Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 augustus 2004

Ik ben al enige tijd bezig met een alles in één spyware/adware killer. Ik heb het programma Hitman Pro genoemd en het is door iedereen te gebruiken.
De download is bijna 16MB en bevat de nieuwste versies van deze programma's (freeware versies):

- Merijn CWShredder
- Ad-Aware SE Personal
- SpySweeper 3 Free
- SpyBot Search & Destroy
- McAfee AVERT Stinger
- Spyware Block List
- SpywareBlaster

De volgende componenten komen niet van derden:
- DSO Exploit immunize
- HTA Exploit immunize
- Messenger service disabler
- Disable Internet Explorer Install on Demand (JIT)
- Disable Internet Explorer Third Part Extensions (Toolbars, etc)
- Reset Internet Explorer Internet Zone to at least Medium
- Reset Internet Protocol

Hitman Pro installeert deze programma's vanzelf en bediend ze ook vanzelf. De gebruiker hoeft alleen maar te selecteren welke componenten uitgevoerd moeten worden.
De nieuwste versies en definities worden automatisch gedownload van het Internet.

Je kunt de installer (16MB) op de nog zeer beknopte website downloaden:
http://www.hitmanpro.nl

Wie suggesties of bugs heeft, let me know. Thanks!
Mark

Update: Website aangepast.
Update: Deze thread is hier geopend om input te krijgen voor verbeteringen om van Hitman Pro de ultieme tool te maken.

markloman wijzigde dit bericht 02-09-2004 18:18 (32%)

http://www.hitmanpro.nl/

Reg. datum: 10 september 2001

Al wel vast een tip. Zet op je website welke programma's in het pakket zitten en welke versies het zijn. Zet ook de datum van release bij, dat lijkt me wel erg handig.

'k Zal vanmiddag eens kijken of het pakket 'in orde' is :)
Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

Hmm, ziet er goed uit, maar (het klinkt dom) ik vertrouw het niet. Waarom? Je hebt geen posthistory, dus ja, wie weet is het een virus ofzo (ja ik ben heel snel achterdochtig).

Kun je eens wat meer info posten, wat screenshots misschien? En nog de vraag, HITMAN is dus al die programma's onder één shell. Is het dan ook zo, dat je ze apart kunt updaten? Of zijn het gewoon losse programma's die via een simpel menu individueel opgestart kunnen worden?

Vanavond gooi ik het programma eens door mijn testbak heen, eens even kijken of het wat is :)

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

Ik weet niet of jij de ontwikkelaar van Hitman Pro bent, maar ik raad deze aan om BugOff bij in het pakket te steken op het tabblad "Immunize". Dit pakket kan heel wat spyware-infecties voorkomen door componeneten in Windows uit te schakelen die nog niet gepatched zijn.

Surf ook eens naar http://wim.bernaerts.net

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Ik ben het eigenlijk wel met Proller eens. Daarnaast is het niet toegestaan veel van de programma's die jij gebruikt mee te leveren als onderdeel van een "eigen" pakket.

Post history toegevoegd. Website aangepast.

Het is inderdaad waarschijnlijk niet toegestaan om de freeware versies toe te voegen in de installer. Echter, aangezien de freeware versies vrij zijn te downloaden en anders een super handige unieke feature wegvalt (het standalone opschonen) heb ik besloten de externe software in de installer op te nemen. Mocht een ontwikkelaar het er niet mee eens zijn dan moeten ze het me maar laten weten en dan verzin ik wel een andere manier. Er wordt geen geld aan Hitman Pro verdiend, alleen enorm gemak.

Lol Met Posthistory bedoelt ie:
quote:
Posts per dag: 2
Aantal posts: 2

Je hebt je speciaal hier geregistreerd om deze tool te spammen ;)

Overigens ziet het er wel netjes uit. Is er ook een uninstall mogelijkheid voor de "beschermingen"?

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 30-08-2004 09:20 (26%)

Reg. datum: 03 november 2001

Moet wel zeggen dat je in een korte tijd er heel veel aan doet, netjes! Zolang jou software niet populair wordt kun je dit blijven uitgeven.
Ps. in bart's PE cd zitten ook standaard plug-ins van ad-aware, mcafee en andere progs enige is wel dat je zelf de exe bestanden in de cd moet frotten. Misschien iets voor later als het zover mocht komen..
In iedergeval heet ik jou van harte welkom!

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

Reg. datum: 02 januari 2001

Zo! Deze tool is echt handig. Nu ik hoef tenminste niet alle tools los te starten en te updaten etc. Echt super, ga zo door _/-\o_

SCULLY ROOD!!!
Reg. datum: 05 juni 2001

Hoe spreek je de ander proggies aan? Via console versies van de proggies of via parameters?

Life is unfair, kill yourself or get over it.

Hitman Pro is met AutoIt gebouwd. Hitman Pro valt je dus iets lastig als je met Windows bezig bent en Hitman Pro actief is, zoals in SpywareBlaster. Hitman Pro neemt de controle van de externe programma's over zodra hun schermen actief worden en wachten op input.

In Ad-Aware worden de instellingen uitgelezen door de schermpjes langs te lopen en de kleuren van de opties uit te lezen (omdat de prefs in Ad-Aware SE encrypted zijn). Stinger wordt gestart met schakeloptie /go. Spybot wordt geconfigureerd door het configuratiebestand aan te passen. SpySweeper wordt alleen geconfigureerd als deze door Hitman Pro geinstalleerd wordt - registry settings van Spy Sweeper worden aangepast.

Is er ook een uninstall mogelijkheid voor de "beschermingen"?
Tips:

- Het configuratiebestand van Ad-aware kan je overschrijven met een bestand dat de juiste instellingen bevat. Dan hoef je de muis niet meer in de instellingen laten rondklikken.
- Je kan als virusscanner de superdat van McAfee gebruiken. Zo heb je steeds de laatste versie en Stinger kent ook bijlange niet alle virussen.
- Zoals eerder gepost kan je BugOff nog implementeren.
- Als eerste programma CWShredder laten runnen is misschien ook niet slecht. Alleen jammer dat er al zolang geen updates meer van zijn.

CWShredder toegevoegd in 1.5 RC6.
Je moet wel de nieuwe setup downloaden uitvoeren omdat dan pas CWShredder op je computer wordt geplaatst (Internet-updater haalt alleen het nieuwe hoofdprogramma op en niet CWShredder). Voeg later nog wel een melding toe aan het hoofdprogramma, zodat Internet-updaters ingelicht worden.

Bump!

Werkt super... bedankt voor deze super tool :)

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Reg. datum: 05 september 2000

Werkt heel mooi ja maar als uninstall optie zou het mooi zijn om te kunnen kiezen wat te verwijderen.
Nu verwijdert ie alleen hitman en blijven alle programma's etc. geinstalleerd staan, zou persoonlijk mooier zijn als je aan kan vinken wat ie verwijdert.
Dus ook alle geinstalleerde programma's.

ps. Ik weet dat op je site staat dat Windows XP vereist is maar kan het ook zo gemaakt worden dat het ook werkt op Windows 2000?

drunkfux wijzigde dit bericht 02-09-2004 11:20 (56%)

Ik heb de uninstall optie er gisteravond (1-09-2004) toegevoegd. Versie RC7 heeft dus een Uninstaller aan boord (voor zowel de externe software als de beschermingen). RC7 zet ik vrijdag 2-09-2004 online.

RC8 krijgt support voor Windows 2000.

Bedankt voor de reacties en tips! :)

Edit: Versie 1.6 krijgt support voor Windows 2000. Er komt geen 1.5 RC8.

markloman wijzigde dit bericht 09-09-2004 22:29 (12%)

quote:
markloman schreef op 02 september 2004 @ 18:17:
Ik heb de uninstall optie er gisteravond (1-09-2004) toegevoegd. Versie RC7 heeft dus een Uninstaller aan boord (voor zowel de externe software als de beschermingen). RC7 zet ik vrijdag 2-09-2004 online.

RC8 krijgt support voor Windows 2000.

Bedankt voor de reacties en tips! :)
En leuk om te horen dat mn tips gebruikt worden :)
Voor de rest een toppie programma..

Ohja nog een tipje, voeg een mouseover eraan toe oid dat zodra je de HTA exploit wil aanvinken dat je dan te lezen krijgt dat daarna je gebruikersaccounts het niet meer doen in XP.

Heb het wel weer goed gekregen maar stond toch wel even raar te kijken toen notepad opende terwijl ik gebruiksersaccounts aanklikte :)

Reg. datum: 17 december 2000

Misschien nog handig om Hijack This toe te voegen :?

* Trancer gaat het programma ook eens testen...

Trancer wijzigde dit bericht 03-09-2004 13:23 (7%)

Mag ik vragen waarom BugOff niet wordt opgenomen?

HijackThis is een tool voor experts. Je kunt die tool eigenlijk slecht automatiseren omdat het te specifiek is welke items slecht zijn (spyware) en welke niet. Is een echt handmatige tool.

BugOff is een leuke tool maar ik beoordeel nog welke onderdelen ik ga opnemen en of ik BugOff niet zelf kan maken. Wellicht bouw ik het er de komende week erin.

Indien het kan graag ook de mogelijkheid voor een silent install..

Reg. datum: 01 juni 2001

ik heb het nu op 3 verschillende pc's geinstaleerd maar iedere keer als ik in explorer met mijn rechter muis knop op een folder klikt loop explorer vast.

dit moet dan volgens mijn door hitman komen ?

is dit bekend?

quote:
dafearless schreef op 21 september 2004 @ 17:56:
ik heb het nu op 3 verschillende pc's geinstaleerd maar iedere keer als ik in explorer met mijn rechter muis knop op een folder klikt loop explorer vast.

dit moet dan volgens mijn door hitman komen ?

is dit bekend?
Nergens last van hiero, gebruik het nu altijd en werkt perfect zolang je maar niks tussendoor gaat doen want dan wil het script nog wel eens stoppen en in pause-mode gaan waarna ik er niet meer uit kom.

Maar als ik niks doe en het programma zn gang laat gaan doet ie perfect zn werk.

Gebruik hem nu al constant bij klantenpc's die vervuild zijn.

Arke.nl Babysitter :D

Opzich leuk 'programma'....
Echter vind ik het wel vreemd dat ik op de site niet meer informatie kan terug vinden over de maker(s) en over het programma zelf.
Dus wat support / documentatie.... Een contact link etc.

"Important stuff like the colour of the front panel, how many lights there are, if it's got a cool name like INTERCEPTOR or something similar. That sort of thing…"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: