There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Idd: Ze vragen er omMarcyDarcy schreef op 31 juli 2004 @ 02:54:
[...]: wordt tijd dat die KWSN weer eens de schrik van hun leven krijgen
[/sub]
Edit: Ik had de startpost na mijn post pas gelezen

[ Voor 86% gewijzigd door TheTransporter op 02-08-2004 10:39 ]
jij snapt het niet helemaal denk ik;
aan je signature te zien draai je zelf al TSC en wat staat daarover in de startpost?
1) Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet!
Het absoluut niet de bedoeling om op een project te stemmen waar je op dit moment actief aan meedoet!
Dit om de eenvoudige reden dat dan het project met de meeste leden automatisch zou winnen. Verder is het de bedoeling dat we polsen aan welk project DPC'ers van buiten jouw project wel mee zouden willen doen. Dit is nodig als we een succesvolle Stampede willen houden.
[ Voor 7% gewijzigd door FlashBang op 10-08-2004 17:58 . Reden: wat aardiger gemaakt anders heeft spuit 11 hieronder de aardigste post :P ]
King for a day,... fool for a lifetime.
[ Voor 54% gewijzigd door Chielos op 31-07-2004 22:36 ]
Zoals in de startpost al te lezen is, mag je niet stemmen op een project waar je meer dan de helft van je cpu kracht op hebt staan. Indien dat bij jou het geval is, wijzig dan je voorkeursproject even aub.
[edit]
Oeps te laat,.. maar mijn antwoord is toch iets aardiger
Welkom terug van vakantie TheTransporter
[ Voor 18% gewijzigd door mcB op 10-08-2004 11:14 ]
Strix (Skullflame)
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
ik heb hier nu FaD als voorbeeld genomen omdat daar de potentiele 'winst' zo groot is, maar deze vraag geld natuurlijk ook voor alle andere gegadigde projecten.
gedurende een maand vlammen is leuk, maar als je het daarna niet kan bijhouden en daardoor weer afzakt, dan is het in mijn ogen verspilde moeite.
Van klussen krijg je grijze haren
Misschien moet je dan nog ff kijken naar de resultaten van de vorige stampede bij DF...fenrir schreef op 02 augustus 2004 @ 08:58:
gedurende een maand vlammen is leuk, maar als je het daarna niet kan bijhouden en daardoor weer afzakt, dan is het in mijn ogen verspilde moeite.
Dus verspilde moeite is het nooit mijns inziens!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Een goed project, met clients voor meerdere os'en. Volgens deze stats kunnen ze best wat hulp gebruiken.
Wel zou ik zou totaal niet weten hoeveel pc's ik (tijdelijk) op f@h kan zetten.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Als je naar de vorige stampede (bij DF) kijkt, dan blijkt dat de stampede voor een hoop nieuwe DF'ers heeft gezorgd en dat de output na de stampede veel hoger blijft dan voor de stampede het geval was.fenrir schreef op 02 augustus 2004 @ 08:58:
Duh....

[ Voor 8% gewijzigd door JustDutch op 02-08-2004 15:44 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 18:40 . Reden: Foutje verbeterd ;) ]
In een ver grijs verleden aan mee gedaan. De plaats die DPC daar nu heeft is absoluut niet de juist, dat moet veel hoger!
lijkt me weer een leuke tijd te gaan worden.. nieuwe ronde, nieuwe kansen..
en weer leuk werk ontwijkend installeren..
boeeeehoeeee

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
[ Voor 98% gewijzigd door SSSF op 05-08-2004 15:15 ]

[ Voor 6% gewijzigd door SSSF op 05-08-2004 15:24 ]
p.s ja nu al
[ Voor 41% gewijzigd door Funcracker op 07-08-2004 16:23 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
* Nog minder dan 5 dagen en 7 uur te gaan.
* We hebben nog ruim 30 stemmen te gaan voordat we net zoveel hebben als afgelopen stampede.
* Een waarschijnlijke winnaar is nog niet aan te wijzen.
Heb je dus nog niet gestemd, doe dat dan nu en heb invloed op welk project de komende stampede krijgt!!
Strix (Skullflame)
Verwijderd
Of SSSF's voorstel moet mogelijk zijn.
In dat geval wil ik nog wel een extra koetje aanschaffen.
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 07:01 ]
Gewoon een aantal kantoor pc's.. lopend van p2 633mhz tot amd1800+.. allen w2k draaiend waar ik volledig zeggenschap over hebSandStar schreef op 30 juli 2004 @ 18:19:
[...]
Ik ken een hoop verschillende manieren om Folding@home hidden te draaien, post anders in een Folding@home Hitparade je specs dan kan ik wel zeggen wat de opties zijn.
Maar zag stukje naar boven ook al n proggie voorbij komen welke processen uit de systray kan verstoppen. Neem daar tegen die tijd wel eens een kijkje naar
En had met ipv in bold stemmen niet beter de sms-style "STEM [PROJECT]" kunnen hanteren? Is er makkelijker uit te reg-expen =)
Ik dacht dat jij al TSC deed, of nietVerwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 17:44:
TSC
Of SSSF's voorstel moet mogelijk zijn.
In dat geval wil ik nog wel een extra koetje aanschaffen.
Dus stemmen op TSC is voor jou niet toegestaan...
Zo te zien draait MAB momenteel Distributed Folding.Fear-factoR schreef op 08 augustus 2004 @ 14:34:
[...]
Ik dacht dat jij al TSC deed, of niet
Misschien een idee voor de volgende keer om 2 projectnamen op te geven. 1 het project waar je op dat moment het actiefste aan meedoet en de 2e is in vet het project waar naar jouw mening de stampede naar toe moet gaan.
Of op de manier zoals de laatste stemming voor de nieuwe statsposter is gegaanMarcyDarcy schreef op 08 augustus 2004 @ 14:45:
[...]
Zo te zien draait MAB momenteel Distributed Folding.
Misschien een idee voor de volgende keer om 2 projectnamen op te geven. 1 het project waar je op dat moment het actiefste aan meedoet en de 2e is in vet het project waar naar jouw mening de stampede naar toe moet gaan.
[ Voor 54% gewijzigd door BreKev op 08-08-2004 18:10 ]
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
En dan nog een keer in bold
Willen de volgende mensen nog ff hun stem aanpassen / bold verwijderen
DPCkippie (maak een keuze man
Tao (idem)[rml]Tao in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
Funcracker (Bold uit je quote
[rml]Funcracker in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
Russian Phoenix (idem)
[rml]Russian Phoenix in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
mcB (idem)
[rml]mcB in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
[ Voor 67% gewijzigd door Fear-factoR op 09-08-2004 16:34 ]
Hoe zit het dan met de mensen die aan 1 van de twee projecten meedoen...MarcyDarcy schreef op 10 augustus 2004 @ 10:55:
komt er na sluiting van de poll nog een 'shoot-out' tussen bijv. de #1 en #2? Wel graag dan een blinde poll dus via email laten geschieden en niet via een open topic
Mogen die dan opeens wel stemmen op hun eigen project of zijn ze gedwongen op de andere te stemmen
Wij hebben wat lopen spelen met dat idee. We'll let you knowMarcyDarcy schreef op 10 augustus 2004 @ 10:55:
komt er na sluiting van de poll nog een 'shoot-out' tussen bijv. de #1 en #2? Wel graag dan een blinde poll dus via email laten geschieden en niet via een open topic
Mensen mogen dan natuurlijk nog steeds niet op het eigen project stemmen. Als ze niet voor het andere project willen kiezen dienen ze zich van stemming te onthouden.
Ow @ Fear-Factor: bold in quotes is geen probleem
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Misschien was het dan beter geweest om gelijk een stemming via mail te doen, dit is een beetje dubbelop imhoFuncracker schreef op 10 augustus 2004 @ 11:16:
[...]
Wij hebben wat lopen spelen met dat idee. We'll let you know
Mensen mogen dan natuurlijk nog steeds niet op het eigen project stemmen. Als ze niet voor het andere project willen kiezen dienen ze zich van stemming te onthouden.
Oké, jij bent de scriptschrijverOw @ Fear-Factor: bold in quotes is geen probleem
Done tooFear-factoR schreef op 09 augustus 2004 @ 14:38:
[...]
Tao (idem)[rml]Tao in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
Ik vond hem wel leukFear-factoR schreef op 09 augustus 2004 @ 14:38:
[...]
DPCkippie (maak een keuze man) [rml]DPCKippie in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
Berichtje ff aangepast
Of mag ik hem nog zodanig aanpassen dat ik op mijn lievelingsproject doe omdat ik nu eventjes een ander project tussendoor doe?
Op dit moment staat namelijk alles van mij op DPAD te stampen.
Als jij bijvoorbeeld al een halfjaar DPAD doet met 51% van je power dan mag jij op dat andere project stemmen (imho), het gaat er om dat je bij de stampede ook werkelijk power kan toevoegen... Maar als je net voordat de stemming begon bent overgeschakeld naar DPAD, geeft het natuurlijk een krom beeldDPCKippie schreef op 10 augustus 2004 @ 15:16:
Of mag ik hem nog zodanig aanpassen dat ik op mijn lievelingsproject doe omdat ik nu eventjes een ander project tussendoor doe?
Op dit moment staat namelijk alles van mij op DPAD te stampen.
ook done.Fear-factoR schreef op 09 augustus 2004 @ 14:38:
[...]
Russian Phoenix (idem)
[rml]Russian Phoenix in "[ Stampede] #3 Planning"[/rml]
ik ben een paar weken geleden na een lange tijd TSC draaien ook overgestapt op DF, maar om geen rare gezichten te krijgen heb ik niet op TSC gestemd maar op een ander project.Mark83 schreef op 10 augustus 2004 @ 16:16:
Als switch zijn we kort voor de stemming overgestapt van FaD naar DF, en ik vind dat wij dan wel op FaD mogen stemmen, omdat we toch niet bij een project vast zitten. Als TSC jouw vaste project is dan vind ik dat je er niet op zou moeten stemmen, maar uiteindelijk is het toch je eigen keuze of je het wel of niet doet.
Maar zoals je schrijft het is uiteindelijk toch je eigen keuze
Verwijderd
Draai al even geen TSC meer (sinds 20/4/04?).Fear-factoR schreef op 08 augustus 2004 @ 14:34:
[...]
Ik dacht dat jij al TSC deed, of niet
SSSF's optie was ook al geopperd door Soulmaster, maar ik ben bang dat bush buiten onze weide valt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 20:12 ]
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Regel dat dus
Dan nog een belangrijk iets:
We zijn er nog niet helemaal over uit, maar de kans is vrij groot dat er geen so-called 'shoot-out' komt tussen de twee projecten met de meeste stemmen. Dit eenvoudigweg vanwege de tijdsdruk, want 1 september zit er al snel aan te komen
De stemmen worden pas na 24:00 vannacht geteld en tot die tijd kan iedereen zijn of haar stem nog wijzigen. Als je dus per see wilt kiezen tussen de twee top projecten dan zul je, je stem (mogelijk) moeten aanpassen.
Ik heb helaas op mijn werk (waar ik nu zit) geen beschikking over de tussenstanden, dus als iemand daar een indicatie van heeft, gelieve deze te posten
Dat die persoon daar 1 of 2 stemmen naast zit doet er niet zoveel toe, als de mensen maar zien waar het naartoe gaat.
Disclaimer: Dit alles onder het nodige voorbehoud
Daar zal het zeker van pas komen..
Verwijderd
FaD 36
Folding 21
TSC 41
SoB 12
UD-Grid 7
Laatste paar dagen niet gekeken naar wijzigingen bij stemmen.
Edit: +1
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 10:57 ]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
[ Voor 100% gewijzigd door Benmen op 12-08-2004 12:34 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
* Fear-factoR slaps Storm_DPCVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 06:14:
Foutjesorry in mijn blijdschap dat ik zag dat er een stampede georganiseerd gaat worden heb ik mijn eigen project gestemd TSC dus. Helaas kan ik niet meer de extra 51% cpu power leveren om hier een stem op uit te brengen.
Sloop nou die bold uit je bericht
[ Voor 3% gewijzigd door Fear-factoR op 12-08-2004 13:55 ]
Ik ben er nog ff doorheen gelopen, conclusie;Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 10:57:
DPAD 7
FaD 36
Folding 21
TSC 41
SoB 12
UD-Grid 7
Laatste paar dagen niet gekeken naar wijzigingen bij stemmen.
Edit: +1
DPAD 7
FaD 37
Folding 21
TSC 45
SoB 13
UD-Grid 5
46
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Komtie!

Iedere stem met een edit na 23:59 wordt lekker niet meegeteldVerwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 18:56:
De standen kloppen niet
Er zijn mensen (ikke ook) die hun stem hebben aangepast.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Edit: Nou.. als dit niet klopt eet ik mijn hoed op.

[ Voor 27% gewijzigd door Thanatos op 12-08-2004 20:01 ]
Verwijderd
* Storm staat eindelijk weer na de harde rechterhoek van Fear-factoR en sloopt onmiddelijk het bold eruit.Fear-factoR schreef op 12 augustus 2004 @ 13:54:
[...]
* Fear-factoR slaps Storm_DPC
Sloop nou die bold uit je bericht
Heb jij het ook zitten tellen dan

Oja, er was een TSC-vote maar die heb ik niet meegeteld omdat hij neit bold was. Verder heb ik de "Zoek een verdovend middel"-vote van Blistimo gewoon meegerekend... tell me what's wrong!
[ Voor 38% gewijzigd door Thanatos op 12-08-2004 21:48 ]
[DPC] help conquer cancer @ WCG
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Maar wel leuk dat we met DPC een flinke inhaalactie gaan uitvoeren natuurlijk!!
is project nou met een c of k?
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
* Fear-factoR mept Allied voor het vandaag 3x wijzigen van zijn stem

[ Voor 12% gewijzigd door Fear-factoR op 13-08-2004 01:03 ]
Verwijderd
Jazeker kunnen we bij TSC ownen, we zitten niet zo gek ver met output achter op het #1 team, alleen met overall score nog wel. Die stampede komt dus goed uit
/me bedankt iedereen die TSC gestemd heeft en hoopt dat dit weer een mooie stampede wordt
Wat nou echte uitslagFear-factoR schreef op 13 augustus 2004 @ 00:47:
En dan nu de echte uitslag (klik voor groter).
* Fear-factoR mept Allied voor het vandaag 3x wijzigen van zijn stem
[afbeelding]
Nou vooruit dan, ik heb het niet 100% gechecked met onze gegevens maar op het eerste gezicht ziet het er kloppend uit
Thnx voor je moeite (en die van anderen!).
Het project waar de 3de Stampede op plaats gaat vinden, en met duidelijke meerderheid door DPC is gekozen, is:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>TSC<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
of ook wel:
Tuberous Sclerosis Complex
Laten we lekker link gaan doen!
Stay tuned voor meer topics en updates.
Ga maar vast nadenken over teams
Ja ik weet het ik ben weer donders brutaal
* Fear-factoR maakt een vreugdedansje met Glurp
Hoe staat het dan met je bankrekeningVerwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 01:00:
toch vind ik het wel jammer dat ik nu niet mee kan doen![]()
extra power heb ik niet
[ Voor 34% gewijzigd door Fear-factoR op 13-08-2004 01:01 ]
Jammer genoeg kan niet alles over aangezien ze bij TSC/D2OL (Sengent) geen moeite hebben gedaan om een goede client te schrijven voor *nix, er zijn problemen met het geheugenmanagement.
Intentionally left blank.
Verwijderd
na de vakantie is die altijd erg laagFear-factoR schreef op 13 augustus 2004 @ 01:01:
[...]
Ja ik weet het ik ben weer donders brutaal
* Fear-factoR maakt een vreugdedansje met Glurp
[...]
Hoe staat het dan met je bankrekening
en heb ook me garage opgeknapt, nieuw dak, nieuwe deuren, nieuwe verf
maar ik wil best gesponsord worden hoor

ik werk ook niet voor *nix, dus die lui bij sengent ook nietaKra schreef op 13 augustus 2004 @ 01:11:
Jammer genoeg kan niet alles over aangezien ze bij TSC/D2OL (Sengent) geen moeite hebben gedaan om een goede client te schrijven voor *nix

Hohoho!Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 01:00:
toch vind ik het wel jammer dat ik nu niet mee kan doen![]()
extra power heb ik niet
Toch kennelijke enige onduidelijkheid, want je bent niet de eerste die ik dit hoor zeggen (je bent de tweede
IEDEREEN mag meedoen met de Stampede. Het is alleen zo dat je niet mocht stemmen als je geen extra power in te zetten had. Je mag wel gewoon meedoen! (Kom dan even zeg
* DPCKippie zet straks een extra cpu'tje er bij
TSC is in ieder geval een mooi project waar we als DPC een aardig potje kunnen breken. Er staan nu al teams in de inhaalstats en dat kan met zo'n stampede alleen maar meer worden.