Iemand nog een Suggestie?Anoniem: 70617 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:40:
Help!
Ik gebruik al 1,5 jaar EZClient i.c.m. een Ez-Cart (256mb) naar volle tevredenheid, tot een maand geleden.
Roms op de card zetten is geen enkel probleem, de roms spelen op me GBA ook niet tot op zekere hoogte. Het gebeurd namelijk meerdere malen dat een game vastloopt. Soms al na 30 seconden en soms na 10 minuten. Je hoort aan het geluid wat de GBA maakt duidelijk dat de card is gecrasht.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ik gebruik overigens EZClient 3.26 (dit probleem doet zich ook voor met oudere EZClient`s)
Alvast bedankt
Oops-edit: Ik post het over een uurtje of wat nog wel een keer
[ Voor 83% gewijzigd door Ken. op 19-07-2006 21:08 ]
Is er niet iets in de maak/planning dat perfect past en met microSD werkt?
nog een laatste vraag:
kun je met de backup tools via wifi online gamen?
zo niet dan haak ik af.
zo niet dan haak ik af.
Yup, de M3 micro, word eind augustus verwacht dacht ik...Genoil schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:12:
Is er niet iets in de maak/planning dat perfect past en met microSD werkt?
Voor nu heb je de EZ Flash 4 lite.
Yup, dat kanlasharor schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:17:
nog een laatste vraag:
zo niet dan haak ik af.
BTW, ik ga misschien een Inkoop/Samenkoop actie starten voor de M3, Supercard en de G6 series...
Ik weet niet of er interesse voor is...? Zo ja, hoor ik dat graag
[ Voor 3% gewijzigd door Timmy!!! op 19-07-2006 23:58 ]
Ok M3 micro dus...ik zit alleen nog een beetje met het idee in m'n achterhoofd dat ik straks 1 oplossing wil hebben om backups van m'n games plus de DS Browser plus homebrew te kunnen draaien zonder kaartjes te hoeven verwisselen. Maar aangezien de DS Browser ook het GBA-slot gebruikt als geheugenuitbreiding is het maar de vraag of daar wel een werkende backup van gemaakt kan worden die bijvoorbeeld de lege ruimte op de SD kaart gebruikt als geheugenuitbreiding...
Anoniem: 182576
daar ben ik ook al wel benieuwd naar.
maarja niets is niet te kraken
ps ik heb een zelfgeflashde wite ds lite samen met een nds converter CF.
en zit nu te wachten op mn G6 lite.
ps ik heb een zelfgeflashde wite ds lite samen met een nds converter CF.
en zit nu te wachten op mn G6 lite.
Hier in ieder gevalvoor de M3 als je hem onder de prijs van importshop.nl weet te krijgen.Timmy!!! schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:57:
[...]
Yup, de M3 micro, word eind augustus verwacht dacht ik...
Voor nu heb je de EZ Flash 4 lite.
[...]
Yup, dat kan
BTW, ik ga misschien een Inkoop/Samenkoop actie starten voor de M3, Supercard en de G6 series...
Ik weet niet of er interesse voor is...? Zo ja, hoor ik dat graag
Anders ga ik gewoon voor de EZ IV met EZ pass 3. De EZ IV van mijn zoontje bevalt namelijk best
Volgens mij krijg je hem overal onder de prijs an importshop, die gasten zijn echt het duurst van allemaal....Pewwy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:45:
[...]
Hier in ieder gevalvoor de M3 als je hem onder de prijs van importshop.nl weet te krijgen.
Anders ga ik gewoon voor de EZ IV met EZ pass 3. De EZ IV van mijn zoontje bevalt namelijk best
Vraaaagjeee..
Stel ik koop een G6 Lite (4Gbit Version) set.
Die 4GBIT, wat houd dat in!? dat er een sd card in zit die 4gbit is (of ander geheugen), of dat hij cards tot 4 gbit ondersteund ofzo? of is dat intern geheugen in het kaartje om save games om op te slaan
(En moet er nog steeds een Micro SD card in om je games op te slaan en in de g6 te stoppen zoals supercard of M3?)
En in combinate met G6 moet je een superkey,MK-4Key of Passcard kopen als ik het goed begrijp?
En alle screens die ik trouwens zie van G6 zijn in het japans, neem aan dat het menu ook in het engels kan>?
Die 4GBIT, wat houd dat in!? dat er een sd card in zit die 4gbit is (of ander geheugen), of dat hij cards tot 4 gbit ondersteund ofzo? of is dat intern geheugen in het kaartje om save games om op te slaan

(En moet er nog steeds een Micro SD card in om je games op te slaan en in de g6 te stoppen zoals supercard of M3?)
En in combinate met G6 moet je een superkey,MK-4Key of Passcard kopen als ik het goed begrijp?
En alle screens die ik trouwens zie van G6 zijn in het japans, neem aan dat het menu ook in het engels kan>?
[ Voor 37% gewijzigd door Soullancer op 20-07-2006 13:22 ]
kom maar op met een inkoop actie...
Hmm... ik denk dat je wel rond de 80 65 € incl. verzendkosten kan gaan zitten als je hem ordered van divineo.cn psxbox.net. Probleem is alleen (wat ik even vergeten was
), ik ga over 2 weken op vakantie, en das een beetje kort dag om een IA/SK te organiseren. Mocht er iemand zich geroepen voelen om zo'n actie te doen, ik wil best helpen bij het organiseren.
[ Voor 9% gewijzigd door Timmy!!! op 20-07-2006 13:59 ]
Dat betekent dat er 4gbit geheugen in zit. is 512mb. Maar is wel sneller geheugen dan als je bijv een EZ-lite koopt en daarin sd kaartje stopt. En ik raad je verder aan om een Passcard 3 erbij te kopen omdat je dan niks hoeft te flashen en gewoon beide dingen erin stopt en je "backups" kan spelenStormingSoul schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:15:
Vraaaagjeee..
Die 4GBIT, wat houd dat in!? dat er een sd card in zit die 4gbit is (of ander geheugen), of dat hij cards tot 4 gbit ondersteund ofzo? of is dat intern geheugen in het kaartje om save games om op te slaan![]()
Ok dus met G6 heb je geen Flashcard nodig, die zit al ingebouwd.
Passcard 3 was ik al van plan.
Is er al een engelse G6?
En..

Er ligt daar een GBA cartridge? Die is alleen voor GBA consoles ofzo? en voor DS LITE totaal onnuttig?
Is er al een engelse G6?
En..

Er ligt daar een GBA cartridge? Die is alleen voor GBA consoles ofzo? en voor DS LITE totaal onnuttig?
Zie 11e post op deze pagina, ik was er (ook) al mee bezig 
M3 Perfect + Superpass V3 voor $88 (ex. verzendkosten en eventuele invoerrechten, waar we niet op hopen natuurlijk
).
Voor andere tools zou ik even moeten mailen.
Ik bestel bij www.goldenshop.com.hk die de backup tools niet op de website heeft staan.
Meer info is ook te vinden op m'n forum: http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=563
Btw, die 100 euro voor de M3 Adapter (Mini SD) & Passcard3 van importshop.nl is zo slecht nog niet hoor, voor een Europese shop.
M3 Perfect + Superpass V3 voor $88 (ex. verzendkosten en eventuele invoerrechten, waar we niet op hopen natuurlijk
Ik bestel bij www.goldenshop.com.hk die de backup tools niet op de website heeft staan.
Meer info is ook te vinden op m'n forum: http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=563
Btw, die 100 euro voor de M3 Adapter (Mini SD) & Passcard3 van importshop.nl is zo slecht nog niet hoor, voor een Europese shop.
Die gba cartridge is een omhulsel waar je eventueel je g6 lite in kan doen.StormingSoul schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:44:
Ok dus met G6 heb je geen Flashcard nodig, die zit al ingebouwd.
Is er al een engelse G6?
En..
[afbeelding]
Dit is het omhulsel voor de lite:

dus dat zijn maar 2 game's??cbxmelk schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:34:
[...]
Dat betekent dat er 4gbit geheugen in zit. is 512mb. Maar is wel sneller geheugen dan als je bijv een EZ-lite koopt en daarin sd kaartje stopt. En ik raad je verder aan om een Passcard 3 erbij te kopen omdat je dan niks hoeft te flashen en gewoon beide dingen erin stopt en je "backups" kan spelen
idealiter heb je dus een ninjapass met verwisselbaar geheugen, dan blijft je GBA slot vrij. maar ik weet niet of dat pastAnoniem: 182576 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:39:
daar ben ik ook al wel benieuwd naar.
De grootste DS games op dit moment zijn 1 Gbit. Oftewel, je kunt er minimaal 4 games op kwijt (de meeste games zijn kleiner dan 1Gbit: 512 Mbit of 256 Mbit)...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
* RiCk snapt het niet
Je koopt een M3 Perfect of SuperCard, dan download je legale NDS spelen of maak je ze zelf deze pleur je op een Mini-SD card en deze druk je weer in de M3 P of SuperCard...
Voila?
maar waarom dan nog zo'n Superpass of superkey??? en waarom die software
msn iemand?
(magnie hé)
Je koopt een M3 Perfect of SuperCard, dan download je legale NDS spelen of maak je ze zelf deze pleur je op een Mini-SD card en deze druk je weer in de M3 P of SuperCard...
Voila?
maar waarom dan nog zo'n Superpass of superkey??? en waarom die software
[ Voor 17% gewijzigd door RiCk op 20-07-2006 14:32 ]
Is nodig om de firmware van de DS te omzeilen en zo vanaf de GBA cartridge spellen te booten. Als je je DS flashed heb je daarna geen superpass oid. meer nodig...RiCk schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:31:
* RiCk snapt het niet
Voila?
maar waarom dan nog zo'n Superpass of superkey??? en waarom die softwaremsn iemand?
(magnie hé)
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Oke thz!!! nu nog even de goedkoopste zaak uit zoekenHankey schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:33:
[...]
Is nodig om de firmware van de DS te omzeilen en zo vanaf de GBA cartridge spellen te booten. Als je je DS flashed heb je daarna geen superpass oid. meer nodig...
[ Voor 11% gewijzigd door RiCk op 20-07-2006 14:39 ]
Idd, het ligt er maar net aan welke grootte de game is,Hankey schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:22:
[...]
De grootste DS games op dit moment zijn 1 Gbit. Oftewel, je kunt er minimaal 4 games op kwijt (de meeste games zijn kleiner dan 1Gbit: 512 Mbit of 256 Mbit)...
''there are currently 6 NDS, 5 GBA & 14 GB games on the cart – each with their own save games, and I still have 0.32 of 0.49 gigabytes free according to the G6 software. The size of the cart will be detrimental to someone using their NDS/L as a video/MP3 player – but for the gamer it’s enough room and then some.''
dus je kan ongeveer 12 game's kwijt op de kaart?
"Play NDS game need a SuperPass insert into NDS slot 1 and a Original NDS cart insert into SuperPass." ???
Ik ben toch echt de diehard voor G6 lite 4gb (ENGELS menu) en passcard 3.Shadow_Zero schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:55:
Zie 11e post op deze pagina, ik was er (ook) al mee bezig
M3 Perfect + Superpass V3 voor $88 (ex. verzendkosten en eventuele invoerrechten, waar we niet op hopen natuurlijk).
Dus als dat dan tegelijk met de hele verzending mee kan
Ik ben alleen morge op vakantie en volgende week vrijdag pas terug. Hoop dat dat geen probleem is
Woot,
zojuist mn G6 lite en mijn hoesje binnengekregen van PSXbox.net
12 juli besteld.
de G6 lite was backorder.
21 juli mailtje binnen van paypal dat mn bestelling verstuurd is door psxbox.
waarschijnlijk door een virus in hun email kon Psxbox mij het tracking nummer niet doorgeven.
heb ook een extra pack met screenprotectors erbij gekregen.
vanavond alles even testen.
zal wat foto's maken en mijn bevindingen laten horen
12 juli besteld.
waarschijnlijk door een virus in hun email kon Psxbox mij het tracking nummer niet doorgeven.
heb ook een extra pack met screenprotectors erbij gekregen.
Dat is chinees talig?Anoniem: 182576 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:00:
Woot,
12 juli besteld.
heb ook een extra pack met screenprotectors erbij gekregen.![]()
wil ik ook weten aangezien divineo mij een beetje aan het oplichten is:
Dear Customer,
The items are still with the pre-order status.
We are not sure when we'll get the items in stock
We are very sorry, your order has accidentendly been cancel.
Refund should show up on your statement within 2 weeks.
If you wish to replace an order you can.
Regards,
Assistant Manager
Divineo.com
[quote]cbxmelk schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:37:
[...]
cbxmelk, welke versie had je in bestelling staan ?
Ik wil hier zelf de M3 adapter mini SD versie aanschaffen, aangezien de prijs er maar $ 80,- is
Er staat een levertijd van drie dagen voor.
[...]
cbxmelk, welke versie had je in bestelling staan ?
Ik wil hier zelf de M3 adapter mini SD versie aanschaffen, aangezien de prijs er maar $ 80,- is
Voor mij geen probleemStormingSoul schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:46:
[...]
Ik ben toch echt de diehard voor G6 lite 4gb (ENGELS menu) en passcard 3.
Dus als dat dan tegelijk met de hele verzending mee kan
Ik ben alleen morge op vakantie en volgende week vrijdag pas terug. Hoop dat dat geen probleem is
Jij bent K.W. waar ik al mailcontact mee heb?
Als je nog een maximum bedrag er aan wilt uitgeven moet je dat anders nog maar even doormailen (of check je gewoon je mail op vakantie?).
Mijn doelstelling is om dit weekend de bestelling te plaatsen. Dus als er nog meer geinteresseerden zijn, be quick!
(en post bij voorkeur op m'n forum http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=563 .Mailen mag ook, hier posten raak ik snel het overzicht kwijt
de g6-litecbxmelk, welke versie had je in bestelling staan ?
Nee niet K.W. =pShadow_Zero schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:33:
[...]
Voor mij geen probleem
Jij bent K.W. waar ik al mailcontact mee heb?
Als je nog een maximum bedrag er aan wilt uitgeven moet je dat anders nog maar even doormailen (of check je gewoon je mail op vakantie?).
Mijn doelstelling is om dit weekend de bestelling te plaatsen. Dus als er nog meer geinteresseerden zijn, be quick!
(en post bij voorkeur op m'n forum http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=563 .Mailen mag ook, hier posten raak ik snel het overzicht kwijt).
Ik zal je forum ff doorbladeren en daar wat neerzetten onder v.m.v Eric.
Iemand een E.T.A G6 Lite 3GB English version?
[ Voor 5% gewijzigd door Soullancer op 20-07-2006 23:39 ]
ze zeiden 5 weken terug, 2 weeks remaining, 2 weken terug ook 2 weeks remaining, en afgelopen week ook
maarja. ik wacht tot ik mn geld terug krijg van divineo. *wat ik nog niet zo snel zie gebeuren* en dan bestel ik bij psxbox.net of winsunx chinese of engelse. eerste wat ik op dat moment iig kan krijgen
Met een G6 + Passcard 3 kun je roms en homebrew toch ook gewoon in multiplayer spelen en Wifi?
Ja hoor geen probleemStormingSoul schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:35:
Met een G6 + Passcard 3 kun je roms en homebrew toch ook gewoon in multiplayer spelen en Wifi?
ik heb het gister getest.
Nou,Anoniem: 182576 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:00:
Woot,
12 juli besteld.
heb ook een extra pack met screenprotectors erbij gekregen.![]()
Doosje is voledig chinees.
In het doosje een metalen blik met daarin de G6 lite, omhulsel zo groot als een GBA cartridge, de usb reader en een cd met software.
Op het cdtje staat engels talige handleiding.
Maar die heb je niet echt nodig want er wordt gezegt in de handleiding ga naar de site en download daar de software.
Na het downloaden nieuwe software instaleren op de G6lite en op je pc
De Software op de G6 lite is half chinees/ half engels dus er is heel goed mee te spelen.
de namen van de spellen zijn engels en er word ook gebruikt gemaakt van iconen.
Het programma op je pc is volledig engels dus het is geen probleem om je spellen om te zetten en naar de G6 te sturen.
Heb mariokart en beup (msn) geprobeerd en werkte allebei perfect.
De prijs van de G6 Lite valt ook wel mee 52.40 exl verzendkosten (15 euro)
De G6 Lite past perfect in mn ds lite en er is weinig kleurverschil.
zal vanavond wat foto's plaatsen en wat filmpjes proberen.

Ik ben van plan om de EZ4 Lite TF(MicroSD) Version te kopen met een 1 gb micro sd kaartje. Bij winsunx zit er alleen geen EZPASS-3 (Card) of Superkey bij.
Welke kan ik het beste aanschaffen icm. de EZ4 Lite?
Ik heb gezien dat EZ44 lite werkt met superkey (zie http://www.youtube.com/watch?v=TMJYd6Qyyo0.
Maar werkt het ook met de EZPASS-3 (lijkt me logisch dat deze 2 EZ producten goed samen werken, maar ik wil het zeker weten).
Ik heb gezien dat EZ44 lite werkt met superkey (zie http://www.youtube.com/watch?v=TMJYd6Qyyo0.
Maar werkt het ook met de EZPASS-3 (lijkt me logisch dat deze 2 EZ producten goed samen werken, maar ik wil het zeker weten).
Die werkt er ook mee.Revolt schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:57:
Ik ben van plan om de EZ4 Lite TF(MicroSD) Version te kopen met een 1 gb micro sd kaartje. Bij winsunx zit er alleen geen EZPASS-3 (Card) of Superkey bij.
staat trouwens ook vermeld bij de informatie over de kaart
http://www.winsunx.com/list.php?mod=737
Jongens, gewoon lekker bestellen bij winsunx en psxbox.net , ik heb bij beide besteld en ze zijn erg goedkoop en als ze het op voorraad hebben wordt het meteen uitgeleverd. zelfs via de gewone airmail duurde het maar een week bij psxbox.net, bij winsunx via DHL ook in 4 dagen in huis
Overclocken ds en ds lite
op gba temp vond ik de volgende link
http://ndshotmod.com/nds2na.htm
ziet er gaaf uit, maar ik ga het niet proberen.
op gba temp vond ik de volgende link
http://ndshotmod.com/nds2na.htm
ziet er gaaf uit, maar ik ga het niet proberen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 182576 op 21-07-2006 12:53 ]
Anoniem: 182576 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:47:
[...]
Die werkt er ook mee.
staat trouwens ook vermeld bij de informatie over de kaart
http://www.winsunx.com/list.php?mod=737

Anoniem: 129155
Revolt, ik ben ook wel nieuwschierig wat je dan in totaal moet betalen incl. verzendkosten. Ben namelijk van plan om precies hetzelfde te bestellen na mijn vakantie.
Het kostte 65,05 EUR inclusief verzendkosten. Moet alleen nog een mini micro SD kaartje kopenAnoniem: 129155 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:50:
Revolt, ik ben ook wel nieuwschierig wat je dan in totaal moet betalen incl. verzendkosten. Ben namelijk van plan om precies hetzelfde te bestellen na mijn vakantie.
[ Voor 9% gewijzigd door Revolt463 op 22-07-2006 10:48 ]
Anoniem: 129155
!!! Dat is echt geen geld, laat je wel je bevindingen weten, daar heb ik wel oren naar.
Het zijn micro SD kaartjes die je moet hebben voor op de EZ4 Lite.Revolt schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:13:
[...]
Het kostte 65,05 EUR inclusief verzendkosten. Moet alleen nog een mini SD kaartje kopen
@Snakkie
Als je de EZ4 Lite+micro SD kaartje met de EZ pass ook wilt halen van winsunx of psxbox stuur me een mailtje.
Wil die namelijk ook kopen, wellicht dat we iets kunnen regelen.
Totaal pakket is dan bij beide winkel rond de 86 euro. Zit namelijk ook een Gigabyte micro SD kaartje inbegrepen.
Vergeet niet bovenstaande bedrag = exlusief verzendkosten. Maar die vallen lager uit als we gezamenlijk iets bestellen.
Dus als je iets wilt regelen reageer dan of email me op:
a_tarint (slinger a) hotmail.com
[ Voor 56% gewijzigd door Tarint op 22-07-2006 01:18 ]
Je kan hem beter zonder SD kaartje bestellen. Dat scheelt je eventueel weer invoerrechten, en SD kaarten zijn hier redelijk goedkoop te krijgen.
Anoniem: 128052
Zo paar dagen geleden op PSXbox.net een Gs-Lite gekocht en hij is gisteren met DHL geshipped. Yay!
Anoniem: 128388
Moest je iets betalen aan de courier? Zoals invoerrechten?Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:46:
Zo paar dagen geleden op PSXbox.net een Gs-Lite gekocht en hij is gisteren met DHL geshipped. Yay!
Zo niet, heeft psxbox een lagere prijs op het pakketje gezet?
zijn er nu al een mensen die een g6 lite hebben?
zouden die mensen mij willen toevoegen @
notimeremains [AT] hotmail {PUNT} com
zouden die mensen mij willen toevoegen @
notimeremains [AT] hotmail {PUNT} com
This is the Way.
Hij is gisteren geshipped en shipping tijd met dhl bedraagt 3 tot 5 dagen naar NL.Anoniem: 128388 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:42:
[...]
Moest je iets betalen aan de courier? Zoals invoerrechten?
Zo niet, heeft psxbox een lagere prijs op het pakketje gezet?
Dus heb hem nog niet. Maar je kan bij PSxbox aangeven dat ze je pakketje als low value moeten verzenden zodat je geen tax hoeft te betalen. (Als het goed is) En dat heb ik bij me order vermeld dus ik hoop dat ik niks extra hoef te betalen.
Anoniem: 182780
Hallo allemaal,
Ik heb een EZ-flashcard II van 1 Gb + een EZ passkey. Als software op de PC heb ik zowel EZ client als EZ manager. EZ manager herkent de flashcard helemaal niet. EZ client herkent de flashcard en kan er ook roms op zetten. Als ik de flashcard in een DS of GBA stop opent het menu niet en wordt het scherm wit (bij de DS) of valt uit (bij de GBA). Hoe komt dit en wat moet ik doen?
Ik heb een EZ-flashcard II van 1 Gb + een EZ passkey. Als software op de PC heb ik zowel EZ client als EZ manager. EZ manager herkent de flashcard helemaal niet. EZ client herkent de flashcard en kan er ook roms op zetten. Als ik de flashcard in een DS of GBA stop opent het menu niet en wordt het scherm wit (bij de DS) of valt uit (bij de GBA). Hoe komt dit en wat moet ik doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 182780 op 22-07-2006 17:01 ]
Ik had gelezen dat de EZ flash kaarten alleen met de oude versie van de SuperKey en Passcard kaarten werkten, niet met de nieuwe.Revolt schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:57:
Net van Goldenshop vernomen dat ze ook de MK4 Mini hebben, weet alleen nog geen prijs.
Ik hoop morgen de bestelling af te ronden, M3 Perfect verwachten ze volgend weekend weer op voorraad te hebben.
@Cubewood: Nadeel van koerierdiensten, zoals DHL, is dat je sowieso invoer gaat betalen

Als je scherm wit wordt, dan weet je in iedergeval dat je passkey werkt. Nu is het alleen nog een kwestie van de juiste rom backup erop zettenAnoniem: 182780 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:00:
Hallo allemaal,
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Nou ik had het eerst even aan een Nederlander gevraagt die ook bij PSXbox had gekocht, en met DHL heeft laten bezorgen. Hij had gevraagt of ze hem als low Value card reader wouden versturen (Ik ook) en dat hadden ze gedaan dus geen tax enzo.@Cubewood: Nadeel van koerierdiensten, zoals DHL, is dat je sowieso invoer gaat betalenPlus ook nog eens een toeslag van 10 euro of zo. Ik zou in dit geval altijd voor EMS proberen te gaan
psxbox.net heeft mijn G6 lite ok als demo cardreader verstuurd.
zonder dat ik erom gevraagd heb, zal wel beetje standaard zijn.
heb geen import hoeven te betalen
zonder dat ik erom gevraagd heb, zal wel beetje standaard zijn.
heb geen import hoeven te betalen
Ik heb vorige week 2 ez-4lites en 2 ez-card3's bij psxbox besteld, ligt nu in amsterdam bij DHL... "Oncontroleerbare douane vertraging" zegt de track&trace.. zal wel invoer moeten betalen dan
...
ovb verkocht
[ Voor 92% gewijzigd door wAizz op 24-07-2006 19:00 ]
Je hebt vrijstelling tot 22 euro, was het bedrag zo laat?Anoniem: 128052 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:42:
[...]
Nou ik had het eerst even aan een Nederlander gevraagt die ook bij PSXbox had gekocht, en met DHL heeft laten bezorgen. Hij had gevraagt of ze hem als low Value card reader wouden versturen (Ik ook) en dat hadden ze gedaan dus geen tax enzo.
Ik weet dat je bij Fedex bijvoorbeeld de rekening altijd een maand later krijgt (altijd een leuke 'verrassing' -_- ). Ik weet nu niet meer of DHL dat ook deed...
Voor mijn inkoopactie is het volgende beschikbaar:
- EZ4 Lite TF (micro sd versie) + MK4 Mini $wacht nog op antwoord
- M3 Perfect + Superpass V3 $88
- Supercard mini-sd + Passcard 3 $63
zie http://www.rg-collectibles.nl/forum/viewtopic.php?t=563
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de G6 en de EZ4. Uitbreidbaar geheugen is toch een enorme plus, maar ik hoor veelal negatieve reacties over de EZ4 (iig de versies die op dit moment uit zijn). Misschien zijn het kinderziektes en is het verstandiger om nog even te wachten met de EZ4/G6. Wat zijn jouw redenen om hem weg te doen?wAizz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:14:
Mensen die nog een EZ4 Lite willen kopen, kunnen mij mailen op wai2z@hotmail.com. Ik ga toch maar voor een Supercard.
Ignorance Is Bliss
Controleer even of je in de client use NDS loader hebt aangevinkt. Anders gaat het sowieso niet werken zonder rom patching.Anoniem: 182780 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:00:
Hallo allemaal,
En het klopt dat de manager niet werkt. Die is niet compatible met EZ1 en 2 en volgens mij ook niet met 3.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het zit 'm bij mij vooral in de gewenning. Mijn laatste flash-kaarten zijn de Supercard SD en de Supercard SD-mini geweest. Ik heb niet zoveel zin om uit te pluizen hoe alles precies werkt en waarom bepaalde homebrew niet draait (besteld omdat ik de tussentijd toch wel iets nodig had).D3ft0n3 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:36:
[...]
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de G6 en de EZ4. Uitbreidbaar geheugen is toch een enorme plus, maar ik hoor veelal negatieve reacties over de EZ4 (iig de versies die op dit moment uit zijn). Misschien zijn het kinderziektes en is het verstandiger om nog even te wachten met de EZ4/G6. Wat zijn jouw redenen om hem weg te doen?
Qua hardware zijn de cases nogal fragiel en er zit geen spring-loader op. Voor de verdere rest doen games het prima.
Over 2 weken komt ook de supercard micro uit.
deze zal rond de 60 euro gaan kosten en werkt met sd micro geheugen.
ik ga deze ook nog testen voor een vriend van mij.
supercard heeft betere compabiliteit dan ez4
deze zal rond de 60 euro gaan kosten en werkt met sd micro geheugen.
ik ga deze ook nog testen voor een vriend van mij.
supercard heeft betere compabiliteit dan ez4
Wat betreft de invoerrechten, maak je niet dik. PSXBox vermeld gewoon de artikelen die je besteld heb op het pakketje en zorgt ervoor dat deze niet meer dan $20 dollar kosten
Tenminste dat hebben ze bij mij gedaan en dus maakt het niet uit of het per airmail of DHL komt. Ik heb beide al gedaan en nooit invoerrechten betaald.
Volgens mij zitten er ook geen invoerrechten op flash- en geheugenkaarten, maar je moet natuurlijk wel de BTW betalen als je gesnapt wordt....

Volgens mij zitten er ook geen invoerrechten op flash- en geheugenkaarten, maar je moet natuurlijk wel de BTW betalen als je gesnapt wordt....
Anoniem: 32279
ik heb je gemaild.wAizz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:14:
Mensen die nog een EZ4 Lite willen kopen, kunnen mij mailen op wai2z@hotmail.com. Ik ga toch maar voor een Supercard.
Is qua hardware de EZ4 nu eigenlijk gelijk aan de Supercard en M3 Perfect?
Ik dacht dat de EZ serie ook altijd flash kaarten waren, maar met de EZ4 werkt het nu ook met SD-geheugen.
Heb ik dat helder?
Is de G6 dan nog de enige kaart (van naam) die met flash werkt?
Want als de compatibilty van de EZ4 minder is dan de Supercard en M3 Perfect, waarom zou je dan voor de EZ4 gaan?
Ik dacht dat de EZ serie ook altijd flash kaarten waren, maar met de EZ4 werkt het nu ook met SD-geheugen.
Heb ik dat helder?
Is de G6 dan nog de enige kaart (van naam) die met flash werkt?
Want als de compatibilty van de EZ4 minder is dan de Supercard en M3 Perfect, waarom zou je dan voor de EZ4 gaan?
Compatibility met wat? Met games of met homebrew, dat zijn 2 verschillende dingen. De fabrikant van de EZ4 kaart heeft in iedergeval in het verleden laten blijken (met de ez2 en ez3) dat het updaten van de software en firmware echt tiptop in orde is. Zelfs gratis reparaties bieden ze aan (maar dan moet je wel je kaart naar China willen sturen).Shadow_Zero schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:15:
De M3 lijkt mij een mooie kaart, maar de M3 Perfect ken ik niet? Is dat een nieuw type?
Precies dezelfde, alleen een andere benamingAnoniem: 32279 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:12:
[...]
De M3 lijkt mij een mooie kaart, maar de M3 Perfect ken ik niet? Is dat een nieuw type?
Vroeger had je wel de gewone M3, maar die kan je nu niet meer krijgen (geloof ik).
Om een flashcard te gebruiken is het handig als je je ds firmware flashed. Dit is heb ik begrepen bestwel tricky omdat je al1 de SL1 moet overbruggen en verder niets anders aan moet raken. Dus zat ik te denken
:
Wat nou als je een plastic stokje neemt (een stukje uit zo'n raampje waar zo'n modelvliegtuigje inzit van revell je kent het wel) en daar aan de onderkant geleidende verf op smeert. Op deze manier, in theorie althans, raak je met de geleidende onderkant de SL1 brug aan zodat de flash zich kan voltooien en raak je dankzij het plastic stokje verder helemaal niets aan.
In theorie zou dit een hele veilige flashmethode opleveren. Beter dan schroevendraaiers en aluminiumfolie tandenstokers. Wat denken jullie ervan?

Wat nou als je een plastic stokje neemt (een stukje uit zo'n raampje waar zo'n modelvliegtuigje inzit van revell je kent het wel) en daar aan de onderkant geleidende verf op smeert. Op deze manier, in theorie althans, raak je met de geleidende onderkant de SL1 brug aan zodat de flash zich kan voltooien en raak je dankzij het plastic stokje verder helemaal niets aan.
In theorie zou dit een hele veilige flashmethode opleveren. Beter dan schroevendraaiers en aluminiumfolie tandenstokers. Wat denken jullie ervan?
tandenstoker stukje vanaf knippen, zodat het puntje weg is,
beetje aluminiumfolie en tape,
moest het wel 3 keer proberen, omdat ie 2 keer te dik was.
en dan is het geen enkel probleem.
ik heb er al 2 zo gedaan
beetje aluminiumfolie en tape,
moest het wel 3 keer proberen, omdat ie 2 keer te dik was.
en dan is het geen enkel probleem.
ik heb er al 2 zo gedaan
Bekijk dit filmpje isJuggernaut1987 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:42:
Om een flashcard te gebruiken is het handig als je je ds firmware flashed. Dit is heb ik begrepen bestwel tricky omdat je al1 de SL1 moet overbruggen en verder niets anders aan moet raken. Dus zat ik te denken:
Wat nou als je een plastic stokje neemt (een stukje uit zo'n raampje waar zo'n modelvliegtuigje inzit van revell je kent het wel) en daar aan de onderkant geleidende verf op smeert. Op deze manier, in theorie althans, raak je met de geleidende onderkant de SL1 brug aan zodat de flash zich kan voltooien en raak je dankzij het plastic stokje verder helemaal niets aan.![]()
Je kunt ook met een apparaatje je ds flashen. Leuk, maar je garantie zal dus vervallen waarschijnlijk.
Want ik neem aan dat je niet precies weet wat er gebeurd en wat dat precies doet.
Want ik neem aan dat je niet precies weet wat er gebeurd en wat dat precies doet.
vrede in rust
Lijkt me een goede combinatie, zeker gezien het feit dat ik dit plaatje op de site van Divineo tegenkwam:Aidacra schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:23:
Ik wil deze combinatie dus bestellen bij Divineo
G6 Lite
en
Passkey3
Een goed besluit of niet? En waarom niet? Ik kan alleen bedenken de niet uitbreidbaarheid maar dat geeft voor mij niets.

Boven de Passkey 3, onder de G6 Lite.
Anoniem: 119903
Ik heb ook een ds en ik wil daar wel graag video's, muziek op spelen. Hoe is de kwaliteit eigenlijk van video's op je nintendo ds ? En wat heb i nodig? Ez flash+ mini sd kaartje is voldoende?
Kijk op psxbox.netAidacra schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:23:
G6 Lite
en
Passkey3
Een goed besluit of niet? En waarom niet? Ik kan alleen bedenken de niet uitbreidbaarheid maar dat geeft voor mij niets.
Daar is die G6 Lite stukken goedkoper. Met een passcard 3 ben je rond de 68 euro kwijt exlusief verzendkosten.
Zelf probeer ik een gezamlijke inkoop te organiseren, naar het ziet heb ik al 4 man.
Dus al je interesse hebt..
tarint ik heb ook wel interesse voor een inkoop actie
meld me maar aan op msn
lasharor [at] gmail com
meld me maar aan op msn
lasharor [at] gmail com
(ff gal spuien) Zending afgeleverd om 18:30 zegt de track&trace van DHL, maar ik heb geen pakketje, en zit al de hele middag thuis
. Klantenservice zal morgen terugbellen.. duurt het nog weer 2 dagen langer (áls ze hem nog weten te achterhalen)...
IK WIL M'N EZFLASH (ffs)
(ohja, als iemand me gerust weet te stellen: be my guest
)

IK WIL M'N EZFLASH (ffs)
(ohja, als iemand me gerust weet te stellen: be my guest
...
psxbox.net lijkt het niet te doen? Althans hier niet.
Hier doet ie het prima. wel wat traag maar hij doet het welSchweino schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:41:
psxbox.net lijkt het niet te doen? Althans hier niet.
Net een ds geflasht 
Het makkelijkst is gewoon om zo'n ikea imbiss sleuteltje te gebruiken. Die past precies in het SL1 gaatje en maakt netjes contact tussen beide metalen deeltjes
Het makkelijkst is gewoon om zo'n ikea imbiss sleuteltje te gebruiken. Die past precies in het SL1 gaatje en maakt netjes contact tussen beide metalen deeltjes
Ik heb begrepen dat de G6 Lite die nu te koop is een Chinees PDA menu heeft. Kan een eventuele toekomstige firmware update ervoor zorgen dat dit Engels wordt? En is dat het enige verschil met de Engelstalige versie die nog moet verschijnen? Want als dat zo is, lijkt de G6 Lite wel een goede keuze.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Volgens mij is deze niet naar het engels te krijgen: Quote psxbox.netjelbo schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:54:
Ik heb begrepen dat de G6 Lite die nu te koop is een Chinees PDA menu heeft. Kan een eventuele toekomstige firmware update ervoor zorgen dat dit Engels wordt? En is dat het enige verschil met de Engelstalige versie die nog moet verschijnen? Want als dat zo is, lijkt de G6 Lite wel een goede keuze.
""This is Chinese version,can not upgrade the english kernel."
Gewoon wachten op de engelse versie. Binnen nu en 2 weken komt ook de supercard lite uit, die schijnt even groot te zijn en is uitbreidbaar.
Ik zou even wachten tot psxbox ook de engelse G6 Lite heeft. Bij divineo is deze $87,45 bij psxbox waarschijnlijk netzoals de chinese $65.50. Scheelt nogal wat. Verder een goede combi.Aidacra schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:23:
G6 Lite
en
Passkey3
Ja, ik heb zeker interesse!Tarint schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:26:
[...]
Kijk op psxbox.net
Daar is die G6 Lite stukken goedkoper. Met een passcard 3 ben je rond de 68 euro kwijt exlusief verzendkosten.
Zelf probeer ik een gezamlijke inkoop te organiseren, naar het ziet heb ik al 4 man.
Dus al je interesse hebt..
Ik heb een passkey2, ooit eens gekregen geloof ik.. maar kan ik die dan ook gebruiken in samen werking met een ez-pass IV ?
Als ik de passkey2 erin doe, dan word het scherm wit.. heb volgens mij ergens gelezen dat het dan goed is?
Als ik de passkey2 erin doe, dan word het scherm wit.. heb volgens mij ergens gelezen dat het dan goed is?
Engelse versie wordt duurder als de Chineese daarom koopt iedereen nu bijna de Chineese.Juggernaut1987 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:18:
[...]
Ik zou even wachten tot psxbox ook de engelse G6 Lite heeft. Bij divineo is deze $87,45 bij psxbox waarschijnlijk netzoals de chinese $65.50. Scheelt nogal wat. Verder een goede combi.
Hier even een quote van iemand die G6 team had geemailed
Mijn G6-Lite komt vandaag binnen als het goed isJust out of a whim i contacted g6flash and asked them a few questions. Here is the conversation.
Here is what i said:
I am a huge blogger and big in the nds/psp scene. The number one question that has come across my site is the different language firmware for the g6lite, and how these carts are locked to the version you have purchased. I was wondering if there were any hardware differences between the chinese version of the g6lite and the soon to be released english version? Any particular reason why you do not use a unifed loader set?
Any answers will be quoted directly from you. Many people are asking these questions.
Here is the response:
Due to different markets have different price .
Such as : there is the lowest price and benifits in China, but it is comparatively higher price and benifits in Japan.
M3 price will be very lower in the world if it has no different versions in different districts ,only it is Multi-language version.
All dealers in different districts have no any benifits and they have to sell our M3 with the lowest price.
It is similar to DVD region.
You may contact our formal dealers to buy our product if you need to use English version.or other version .
SuperCard MicroSD foto's.

Bron
/edit: nog meer:

Bron
/edit: nog meer:

[ Voor 42% gewijzigd door jelbo op 26-07-2006 21:36 . Reden: Bron toegevoegd ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Zag het vanochtend al ja, ben erg benieuwd naar de functionaliteit. Verder gaat dit hem gewoon worden voor mij denk ik
Maar eerst even de eerste reviews afwachten.
Ignorance Is Bliss
Anoniem: 155599
ben een totale noob. heb een nieuwe ds-lite
daarvoor had ik niks. En als er een IA is. dat ik in een keer alles heb en klaar ben.
Dan heb ik zeker interesse
Ah net op een link geklikt
quote:
No Fuss, No Problem and It's Super Small - Just Buy It!
One word, WOW! The Passcard 3 is the ultimate passme solution for the Nintendo DS. The Passcard 3 is the smallest and easiest passme device on the market today. Not only is it the best looking flashme device, but it is the SAFEST! By using the Passcard 3 you won’t risk “bricking” your DS by flashing it (which seems to happen to 1 out of every 3 DS Lites that people have tried to flash). Style, ease of use, no risk passme, and price, makes the Passcard 3 the hands down top dog for passme technology on the DS.
-
Dat klinkt iig al goed
--
ah nu ook iets gelezen over het g6 geheugen ding. Ik wacht wel op de engelse pda versie. Wacht de IA daar ook op?
wss de 4gbit versie niet? dat is euh 512mb?
Heb je dan niet 2 dingen nodig?
1. g6 lite voor je games.
2. en een ander ding die op goedkope kaartjes met langzaam geheugen werkt voor muziek en filmpjes.
daarvoor had ik niks. En als er een IA is. dat ik in een keer alles heb en klaar ben.
Dan heb ik zeker interesse
Ah net op een link geklikt
quote:
No Fuss, No Problem and It's Super Small - Just Buy It!
One word, WOW! The Passcard 3 is the ultimate passme solution for the Nintendo DS. The Passcard 3 is the smallest and easiest passme device on the market today. Not only is it the best looking flashme device, but it is the SAFEST! By using the Passcard 3 you won’t risk “bricking” your DS by flashing it (which seems to happen to 1 out of every 3 DS Lites that people have tried to flash). Style, ease of use, no risk passme, and price, makes the Passcard 3 the hands down top dog for passme technology on the DS.
-
Dat klinkt iig al goed
--
ah nu ook iets gelezen over het g6 geheugen ding. Ik wacht wel op de engelse pda versie. Wacht de IA daar ook op?
wss de 4gbit versie niet? dat is euh 512mb?
Heb je dan niet 2 dingen nodig?
1. g6 lite voor je games.
2. en een ander ding die op goedkope kaartjes met langzaam geheugen werkt voor muziek en filmpjes.
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 26-07-2006 23:08 ]
Dat is typische verkoperspraat, daar kan je toch niet zomaar vanuit gaan.
ziet er goed uit! bedankt voor de foto's
ik denk dat dit icm de Passkey 3 een winner is. nu nog idd de reviews afwachten. ben eens benieuwd hoe deze is tov de G6. maar ik denk dat dat wel goed zit. maar goed ik wacht maar eens af... ik hoop wel dat er een zwarte versie uitkomt. dat zou het echt helemaal af maken
ik denk dat ik een IA ruik
[ Voor 55% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-07-2006 01:05 ]
This is the Way.
Anoniem: 155599
-Sander schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:59:
Dat is typische verkoperspraat, daar kan je toch niet zomaar vanuit gaan.
Prima als je dat gelooft. Doe je het toch niet? Ik geloof het in iedergeval niet en ik heb hier ook nooit dergelijke verhalen gehoord. Bedenk trouwens wel dat je NDS gebricked kan worden als je een passme gebruikt door bijv. een troyan horse. Maar ik hoor graag de mening van anderen hierover. Ik vind namelijk alleen websites met positieve geluiden. Het is voor de rest hier trouwens wel fijn als je ook een link geeft en niet alleen een quote van een website.Anoniem: 155599 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:19:
ik durf em iig niet meer te flashen. Volgens die site word 1 op de 3 ds-lite's gebricked
Nee, 4gbit is 4gbit. Je bedoelt 512MB (hoofdletters). Als je meer functionaliteiten wil, dan zou ik voor een flash kaart gaan met geheugen wat je er zelf in kan stoppen (bijv. micro sd geheugen). Dat bespaar je flink op de kosten.Anoniem: 155599 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:55:
wss de 4gbit versie niet? dat is euh 512mb?filmpjes.
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 27-07-2006 12:18 ]
Kaas heb net de Supercard Mini-SD gekocht.

Ik denk mss willen meer mensen dit wetenFrom divineo.cn:
Divineo.cn - News
Electronics without frontiers
G6 Lite English released !
Added on 27.07.2006
All the back orders will be shipped at once , new orders will be shipped in 3 days.
http://www.divineo.cn/cgi-bin/cn/dvo...2707093613DVID
Heres hoping divineo.com usa/canada will follow shortly.
And I hope divineo.com will have the passcard in stock also, since I ordered both from them.
Is die site nu te vertrouwen of niet? Ik begrijp uit jouw ervaring dat ik daar niks moet bestellen of heb je wel in het verleden goede zaken ermee gedaan? En wat zijn de meningen van anderen over deze site?cbxmelk schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:46:
Ik denk mss willen meer mensen dit wetenik wacht nog steeds tot divineo mijn geld van de "per ongeluk" gecancelde order terugstort. En dan bestellen op psxbox.net
Dit topic is gesloten.