[Alg] Centraal boekentopic - part II
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
Reageer Nieuw Topic
Het makkelijkste wat je kunt doen om Orcas te downloaden is een download manager downloaden en natuurlijk installeren. Even googelen op de filenaam van een zip file. Dan krijg je mooi alle links die je weer kunt queuen in je download manager.
Als je naar school gaat / gaat werken zet je je PC aan, als je thuis komt is hij klaar met downloaden en kun je een uur gaan installeren.
Of je download natuurlijk alleen de Visual Studio 2005 extensions for .NET Framework 3.0 (WCF & WPF), November 2006 CTP
public sealed class Woman : IDisposable
Ik heb toch ook de Windows SDK for .NET 3 nodig of niet?
Maar gelukkig gaat na Microsoft Australie een DVD opsturen.
alienfruit wijzigde dit bericht 25-05-2007 07:23 (14%)
Reg. datum: 27 augustus 2001
zijn de concepten ook toepasbaar / bruikbaar in .net?quote:
Die is mij iets te dik. Ik heb net Java Concurrency in Practice binnen.quote:
Dus mochten er nog meer zijn die het 'echte' boek te dik/theoretisch vinden, dan is deze volgens mij wel goed.
Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy
Reg. datum: 03 juni 2006
Ik heb het volgende boek besteld omdat de reviews op amazon.com lovend waren:

Deels wel. Er staan veel technieken in die niet echt platform gebonden zijn (eerder oo taal gebonden).quote:naruto schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:22:
[...]
zijn de concepten ook toepasbaar / bruikbaar in .net?
Maar er staat ook veel in over de concurrency library in Java. Dus ik weet niet hoe nuttig dit is voor .NET. En er staat in de nieuwste versie ook het een en ander over het nieuwe memory model van Java. Op zich hele interessante informatie aangezien .NET ook voor soortgelijke problemen zal komen te staan. Maar ik heb geen idee hoe het in .NET is gerealiseerd.
Blog pveentjer.wordpress.com and working on Prometheus
Reg. datum: 31 augustus 2004
Ik heb net van Academic Service dit boek gekocht: het complete handboek PHP5 en MySQL (¤59,95 *katsjing*) Nou zag ik dat deze eerste druk al uit november 2004 komt. Is dus nu (nog steeds) een goed boek of adviseren jullie een ander (Nederlands) boek?
Je koopt dus eerst een boek en vervolgens ga je vragen of het wel of niet een goed boek isquote:Robert101083 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:16:
Ik hoop dat ik dit soort vragen ook hier mag stellen. Zo niet, dan hoor ik het graag.![]()
Ik heb net van Academic Service dit boek gekocht: het complete handboek PHP5 en MySQL (¤59,95 *katsjing*) Nou zag ik dat deze eerste druk al uit november 2004 komt. Is dus nu (nog steeds) een goed boek of adviseren jullie een ander (Nederlands) boek?
Ik denk dat het een goed boek is alleen moet ik er wel bij zeggen dat Nederlandse boeken in 99% van de tijd achter lopen op de Engelstalige boeken.
< dit stukje webruimte is te huur >
Een beetje aanklooien en www.php.net open, dan heb je zo onder de knie.
Een beetje zonde imho.
..Piet.. wijzigde dit bericht 30-07-2007 15:32 (5%)
Proudly powered by Debian & Gentoo
Ja, ik zag thuis pas dat de datum van uitgave november 2004 was. Maar is er een goed alternatief voor dit boek? Misschien iets recenters, of maakt het voor de functionaliteiten van php5 niet echt uit?quote:aex351 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:29:
[...]
Je koopt dus eerst een boek en vervolgens ga je vragen of het wel of niet een goed boek is
Ik denk dat het een goed boek is alleen moet ik er wel bij zeggen dat Nederlandse boeken in 99% van de tijd achter lopen op de Engelstalige boeken.
Beetje kort door de bocht.quote:..Piet.. schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:32:
Tsja... Waarom zou je een boek kopen voor PHP zeg ik altijd. PHP is vrij eenvoudig te leren, en zeker als je al een programmeerachtergrond hebt.
Een beetje aanklooien en www.php.net open, dan heb je zo onder de knie.
Een beetje zonde imho.
Neem aan dat het boek tussentijds wel ge-update is en met het grote internet bij de hand moet je denk ik wel heel ver komen. Of het een goed boek is weet ik niet maar dat kan vaak ook heel persoonlijk zijn. Sommige mesen hebben liever een boek wat ze aan de hand door alles heen sleept en je hebt boeken die echt alleen maar theoretisch zijn.
"Gao" | Persoonlijke weblog. | Jippie 06-07-07 getrouwd
Reg. datum: 10 juni 2007
Hier aan wil ik nog toevoegen dat je een boek prima kunt gebruiken om te starten. Maar wanneer je problemen van specifieke functies wilt weten is internet toch beter ;-)..
Of het een goed boek is valt niet te zeggen, verschillende leerstijlen vereisen nou eenmaal verschillende doceertechnieken..
Persoonlijk zou ik geen nieuw boek kopen, probeer het hiermee en ga verder met bronnen via Internet.
Gigabyte P35-DS4 || Xeon Quad X3350 @ 3,4 GHZ || 2x2GB || Scythe Infinity || 2 x Seagate Barracuda 500GB 16Mb Cache + Maxtor DiamondMax 10 200GB || Samsung SyncMaster 226BW || XFX XXX 9800GTX || Specs
Reg. datum: 14 januari 2000
Ik fix problemen die volgens de vorige ontwikkelaar in werkelijkheid toch nooit zouden voorkomen.
Maar wat ik mij dan afvraag. Is het boek nog up-to-date als het uit november 2004 komt. Ik neem aan dat dat een beetje de tijd was van de eerste versie van 5.0 en we zitten nu op 5.2.3.
Dus om een lang verhaal kort te maken:
Heb ik waar voor mijn geld of is het boek eigenlijk al te oud?
Als je nou een boek over php 4 had gekocht.. tja.. dan staan er gewoon dingen in die niet meer waar zijn, en missen er functies. Maar met dit boek zit je gewoon goed.
job wijzigde dit bericht 30-07-2007 19:18 (46%)
Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging
Het boek van php4 (zelfde serie "het complete handboek") ligt ernaast en de manier van werken van dat boek is mij goed bevallen. Al lijkt het me, voor mezelf, tijd voor een update.
Reg. datum: 16 december 2002
Rete duur, maar zeer compleet.
Een boek is leuk en waarschijnlijk prettig maar niet strict noodzakelijk.
Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje
Dat scheelt ons weer de moeite als iemand een topic opent met een enorme basic vraag.
They call me Sir Poopsalot because I poop... a lot

http://www.vanduurenmedia.nl/titel.asp?ID=124
I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !
Ook zitten er leuke hoofdstukken tussen over soap, webservices, xml dingetjes, etc wel handig..
Echter als je nog geen achtergrond hebt met andere talen of alleen de echte basis van PHP onder de knie hebt kan het wel eens pittig worden (per persoon verschillend denk ik)..
Succes ermee!
Als het goed is, is dit het zelfde boek, maar dan in het Engels.quote:EvilB2k schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:13:
Ik heb zeer goed PHP geleerd uit de PHP + MySQL Bible.
Rete duur, maar zeer compleet.
Ik hou het boek wel gewoon. Mocht ik er niet uitkomen, dan laat ik wel weer van me horen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last