Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 juli 2004

Ik heb niet zo'n mailtje gekregen van easy-com (terwijl ik daar wel om had gevraagd). Tegen mij is gezegd dat de speler op z'n vroegst donderdag de 15e binnenkomt. Van 16 t/m 25 juli zijn ze op vakantie dus wordt er niks verstuurd.
Ik ben vanaf de 23e met vakantie (en ik wil mij H340 dan mee), dus nou hoop ik dat ze em donderdag dan ook hebben.

Ik heb trouwens wel een orderbevestiging gekregen: 489 euro (incl. rembours) >:) >:) >:)

Nikon D70 | 18-70 mm

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
Ingenius schreef op 13 juli 2004 @ 21:03:
Ik heb niet zo'n mailtje gekregen van easy-com (terwijl ik daar wel om had gevraagd).
Kijk en ik heb er niet om gevraagd en er wel 1 gekregen. :) .

Is er ook iemand die de H340 bij MMport heeft besteld want als het goed is hebben ze wel de H340 ontvangen maar ik heb nog geen orderbevestiging gekregen (iig niet dat ie verzonden is)

Possstema wijzigde dit bericht 13-07-2004 21:28 (41%)

Boom Boom?

quote:
Ingenius schreef op 13 juli 2004 @ 21:03:
Ik heb niet zo'n mailtje gekregen van easy-com (terwijl ik daar wel om had gevraagd). Tegen mij is gezegd dat de speler op z'n vroegst donderdag de 15e binnenkomt. Van 16 t/m 25 juli zijn ze op vakantie dus wordt er niks verstuurd.
Ik ben vanaf de 23e met vakantie (en ik wil mij H340 dan mee), dus nou hoop ik dat ze em donderdag dan ook hebben.

Ik heb trouwens wel een orderbevestiging gekregen: 489 euro (incl. rembours) >:) >:) >:)
moet je ff onderaan je orderbevesting lezen, staat dat de prijs kan varieren.. ;)

|170 CCBWE 0550 @ 3.15ghz - 1.475v|Club3D 7950GX2 @ 620/800 (stock)|2GB CE-6 @ 260 3-3-2-8|Frostmachine by Jort| Fullspecs

Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik heb net de beta van WMP10 gedownd en daarmee kun je nu cd's rippen in het nieuwe wma lossless (met bitrates die oplopen tot 970kbps!!!!!) Heb ik ff gedaan met de CD van Outkast...Wat een topgeluid man !!! Echt zot!
En ik heb een H320, dus direct even overpompen...maar werkt natuurlijk niet hé :(
Dus ik kan jullie als zeggen dat de H320 geen wma lossless supports :s . Jammer, maarja... welke speler support er dat wel :) ??

Reg. datum: 27 maart 2003

Ik vraag me af of mp3spelers.nl ze heeft binnengekregen vandaag, moet haast wel want ik denk dat ze dezelfde leverancier als mmport en easy-com hebben. Als ie dan vandaag is verzonden (heb er geen bericht over gehad), dan hoor ik hem hopelijk morgen te krijgen. Er staat trouwens ook niks over de H340 bij het nieuws op beide sites.. Ik ga morgen maar even bellen met mp3spelers.nl waar ik mijn bestelling heb geplaatst.

nog 2 vraagjes, werkt de H3xx met de (originele) Sony MemoryStick reader? en het apparaat heeft toch gewoon wel optical in én out? :?

Oost west, Groningen best!

Ik zou het niet weten, voor zover ik weet worden de Dane Elec zMate's zeker ondersteund, en die zijn ook niet zó duur (ca. ¤19,-). Maar ik zie geen reden waarom de Originele Sony reader het niet zou doen, daar de Apacer reader's ook ondersteund worden (herinner ik me).
Verder heeft de H3X0 juist géén optical in/out :X Er is wel een in/out alleen wat voor type? 8)7

EmRuTToY wijzigde dit bericht 14-07-2004 02:12 (3%)

Reg. datum: 10 juli 2004

quote:
Possstema schreef op 13 juli 2004 @ 21:26:
[...]
Kijk en ik heb er niet om gevraagd en er wel 1 gekregen. :) .

Is er ook iemand die de H340 bij MMport heeft besteld want als het goed is hebben ze wel de H340 ontvangen maar ik heb nog geen orderbevestiging gekregen (iig niet dat ie verzonden is)
Ik heb mijn H340 bij mmport besteld en hoop hem morgen te ontvangen. Mij orderbevestiging heb ik ontvangen direct na betaling. Een bericht dat hij verstuurd is heb ik (nog) niet gekregen.

als ik hem(H340) ontvangen heb stuur ik na enkele uurtjes wel mijn eerste indrukken door. Hopelijk doet iedereen die hem eerder dan mij ontvangt dat ook. Want ik word stilaan reuzebenieuwd :?

quote:
MMPORT schreef op 14 juli 2004:
De H340 (Fractal Black) is binnengekomen, echter te laat dat ze gisteren nog verstuurd werden.
Uw exemplaar wordt vandaag verzonden en heeft u morgen in huis.
Oftewel de meesten zullen de H340 waarschijnlijk pas porgen thuiskrijgen.
quote:
flitserke schreef op 14 juli 2004 @ 05:14:
als ik hem(H340) ontvangen heb stuur ik na enkele uurtjes wel mijn eerste indrukken door. Hopelijk doet iedereen die hem eerder dan mij ontvangt dat ook. Want ik word stilaan reuzebenieuwd :?
Hier sluit ik me ook volledig bij aan, ook als ik hem als eerste ontvang ga ik eerst een foto sessie houden :P .

Ik doe ook mee, alleen moeten we nu wéér een dag wachten :'(

Reg. datum: 07 juli 2004

quote:
lange schreef op 13 juli 2004 @ 22:28:
[...]

moet je ff onderaan je orderbevesting lezen, staat dat de prijs kan varieren.. ;)
ja, waarom denk je dat ik em alvast besteld had... Je kon er donder op zeggen dat die prijs niet zo laag bleef. Mar nou krijg ik hem dus mooi wel voor 475 euro :D

Nikon D70 | 18-70 mm

begrijp ik het nu goed dat de H320 alleen in de 'Fractal Black'-versie te krijgen is en de H340 alleen in de 'Pin Spot Black'-uitvoering? :?
en weet iemand (die het apparaat al heeft) wat voor in en uitgangen erop zitten, dwz, alleen analoog of ook digitaal? 8)7

Oost west, Groningen best!

Hier weet nog niemand iets over volgens mij, maar hoe kom je op het idee dat de H340 in de Pin Spot Black eventueel wordt geleverd? Volgens mij hebben we hier in Nederland alleen de Fractal Black uitvoering, terwijl de Koreanen wel uit beide versies kunnen kiezen.

quote:
EmRuTToY schreef op 14 juli 2004 @ 12:29:
Hier weet nog niemand iets over volgens mij, maar hoe kom je op het idee dat de H340 in de Pin Spot Black eventueel wordt geleverd? Volgens mij hebben we hier in Nederland alleen de Fractal Black uitvoering, terwijl de Koreanen wel uit beide versies kunnen kiezen.
MMPORT heeft idd alleen de Fractal Black uitvoering en volgens mij hebben alle mp3 winkels dezelfde H340 leverancier dus de andere winkels zullen ook wel de Fractal Black uitvoering hebben.

Reg. datum: 28 juni 2004

quote:
EmRuTToY schreef op 14 juli 2004 @ 02:12:
Ik zou het niet weten, voor zover ik weet worden de Dane Elec zMate's zeker ondersteund.

Heeft iemand dit getest?

Overigens is het hele Fractal Black/Pin Spot Black verhaal wel raar: vorige week heb ik naar 4 verschillende winkels gevraagd of ze beide versies gingen leveren en zo niet, welke dan wel. Degene die het dachten te weten gaven allemaal hetzelfde antwoord: Pin Spot Black. En nu lees je dan dat het de Fractal geworden is :?
Daar ben ik wel blij mee, want ik vind de Pin Spot qua design niet zo super en nu heb ik de hoop dat de Fractal er mooier uitziet. Het gaat natuurlijk wel om wat het ding kan, maar als je dan toch kan kiezen, dan kies ik liever de minst lelijke.
Maar ja, die Fractal is dus nergens te bekijken wat op de Koreaanse buyiriver-site staat bij de Fractal een plaatje waar gewoon H140 te lezen valt :?

Verder is de H320 pas sinds 2 dagen in beide versies te koop, dus wie weet biedt de toekomst nog wel keuzemogelijkheden.

net een mailtje ontvangen.

Dit bericht is aan u verstuurd op verzoek van MMPORT om u te informeren dat onderstaande pakketinformatie aan UPS is verstuurd. Het is mogelijk dat uw verzendopdracht niet goed bij UPS is doorgekomen. Om te controleren of en wanneer de verzendopdracht inderdaad bij UPS is doorgekomen, en wat de actuele transitstatus is, klikt u op de link voor tracking hieronder of neemt u rechtstreeks contact op met van MMPORT.

Belangrijke afleverinformatie

Reg. datum: 14 november 2003

bij MP3spelers.nl is hij binnen gekomen, kleur FRATICAL BLACK (er bestaat volgens hun ook niets anders voor de H340) en met docking station....

Dan vraag ik me af wanneer mp3spelers.nl gaat beginnen ze te verzenden, want ik zou een telefoon/mailtje krijgen als mijn pakketje de deur uit ging (wat ik dus tot nu toe niet heb gekregen).

J-Bay/St. Francis

ik heb even gemaild met mp3spelers.nl en de h340 wordt vandaag verstuurd, hopelijk morgen binnen dus.....

ik heb trouwens foto's gezien van een h320 met fractal black, kan ze alleen even niet vinden, zag er wel beter uit naar mijn mening dan de pin spot

flickr | 40d | 17-40L | 70-300 IS USM | Lumix FX07 | iPod 80GB

Yup pakketje is de deur uit! Ben net gebeld door een aardige mevrouw. Als het goed is heb ik het morgen :)

Reg. datum: 24 augustus 2002

Heb zonet eerste testjes gedaan met H320...
is wel oké, maar zware ontgoocheling: USB on the go werkt niet met Sony Cyber-Shot DSC-S30 (ietwat verouderd toestel, maar toch...) 8)7
echt jammer... ook de foto's die op het schermpje getoond worden, gebruiken niet de volle 2" om de foto te tonen (de file is JPG en kleiner dan 1MB)...
Verder wel leuke gadget, met veel bijgeleverde spullen!
Iemand die een oplossing heeft voor het Sony-probleem? Wachten op firmware update vrees ik?
Weet iemand of de Dane Elec zMate Memorystick compatible is met USB OTG???

Reg. datum: 12 juli 2004

quote:
Cyberdog schreef op 14 juli 2004 @ 14:50:

Volgens mij heb ik ergens gezien dat ze deze als test gebruikte, dus die moet het doen naar mijn idee.

Reg. datum: 28 juni 2004

quote:
Cyberdog schreef op 14 juli 2004 @ 14:50:

Volgens mij heb ik juist in de vorige thread gelezen dat het bij iemand NIET werkte, hoewel het wel een 'oud' exemplaar betrof. Het zou wel ideaal zijn omdat je dan geen grote cardreader mee hoeft te slepen.

quote:
flitserke schreef op 14 juli 2004 @ 13:10:
net een mailtje ontvangen.

Dit bericht is aan u verstuurd op verzoek van MMPORT om u te informeren dat onderstaande pakketinformatie aan UPS is verstuurd. Het is mogelijk dat uw verzendopdracht niet goed bij UPS is doorgekomen. Om te controleren of en wanneer de verzendopdracht inderdaad bij UPS is doorgekomen, en wat de actuele transitstatus is, klikt u op de link voor tracking hieronder of neemt u rechtstreeks contact op met van MMPORT.

Belangrijke afleverinformatie
Hmm, ik snap nou niet waarom ik niet zo'n mailtje ontvang, ik heb hem vorige week donderdag besteld :| .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: