Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!
ook done.quote:Fear-factoR schreef op 09 augustus 2004 @ 14:38:
[...]
Willen de volgende mensen nog ff hun stem aanpassen / bold verwijderen
Russian Phoenix (idem)
Russian Phoenix in "[Stampede] #3 Planning"
ik ben een paar weken geleden na een lange tijd TSC draaien ook overgestapt op DF, maar om geen rare gezichten te krijgen heb ik niet op TSC gestemd maar op een ander project.quote:djklungel schreef op 10 augustus 2004 @ 16:16:
Als switch zijn we kort voor de stemming overgestapt van FaD naar DF, en ik vind dat wij dan wel op FaD mogen stemmen, omdat we toch niet bij een project vast zitten. Als TSC jouw vaste project is dan vind ik dat je er niet op zou moeten stemmen, maar uiteindelijk is het toch je eigen keuze of je het wel of niet doet.
Maar zoals je schrijft het is uiteindelijk toch je eigen keuze
Instapklaar 2-kamer appartement te koop in een statig herenhuis te Breda: Nieuwe Boschstraat 8b
Draai al even geen TSC meer (sinds 20/4/04?).quote:Fear-factoR schreef op 08 augustus 2004 @ 14:34:
[...]
Ik dacht dat jij al TSC deed, of niet
Dus stemmen op TSC is voor jou niet toegestaan...
SSSF's optie was ook al geopperd door Soulmaster, maar ik ben bang dat bush buiten onze weide valt.
MAB wijzigde dit bericht 11-08-2004 20:12 (4%)
Temp Swank/boasthunter ! and still Bearhunter !
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
EU Trollbane: Eyahan - Tauren Hunter Ceria - Tauren Druid
Join us at [DPC]Noizy Cows or at irc.sorcery.net #NoizyCows
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Regel dat dus
Dan nog een belangrijk iets:
We zijn er nog niet helemaal over uit, maar de kans is vrij groot dat er geen so-called 'shoot-out' komt tussen de twee projecten met de meeste stemmen. Dit eenvoudigweg vanwege de tijdsdruk, want 1 september zit er al snel aan te komen
De stemmen worden pas na 24:00 vannacht geteld en tot die tijd kan iedereen zijn of haar stem nog wijzigen. Als je dus per see wilt kiezen tussen de twee top projecten dan zul je, je stem (mogelijk) moeten aanpassen.
Ik heb helaas op mijn werk (waar ik nu zit) geen beschikking over de tussenstanden, dus als iemand daar een indicatie van heeft, gelieve deze te posten
Dat die persoon daar 1 of 2 stemmen naast zit doet er niet zoveel toe, als de mensen maar zien waar het naartoe gaat.
Disclaimer: Dit alles onder het nodige voorbehoud
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Daar zal het zeker van pas komen..
FaD 36
Folding 21
TSC 41
SoB 12
UD-Grid 7
Laatste paar dagen niet gekeken naar wijzigingen bij stemmen.
Edit: +1
Glurp wijzigde dit bericht 12-08-2004 10:57 (7%)
Doe mee met TSC! -TSC FAQ- - - .Plan van Glurp - - - - R4NCOR's TSC Stats
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#1 F@H - #1 OGR26 - #1 DPAD - #3 R@H - #6 RC5 - #11 SoB
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #2 OGR25 - #1 D2OL P1 - #3 TSC P1 |||
(* BaDu hoopt op TSC, en het ziet er wel naar uit)
As we know, there are known knowns, there are things we know we know. We also know there are known unknowns, that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns, the ones we don't know we don't know
Benmen wijzigde dit bericht 12-08-2004 12:34 (100%)
De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
* Fear-factoR slaps Storm_DPCquote:Storm_DPC schreef op 26 juli 2004 @ 06:14:
Foutjesorry in mijn blijdschap dat ik zag dat er een stampede georganiseerd gaat worden heb ik mijn eigen project gestemd TSC dus. Helaas kan ik niet meer de extra 51% cpu power leveren om hier een stem op uit te brengen.
Sloop nou die bold uit je bericht
Fear-factoR wijzigde dit bericht 12-08-2004 13:55 (3%)
Ik ben er nog ff doorheen gelopen, conclusie;quote:Glurp schreef op 12 augustus 2004 @ 10:57:
DPAD 7
FaD 36
Folding 21
TSC 41
SoB 12
UD-Grid 7
Laatste paar dagen niet gekeken naar wijzigingen bij stemmen.
Edit: +1
DPAD 7
FaD 37
Folding 21
TSC 45
SoB 13
UD-Grid 5
46
Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]
Komtie!

Er zijn mensen (ikke ook) die hun stem hebben aangepast.
Basman (een brutaal zoekertje :P )
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last