Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Game over.
Reg. datum: 11 december 2004

quote:
F_J_K schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:29:
[...]

offtopic:
Vraag je wel af of je in een bedrijf software wilt draaien waar de legale status niet heel zeker is. Als prive persoon kan je wellicht er van uit gaan dat markloman het netjes heeft afgedekt en hij dus eventuele advocaten op zijn dak krijgt, maar als bedrijf niet. AFAIK dan als iemand die wel eens een wetboek heeft gezien maar meer ook niet. Lullig als de BSA langs komt en je opeens mag betalen ;)

Ik mis in de artikelen inderdaad ook het feit dat HP een schil is die leuk is voor n00bs, maar helemaal niets doet aan spywareherkenning of verwijdering: dat wordt aan andere mensen / programma's overgelaten. Maar IMHO genoeg over dat het in de krant staat, dit is een techforum ;)

Over naar de techniek: gevonden zaken worden IIRC meteen verwijderd. Iets dat het mij al te eng maakt om te gebruiken, maar voor anderen: is er nog steeds een undo?

Hmmm, zo had ik er nog niet over gedacht, je hebt gelijk, het is niet mark zijn progje die de rommel opruimt, eigenlijks heeft mark van allemaal losse progjes 1 progje gemaakt.
Zelf gebruik ik het ook niet, ik heb gewoon een paar spyware removers geinstalleerd staan, en die doen hun werk naar behoren, om heel eerlijk te zijn heb ik het 1x geprobeerd maar naar het scannen vond microsoft zijn anti spyware remover tool nog 3 dingen.
En over dat die de dingen gelijk verwijderd zonder je te vragen of het wel verwijderd moet worden, heb je ook een punt, verwijderd die iets belangerijks wat eigenlijks niet verwijderd moest worden, ben je idd de pineut (of zit er nu inmiddels al een back-up systeempje erin).

Wat je dus al zei, het is meer een progje voor de n00bs, maar de echte tweaker doet het denk ik wel anders. :Y)

/edit
daarbij wil ik wel zeggen dat ik het wel waardeer hoor dat iemand voor de reguliere internet gebruiker zo'n progje maakt, en juist voor die mensen is het wel weer reuze handig.

Lo3bas wijzigde dit bericht 30-01-2005 11:32 (6%)

Zonder verlies te kennen is winst niets meer waard.

Arke.nl Babysitter :D

quote:
mr_petit schreef op zondag 30 januari 2005 @ 04:45:
in versie 1.7.6 stopt hitman pro bij mij nadat ad-aware heeft gescant. (line 1000 of zoiets)
nadat je ad-aware de gevonden items laat verwijderen en ad-aware afsluit gaat hitman pro wel weer verder.

Heeft iemand anders hier ook last van?
Oudere versies hadden hier ook wel last vast, het is heel computer specifiek als zich dat voordoet....

"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

Reg. datum: 05 september 2000

1.7.6 is nu uit volgens de site, heb net een oude 1.6.1 geupdate en daarna heb ik 1.7.7?
Typefoutje of is er alweer een update uit?

Reg. datum: 25 februari 2002

quote:
drunkfux schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:08:
1.7.6 is nu uit volgens de site, heb net een oude 1.6.1 geupdate en daarna heb ik 1.7.7?
Typefoutje of is er alweer een update uit?
Via de webupdate komt inderdaad versie 1.7.7 uit, Mark zal nog bezig zijn om de volledige installer ook te updaten naar 1.7.7.

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

www.gentoo.org

hee is dat jouw tooltje, wist niet dat de devver ervan op GoT zat :D

Op de UPC helpdesk raden we dat tooltje heel vaak aan bij spyware gevallen :)

p.s. op de site staat dat het tooltje alleen met WinXP zou werken, maar het werkt hier ook prima onder 2000, dus misschien dat je dat aan kan passen ;)

De topicstarter is de maker van deze tool, en inderdaad werkt deze ook ook onder W2k zoals ook al aangegeven op de website

LianLi PC-65B, MSI 845E Max2 BLR, P4 1.6A@2.8Ghz 1.7v Alpha 8942, Logitech Cordless Desktop Optical, Wallmounted AG Neovo X-174 TFT

'79 Trans Am
Reg. datum: 13 oktober 2004

Ligt het aan mij?
Met regelmaat krijg ik te zien dat de databases zijn 'outdated'. De updatefunctie staat wel aangevinkt.
Ik verwijder dan Hitmanpro in z'n geheel en daarna installeer ik opnieuw.
Dan is van alle programma's de nieuwste versie geinstallerd en zijn de databases de laatst nieuwe.
Een beetje omslachtig maar dan werkt het perfect.
Enig idee?

Boyd Kooij

quote:
Boyd57 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:39:
Ligt het aan mij?
Met regelmaat krijg ik te zien dat de databases zijn 'outdated'. De updatefunctie staat wel aangevinkt.
Ik verwijder dan Hitmanpro in z'n geheel en daarna installeer ik opnieuw.
Dan is van alle programma's de nieuwste versie geinstallerd en zijn de databases de laatst nieuwe.
Een beetje omslachtig maar dan werkt het perfect.
Enig idee?

Naar mijn idee doet de allereerste init van het programma wel een volledige update.

Een ander probleem wat al meer mensen zijn tegen gekomen denk ik:
Mijn spysweeper geeft nu de melding dat deze 'Expired' is, en scanned dus ook niet.
Hoe is dit op te lossen :? Want een uninstall van Hitman lost het niet op namelijk......

quote:
crashoverride schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:25:
[...]
Mijn spysweeper geeft nu de melding dat deze 'Expired' is, en scanned dus ook niet.
Hoe is dit op te lossen :? Want een uninstall van Hitman lost het niet op namelijk......
Nu moet je Spysweeper kopen, de trial is voorbij. Of anders niet meer met Spysweeper laten scannen.

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

1. Geweldig programma, gebruik het veel bij klanten alleen jammer van win98 maarjah doen we dat gewoon op de ouderwetse manier.

2. Is het niet mogelijk om de oude free versie van SpySweeper er terug in te stoppen die niet na 30 dagen er mee ophoud, die maar 1x geupdate kan worden en dan via een omweg alsnog updates installeren ( update files downloaden en overschrijven ).
Als je hem niet meer kan vinden heb ik hem wel voor je.

Modbreak: Nee. We gaan hier geen warez verhandelen. SpySweeper kan je hier kopen.

Een GEWELDIG gratis alternatief !
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ook mijn complimenten.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PS. Al enig idee wanneer de 2.0 versie word gelanceerd ?

F_J_K wijzigde dit bericht 07-02-2005 14:28 (13%)

VirtualPC2004 voor de échte IT(test)'er.......... JE KUNT NIET ALLES WETEN!

quote:
WimB schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:28:
[...]

Nu moet je Spysweeper kopen, de trial is voorbij. Of anders niet meer met Spysweeper laten scannen.
Heb nu wel een officiele full version van SpySweeper (nou ja m'n vader heeft 'm gekocht :P)

was een persoonlijkheid
Reg. datum: 27 maart 2004

Ik ben zeer tevreden over Hitmanpro. Echter een klein probleempje; als ik het laat lopen met CWShredder, dan loopt het vast na CWShredder; bij het icoontje staat dan Line: Winwait(ongeveer). Er gaats niks verder ook niet als ik in Taakbeheer kijk. Misschien nuttig om te vermelden dat ik in CWShredder wel op <next> moet drukken maar nergens anders op. Als ik CWShredder niet aanzet werkt het wel helemaal. Het gaat dus nu wel; eerst CWShredder dan de rest, maaar handiger zou zijn alles tegelijk!

doe eens raar, doe wasserball

Skeptic enthusiast

Misschien leuk om te horen: ik heb inmiddels Hitman Pro voor een aantal mensen uit het buitenland (oa. Zweden, Denemarken en Engeland) aangeraden, en ook zij waren erg enthousiast. Ze begrepen uiteraard niet wat er stond bij de Nederlandstalige setup, dus daar heb ik ze even door heen geholpen, maar toen het scannen eenmaal begonnen was heeft het een hoop rotzooi opgeruimd. Je tool begint al internationale bekendheid te krijgen! :D

Designer &amp; Coder

Ik zie het tooltje ook al op verschillende buitenlandse website's aangeboden staan.
Bij de digitale revolutie was het: Het wapen tegen Spyware komt uit Nederland: HitmanPro

Complimenten...
Ge-wel-dig programma :)
Reg. datum: 08 juni 2002

Is er ook een mogelijkheid om alle 'foute' bestanden "in quarantaine te zetten" of iets dergelijks?
Ik denk namelijk dat 1 van de programma's die door Hitman gerund worden een bestandje heeft weggehaald die niet schadelijk was en die ik nog nodig heb.
Gelukkig heb ik nog wel ergens een backup, maar het is wel vervelend.

Hitman Pro 2.0 is uit. Dit zijn de wijzigingen:
quote:
* Het Hitman Pro SurfRight beschermingssysteem. Lees aandachtig de opmerking die verschijnt als je het wilt activeren. Meer informatie later deze week op de website.
* Nieuw bedienoppervlak / userinterface. Hitman Pro kun je nu nog sneller starten door slechts de Start-knop te bedienen. Verder is er nu een Stop-knop aan boord zodat Hitman Pro kan worden afgebroken. De installer is ook aangepast.
* Uitgebreide (en volledig Nederlandse) rapportage.
* McAfee Stinger is vervangen door McAfee VirusScan op basis van de SuperDAT van McAfee (welbekend bij de experts). De SuperDAT kent 115.000+ virussen terwijl de McAfee Stinger er slechts 50 kent.
* Trend Micro Sysclean virusscanner toegevoegd. Het motto is: 2 virusscanners vangen meer virussen dan 1 virusscanner.
* Verbeterd proxyserver support. Proxyservers waarop je je moet aanmelde (authenticeren) worden nu ook ondersteund.
* Upload van spyware-statistieken naar de centrale Hitman Pro webserver. Deze anonieme gegevens worden per land op de website beschikbaar gemaakt. De statistieken-server is momenteel offline dus er zal ERROR1 verschijnen in het rapport.
* Hitman Pro Setup bevat niet langer de externe onderdelen (Ad-Aware, Spybot, etc.). Deze worden vanaf nu allemaal gedownloadt van het Internet, mocht dat nodig zijn. Bij installatie moet de gebruiker de licentieovereenkomsten van de verschillende externe componenten accepteren. Hitman Pro zal eerst de nodige onderdelen downloaden en installeren zodat je daarna koffie kunt gaan drinken. Voor experts verschijnt op de website een handleiding hoe je met een USB stick of CD een computer offline kunt schoonmaken.
* Je kunt de externe onderdelen (Ad-Aware, Spybot, etc.) nu op een andere doellocatie installeren. Alleen Spy Sweeper is nog een uitzondering hierop.
* Hitman Pro kan nu een Nederlandse Spy Sweeper installeren. Verwijder de oude Spy Sweeper eerst met het onderdeel Software in het Configuratiescherm mocht je dit willen.
Je kan hem hier downloaden.

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

Reg. datum: 11 maart 2002

Krijg de volgende error met HitmanPro-2
http://home.hccnet.nl/mvanrijnen/files/hitmanproerror.jpg

en hierna gebeurt er niks meer ....

Spyware? Die!

Je kunt je vragen beter op het HitmanForum stellen.

Reg. datum: 11 maart 2002

quote:
J-P IT schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:48:
Je kunt je vragen beter op het HitmanForum stellen.
ja, sorry, dacht ik ook net aan. Heb dat ook net ff gedaan ....

Als je een oude versie van HitmanPro op je PC hebt staan dan is het aan te raden om deze eerst te verwijderen, ook alle andere onderdelen die door HitmanPro zijn geinstalleerd.

Ready Set Go
Reg. datum: 13 augustus 2001

HitmanPro 2 is uit.
Nog niemand dat gezien of geprobeerd?

Nog mooier en handiger.
Veel instellingen mogelijk.
Je moet nu ook per progje de voorwaarden accepteren (I agree).

Hulde.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Reg. datum: 23 november 1999

Inderdaad, zijn ook al enige kleine updates geweest ondertussen, want inmiddels is het al versie 2.0.5. Ook de website is aangepast.

MSN6/GoT smilies in Trillian (Basic) | Gathering of Smilies | FC Iuglans @ Profcoach Competitie

in search of...
Reg. datum: 15 augustus 2001

thumbs up for Hitman Pro d:)b

gister versie 2.0(.5) gedraaid en het ging weer als vanzelf

Maar toch een vraagje
Misschien heb ik er te snel (door Hitman of door dit topic) doorheen gekeken, maar ik kon nergens de optie vinden om mijn andere schijven/ partities te scannen...

Nu staan alle programma's, installaties ed allemaal bij mij op C.
Alle andere schijven op mijn systemen bevatten voornamelijk alleen data. Toch staan er soms ook wat .exe's tussen die uitgevoerd worden, dus zou ik de andere schijven ook graag van tijd tot tijd controlleren.

Iemand een oplossing?

I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...

Ready Set Go
Reg. datum: 13 augustus 2001

Je kan toch 'uitgebreide inspectie' aanvinken.
Volgens mij scant HitmanPro dan je hele PC.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Finishing move: Batista Bomb
Reg. datum: 30 mei 2000

Tijden het opstarten van Hitman Pro 2 krijg ik de volgende error:

Line 0 (File "C:\Programas\Hitman Pro\hitmanpro2.exe");

If $GUIMsg = $btn_SurfRight Then
If $GUIMsg = ^ ERROR

Error: Variable used without being declared.

Daarna sluit wordt hitmanpro automatisch weer afgesloten.
Bij een reinstall krijg ik hetzelfde probleem...
Ik probeer Hitman Pro te draaien op een portugese win xp, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: