Oeps... ik zie net dat je niet mag stemmen op je eigen project... dus mijn stem valt af

Ik begreep dat Funcracker een scriptje wil maken/heeft gemaakt om de stemmen te tellen, dus misschien kan je beter even je oude bericht wijzigen?Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 09:41:
Oeps... ik zie net dat je niet mag stemmen op je eigen project... dus mijn stem valt af
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Living on the edge gives me a view
[ Voor 9% gewijzigd door NightBird op 26-07-2004 20:51 . Reden: FaD toegevoegd ]
Kwestie van tellen...
[ Voor 41% gewijzigd door JustMe op 26-07-2004 18:57 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heel overzichtelijk lijstje, mijn complimenten hiervoor, maar ik mis alleen FadNightBird schreef op 26 juli 2004 @ 18:36:
Ik heb even een rondvraag langs alle projecten gedaan, en op basis van heel veel natte vingerwerk en ruwe schattingen een idee gekregen van wat een stampede zou kunnen doen op het betreffende project. Dit alles gebaseerd op de power van stampede 2.
Wat een ontzettend half werk lever ik weerVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 19:39:
[...]
Heel overzichtelijk lijstje, mijn complimenten hiervoor, maar ik mis alleen Fad![]()
Voor de objectiviteit zou die er eigenlijk ook tussen moeten staan.![]()
Ik kan je zelf helaas niet vertellen wat een pc gemiddelt doet, maar er is vast wel iemand die de output van zijn Fad client beter in de gaten heeft gehouden..
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 21:26 ]
Voor F@H geldt dat je op een veel hogere output kan komen. En dan praten we dus over echt minimaal 150.000 punten wat er bij kan gaan komen...
Verwijderd
Verwijderd
Lijstje ziet er leuk uit.NightBird schreef op 26 juli 2004 @ 18:36:
Ik heb even een rondvraag langs alle projecten gedaan, en op basis van heel veel natte vingerwerk en ruwe schattingen een idee gekregen van wat een stampede zou kunnen doen op het betreffende project. Dit alles gebaseerd op de power van stampede 2.Berekeningen:
- UD: Aan dit project doe ik zelf mee, heb dus niets na hoeven vragen. Hier levert het plm. 200.000 per dag -> 6M totaal op. Dat betekent (samen met de gewone dagscore) een halvering van het verschil naar de volgende positie overall (8 -> 7)
- SoB: Een kleine 9.000 G ~> 250.000 G in een maandje. Dan zouden we op een hele ruime 4e plek uitkomen (nu 5e).
- TSC: dat zou 30k per dag opleveren, maal 30 dagen is dat een kleine miljoen puntjes extra, wat ons van 5 naar 3 overall brengt.
- DPAD: zo'n 4.500.000 punten per dag, dus 130 miljoen voor een maand. Naast wat we normaal inlopen kan dat betekenen dat we AnandTech net inhalen aan het eind van de stampede (overall van 2 naar 1).
- F@h: rond de 30~35 duizend puntjes per dag (dus 1.000.000 puntjes in een maand) extra , brengt ons tot net onder of net boven de KWSN (van 25 -> 24 overall).
- FaD: zo'n 40.000.000 extra punten in een maand. Daarmee zouden we richting een 7e/8e plek kunnen vliegen (nu 21e).
[rml]NightBird in "[ SoB] hitparade van 25 juli"[/rml]
[rml]NightBird in "[ TSC] hitparade van 25 juli"[/rml]
[rml]NightBird in "[ DPAD] hitparade van 25 juli"[/rml]
[rml]NightBird in "[ Folding@Home] hitparade van 25 juli"[/rml]
[rml]NightBird in "[ FaD] hitparade van 25 juli"[/rml]
No signature found
[ Voor 54% gewijzigd door SandStar op 27-07-2004 10:43 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
In principe geen MF's, tenzij het echt niet anders kan (en dat moet je dan even aangeven bij ons, zoals Mobster reeds zei)Mobster schreef op 27 juli 2004 @ 08:44:
Correctie. Je mag volgens mij wel MF-en alleen worden deze punten dan uit de stampede stats gehaald. En daarom dus even vantevoren melden bij Funcracker of Silkie
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door JustMe op 27-07-2004 13:07 ]
[ Voor 7% gewijzigd door FlashBang op 27-07-2004 13:45 ]
Verwijderd
Bedankt voor het tellenJustMe_ schreef op 27 juli 2004 @ 13:07:
DPAD: 6
FaD: 24
F@H: 15
TSC: 27
SoB: 9
UD Grid: 6
oftewel het is spannend tussen mijn 2 favorietjes
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 19:46 ]
Wat is het verschil tussen SoB en FaD?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 20:07 ]
Die luxe heb je nog wel bij F@HVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:44:
Bovendien zal een stampede bij Fad een geweldige impact hebben en dat vind ik persoonlijk een stuk leuker dan na een maand één plek te zijn gestegen :twisted: Jammer dat de Knights Who Say Ni niet meer boven ons staan
If you choose to criticise you choose your enemies
[ Voor 11% gewijzigd door Wortelsoep op 29-07-2004 12:54 ]
Verwijderd
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Okay bedankt, ik ga er morgen even mee aan de slag. Hierbij stem ik voorlopig nog even neutraal, tot ik zeker weet dat het werktVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 11:29:
TSC heeft een CLI optie. Ik heb even gezocht op het mac forum bij The Rothberg Institute maar ik zie zo geen users die het ook gebruiken. Zelf heb ik ook geen mac dus als je zou willen: test het even uit of het werkt.
Hoe dan: lees die installatiefaq in m'n signature en installeer de client. Daarna zul je in je "Res" directory van TSC een README bestand tegenkomen waarin staat uitgelegd hoe er een cli client van te maken (de toevoeging controller:cli aan je snelkoppeling toevoegen). En verdere uitleg hoe ermee te werken.
Maar test het even uit, dan weet je zeker dat het werkt
Verwijderd
Hier een link http://www.childhooddisea...bb=get_topic;f=7;t=000020wilko2 schreef op 29 juli 2004 @ 12:53:
[...]
Okay bedankt, ik ga er morgen even mee aan de slag. Hierbij stem ik voorlopig nog even neutraal, tot ik zeker weet dat het werkt
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
TSC/D2OL heeft inderdaad een CLI mode, maar je hebt nog steeds java nodig (dus 70 Mb geheugen)Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 11:29:
TSC heeft een CLI optie. Ik heb even gezocht op het mac forum bij The Rothberg Institute maar ik zie zo geen users die het ook gebruiken. Zelf heb ik ook geen mac dus als je zou willen: test het even uit of het werkt.
Hoe dan: lees die installatiefaq in m'n signature en installeer de client. Daarna zul je in je "Res" directory van TSC een README bestand tegenkomen waarin staat uitgelegd hoe er een cli client van te maken (de toevoeging controller:cli aan je snelkoppeling toevoegen). En verdere uitleg hoe ermee te werken.
Maar test het even uit, dan weet je zeker dat het werkt
[ Voor 100% gewijzigd door wizzkizz op 29-07-2004 22:30 . Reden: voorkeur verwijderd ]
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Forza Mucca!
Verwijderd
Ik heb zelf toendertijd TSC gekozen omdat ik zelf 2 kleine kinderen heb. Wat ik ervan begrepen heb is TSC speciaal gericht op een aantal kinderziektes en dat sprak me persoonlijk erg aan.Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 22:09:
[...]
Ik weet nog steeds niet te kiezen tussen TSC of FaD
Verwijderd
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Verwijderd
Voor mij is dat ivm met vakanties en geplande dingen. Oktober zou voor mij beter uitkomen dan in spetember.Funcracker schreef op 30 juli 2004 @ 01:53:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom sommige mensen qua datum op 1 oktober stemmen. Niet dat er iets mis mee is, verre van. Maar ben gewoon nieuwsgierig
Dus als iemand erop stemt, laat gerust even weten wat daar de oorzaak van is, als je wilt
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door _WgV_ op 12-08-2004 21:14 ]
#StopBurningStuff
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
| DPAD: 7 FaD: 32 F@H: 16 TSC: 31 SoB: 12 UD Grid: 7 |
hallo, er wordt net een stats gepost, dan komen er 3 bij en jij post meteen een nieuwe?Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 13:53:
Tussenstand
code:
1 2 3 4 5 6 DPAD: 7 FaD: 32 F@H: 16 TSC: 31 SoB: 12 UD Grid: 7
En nu maar hopen dat TSC de meeste stemmen krijgt.
(of mag ik niet hopen dat mijn project wint)
[ Voor 5% gewijzigd door FlashBang op 30-07-2004 14:00 ]
hehe, tja en al helemaal tijdens de stampede (als seti dan nog draait).Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 22:19:
nog ff en de aapjes en sssf doen seti met zijn tweetjesow ja nog die rare limbabwer ook
ErmSSSF schreef op 30 juli 2004 @ 14:09:
[...]
Ik mag ook niet op TSC stemmen omdat ik daar al aan meedoen én omdat ik niet mijn parkje om kan gooien naar TSC
als ik jou was zou ik niet met scripts aan de gang gaan, aangezien er nog meer dpc-ers zijn die het princiepe niet snappen.Funcracker schreef op 30 juli 2004 @ 14:20:
[...]
ErmZou je het dan ook niet bold willen zetten
. Thnx!
Het hoeft idd niet ieder uur, maar van al die tussenstanden klopt geen f*** meer aangezien een aantal mensen stemmen gewijzigd hebben en een aantal mensen geen duidelijke stem uitgebracht hebben.NightBird schreef op 30 juli 2004 @ 13:57:
boerenlater: lees eens 4 en 5 posts boven de jouwe. Als aangegeven wordt dat het niet elke dag hoeft, dan hoeft het zeker niet om de drie uur.
1
2
3
4
5
6
| DPAD = 7 FaD = 29 F@H = 15 TSC = 29 SoB = 10 UD = 10 |
tis wel jammer, maar ik denk toch niet dat het met het BOLD gaat lukkenFuncracker schreef op 30 juli 2004 @ 14:20:
[...]
ErmZou je het dan ook niet bold willen zetten
. Thnx!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
True.CaLeX schreef op 30 juli 2004 @ 14:32:
[...]
tis wel jammer, maar ik denk toch niet dat het met het BOLD gaat lukken
gezien de foute stemmingen die ertussen zitten
1. Er moeten niet teveel stampede's per jaar zijn (kijk maar naar Ars wat het effect is)Funcracker schreef op 30 juli 2004 @ 01:53:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom sommige mensen qua datum op 1 oktober stemmen.
Tja als je het hebt over het beïnvloeden van de stemming, mensen gaan toch wel zelf tellen... We moeten er maar vanuit gaan dat de meeste mensen fair stemmen.Funcracker schreef op 30 juli 2004 @ 14:46:
Moet het er ook even met Silk over hebben, want die voelt (zo te lezen) zoiezo al weinig voor tussenstanden, maar die is/was dan ook weken op vakantie
[ Voor 35% gewijzigd door Fear-factoR op 30-07-2004 15:59 ]
Verwijderd
Typex op dat plekje van je systrayfrickY schreef op 30 juli 2004 @ 16:31:
Folding@Home
Heb ik een aantal maanden geleden snachts ook wat pc's voor aan laten staan maar dat had allemaal weinig effect op de stats
Kan nu wel weer een aantal pc's op t werk aan het werk zetten in de koele herfst nachten.
Hoop ik wel dat er een simpele methode is om het icoontje uit de systray te weren
Dit is wat je zoekt. (niet de grafische cliënt gebruikenfrickY schreef op 30 juli 2004 @ 16:31:
Folding@Home
[...]
Hoop ik wel dat er een simpele methode is om het icoontje uit de systray te weren
[ Voor 16% gewijzigd door Crack op 30-07-2004 17:29 ]
* DPCKippie mee eens is
* FlashBang vindt dat FaD veel nuttiger is
[ Voor 31% gewijzigd door FlashBang op 30-07-2004 18:02 ]
Verwijderd
en even laterJive schreef op 25 juli 2004 @ 01:02:
* Jive stemt voor een project waar
1: de client native als service kan draaien
2: eventueel via een proxy of sneakernetten geflushed kan worden
3: de client niet teveel mem vreet of onstabiel is.
Waar stem je nu eigelijk op
Ik ken een hoop verschillende manieren om Folding@home hidden te draaien, post anders in een Folding@home Hitparade je specs dan kan ik wel zeggen wat de opties zijn.frickY schreef op 30 juli 2004 @ 16:31:
Folding@Home
Heb ik een aantal maanden geleden snachts ook wat pc's voor aan laten staan maar dat had allemaal weinig effect op de stats
Kan nu wel weer een aantal pc's op t werk aan het werk zetten in de koele herfst nachten.
en ook @ boerenlater en Russian Phoenix:
[ Voor 5% gewijzigd door Funcracker op 30-07-2004 20:28 ]
Verwijderd
/me agrees with FuncrackerFuncracker schreef op 30 juli 2004 @ 20:27:
[...]
en ook @ boerenlater en Russian Phoenix:
Zullen we dit soort zaken tot een minimum proberen te beperken? Mensen komen hier om te stemmen en eventueel iets nieuws te leren over bepaalde projecten. Dit draagt helemaal niets bij op dat gebied.
Dat je het mee post tijdens je stem is 1 ding. Dit is gewoon niet de bedoeling van dit topic.
Thnx
Verwijderd
Klopt: Niet grafisch kun je doormiddel van de optie controller:file doen (controller:file moet je dan toevoegen aan je snelkoppeling), dan is ie ook meteen hidden.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 23:19:
[...]
/me agrees with Funcracker
Maar wat ik me nou afvraag dus: als ik het goed lees hier dan kan je TSC als een niet grafisch client laten draaien en als service of iig hidden?
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door MarcyDarcy op 31-07-2004 02:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq