aan spywareherkenning of verwijdering: dat wordt aan andere mensen / programma's overgelaten. Maar IMHO genoeg over dat het in de krant staat, dit is een techforum
Over naar de techniek: gevonden zaken worden IIRC meteen verwijderd. Iets dat het mij al te eng maakt om te gebruiken, maar voor anderen: is er nog steeds een undo?
Hmmm, zo had ik er nog niet over gedacht, je hebt gelijk, het is niet mark zijn progje die de rommel opruimt, eigenlijks heeft mark van allemaal losse progjes 1 progje gemaakt.
Zelf gebruik ik het ook niet, ik heb gewoon een paar spyware removers geinstalleerd staan, en die doen hun werk naar behoren, om heel eerlijk te zijn heb ik het 1x geprobeerd maar naar het scannen vond microsoft zijn anti spyware remover tool nog 3 dingen.
En over dat die de dingen gelijk verwijderd zonder je te vragen of het wel verwijderd moet worden, heb je ook een punt, verwijderd die iets belangerijks wat eigenlijks niet verwijderd moest worden, ben je idd de pineut (of zit er nu inmiddels al een back-up systeempje erin).
Wat je dus al zei, het is meer een progje voor de n00bs, maar de echte tweaker doet het denk ik wel anders.
/edit
daarbij wil ik wel zeggen dat ik het wel waardeer hoor dat iemand voor de reguliere internet gebruiker zo'n progje maakt, en juist voor die mensen is het wel weer reuze handig.
Lo3bas wijzigde dit bericht 30-01-2005 11:32 (6%)
Zonder verlies te kennen is winst niets meer waard.