Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Wanna see my batteries?

Ik ga binnenkort een nieuw foontje bestellen (ivm met nieuw abo), en wil waarschijnlijk de T630 nemen. De Motorola V600 is ook erg mooi, maar heeft geen IR dus valt voor mij af.

- Is de T630 een beetje betrouwbaar? Beschadigd hij snel?
- Loopt de T630 vaak vast? En als het gebeurt, reset hij dan automatisch? En moet je dan je instellingen opnieuw doen?
- De camera heeft een redelijk lage resolutie (.1mp), wat is de kwaliteit? Ziet het erg nog goed uit of is het echt niet te gebruiken?
- 2mb ram is niet zoveel, hoe snel zit dit vol (in de praktijk, foto's nemen zal ik niet vaak doen)..

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
QuarK schreef op 12 augustus 2004 @ 14:09:
Ik ga binnenkort een nieuw foontje bestellen (ivm met nieuw abo), en wil waarschijnlijk de T630 nemen. De Motorola V600 is ook erg mooi, maar heeft geen IR dus valt voor mij af.

- Is de T630 een beetje betrouwbaar? Beschadigd hij snel?
- Loopt de T630 vaak vast? En als het gebeurt, reset hij dan automatisch? En moet je dan je instellingen opnieuw doen?
- De camera heeft een redelijk lage resolutie (.1mp), wat is de kwaliteit? Ziet het erg nog goed uit of is het echt niet te gebruiken?
- 2mb ram is niet zoveel, hoe snel zit dit vol (in de praktijk, foto's nemen zal ik niet vaak doen)..
De V600 heeft wel bluetooth, wat naar mijn mening vele malen handiger is dan infrarood. Verder is de V600 ook beter dan de T630, maar goed.

Ik heb zelf geen T630, wel een T610. De camera is niet zo bijster goed, maar nog wel te gebruiken hoor.

Everything's Tweakable!

Voor goeie foto's moet je 't niet doen, maar dat lijkt me aan een telefoon ook niet belangrijk, investeer dan beter in een goeie digitale camera.
Max resolutie is maar 352x288, voor resultaten kijk ff in [Pics] Gezocht die gemaakt zijn met een "Gsm-Camera"
quote:
Rox_NL schreef op 12 augustus 2004 @ 10:42:
Bij mij begint het accu afdekklepje wat speling te vertonen, hebben meer mensen hier last van?
Begint bij mij nu ook (wel de T610), na ongeveer een half jaar. Maar daar komt toch binnenkort een nieuwe behuizing op.

---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

Wanna see my batteries?

Kijk, ik ga em natuurlijk niet gebruiken als echte camera, maar af en toe kan het best handig zijn.
Even een foto'tje van iemands gezicht ofzo, of een foto van een beschreven blaadje papier bijvoorbeeld... ziet dat er goed/leesbaar uit?

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

ff wennen....
Reg. datum: 24 maart 2003

Heb vandaag m'n T630 ontvangen. Ik heb hem pas 8 uurtjes aanstaan en hij is al 3 keer vastgelopen. Een keer toen ik werd gebeld, een keer toen ik iets aan het instellen was en zojuist toen hij gewoon op de kast lag.

Telefoon is nieuw uit doos gehaald. SIM kaar erin geplaatst. Accu erin gedaan en klepje erop gezet. Ging vanzelf aan en verder heb ik er geen gekke dingen mee gedaan behalve nummers uit de SIM importeren.

In de vorige 3 T630 topics heb ik gelezen dat vastlopers af en toe voorkomen, maar heb bij niemand gelezen dat het toestel 3 maal in 8 uur vastloopt. Dit kan toch niet normaal zijn?

Oh en na een vastloper moet de accu eruit, want het ding reageert dan nergens op.

Verder leuk telefoontje hoor.

Kebab wijzigde dit bericht 12-08-2004 22:04 (10%)

Nieuw

Everything's Tweakable!

quote:
QuarK schreef op 12 augustus 2004 @ 14:47:
Kijk, ik ga em natuurlijk niet gebruiken als echte camera, maar af en toe kan het best handig zijn.
Even een foto'tje van iemands gezicht ofzo, of een foto van een beschreven blaadje papier bijvoorbeeld... ziet dat er goed/leesbaar uit?
Als je 'm heel goed stil kunt houden (of beter nog neerlegt) zijn de foto's best te doen hoor! En een beschreven papier heb ik nog nooit geprobeerd, maar een paar grote duidelijke woorden zal ie wel pakken, een volgeschreven A4tje is gewoon de resolutie te laag voor.

Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.

greedy as a pig
Reg. datum: 29 februari 2000

quote:
Kebab schreef op 12 augustus 2004 @ 22:02:
Heb vandaag m'n T630 ontvangen. Ik heb hem pas 8 uurtjes aanstaan en hij is al 3 keer vastgelopen. Een keer toen ik werd gebeld, een keer toen ik iets aan het instellen was en zojuist toen hij gewoon op de kast lag.

Vreemd hoor. Ik heb m'n 630 inmiddels al enkele weken. Inmiddels wel zo'n beetje alle functies gebruikt maar tot nu toe geen enkele vastloper gehad?

Heb wel problemen met het syncroniseren van outlook calender met de T630.. Contacten lukt wel, agenda niet. Althans, mij niet. Als iemand nog goede tips heeft?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Mika rules!

Ik heb hen nu al 5 uur :), een zwart exemplaar. Bij de T68i die ik hiervoor had (voordat ie spontaal ermee ophield) kon je heel gemakkelijk switchen tussen 2 profielen door de joystick een tijdje naar links te drukken. Bij de T630 lijkt het erop dat de enige manier om van profiel te switchen, het hele menu door te lopen is. Ik deed dat nogal vaak op de T68i, dus is dat op de T630 makkelijk mogelijk? In de handleiding staat ook echt 1 bladzijde over profielen, goed werk man!

Ik heb wel al gevonden dat ie automatisch switcht naar de Meeting profile als je een meeting in de calender invoert.

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

Reg. datum: 04 december 2001

De functie die de T630 uitvoert als je de joystick naar links drukt is de functie die bovenaan staat in: menu --> mijn tabblad. Het enige wat je hoeft te doen is daar dus even de juiste functie bovenaan in het menu zetten

pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

als ik zou kiezen zou ik nu niet meer voor de t630 gaan maar eerder voor die nieuwe K700

+ betere camera +++++++++++FLITSERRR

want de t610/t630 wil het al gauw begeven in een café...

Everything's Tweakable!

Hehe voor foto's heb ik een digitale camera, nog veel beter dan eender welke GSM ;)
Als telefoon voldoet m'n T610/T630 prima, zit alles in wat ik nodig heb!

Reg. datum: 14 oktober 2003

Hallo allemaal,

ik heb zonet geprobeerd om via bluetooth en een 12move inbelverbinding op het internet te komen maar krijg dit niet voor elkaar. Als ik probeer verbinding te maken zie ik op mijn telefoon dat er geprobeerd word te bellen en dan is het schermpje op m'n telefoon ineens pleite en krijg ik op m'n computer de melding dat de computer aan de andere lijn niet reageerd( al heb ik het idee dat er totaal niet eens gebeld word ).

Nou heb ik ook geprobeerd om via de computer te bellen en dat deed hij zonder problemen.

Dus iemand een id wat hieraan te doen valt?

owja OS is win98 misschien wat oudbakken maar het is maar een testmachine.

pisanggoreng

oja en nog iets, als je foto's maakt, zet hem dan gewoon op LARGE ( L, 288x352 ) niet op XL want dat is zo errrrrrrrg lelijk...

kortom, nix geen verbetering in firmware.....

wanneer komen ze nu eens met firmware die degelijke foto's kan maken....

Everything's Tweakable!

Reken daar maar niet te hard op, daar komt meer bij kijken dan alleen de firmware. Met zo'n kleine lens en geen focus mogelijkheid zul je nooit zeer goeie foto's krijgen.
Maar nogmaals, we hebben het hier over een telefoon! Die cam is niet meer dan een gadget, een leuk extraatje. Voor mooie foto's hebben ze andere apparatuur uitgevonden ;)

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen en heb eigenlijk interesse in de My Friends functie. Hoe veel heb ik er aan/wanneer heb ik er wat aan (bijvoorbeeld alleen vrienden die ook de T630 hebben?) en is het een gratis functie, of gaat 't voor elke keer dat je wilt kijken geld kosten? Hoop dat iemand 't voor me kan beantwoorden =)
Thanks in advance!

OK vraagje, sorry als het al eerder aan bod is geweest maar ik kon het zo gauw niet vinden.

Ik heb een Trust BT210 headsetje aangeschaft maar wat ik ook probeer, mijn T630 kan 'm niet vinden. Ik heb echt de instructies in de handleiding gevolgd. B) Weet iemand hier meer van? Bedankt...

Everything's Tweakable!

'k meen in een voorgaand topic gelezen te hebben dat je hier nog niks met die "My Friends" functie kunt... Maar correct me if I'm wrong ;)

Raar dat ie die headset niet vindt... Dit zal ook wel in de handleiding staan, maar je moet de headset dus in een speciale modus zetten waarin hij zich "laat" vinden door andere BT apparaten. Dan zoek je met de telefoon en moet deze hem vinden. Doe alles niet te snel, mijn ervaring is dat het niet altijd de eerste keer lukt met BT.

Jesse99 wijzigde dit bericht 16-08-2004 23:21 (60%)

quote:
reinouts schreef op 16 augustus 2004 @ 23:18:
OK vraagje, sorry als het al eerder aan bod is geweest maar ik kon het zo gauw niet vinden.

Ik heb een Trust BT210 headsetje aangeschaft maar wat ik ook probeer, mijn T630 kan 'm niet vinden. Ik heb echt de instructies in de handleiding gevolgd. B) Weet iemand hier meer van? Bedankt...
Ligt meestal aan Trust spul. Is nu niet het beste merk ter wereld (en dit is geen flame). Spul is echt meestal incompatibel als de pest.

Digital Media Junkie

Acties:

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Jaydee schreef op 16 augustus 2004 @ 23:18:
'k meen in een voorgaand topic gelezen te hebben dat je hier nog niks met die "My Friends" functie kunt... Maar correct me if I'm wrong ;)

Ja, I'll correct you :P

Bij mij werkt het allemaal lekker. Gewoon eigenlijk MSN.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

quote:
Ginz schreef op 16 augustus 2004 @ 23:30:
[...]

MSN? Is toch gewoon een quicklist? En daarbij is dat zo traag als....

Digital Media Junkie

Acties:

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
pretorian_nl schreef op 16 augustus 2004 @ 23:41:
[...]

MSN? Is toch gewoon een quicklist? En daarbij is dat zo traag als....

Vandaag is het eventjes iets trager, ja.
Maar gisteren ging het even snel als normale MSN.
En ja, je kan het vergelijken met MSN

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 03 november 2001

quote:
Haranaka schreef op 09 augustus 2004 @ 16:28:
Ik heb een probleempje met mijn (t-mobile) T630. Ik kan een paar knopjes niet goed meer indrukken (de 5,8 en 9) het lijkt wel of er iets onder die toetsen zit wat ze blokkeerd. Ik kan de knopjes wel gebruiken maar kan ze minder ver indrukken. Soms pakt hij hem helemaal niet moet ik nog een paar keer hard drukken voor ik een 8 op mijn display te zien krijg.

Wat is aan te raden? Zelf even open maken of naar de SE service point gaan?

Dat mis ik wel in de openings post, waar zitten die service points allemaal?
quote:
CS_maDDog schreef op 11 augustus 2004 @ 12:06:
de onderste rij knopjes van mijn T630 zitten vast... ze zijn alleen met veel geweld nog in te drukken. de rest maakt nog wel gewoon een klikgeluid en doen het dus nog gewoon. hoe dit nou weer is gekomen is me een raadsel. :(

nu probeer ik dus mn T630 open te maken, maar ik krijg dat kleine klepje boven de camera er niet vanaf. als ik druk zet met een schroevedraaier breekt zowat het plastic.
wat is de beste manier om dit te doen?
Ik heb in deel 3 ergens op no. 41 ofzo mijn beklag ook al over die knopjes gedaan (mijn rechtermenu knopje was dood.. veerde niet meer terug). Mijn telefoon heb ik naar het SE servicepoint in Amsterdam gebracht, daar kreeg ik de melding dat mijn toestel moest worden opgestuurd. Tis nu ongeveer een dag of 10 geleden, dus met een beetje mazzel heb ik um met een week misschien 2 terug. Hoop niet dat dit probleem zich vaker voor gaat doen, want anders is het wel een knullige achilleshiel van dit voor de rest prima foontje.

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

pisanggoreng

quote:
Ginz schreef op 16 augustus 2004 @ 23:30:
[...]

* Silverline hits himself omdat hij de T630 T-MOBILE heeft, ZONDER MyFriends dus..

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

quote:
Ginz schreef op 16 augustus 2004 @ 23:43:
[...]

Vandaag is het eventjes iets trager, ja.
Maar gisteren ging het even snel als normale MSN.
En ja, je kan het vergelijken met MSN
maar kost 't wat? is 't gratis?

Ik had nog een cole trick gevonden!

Iedereen heeft een heel erg mooie online knop aan de zijkant zitten die je eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt!
Nu kan je em gebruiken als een shortcut om een sms te schrijven.
Ga naar Verbindingen --> WAP-opties --> WAP-profielen --> kies een profiel en bewerk deze --> geavanceerd --> wijzig homepage --> vul een naam in --> en nu het belangrijke!!!! vul bij het adres in: "mailto:"
En als je veel sms't naar 1 nummer kan dit ook nog anders!
namelijk : waar je net mailto: invulde vul je nu "wtai://wp/mc;06nummer" in.

Dit vond ik wel een handige "tweak" >:)

Mzzls!

LoL

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: