Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iemand die enig idee heeft of het dockstation ook ergens verkrijgbaar is voor de H320? Wel jammer dat die er niet standaard bij zit hoor, voor dat geld...

Verder natuurlijk een topmachientje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraaaaag _/-\o_ me echt af of ik filmpjes op de iriver h320 kan kijken want als dat zo is koop ik hem zekker. want ik twijfel of een computer :9 of de iriver h320 :9 ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt eerst een pc nodig om je H320 te kunnen gebruiken é :p
Ik heb de H320 nu al een kleine twee maand en nog altyd even gelukkig...maar er zit (nog) geen video functie op hoor !!
M'n H320 gaat altyd mee naar feestjes of vrienden en dan hebben we altyd 20gb aan muziek :p

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Laat maar.

[ Voor 112% gewijzigd door De_Klusjesman op 23-08-2004 00:35 . Reden: Heb ik al uitgevogeld ]

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 20:53

duhtje

blabla

Hmm, voor de H300 serie is er nu een nieuwe firmware, zat zelf eigenlijk te wachten op die van de H100 serie...

http://www.iriver.com/sup...1&p_name=&word=&category=

• De_Klusjesman
  • Niet online
Nog een vraag aan mensen die dit apparaat al hebben; kun je een beetje snel door je muziek bladeren of moet je telkens een knopje indrukken om één regel naar beneden te gaan?

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 12:01
Het is nog weinig vernieuwends (de nieuwe firmware):

Additional Feature
1. LOW BATTERY Warning
- The low battery warning beep interval has been changed from every 2 seconds
to every 3 minutes. (It beeps when battery power is completely drained)

Fixed Bugs
- The message, "PLEASE, REMOVE EXTERNAL BATTERY PACK" will no longer appear when the adaptor is connected. The player recognized the adaptor as an external battery pack before, but this has rectified.

en hij is ruim een maand te laat...

[ Voor 16% gewijzigd door JelleMan op 20-08-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand uitleggen waarom ik nu een card reader zou moeten nemen of niet? Ik wil mij namelijk een Iriver h3X0 aanschaffen maar weet of ik die card reader nodig heb

Ik heb een sony cybershot DSC-P92 dus met memorystick cards.
Kan ik mijn fototoestel rechtstreek aan de iriver hangen of moet
ik er dan zo'n card reader bijnemen?

alvast bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Ik las dit net op iriver community (origineel), het is dan wel in het Engels maar ik heb geen zin om dit te vertalen en ga ervan uit dat iedereen het wel kan lezen.

Persoonlijk zie ik niet alles als een groot probleem, enkel de vetgedrukte zinnen. Ik vraag me af of gebruikers die problemen ook echt als een probleem ervaren? Mochten dit echt problemen zijn die niet met een firmwareupgrade te veranderen zijn, is het dan misschien verstandig om bijvoorbeeld een iPod of een IAudio M3 te kopen in plaats van de H320 of H340? Of hebben alle spelers wel een aantal van voornoemde problemen?
I have noticed a rediculous amount of problems in your firmware. I know you have posted firmware schedules for the h300 series, however its lacking seriously. Im not having a whinge at the lack of firmware updates, just implement these.

1. OTF PLaylists as scheduled

2. When you load a playlist and then turn off the player, it loses your place in the playlist. Fix this.

3. Proper shuffle mode as scheduled

4. Zoom pictures as scheduled

5. Get rid of the PATHETIC 52 char filename restriction

6. Get rid of the PATHETIC 1mb JPEG and 3mb BMP restirction

7. Let us view pictures while listening to music.

8. When you press a button, for goodnes sake dont have the LCD on main unit come on.... it wastes batteries. Keep it off if people are using the remote.

9. Im not sure what you guys think gapless playback means, but it doesnt mean deleting gaps at the end of tracks. It means buffering the next track so that you dont have to wait for the hard drive to load the file, hence the music flows and is continuous.

10. Have a way of the player NOT PLAYING certain folders. ie Dont allow the RECORD and AUDIO directories to be implemented in shuffle. Why do i want to listen to my voice in shuffle mode? That way we can have audiobooks or comedy files on our player but they wont be shuffled. Its frustrating listening to music and then a stand up comedian!! Perhaps any folder starting with a ~ will be omited and can only play if you select it.

11. If you hit the navi key to look at contents and want back out, have a way to do this rather than traversing the entire tree structure.

12. For goodness sake, have a setting to disable the a->b setting ( the section repeat function), when listening to music. If you hit it then you need to hit it again and then it only plays that part of track over and over. Its very frustrating.

13. WAV file format as scheduled

14. Clock function as scheduled, but also alarm.

15. Allow the screen to turn off if connected to the computer, or cradle. I know its charging, it doesnt need to stay on!

16. Support for LCD remote as scheduled

17. Transferring folders from a camera or other device, if the folder already exists, just add contents to the folder, just as windows explorer does.

18. Allow renaming of files such as voice files and recorded files.

19. Faster scrolling of song titles

20. Faster scrolling with navigation ie. when you hold the button down it should scroll down more than 6-8 lines a second..... try 20

Iriver, listen to your customers. This may be alot of implementations, but there are alot of problems with your firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:39:
Kan er mij iemand uitleggen waarom ik nu een card reader zou moeten nemen of niet? Ik wil mij namelijk een Iriver h3X0 aanschaffen maar weet of ik die card reader nodig heb

Ik heb een sony cybershot DSC-P92 dus met memorystick cards.
Kan ik mijn fototoestel rechtstreek aan de iriver hangen of moet
ik er dan zo'n card reader bijnemen?

alvast bedankt voor de info
Die hebben wij hier ook, je kunt 'm er niet direct aanhangen maar met een Danelec zmate EN memorystick PRO werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey

speelt de h320 aac af???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Klusjesman schreef op 22 augustus 2004 @ 16:26:
Ik las dit net op iriver community (origineel), het is dan wel in het Engels maar ik heb geen zin om dit te vertalen en ga ervan uit dat iedereen het wel kan lezen.

Persoonlijk zie ik niet alles als een groot probleem, enkel de vetgedrukte zinnen. Ik vraag me af of gebruikers die problemen ook echt als een probleem ervaren? Mochten dit echt problemen zijn die niet met een firmwareupgrade te veranderen zijn, is het dan misschien verstandig om bijvoorbeeld een iPod of een IAudio M3 te kopen in plaats van de H320 of H340? Of hebben alle spelers wel een aantal van voornoemde problemen?

[...]
Iedere speler heeft zijn voor- en nadelen. Ik moet zeggen dat ik OTF playlist niet superirritant vind omdat ik altijd een laptop of PC in de buurt heb. De shuffle-mode had inderdaad wel iets beter gekund, maar over het algemeen krijg je toch een redelijk random speellijst als je er een paar Gb op hebt gezet. Af en toe komt een nummer wat vaker langs, maar als dat je niet zint dan druk je hem gewoon snel door. Punt 5 is meestal geen probleem voor mij. Ik vraag me af hoe vaak dat wel een probleem voor anderen is, want een file-length in windows van 52 is ook al niet handig. Punt 6 is onzin: geldt alleen voor de thumbnail-view en is niet zo raar omdat het wel lang gaat duren als je 4 jpg's van enkele Mb's wilt zien. Zevende punt is juist wel irritant vind ik, maar het zal wel met de snelheid te maken hebben.
En je moet natuurlijk wel in de gaten houden dat je niet op een PC aan het werk bent met multitasking eigenschappen.
Het 10e punt kan met een playlist opgelost worden. Is mij trouwens nog niet gebeurt dat de RECORD directory wordt meegepakt met de shuffle, maar misschien heb ik wel te veel files.
11 is volgens mij ook al onzin: je kan gewoon enkele keren op de stopknop drukken (en dat lijkt me nou niet te veel moeite) en 12 vind ik nog grotere bullshit: je kan ook lopen klagen dat als je op de shuffle knop drukt de shuffle niet moet beginnen. Ik druk zelf wel eens per ongeluk op de RECORD-knop als ik radio wil luisteren en dan wil switchen naar mp3'tjes, maar ik heb nooit bedacht dat dit aan iRiver ligt en niet aan mijn stupide knopdrukgedrag.
18 lijkt mij nogal onmogelijk: namen invoeren gaat nu eenmaal niet makkelijk met een beperkt aantal toetsen en als ze het zouden toevoegen gaan mensen klagen dat het weer niet eenvoudig genoeg is. Met alle respect, maar je kan ook teveel van een mp3-speler c.q. externe harddisk vragen.
Ik hoor ook veel mensen klagen over gapless playback e.d. maar het was voor aanschaf al bekend dat dit momenteel niet ondersteund zou worden. Het is voor die personen meegenomen als het er nog komt, maar zo niet, dan had je beter vooraf kunnen nadenken wat voor jou de belangrijkste functies zijn. Misschien is mijn muzieksmaak wel zo verschillend van die personen dat het aan mij ligt en gebruik ik te vaak de shuffle-mode, maar ook gapless playback is voor mij geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig is ook de requested alarm functie....
Ik slaap nooit met m'n koptelefoon op m'n hoofd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 18:37:
Grappig is ook de requested alarm functie....
Ik slaap nooit met m'n koptelefoon op m'n hoofd namelijk.
Het display kan toch gaan knipperen en als je dan een fotodiode upgrade koopt met ingebouwde speaker dan is dat probleem ook weer opgelost... 8)7
Of zullen we om een trilfunctie-firmware upgrade gaan vragen? De harddisk trilt al wel een beetje en dat moet toch versterkt kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies: dat bedoel ik nou.
Oh, en waarom komt er geen verse expresso uit dat ding? 8)7

Ik heb trouwens de IHP120 gehad (perfekt maar dat joystickje was niet altijd even handig). De H320 is besteld: ik krijg deze volgende week binnen. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Ik heb na lang wikken en wegen vanochtend de iriver H340 besteld bij een onlineshop. Toen ik zonet echer bij de mediamarkt was zag ik dat ze deze speler nu landelijk in de aanbieding hebben voor maar €444. Ik ben toen snel naar huis gegaan en heb de order geannuleerd, daarna ben ik weer naar de mediamarkt geweest en heb hem daar voor ruim €80 minder gekocht dan online 8) !!!

Voordeel was ook nog eens dat ik hem eerst in mijn handen kon houden voordat ik hem kocht, bovendien is het met garantie e.d. natuurlijk veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Heb mn H320 inmiddels binnen, en de eerste indrukken zijn wel okee...

paar dingetjes;
* bij het aansluiten van een MP3 stick krijg ik wel het device te zien, maar kopieren erheen lukt niet.... krijg dan een error dat er niet gekopieerd kan worden :(
* aansluiten van mn Acer n10 heeft geen nut
* aansluiten van mn A70 digicam ook niet
* radio vind maar weinig zenders, en de zenders die erdoorkomen zijn niet echt geweldig qua kwaliteit... iemand die daar meer ervaring mee heeft?

Verder ben ik er best tevreden over tot nu toe! Firmware upgrade met wat extra functionaliteit zou wel aardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Klusjesman schreef op 30 augustus 2004 @ 15:32:
Ik heb na lang wikken en wegen vanochtend de iriver H340 besteld bij een onlineshop. Toen ik zonet echer bij de mediamarkt was zag ik dat ze deze speler nu landelijk in de aanbieding hebben voor maar €444. Ik ben toen snel naar huis gegaan en heb de order geannuleerd, daarna ben ik weer naar de mediamarkt geweest en heb hem daar voor ruim €80 minder gekocht dan online 8) !!!

Voordeel was ook nog eens dat ik hem eerst in mijn handen kon houden voordat ik hem kocht, bovendien is het met garantie e.d. natuurlijk veel makkelijker.
Bij welke mediamarkt was dat? Op de site staat er niks over, maar toen ik belde (naar de vestiging in Zwolle) zeiden ze dat ze em hadden. Prijzen gaven ze niet telefonisch door 8)7 Misschien verschillen ze onderling (de verschillende vestigingen van Mediamarkt). Weet iemand dat? Anders ga ik ook maar een kijkje nemen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCe01 schreef op 30 augustus 2004 @ 17:40:
[...]
paar dingetjes;
* aansluiten van mn A70 digicam ook niet
* radio vind maar weinig zenders, en de zenders die erdoorkomen zijn niet echt geweldig qua kwaliteit... iemand die daar meer ervaring mee heeft?
[...]
-> Van de A70 is het bekend dat die niet ondersteund wordt..
-> radio: je remote aansluiten verhelpt waarschijnlijk je probleem..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:46:
[...]

Bij welke mediamarkt was dat? Op de site staat er niks over, maar toen ik belde (naar de vestiging in Zwolle) zeiden ze dat ze em hadden. Prijzen gaven ze niet telefonisch door 8)7 Misschien verschillen ze onderling (de verschillende vestigingen van Mediamarkt). Weet iemand dat? Anders ga ik ook maar een kijkje nemen. :9~
Check deze link (pdf)
http://www.mediamarkt.nl/1/home/flyer/pdf/pagina_05.pdf

Het is verd#%$ nog waar ook: ik heb de H320 bij Dixons besteld voor 449,- :(
Annuleren dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Volgens mij hebben ze normaal gesproken geen landelijke acties, omdat elke mediamarkt zijn eigen inkopen regelt. Dit is echter wel een landelijke actie (op de site van de mediamarkt staat ook "de nationale flyer van september is uit!"). Deze aanbieding geldt dus voor alle mediamarkten in Nederland!

Ik heb hem overigens in Groningen gekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door De_Klusjesman op 30-08-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zojuist een H340 gehaald bij mediamarkt in Heerlen.
Hoop dat ze het ding nu wat beter tentoonstellen, want het ding was verstopt en geen enkele medewerker wist iets van een hddmp3 player van iriver die in de aanbieding was. :P

Moet zeggen dat het een leuk ding is - hoewel hij atm in de cradle bivakeert om te laden - zeker een vooruitgang tov. m'n iFP 180T. :)
Meuk die je erbij krijgt is erg netjes.

Nóg iets op m'n bureau. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:48:
[...]

-> Van de A70 is het bekend dat die niet ondersteund wordt..
-> radio: je remote aansluiten verhelpt waarschijnlijk je probleem..
Mwa dat helpt iets, maar lang niet alles... zal wel verwend zijn met de radio via de kabel, maar vind de ontvangst alles behalve geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow: heb net de H340 opgehaald bij de Mediamarkt (eerst laten wegzetten: er waren er nog maar twee in Alkmaar!)

Nu is 'ie aan het laden in de cradle (gaaf ding, die cradle! Lekker zwaar..)
Het schermpje is wel erg helder: prachtig hoor!
Ik heb tevens ook de Fractal versie.
Op de doos staat (erg onduidelijk op de achtergrond) dat model met de chrome knoppen afgebeeld: ik schrok me dood!
Maar gelukkig bleek de inhoud er beter uit te zien...

En zoals gewoonlijk bij iRiver: alles kabels en accesoires erbij...

Nog verder niks getest, maar laten we eerlijk zijn: de H340 naast zo'n oersaaie Ipod... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die aanbieding voor de h340 of de h320??/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
De aanbieding is €444 voor de H340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is de h340 goedkoper dan de h320 :9 :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je een spel spelen die op de iriver is opgeslagen als hij op de compuuter is aangesloten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat moet lukken normaal...
Ik stuur ook files doornaar vrienden via msn die op m'n H320 staan
BTW, ik heb hem nu 2 maand en ie blijft lekker !!
Maar er komer wel erg veel krasjes op de achterkant , en de voorkant ook al nu (maar gelukkig nog ni op scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De H340 voor 444,- :9

dubbel post - sorry -

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:13:
BTW, ik heb hem nu 2 maand en ie blijft lekker !!
Maar er komer wel erg veel krasjes op de achterkant , en de voorkant ook al nu (maar gelukkig nog ni op scherm)
Het is natuurlijk de vraag hoe je er mee om gaat.
Mijn vorige iRiver (H120) was 4 maanden oud, bijna elke dag gebruikt maar had geen enkel krasje of slijtage plek. Zelfs de verpakking was nog als nieuw.

Voordeel: men doet nooit moeilijk als ik iets wil omruilen in de winkel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens een klein vraagje: waneer ik de H340 in de cradle doe, gaat hij automatisch verbinding maken met de PC, logisch...
Maar kan ik de connectie afbreken zonder dat ik de usb kabel uit de socket hoef te trekken?

Ik snap het systeem niet helemaal... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil me loon want andres kan ik me irver nie kopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, Firmware versie 1.05 E is er!!!!!! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Hmm hier staat zelfs versie 1.06 (k denk ik). Staat niet in engels wat de fixes zijn.

Online vertaling maakt dit ervan:

The H300 it uses the HOST function of series and when the photographor transmitting the data file back, the file is intermittentlydamaged
It improved a problem.

[ Voor 40% gewijzigd door TTLCrazy op 01-09-2004 18:27 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
1.05 heeft dezelfde verbetering, zal dus wel gewoon dezelfde firmware upgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens dit gevonden: gaat wel over de PMP140, maar deze is uit elkaar gehaald en dat levert leuke foto's op:

http://www.imp3.net/read.php?textid=1106

:9~

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
morgen ga ik misschien deze speler ook halen...
Heb net naar Mediamarkt gebeld in Leeuwarden, maar deze heeft de speler nog niet binnen, waarschijnlijk morgen pas.

:/

Benieuwd of dat echt zo is, zul je zien dat ik morgen krijg te horen: zijn uitverkocht :P

Verwijderd

De_Klusjesman schreef op 01 september 2004 @ 18:35:
1.05 heeft dezelfde verbetering, zal dus wel gewoon dezelfde firmware upgrade zijn.
De verbetering van 1.05 heeft de aanpassing van 1.04 (3 sec batterij leeg waarschuwing naar 3 minuten) weer teniet gedaan. :|
Op naar de volgende Firmware upgrade...

Verwijderd

Hallo,

Ikzelf wil al lange tijd een Iriver H320 kopen maar nu ik die advertentie lees van de mediamarkt is de keuze wel heel gemakkelijk. :*) (goedkoper en meer GB)

Nu heb ik een vraag:
Zijn er nu eigenlijk verschillen tussen de H320 en H340 behalve:
* Geheugen
* Dikte
* Cradle
* Uiterlijk (fractal black heeft de H340 van de mediamarkt toch!?)

Hoop snel antwoord te krijgen want de actie loopt tot en met ZONDAG :| (er kan dan overigens nog wel besteld worden op die zondag voor de prijs van 444,-)

Alvast bedankt.

Verwijderd

zover ik weet zijn er naast de verschillen die je noemt geen andere verschillen....

en nog een vraag van mijn kant, zitten bijv. de fixes van firmware 1.04 ook in 1.06 of moet ik ze allemaal apart installeren?

• Stevie_
Net bij Mediamarkt geweest, en ben nu ook de gelukkig eigenaar van het apparaatje....hij staat naast me te laden in het dockingstation.

Cool :)

Erg compleet geleverd trouwens (batterijpack ding, Senheize koptelefoon, remote, microfoon, usb-kabel, dockinstation, en nog iets volgens mij :P)
Als ze dat nou niet deden, kon ie vast nog 100 euro goedkoper...

• Stevie_
Hoe lang moet dat ding in de lader? Heb geen zin om de handleiding erbij te pakken :P

[ Voor 83% gewijzigd door Stevie_ op 02-09-2004 14:29 ]

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:54
Ik ben net even langs de mediamarkt geweest in Alkmaar, maar ze waren op en zouden vandaag weer binnenkomen. Ik heb er gelijk maar eentje gereserveerd want ze hadden er maar 5 besteld en ik wil hem zeker weten hebben. Ik zit dus nu gespannen naast de telefoon te wachten.

damn 17:53 en nog steeds niet gebeld :'(

Ik heb hem nu, hij is aan het opladen. Ik kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door victenn op 02-09-2004 21:36 ]

Last FM

Verwijderd

Pledge schreef op 02 september 2004 @ 14:28:
tot hoelang duurt die actie bij mediamarkt?????
...
Kheb net ff gebeld nr Den haag en die actie duurt tot zondag. Als ze dan op zijn kan je zondag nog bestellen voor de actieprijs. _/-\o_

Het enige; (zie vorige post) krijg je alle crap erbij die je normaal ook zou krijgen als je via internet bestelt? (hoofdtel enz) en nog een vraag, is de H340 niet slomer dan de H320??? Omdat er meer op kan enzo dat ie dan misschien relatief trager is?? Iemand die dat weet? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 17-09-2004 08:28 ]

• Stevie_
had iemand hier niet es een keer wat gepost over de meegelever Senheiser koptelefoon? Namelijk dat het snoer aan 1 kant te kort is...?

Is vrij simpel waarom dat zo is...je moet hem om je nek doen zegmaar...de met het korte snoertje stop je in je ene oor, doe je het langere snoer achter je nek om naar je andere oor... :)

• JelleMan
Nu steeds meer mensen hem hebben ben ik erg benieuwd naar ervaringen.
Hoe is ie in gebruik?
Mini review?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 12:04:
zover ik weet zijn er naast de verschillen die je noemt geen andere verschillen....

en nog een vraag van mijn kant, zitten bijv. de fixes van firmware 1.04 ook in 1.06 of moet ik ze allemaal apart installeren?
Normaal gesproken zijn de Firmware updates cumulatief. Dat wil dus zeggen dat de wijzigingen van 1.04 ook in 1.06 behoren te zitten.

Probleem met de 1.05 versie was dat ie niet de wijziging van 1.04 in zich had zitten. Hopelijk heeft de zojuist geleverde 1.06 dat wel. Heb 'm al geiinstalleerd en nu maar wachten totdat de batterij leeg raakt. Zodat ik kan zien of ie inderdaad om de 3 minuten gaat piepen, of dat ie weer terug bij af is (3 sec)

• Stevie_
mja, ik heb er nog niks mee gedaan eigenlijk...ding staat nu naast me te laden.
Net heel even aangehad, en ik hoorde muziek! Een liedje over Iriver :P
Liedje fade mooi in, iets wat me vorige mp3 jukebox altijd weigerde (Xclef hd-500).
Zag er erg mooi uit, leuke dingetjes die meespringen op de muziek (2 van die balkjes aan de zijkanten). Ik zal er vanavond ofzo nog even mee prutsen...

Ik vind het trouwens wel ontiechelijk veel geld, dus wil hem eigenlijk gaan verzekeren. Nu zei Mediamarkt dat dat niet kan omdat verzekeringmaatschappijen zulke dingen te kwetsbaar vinden ofzo. Naja, me mobieltje met kleurenscherm van 500 euro is ook verzekerd, waarom een mp3 speler niet?

Maar kan dat echt nie?

Verwijderd

Stevie_ schreef op 02 september 2004 @ 14:13:
Hoe lang moet dat ding in de lader? Heb geen zin om de handleiding erbij te pakken :P
Oplaadtijd: 3 uur (als de batterij volledig is ontladen). Zal ie nu wel bijna vol zitten. :*)

• Stevie_
hij laad nog steeds....DUUURT MEEE VEELSTE LANG!!!!!!!!!!!

:9

Ja, 17.00> HIJ IS VOL.

Precies 3 uren :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Stevie_ op 02-09-2004 16:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 16:05:
[...]

Normaal gesproken zijn de Firmware updates cumulatief. Dat wil dus zeggen dat de wijzigingen van 1.04 ook in 1.06 behoren te zitten.

Probleem met de 1.05 versie was dat ie niet de wijziging van 1.04 in zich had zitten. Hopelijk heeft de zojuist geleverde 1.06 dat wel. Heb 'm al geiinstalleerd en nu maar wachten totdat de batterij leeg raakt. Zodat ik kan zien of ie inderdaad om de 3 minuten gaat piepen, of dat ie weer terug bij af is (3 sec)
En is er verschil tussen 1.05 en 1.06?? Is het gefixed?

• Stevie_
ik heb er net paar albumjes opgezet, ging erg snel.
Ik snap nog geen keutel van dat ding (hoe pas je de EQ zelf aan?!)

*update* gevonden...als je die blauwe knop ingedrukt houd komt er een heel nieuw menu'tje (had ik nog helemaal niet gezien joooooh :P)

maareh, ding gaat echt smoothly...10x beter dan de Xclef die ik had...!!!!

Maar even serieus > dit ding verzekeren, waar moet ik zijn? Want dat moet echt als het kan...

[ Voor 40% gewijzigd door Stevie_ op 02-09-2004 19:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 11:53:
Hallo,

Ikzelf wil al lange tijd een Iriver H320 kopen maar nu ik die advertentie lees van de mediamarkt is de keuze wel heel gemakkelijk. :*) (goedkoper en meer GB)

Nu heb ik een vraag:
Zijn er nu eigenlijk verschillen tussen de H320 en H340 behalve:
* Geheugen
* Dikte
* Cradle
* Uiterlijk (fractal black heeft de H340 van de mediamarkt toch!?)

Hoop snel antwoord te krijgen want de actie loopt tot en met ZONDAG :| (er kan dan overigens nog wel besteld worden op die zondag voor de prijs van 444,-)

Alvast bedankt.
Verder niks: je hebt alles al opgenoemd.
En inderdaad: de Mediamarkt versie is (tot nu toe althans) de Fractal verie.
Het gaat vooral om de 40Gb HD: zo kan je nog 's wat proggies meenemen of een klein backupje maken van je PC.
Als laatste zou ik nog toevoegen: de prijs...... ;)

• Stevie_
plaatje:

klikbaaaaar :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/132GSY5P1826/p.jpeg

Trouwens, ik heb hier een 4 jaar oude Sandisk image mate liggen + een 512 mb compact flash sandisk kaartje van 3 maanden oud...en de Iriver herkent het gewoon. Heb net een foto over gekopieerd :) :).

Echt super dus!

Alleen jammer dat het per stuk gaat...alles je nou alles ff in 1 keer kon selecteren en dan kopieren naar de Iriver...hoop dat ze dat nog ff fixen in een Firmware ofzo...zal wel niet...

[ Voor 95% gewijzigd door Stevie_ op 02-09-2004 21:00 ]

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 21:35
Net H340 aangesloten op laptop met XP Prof en Norton AV 2004 (laatste viri-def). Nog geen data op de H340, alleen aan en verbinden.

Geeft Norton meteen een melding van een "virus" (VBS.Soraci)
Nu is er wel enige info te vinden op deze pagina, maar vraag me toch af of meerdere mensen zo'n melding hebben gekregen.

Stond het bestand er nu al op en behoort het tot een van de functies van de H340?
Is het bestand geplaatst doordat ik de laptop ook aan het internet had hangen? (lijkt me onwaarschijnlijk)

Bestand is verwijderd en in quarantaine.

[ Voor 8% gewijzigd door _RRM_ op 02-09-2004 23:20 ]

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:20:
[...]

Weet het morgen aan het einde van de middag. Dan verwacht ik dat ie wel leeg is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:20:
[...]

Ja, het is gefixt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Versie 1.06 is inmiddels ook uitgebracht voor Europa en vervangt 1.05. In 1.05 zat dus gewoon een foutje dat ze binnen een dag gerepareerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RRM_ schreef op 02 september 2004 @ 21:24:
Net H340 aangesloten op laptop met XP Prof en Norton AV 2004 (laatste viri-def). Nog geen data op de H340, alleen aan en verbinden.

Geeft Norton meteen een melding van een "virus" (VBS.Soraci)
Nu is er wel enige info te vinden op deze pagina, maar vraag me toch af of meerdere mensen zo'n melding hebben gekregen.

Stond het bestand er nu al op en behoort het tot een van de functies van de H340?
Is het bestand geplaatst doordat ik de laptop ook aan het internet had hangen? (lijkt me onwaarschijnlijk)

Bestand is verwijderd en in quarantaine.
Kan iemand dit bevestigen voor niet-mediamarkt H3x0's?
Ik kan het dus wel voor mediamarkt-H340, wil dus graag weten of ook niet-mediamarkt players het hebben.
Kans is klein, maar je weet maar nooit. :)

Je kan de HTT file scannen @ http://www.kaspersky.com/scanforvirus.html
Je moet wel show hidden files aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook vanplan een H340 te kopen en ik heb ondertussen genoeg geld bij elkaar geschooierd, maar omdat ik in november naar de HCCdagen ga zit ik te twijfelen of ik hem nu bij mediamarkt koop of bij de HCCdagen.

Wat lijkt jullie het slimst? Zal de H340 daar goedkoper of met meer extra's te krijgen zijn? Of zal de H340 daar niet eens verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 20:53

duhtje

blabla

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 10:45:
Ik ben ook vanplan een H340 te kopen en ik heb ondertussen genoeg geld bij elkaar geschooierd, maar omdat ik in november naar de HCCdagen ga zit ik te twijfelen of ik hem nu bij mediamarkt koop of bij de HCCdagen.

Wat lijkt jullie het slimst? Zal de H340 daar goedkoper of met meer extra's te krijgen zijn? Of zal de H340 daar niet eens verkocht worden?
Vorig jaar zat ik ook te twijfelen of ik mijn H120 via de inkoopactie zou kopen of zou wachten op de HCC-beurs. Gelukkig heb ik er toen voor gekozen niet te wachten tot de HCCdagen, prijs ging namelijk behoorlijk omhoog en tijdens de HCCdagen heb ik die speler niet (goedkoper) gezien. Als het nu een mooie prijs is zou ik zelf niet te lang wachten op andere mooie prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Ik heb mijn H340 vandaag voor het eerst gebruikt in de trein naar school toe en ook op school.

De geluidskwaliteit vind ik erg goed en ook de menu structuur heb ik al helemaal door. Ik ga alleen mijn mapstructuur aanpassen want de scroll snelheid is erg langzaam en dan kom je niet snel genoeg bj het mp3tje wat je wilt horen. Lastig dat het snoer zo lang is als je de avb eraan hebt zitten.

Leuk waren de reacties,
he wat is dat een mp3 speler? Het lijkt net een computer met dat scherm.
En hoeveel kan erop? 40 GB, dat vonden ze erg veel.

Aldus een tevreden eigenaar.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 21:35
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 09:43:
[...]

Kan iemand dit bevestigen voor niet-mediamarkt H3x0's?
Ik kan het dus wel voor mediamarkt-H340, wil dus graag weten of ook niet-mediamarkt players het hebben.
Kans is klein, maar je weet maar nooit. :)

Je kan de HTT file scannen @ http://www.kaspersky.com/scanforvirus.html
Je moet wel show hidden files aan hebben staan.
Dit houdt in dat je hetzelfde hebt gehad?
Heb inderdaad een speler van de media-markt. Uit de verpakking op netstroom en na 3 uur laden aan de laptop en direct een virus/worm melding.
Geen enkele data-transfer voor die tijd geweest!

Ga eens zoeken in andere fora.
Iriver userforum: Niet echt een verklaring, maar wel eerder gerapporteerd.
Google levert geen extra info op.

[ Voor 14% gewijzigd door _RRM_ op 03-09-2004 18:04 ]

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeee dan, eindelijk nu op naar 1.07,... uuh of wordt het 1.08 voordat alles verder gefixed is hehe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal echt van de verschrikkele firmware. De mensen die in het bezit zijn van een iRiver H1x0 zitten volgens mij nog steeds te wachten op goede firmware en ik wil niet hetzelfde krijgen met de H340. De actie van mediamarkt loopt maar tot zondag en ik zit erg te twijfelen tussen de Archos Gmini400en de H340. Ik heb maar besloten een email te sturen om mijn frustratie kwijt te raken.
Dear iRiver co-operator,

When you announced the launch of the iRiver H340 it seemed just the device I was looking for. It had all the features I needed.
Now, a few months after its launch, Archos announced the Gmini400.
It has about the same specifications as the iRiver H340. Positive things are the price, bigger screen and the ability to watch videos (with video-out).
Negative points are the lack of USB on-the-Go (although built-in the compact flash reader is enough for me), the capacity (20GB) and probably the life-time of the batteries.
Since the capacity is important for me, I’d be willing to give up the video-ability. The only thing that is stopping me is the lack of a proper firmware for the H340.
The amount of issues is absurd. For instance having to copy the pictures of your camera (for which you have to buy one of the few cardreaders that is compatible with the iRiver H340) one by one.
Not being able to create maps, the H340 playing voice recorded files when set on shuffle and not being able to create playlists OTF.
Lots of other features are missing, but I’m sure you are aware of that.
My point is that it’s a pity that such a great product (color screen, battery life time, battery pack, USB on-the-Go, cradle and so on) is lacking good firmware.
If the firmware was ok I’d have bought the iRiver H340, but now the Archos Gmini400 is a good competition and I’m thinking of buying that one instead.
I recommend you to fix the firmware, before you lose many more potential customers. Next time when you bring a product on the market, make sure the firmware is fine, because that is the main thing that’s stopping people of buying your product.

Sincerely yours,
*Knip op verzoek*, lost customer

[ Voor 1% gewijzigd door FeaR op 04-12-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 20:35:
Ik baal echt van de verschrikkele firmware. De mensen die in het bezit zijn van een iRiver H1x0 zitten volgens mij nog steeds te wachten op goede firmware en ik wil niet hetzelfde krijgen met de H340. De actie van mediamarkt loopt maar tot zondag en ik zit erg te twijfelen tussen de Archos Gmini400en de H340. Ik heb maar besloten een email te sturen om mijn frustratie kwijt te raken.

[...]
Iedereen roept hier dat je file voor file moet kopieren, maar je kan toch ook hele mappen ineens overgooien? Ik heb 1x 50 mappen aangemaakt en heb verder geen problemen. Gezien de HD-grootte hoef je ook niet echt selectief te zijn. Maar misschien focus ik wel te veel op de dingen die de H3x0 kan en ben ik snel tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:16:
[...]

Okeee dan, eindelijk nu op naar 1.07,... uuh of wordt het 1.08 voordat alles verder gefixed is hehe O-)
Overigens heb ik NOOIT een virusmelding gehad met Trend Micro A-V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 11:06:
[...]

Iedereen roept hier dat je file voor file moet kopieren, maar je kan toch ook hele mappen ineens overgooien? Ik heb 1x 50 mappen aangemaakt en heb verder geen problemen. Gezien de HD-grootte hoef je ook niet echt selectief te zijn. Maar misschien focus ik wel te veel op de dingen die de H3x0 kan en ben ik snel tevreden...
Mee eens, ik kopieer ook altijd gewoon in een keer de hele map van mijn digicam naar de machine, geen enkel probleem. Ik vind dat mensen wel snel beginnen te piepen dat iets niet goed is terwijl je het met een beetje inventiviteit prima op kunt lossen.
En tsja, als je het apparaat niet goed genoeg vindt, dan koop je toch gewoon die Archos? Je zult ondervinden dat ook die zijn mankementen kent, net zoals eigenlijk alle electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:29:
[...]

Mee eens, ik kopieer ook altijd gewoon in een keer de hele map van mijn digicam naar de machine, geen enkel probleem. Ik vind dat mensen wel snel beginnen te piepen dat iets niet goed is terwijl je het met een beetje inventiviteit prima op kunt lossen.
En tsja, als je het apparaat niet goed genoeg vindt, dan koop je toch gewoon die Archos? Je zult ondervinden dat ook die zijn mankementen kent, net zoals eigenlijk alle electronica.
Ik heb het apparaat nog niet en ik had gehoord dat dat een voor een moest, blijkbaar niet dus :) Maar toch blijf ik het slecht (en zonde) vinden dat ze gewoon geen goede firmware hebben. Ik eis geen perfectie, maar voor zo'n prijs wil ik wel een beetje degelijkheid. Als profesioneel bedrijf verwacht ik wel dat ze een goed product afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:39:
[...]

Ik heb het apparaat nog niet en ik had gehoord dat dat een voor een moest, blijkbaar niet dus :) Maar toch blijf ik het slecht (en zonde) vinden dat ze gewoon geen goede firmware hebben. Ik eis geen perfectie, maar voor zo'n prijs wil ik wel een beetje degelijkheid. Als profesioneel bedrijf verwacht ik wel dat ze een goed product afleveren.
Qua degelijkheid is er niets mis mee hoor, hij werkt perfect en maakt alle beloftes waar. Feit is dat als je graag video wilt kijken je misschien mazzel hebt en ze ooit die mogelijkheid inbouwen maar ik daar niet op zou rekenen. Het aanpassen van de firmware knapt een paar details op maar de werking zoals deze nu is voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:57:
[...]

Qua degelijkheid is er niets mis mee hoor, hij werkt perfect en maakt alle beloftes waar. Feit is dat als je graag video wilt kijken je misschien mazzel hebt en ze ooit die mogelijkheid inbouwen maar ik daar niet op zou rekenen. Het aanpassen van de firmware knapt een paar details op maar de werking zoals deze nu is voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ook al gaat de videofunctie ingebouwd worden, dan heb ik er nog niks aan aangezien er geen video-out op zit (dacht ik), maar voor mij is dat geen belangrijk punt.
Dat jij er tevreden mee bent is hartstikke mooi, maar voor zo'n prijs mag je best veel eisend zijn. iRiver maakt tenslotte geen budget mp3 spelers, zoals bijvoorbeeld de Xclef. Dat is wel te zien aan de extra's: sennheiser oordopjes, external battery pack etc. Dat zo'n mp3speler dan standaardfuncties als playlist OTF mist vind ik dan gewoon jammer, want dan zou het de perfecte mp3 speler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:06:
[...]

Ook al gaat de videofunctie ingebouwd worden, dan heb ik er nog niks aan aangezien er geen video-out op zit (dacht ik), maar voor mij is dat geen belangrijk punt.
Dat jij er tevreden mee bent is hartstikke mooi, maar voor zo'n prijs mag je best veel eisend zijn. iRiver maakt tenslotte geen budget mp3 spelers, zoals bijvoorbeeld de Xclef. Dat is wel te zien aan de extra's: sennheiser oordopjes, external battery pack etc. Dat zo'n mp3speler dan standaardfuncties als playlist OTF mist vind ik dan gewoon jammer, want dan zou het de perfecte mp3 speler zijn.
Aangezien er zo veel mensen ontevreden zijn over de Firmware en zo veel opties schijnen te missen, begin ik me onderhand af te vragen wat ik verkeerd doe met mijn H340... :?
Ik ben vrijwel iedere dag in de omgeving van een computer en kan dus op eenvoudige wijze bestandsbeheer uitvoeren en playlists aanmaken als ik dat zou willen. Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo nodig onderweg ook van belang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 11:37:
[...]

Overigens heb ik NOOIT een virusmelding gehad met Trend Micro A-V
False negative van Trend.
Het is bevestigd dat het daadwerkelijk om malware gaat. :/

Erg fris dus...
Ik ga hier iig werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:13:
[...]

Aangezien er zo veel mensen ontevreden zijn over de Firmware en zo veel opties schijnen te missen, begin ik me onderhand af te vragen wat ik verkeerd doe met mijn H340... :?
Ik ben vrijwel iedere dag in de omgeving van een computer en kan dus op eenvoudige wijze bestandsbeheer uitvoeren en playlists aanmaken als ik dat zou willen. Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo nodig onderweg ook van belang is?
Juist, dat is precies mijn punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m'n H340 terug gebracht en m'n geld terug gekregen.

Wat heb ik zitten klooien met het navigatiesysteem van dat ding zeg!
In de trein: voor elke scheet was ik verplicht om de player weer uit z'n hoesje te halen: hoesje is onhandig, remote heeft geen scherm.
Ook heb ik, al proberend om van de radio fuctie naar het menu te switchen, talloze ongewilde opnames gemaakt van de radiozender. :(

De H120 die ik had was wat dat betreft een stuk gebruiksvriendelijker, ook al was dat af en toe ook een probleem.
Kortom: leuk ding, maar te veel dubbele functies achter elke knop.

Na het lezen van veel erg positieve reviews (oa Tom's Hardware) heb ik ook meteen de Archos AV420 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er voor die Archos AV420 ook firmware of uis dat nie mogenlijk op dat ding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet je nou met films op zo'n klein scherm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:05:
wat moet je nou met films op zo'n klein scherm :?
Wat dacht je van een video-out?

Maar laten we het wat minder hebben over Archos en andere merken, want de een vindt die functie belangrijker en de ander vraagt zich af wat ie ermee moet 8)7 Sommigen vragen zich af wat je uberhaupt moet met een mp3speler. Daarvan vind je het ook niet leuk als ze je voor gek verklaren dat je daar zoveel geld voor hebt neergelegd.

ontopic:
Is het normaal dat die iRiver Textfile Formatter er zo lang over doet. Ik ben bezig met een txt bestand van 570kb en hij is al 15 minuten bezig :?

edit:
Hij is klaar. Het leek net alsof hij vastliep, taakbeheer gaf aan dat hij niet reageerde, maar uiteindelijk is het toch gelukt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
ik snap geen keutel van het iRivNaviiDB...oftewel, dat je een database ofzo op je Iriver hebt met alle id3 tags, en op die manier bv. op artiest of album naam kan zoeken. Lijkt me best handig, maar i don't get it. In de manual staat dat je in de verkenner met de r.muisknop op de H300 moet klikken, en dan Update DB file...

Zie ik nergens staan???

*edit*

la maar, ik moest eerst ff wat installeren van meegeleverde cd....

[ Voor 12% gewijzigd door Stevie_ op 05-09-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik hem kopen of nie?? :9~
geef je mening please _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 17:43:
zal ik hem kopen of nie?? :9~
geef je mening please _/-\o_
Als je een goede mp3-speler met wat extra functies wilt hebben (met name radio, backup van foto's mits je camera/card reader wordt ondersteunt en een externe harddisk), dan is het een aardige optie. Het design vind ik wel lelijk, maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Ik gebruik de text-viewer nauwelijks en voor video (als dat al ooit zou komen) lijkt mij het display te klein (en je mist een video-out).
Dat ie geen wav-playback, gapless, e.d. heeft vind ik geen issue, maar daarover verschillen de meningen.
Als je functies mist (zoals sommigen hier gezien de wishlist voor firmware-updates), dan zou ik wachten of voor een ander exemplaar gaan, want het is natuurlijk best een prijzig speeltje.

Blader eens helemaal door het forum en je komt vanzelf voldoende voor en tegens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
Voor alle mensen die twijfelen over de H3x0....
Ik had bijna de H340 gekocht bij de mediamarkt, maar toen viel mn oog hierop:
De Archos Gmini400:

-20gb (40 Gb komt ook, als het goed is)
-2,2" kleurenscherm
-CF card slot
-OTF playlists (voor mij een groot minpunt van de H3x0)
-Video functie+tv out (Mpeg4, xvid, divx, 640x400 30fps!!)
-Optionele remote met lcd
-Wav
-met grappig extraatje dat hij ook spelletjes heeft.

iets minder is de batterijcapaciteit
en hij ondersteunt (nog) geen ogg

Hier wat linkjes voor meer info:
http://www.pjbox.co.uk/Archos-Gmini400.htm

http://www.archos.com/products/overview/gmini_400.html

veel plaatjes:
http://austinv.com/cpg121...ails.php?album=118&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 11:27
Ik heb ook een H340 van de mediamarkt sinds kort.....
Nu is het zo dat als ik hem aanzet dat ik (als het stil is) de harde schijf hoor opstarten. Verder geeft hij continu een zacht piepend geluid (echte HD geluiden dus) maar ik vroeg me af of anderen dat ook hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Zoals je zelf al zegt hoor je de hd activiteit daar is niks mis mee want een harde schijf maakt nou eenmaal geluid. En die hd is zo stil dat je hem bijna nooit hoort, zeker niet als je muziek luisterd.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die archos is best wel ok :9~
mischien is dat wel een optie om die te kopen
heeft iemand dat ding al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 17:30:
die archos is best wel ok :9~
mischien is dat wel een optie om die te kopen
heeft iemand dat ding al???
vraag het me ook af. :?
Ziet er indd leuk uit allemaal, maar het ontbreken van Ogg Vorbis is erg jammer en zo ook dat je los een afstandsbediening moet kopen en daar dus de FM tuner in zit. (49,95) :( Ook moet je de games kopen (zit er eentje standaard op) ik wil geen games en video (bagger kwaliteit ) ik wil muziek!!!!!! ;)
Voor mij dus zowiezo al geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Zoals ik al had gezegt zou ik mijn mapstructuur nog aanpassen ik heb nu:

artiest album mp3
a
b-----------f----------------nummer - titel.mp3
c
d

en in alle tags staat minimaal artiest, album, nummer, titel.

Ik heb dit gedaan met behulp van ID3-TagIt was nog een heel karwei maar ik had vrij vandaag dus dat kon wel. De nieuwe structuur bevalt me veel beter.

Alleen heb ik mijn hd geformateerd voordat ik er nieuwe mp3 op heb gezet en alleen de record map bleef nog over. Zou iemand even in zijn iriver kunnen kijken welke mappen er standaard inzitten.

Ik heb trouwens in ongeveer 30 min ---> 16,8 gb gekopieerd erg snel dat USB2.

[ Voor 5% gewijzigd door victenn op 08-09-2004 23:35 ]

Last FM

• De_Klusjesman
  • Niet online
victenn schreef op 08 september 2004 @ 23:33:

Alleen heb ik mijn hd geformateerd voordat ik er nieuwe mp3 op heb gezet en alleen de record map bleef nog over. Zou iemand even in zijn iriver kunnen kijken welke mappen er standaard inzitten.
Standaard was er ook nog een Picture map met daarin 6 foto's en in de root een mp3-tje: "iRiver, Catch the digital flow!.mp3", niet iets wat je zult missen.

Ik heb mijn muziek volgens mij op dezelfde manier georganiseerd als victenn, werkt toch het beste:

-Aparte mappen met de naam van de artiest,
-Submappen in de artiestmappen met de naam van de/het album(s),
-In de albummappen: nummer - titel.mp3.

Eerst had ik: "nummer - artiest - titel.mp3", maar dan duurt het nogal lang voordat je de titel van het nummer langs ziet scrollen. Daarom heb ik alles in één keer gerenamed met Tag&Rename ging echt bijzonder snel. Daarna ben ik nog een uurtje bezig geweest om zo'n 120 filenames in te korten tot 52 tekens en kan nu als ik dat wil gebruik maken van de database functie. Alleen moet ik zeggen dat ik dat niet heel gemakkelijk vind werken. Ik gebruik liever de filebrowse functie, omdat ik op die manier sneller een nummer kan vinden dat ik zoek.

Ik ben er tot nu toe uitermate tevreden mee.

[ Voor 7% gewijzigd door De_Klusjesman op 09-09-2004 03:12 ]

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 12:47
Hij is net binnen en staat te chargen. Hoelang duurt dat?

• victenn
In 3 uurtjes zit ie vol.

Ik zal dat liedje en die plaatjes niet missen nee. Maar ik maak wel een lege PICTURE map aan om mijn foto's in te kunnen zetten. Ik gebruik de database functie ook niet mijn mappen zijn goed genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door victenn op 09-09-2004 12:37 ]

Last FM

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Vaja Cases heeft nu de H320 en H340 cases beschikbaar.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Verwijderd

TTLCrazy schreef op 09 september 2004 @ 18:19:
eindelijk een vaja-case voor de H3x0, maar wat ziet mijn oog,... een heel onhandig klepje van leer 8)7 :X
Ziet er leuk en chic uit maar wel onpraktisch, moet je elke keer het klepje open en dicht doen om te scrollen....ppfff
Weten ze bij vaja niet dat de remote geen lcd-scherm heeft? |:(

Graag jullie reply... O-)

Verwijderd

TTLCrazy schreef op 09 september 2004 @ 18:19:
Veel geld voor een accesoire die 99% van de tijd in mijn binnenzak terecht zou komen en die nauwelijks meer praktische voordelen biedt dan het bijgeleverde hoesje. Okay, je kan direct usb-en, maar aangezien ik voor de usb-otg toch de toetsen moet gebruiken, ben je verplicht de case open te maken en dat is nauwelijks een verschil met nu.
Volgens mij kan je beter voor dat geld een ab met display kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-11-2020
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:46:
[...]

eindelijk een vaja-case voor de H3x0, maar wat ziet mijn oog,... een heel onhandig klepje van leer 8)7 :X
Ziet er leuk en chic uit maar wel onpraktisch, moet je elke keer het klepje open en dicht doen om te scrollen....ppfff
Weten ze bij vaja niet dat de remote geen lcd-scherm heeft? |:(

Graag jullie reply... O-)
als je op http://www1.vajacases.com...ver/bir031c/detail_03.jpg kijkt zie ik toch wel ruimte voor het direct intoetsen van de knoppen en een raampje voor het beeldscherm...

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elefante schreef op 10 september 2004 @ 01:49:
[...]

als je op http://www1.vajacases.com...ver/bir031c/detail_03.jpg kijkt zie ik toch wel ruimte voor het direct intoetsen van de knoppen en een raampje voor het beeldscherm...
Dan moet je hem echter al wel half open hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www1.vajacases.com/images/mp3/iRiver/bir031c/main.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 11:27
Lijkt me inderdaad dat je niet zoveel aan dat hoesje hebt.
Enige voordeel is dat je niet meer hoeft te schuiven om op je scherm te kijken. Nadeel dat ie denk ik niet in het dock past met het hoesje eromheen.

Echt nutteloos......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeten je mp3's id3 tags hebben of pakt hij ook gewoon de bestandsnaam? en kun je ook instellen wat ie moet kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Na het doorspitten van een flink aantal topics hier heb ik gisteren toch de H340 besteld. Bij de Media Markt in Groningen kon ik hem nog voor € 444,- bestellen :) . Op die folder staat ook dat de acties tot 12/09/04 gelden trouwens, en niet zoals hier vermeld werd tot afgelopen zondag. Nu maar hopen dat hij snel binnen is! :9

Dat tasje vind ik trouwens niet mooi, maar da's mijn smaak.

Wilde eerst voor de H120 gaan, omdat ik nu voor een dikke € 90 extra twee keer zoveel GB's heb en een kleurenscherm toch voor de H340 gekozen. Ik vind hem ook wat mooier. Die knop in het midden van de H120 vond ik wat te lomp ogen. En USB OTG vind ik een groot pluspunt. Dat er op de remote geen LCD zit, kan ik mee leven. Ik zal hem veel tijdens lange fietstochten en treinritten enzo gaan gebruiken, dus dan is het toch aanzetten en laten spelen. Heb ik niet de hele tijd een schermpje nodig. Verder lijkt het mee een superapparaat! Daarom thnx voor de vele nuttige info die ik hier heb kunnen vinden. :)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.