Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

heren, weten jullie waarom ik een MMS (ik gebruik Orange) binnenkrijg als een SMSje met logingegevens voor www.orange.nl/mss ? Ik wil 'm gewoon op m'n telefoon hebben...

apNia wijzigde dit bericht 15-09-2004 12:46 (19%)

Reg. datum: 15 september 2004

Betreft: Zee-Waterschade; daardoor hands-free/profiel probleem.

Na 1 maand in het bezit te zijn geweest van een Siemens c55 heb ik het 8 maanden met een een koelkast moeten doen. Toen een T630 genomen incl abb. prima telefoontje echter na 1 maand was er blijkbaar iets mis gegaan en zat er een barst in het TFT schem. Valschade gaf T-mobile aan en het zou 85 euro moest het kosten om het te laten repareren. Via internet heb ik toen een nieuw schermpje gekocht (ebay --> chinastore 50 euro) en die lag 7 dagen later op de mat. Erin gezet, alles weer prima in orde!

Maar vorige week sloeg het noodlot (eigen schuld natuurlijk) toe: mijn telefoon 'viel' in zee... Meteen batterij verwijderd, meteen overgoten met spa blauw en thuis meteen uitelkaar gehaald. 24 uur laten drogen, inelkaargezet: Alles deed het, behalve:

Als ik hem aanzet schiet hij meteen op "Port hand-f" profiel. Als ik vervolgens het profile weer terugzet op 'normal'gat dat goed, echter ik kan niet bellen zonder headset. De telefoon gaat gewoon over, maar ik hoor niets door de speaker. (volgens mij dezelfde speaker is verantw. voor beltonen, -menutonen en gespreksgeluiden.)

Kortom: Iemand een idee wat ik kan doen? |:(

Ik heb alles helemaal schoongemaakt, (contactjes binnenin, buitenkant)...
Het grappige is dat als ik bij het profiel "port hands-f" uischakel dat er handsfree-assoires geassosieerd zijn, dat hij ook niet meer op dat profiel schiet als ik hem opnieuw aanzet. Het lijkt er dus sterk op dat de telefoon denkt dat er een port-hands-free (?) ding is aangesloten en daarom de speaker en mic uitzet.

Wie kan mij helpen, want ik word gek van het bellen met en meenemen van een headset!!!
:?

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
TeunV schreef op 15 september 2004 @ 15:17:
Betreft: Zee-Waterschade; daardoor hands-free/profiel probleem.

Na 1 maand in het bezit te zijn geweest van een Siemens c55 heb ik het 8 maanden met een een koelkast moeten doen. Toen een T630 genomen incl abb. prima telefoontje echter na 1 maand was er blijkbaar iets mis gegaan en zat er een barst in het TFT schem. Valschade gaf T-mobile aan en het zou 85 euro moest het kosten om het te laten repareren. Via internet heb ik toen een nieuw schermpje gekocht (ebay --> chinastore 50 euro) en die lag 7 dagen later op de mat. Erin gezet, alles weer prima in orde!

Maar vorige week sloeg het noodlot (eigen schuld natuurlijk) toe: mijn telefoon 'viel' in zee... Meteen batterij verwijderd, meteen overgoten met spa blauw en thuis meteen uitelkaar gehaald. 24 uur laten drogen, inelkaargezet: Alles deed het, behalve:

Als ik hem aanzet schiet hij meteen op "Port hand-f" profiel. Als ik vervolgens het profile weer terugzet op 'normal'gat dat goed, echter ik kan niet bellen zonder headset. De telefoon gaat gewoon over, maar ik hoor niets door de speaker. (volgens mij dezelfde speaker is verantw. voor beltonen, -menutonen en gespreksgeluiden.)

Kortom: Iemand een idee wat ik kan doen? |:(

Ik heb alles helemaal schoongemaakt, (contactjes binnenin, buitenkant)...
Het grappige is dat als ik bij het profiel "port hands-f" uischakel dat er handsfree-assoires geassosieerd zijn, dat hij ook niet meer op dat profiel schiet als ik hem opnieuw aanzet. Het lijkt er dus sterk op dat de telefoon denkt dat er een port-hands-free (?) ding is aangesloten en daarom de speaker en mic uitzet.

Wie kan mij helpen, want ik word gek van het bellen met en meenemen van een headset!!!
:?

Euhhh suggest een nieuwe foon te kopen:-)
Hij heeft naar jouw zeggen toch al zo veel meegemaakt, zal wel dood wezen ;-)

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Kerminator schreef op 15 september 2004 @ 10:21:
[...]

Ja dat kan wel, maar dan zit ik met een ander probleem: elke keer als ik met headset en telefoon op stap wil, moet ik de headset opnieuw aanmelden bij de telefoon. (Of zie ik dat verkeerd?)

Nee, dat zie je precies goed. Maar ik zie geen andere oplossing, jij wel?

edit:
Een 2de Bluetooth Headset kopen; de HBH-600 van SE is in de aanbieding volgende week

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

hey,
als ik binnen ben dan kan ik niet gebeld worden.
ik heb bij die blokjes alle bereik, maar helemaal linksboven in de hoek staat nog iets blauws.
wat betekend dat?

www.tri-state.nl

Trek 6500 powered

quote:
_Supreme schreef op 16 september 2004 @ 15:47:
hey,
ik heb bij die blokjes alle bereik, maar helemaal linksboven in de hoek staat nog iets blauws. wat betekend dat?
dat je GPRS bereik heb.

-
Onwetendheid is een gift

Partypassion.net

quote:
_Supreme schreef op 16 september 2004 @ 15:47:
hey,
ik heb bij die blokjes alle bereik, maar helemaal linksboven in de hoek staat nog iets blauws.
wat betekend dat?
Dat je verbinding kunt maken met GPRS......... (Staat ook in de handleiding, 1 vn de laatste pagina's)
E-Developing

Is het niet dat je verbinding hebt met gprs i.p.v dat je verbinding kan maken? of heb ik het mis

E-Developing

Trek 6500 powered

quote:
Batsies schreef op 16 september 2004 @ 16:17:
Is het niet dat je verbinding hebt met gprs i.p.v dat je verbinding kan maken? of heb ik het mis
Dat is eigenlijk bij GPRS hetzelfde

-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 15 juli 2004

dag allemaal,

ben al een paar maandjes in het bezit van de t630 en heb een probleem. Tijdens het bellen valt de verbinding weg en is het toestel geblokkeerd; vraagt om een pincode. In het begin sporadisch nu ergerlijk regelmatig. Kwestie van nieuwe firmware of is er iets technisch aan de hand?
Dank voor een evt antwoord

Everything's Tweakable!

Kijk eens of de contactjes van de batterij misschien niet helemaal goed zijn? En even schoonmaken met wat alcohol (nee geen bier :P)
Is dat niet het probleem zou 'k 'm idd eens de firmware te laten upgraden ja...

@ TeunV denk dat de speaker het niet overleefd heeft, een kennis van me heeft waterschade gehad in z'n Nokia en precies hetzelfde probleem, ook speaker kapot.
De T630 maakt idd van 1 speaker gebruik voor bellen en beltonen. Of vervangen de moeite is weet ik niet, kan altijd dat de schade achteraf toch groter blijkt.

---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

Reg. datum: 09 juli 2004

hey,

Nu heb ik mijn t-630 al 2 maanden, en toch ondervindt ik wat problemen...

Nu, als ik hem wil opladen, moet ik ff wat prutsen vooraleer hij wil beginnen opladen, hetzelfde heb ik als ik mijn headset erop wil aansluiten. De phone vindt de headset niet altijd en wel kan ik ermee bellen, maar opgebeld worden levert problemen...

De optie My friends heb ik eveneens niet, Mijn tabblad wel en het toestel is appart gekocht geweest...

Qua toetsen heb ik voorlopig nog geen problemen...

Dat ring ring voor de eigenlijke beltoon is jammer, maar ja....

Ik las voorop dat je de online knop een andere functie kan geven, maar kun je er bijvoorbeeld ook de geluidopnemer mee bedienen. Dus, door een druk erop starten met opnemen en opnieuw drukken voor stoppen met opnemen. Dit lijkt me een uiterst handige functie te zijn daar ik veel in de wagen zit en regelmatig dingen moet noteren, nu zou ik het ff kunnen opnemen....

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

Ja dat ringring vind ik ook irritant.. kan dat er niet uit?

Reg. datum: 27 februari 2001

In de startpost staat dat de behuizing van aluminium is, is dat echt zo? Ik heb toch een heel plastic indruk ervan.

Ik heb btw behoorlijk last van krassen op het beeldscherm, veel sterker dan bij de meeste andere telefoons die ik gezien heb, is de enige remedie een hoesje?

Jesse wijzigde dit bericht 17-09-2004 13:42 (42%)

quote:
apNia schreef op 17 september 2004 @ 11:35:
Ja dat ringring vind ik ook irritant.. kan dat er niet uit?
Nee

Trek 6500 powered

quote:
Jesse schreef op 17 september 2004 @ 13:36:
In de startpost staat dat de behuizing van aluminium is, is dat echt zo? Ik heb toch een heel plastic indruk ervan.
Volgens mij vergis jij je tussen de T610 en T630 :?

-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 27 februari 2001

Nah et staat toch echt in de startpost van dit topic (over de T630), en ik heb een T630 waar hoogstens een stukje aluminiumkleur aan zit.
Van de specs op de sonyericsson site:
quote:
De sprekende kleuren en de zachte kunststof maken de buitenkant van de T630 net zo geavanceerd als de functies van deze telefoon.

Ik weet echt 100% zeker dat dit ding niet van aluminium is hoor.

Edit: Bij de T610 heb je btw ook in de startpost staan dat de behuizing van aluminium zou zijn. :? Of bedoel je nou dat de T610 wel van alu is en de T630 niet? Hoewel ik dat niet zeker kan weten geloof ik daar ook niet zoveel van.

Jesse wijzigde dit bericht 17-09-2004 22:37 (44%)

Crespinaticism!
Reg. datum: 08 april 2002

Wellicht een vreemde vraag - het stond echter niet in de SP - maar zit er eigenlijk een FM-radio op de T630i. Ik twijfel tussen de aanschaf van deze of de Nokia 6230 en ze hebben allebei hun pro's en tegen's nl. :).

quote:
Eyeopener schreef op 18 september 2004 @ 17:49:
Wellicht een vreemde vraag - het stond echter niet in de SP - maar zit er eigenlijk een FM-radio op de T630i. Ik twijfel tussen de aanschaf van deze of de Nokia 6230 en ze hebben allebei hun pro's en tegen's nl. :).
Nou ik heb een t630 (zonder i) en daar zit geen fm radio op... is er een t630i dan?

Crespinaticism!
Reg. datum: 08 april 2002

Nee, dat noemt men een typo... Toch wel jammer, dacht dat dat tegenwoordig wel standaard op GSM's was...

Reg. datum: 11 september 2003

Er is wel een FM headset, heb je een headset + FM radio.

Reg. datum: 15 september 2004

quote:
Jaydee schreef op 17 september 2004 @ 01:54:
@ TeunV denk dat de speaker het niet overleefd heeft, een kennis van me heeft waterschade gehad in z'n Nokia en precies hetzelfde probleem, ook speaker kapot.
De T630 maakt idd van 1 speaker gebruik voor bellen en beltonen. Of vervangen de moeite is weet ik niet, kan altijd dat de schade achteraf toch groter blijkt.

Maar de speaker doet het wel, hij "ringt" gewoon en bv wekker doet het ook prima...

Ik geloof dat de "gsm-dokter" in Rotterdam binnenkort weer terug is van vakantie, daar maar eens ff langs, iemand al ervaring daar? (www.gsmdokter.nl)

Reg. datum: 13 januari 2001

Effe een vraagje, kan je met de T630 het geluid voor het ontvangen van smsjes aanpassen? Zowel toon als volume? Bij mijn T68 kon ik er namelijk niets aan veranderen, daarmee dat ik naar nokia gegaan ben.

Ik moet namelijk voor m'n werk regelmatig stand by zijn snachts en dan moet ik wakker worden van een sms... Moet dus zeer luid kunnen staan en met een lang melodie'tje zodat ik zeker wakker word.

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
ForMatPrO schreef op 19 september 2004 @ 02:21:
Effe een vraagje, kan je met de T630 het geluid voor het ontvangen van smsjes aanpassen? Zowel toon als volume? Bij mijn T68 kon ik er namelijk niets aan veranderen, daarmee dat ik naar nokia gegaan ben.

Ik moet namelijk voor m'n werk regelmatig stand by zijn snachts en dan moet ik wakker worden van een sms... Moet dus zeer luid kunnen staan en met een lang melodie'tje zodat ik zeker wakker word.
Nope, kan niet. Ik had het nog niet zolang geleden gevraagd. Je kan hem wel qua geluid op zijn hardst zetten, dan is hij zeker wel hard en misschien trilfunctie aan. Komt er een sms dan ligt ie lekker te trillen op je nachtkastje ;) maakt ook herrie. Maar helaas kan je geen andere geluiden voor SMS gebruiken.

E-Developing

Jawel zeker, je SMS ringtone kan je aanpassen. Ga naar berichten, kies onderaan opties, kies berichtensignaal daar kan je kiezen uit 6 + stil + klik als smstoon

E-Developing

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: