Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juni 2004

quote:
Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 10:11:
[...]
Ik vind hem zelf iets minder, het doet me denken aan van dat plastic dat je op ramen plakt vopor vat meer privacy :P. Maar toch, ik koop deze jukebox dan ook niet om hoe goed hij eruit ziet maar de functies en de sublieme geluidskwaliteit
Daarom is het wel jammer dat je hier niet kan kiezen tussen welke uitvoering je mooier vindt. Smaken verschillen nu eenmaal en voor deze prijs zou je toch graag de mooiste kiezen die er is.

Reg. datum: 27 maart 2003

De design is wel wat minder :'( maar ja boeie, anders zou ik allang een iPod hebben. Het is nu nog even wachten op het pakketje :/

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
EmRuTToY schreef op 15 juli 2004 @ 11:04:
De design is wel wat minder :'( maar ja boeie, anders zou ik allang een iPod hebben. Het is nu nog even wachten op het pakketje :/
Idd, ik snap alleen nog steeds niet waarom ik nog steeds geen verzend bevestiging heb gekregen, ik hoop wel dat ie vandaag komt, ik heb nl de digicam al geregeld :).
quote:
JustCurious schreef op 15 juli 2004 @ 10:26:
Daarom is het wel jammer dat je hier niet kan kiezen tussen welke uitvoering je mooier vindt. Smaken verschillen nu eenmaal en voor deze prijs zou je toch graag de mooiste kiezen die er is.
Mee eens, ik vind trouwens niet dat de designs vooruit zijn gegaan nu ze Inno inhuren om de designs te maken van hun apparaten.

Ik zie net bij tracktrace, dat mn pakketje in de distrubitie route zit (dus hij wordt zsm. naar mij toe gereden met een rode busje :P ). Ik ben alleen op de zaak, en heb geen digicam bij me, maar vanavond post ik wel pics, als het dan nog nodig is.

Reg. datum: 10 juli 2004

[quote]Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 11:10:
[...]
Idd, ik snap alleen nog steeds niet waarom ik nog steeds geen verzend bevestiging heb gekregen, ik hoop wel dat ie vandaag komt, ik heb nl de digicam al geregeld :).

toch maar eens een mailtje sturen naar mmport possstema, of eens bellen. Misschien is je order wel verloren gegaan. Woon je in België of in Nederland.
Want voor alle leveringen buiten Nederland krijg je een orderbevestiging direct na de voorafbetaling.

quote:
flitserke schreef op 15 juli 2004 @ 11:31:
toch maar eens een mailtje sturen naar mmport possstema, of eens bellen. Misschien is je order wel verloren gegaan. Woon je in België of in Nederland.
Want voor alle leveringen buiten Nederland krijg je een orderbevestiging direct na de voorafbetaling.
Heb ik ook al gedaan, en ik doe het via rembours, want dat vind ik prettiger. Ik woon in nederland, ik heb ook al een paar keer gebeld (ook tussen 1 en 5 wanneer ze open zouden zijn). Zag ik net eindelijk het TPG busje voor me huis stoppen, ik vet blij, stond met het geld in me handen, wast voor de buurman (dat noem ik nog eens pesten :P 8)7 ;( )

Update:

Het verzendings mailje was niet doorgekomen, dus ze hebben hem toch op de post gedaan, btw, betekend Zending in distributieroute ( bij track & trace ) dat het busje naar me toe komt?

Possstema wijzigde dit bericht 15-07-2004 13:05 (14%)

8)7 balen

Mijn pakje is al sinds deze nacht out for distribution(vanuit Brussel), en is er nog niet. Kortrijk ligt nochtans maar op 1uur rijden van bxl. hopelijk kan ik na de middag enkele fotootjes posten

Yehaaaaaaaaaaa _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

thank you ups

Hij is toch mooier dan op de foto's hoor.
Ik post zometeen wel een paar fotootjes

hoe post je foto's?

quote:
Volgens mij zet je ze ergens op een server (bijv. van je eigen provider of je maakt ergens een gratis homepage aan) en dan voeg je een link naar die locatie in je post toe.

uploaden naar webspace en dan " [ img] http://urlvanplaatje [ /img] " (zonder spaties en aanhalingstekens). We want pics, ik wacht nog steeds op het busje. Postema het klopt dat het busje nu naar je toekomt :)

EmRuTToY wijzigde dit bericht 15-07-2004 12:57 (18%)

quote:
JustCurious schreef op 15 juli 2004 @ 12:53:
[...]

Volgens mij zet je ze ergens op een server (bijv. van je eigen provider of je maakt ergens een grats homepage aan) en dan voeg je een link naar die locatie in je post toe.
Je zet ze idd op een server (mail maar als ik ze op mijn server moet zetten, Webmaster@JspDesign.nl).

Plaatjes toevoegen doe je zo (1 van deze 3):

code:
1
2
[img] url van afbeelding [/img]
[img=w,h] url van afbeelding met afmetingen [/img]
[img=w,h,1] url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding [/img]

quote:
EmRuTToY schreef op 15 juli 2004 @ 12:56:
uploaden naar webspace en dan " [ img] http://urlvanplaatje [ /img] " (zonder spaties en aanhalingstekens). We want pics, ik wacht nog steeds op het busje. Postema het klopt dat het busje nu naar je toekomt :)
Dankje dankje, ik wacht echt met smart :).

Possstema wijzigde dit bericht 15-07-2004 13:02 (23%)

@Flitserke: Kan je even posten of er AA of AAA batterijen in de externe oplader moeten?

En heeft iemand al gecheckt of the Dane Elec zMate nu wel of niet werkt?

Jaa heb hem ook binnen :D Later meer info

Reg. datum: 31 augustus 2003

@ flitserke..... mag ik ff je email adres (msn messenger), want ik zie dat je van kortrijk bent en een 340 in bezit hebt nu :p .
mathieu_dewaele@hotmail.com (waregem)

Reg. datum: 15 juli 2004

Heb gisteren de H340 van mmport besteld en vanochtend in de bus gekregen :)
Echt een supermooi ding, iedereen binnenhalen die hap!

Omdat mijn PC niet met USB2.0 is uitgerust, had ik er gelijk een USB2.0 PCI kaartje bij mijn bestelling gedaan. Helaas hebben ze deze vergeten in de doos te stoppen (gelukkig wordt deze gelijk opgestuurd vandaag of morgen, goeie service hoor).
Mijn vraag is nu, zou de H340 ook zonder USB 2.0 moeten kunnen werken? Mijn PC herkent hem namelijk niet als ik hem (of de cradle) connect via USB. Zodoende ben ik nu een beetje bang dat de USB aansluiting op mijn iRiver kapot is misschien, ik had eerst namelijk een draagbare harddisk die ook USB 2.0 was, maar zonder problemen op mijn PC werkte.

Anyway, heb het apparaat dus niet echt kunnen testen voor een grondige review, maar verder kan ik wel zeggen dat de geluidskwaliteit echt super is (stond een iRiver test nummer op, hoe ongelooflijk lame dit liedje ook was, de kwaliteit was om van te watertanden) op de meegeleverde sennheiser PMX 60.

Reg. datum: 12 juli 2004

quote:
Kwarksnuiver schreef op 15 juli 2004 @ 13:18:
Mijn vraag is nu, zou de H340 ook zonder USB 2.0 moeten kunnen werken? Mijn PC herkent hem namelijk niet als ik hem (of de cradle) connect via USB. Zodoende ben ik nu een beetje bang dat de USB aansluiting op mijn iRiver kapot is misschien, ik had eerst namelijk een draagbare harddisk die ook USB 2.0 was, maar zonder problemen op mijn PC werkte.
Je moet 'm toch aansluiten en dan even kort op de play knop drukken? Dan werkt hij ook op usb 1.1 heb ik gehoord. Hoe zit het trouwens met de kwaliteit van de meegeleverde oordoppen en hoe is de navigatie van deze player? Is het makkelijk te bedienen?

aa batterijen
eerste indrukken super
net zo'n 80cd's opgezet in kwartier
:*) :*) _/-\o_ _/-\o_

[quote]Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 13:00:
[...]
Je zet ze idd op een server (mail maar als ik ze op mijn server moet zetten, Webmaster@JspDesign.nl).

Heb net twee foto's verstuurd

[quote]flitserke schreef op 15 juli 2004 @ 13:50:
quote:
Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 13:00:
[...]

Heb net twee foto's verstuurd
òk, ik heb hem net 5sec geleden ontvangen (mijn eigen h340 HE :) ) :D _/-\o_ :Y) (8> :9~ O+

Possstema wijzigde dit bericht 15-07-2004 13:53 (5%)

Reg. datum: 12 juli 2004

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Foto's? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eerste indruk, zeer mooi, wel dik (vind ik heel jammer), maar wel klein. Geluid is super. Vanavond meer, ben hem nu aan het opladen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: