Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 11:27
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 12:15:
moeten je mp3's id3 tags hebben of pakt hij ook gewoon de bestandsnaam? en kun je ook instellen wat ie moet kiezen?
Hij kan beide. Maar voor de ID3 tags moet je een database maken (kan met 2 klikken op de muisknop) en daardoor duurt het laden veel langer.....(bij mijn 12 gig aan data dan) Ik heb het dus weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamelig schreef op 10 september 2004 @ 15:11:
[...]

Hij kan beide. Maar voor de ID3 tags moet je een database maken (kan met 2 klikken op de muisknop) en daardoor duurt het laden veel langer.....(bij mijn 12 gig aan data dan) Ik heb het dus weer uitgezet.
als de h300 een song afspeelt laat hij ook de tags zien, alleen de navigatie is zonder tags als je de database niet aanzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
hoe werkt de delete functie op de H340? kan het niet precies herleiden uit de handleiding. zoek zoiets als tijdens het spelen van een nummer via een korte handeling het nummer te verwijderen en dat de speler vervolgens door gaat met het volgende nummer in de shuffle mode.....

andere manier van delete mag ook, alleen welke handeling is daar voor nodig? (bv markekren en later via je pc de gemarkeerde nummers verwijderen

heeft er iemand een casio exilim EX-S1 geprobeerd of deze werkt via de USB-on-the-go functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazyed schreef op 10 september 2004 @ 18:44:
hoe werkt de delete functie op de H340? kan het niet precies herleiden uit de handleiding. zoek zoiets als tijdens het spelen van een nummer via een korte handeling het nummer te verwijderen en dat de speler vervolgens door gaat met het volgende nummer in de shuffle mode.....

andere manier van delete mag ook, alleen welke handeling is daar voor nodig? (bv markekren en later via je pc de gemarkeerde nummers verwijderen

heeft er iemand een casio exilim EX-S1 geprobeerd of deze werkt via de USB-on-the-go funtie?
Het verwijderen kan alleen in de file browser. Je gaat naar de filebrowser en dan naar het bestand dat je wil verwijderen (of copy/pasten) dan druk je de knop A.B in en de rest volgt vanzelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
en je kan niet in de browserfunctie komen terwijl deze speelt?

en markeren?

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe kan dit ding eigenlijk tegen krasjes en zo?

Verwijderd

Bwoh...... gaat wel hoor.. achterkant gaan snel krasjes op maar je ziet ze niet zo goed omdat het toch zwart is. Het schermpje is bij mij na 2maand half nog niet bekrast...maar er zit wel al stof achter :(

Nu...mijn probleem....
Soms als m'n H320 aan het spelen is verlaagt het volume plots en dan weer normaal en dan weer en dan weer normaal..... echt brak :( Iemand met hetzelfde probleem?

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:00
Ik heb dit probleem gelukkig nog niet gehad maar ik heb hem nog niet zo lang. Weet je zeker dat het niet aan je mp3-tje ligt?

Last FM

Verwijderd

Jaja, dat ben ik heeel zeker, ligt niet aan m'n mp3tjes

Ik heb er trouwen 4060 mp3's op staan

Verwijderd

Ik heb vandaag uiteindelijk voor 450 euro een H340 opgepikt. En tot nu toe bevalt deze zeer goed :)
Ik moet wel al mijn mp3's retaggen voor goed gebruik met de mp3 speler.

Weet iemand een site waar alle ondersteunde digitale camara's voor USB- On the Go staan? Als ik hem met mijn digitale camera verbind, loopt mijn H340 namelijk vast :(

• FabiandJ
  • Niet online
Ik zit met een dillema wil namelijk graag een nieuwe mp3 speler van iriver en zit dan te twijfelen tussen de H140 en H3xx.
En het gaat me vooral om het uiterlijk ervan vooral van die H3xx waar kan je die kleur mee vergelijken enzo. Want dat zwart van de H140 vind ik ook wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 12:47
Als ik mn H340 aansluit op mn pc via USB kabel, dan springt hij op Charging. Nu staat in de handleiding dat als ik op play druk, hij naar pc modus moet gaan. Dat weigert hij alleen. Ik zit dus nu op mn werk en kan dus ff geen mp3's uploaden of downloaden. Iemand anders ook dit probleem? Of moet ik dan USB charge gewoon afzetting in het Control panel?

[ Voor 12% gewijzigd door DarkAllMan op 13-09-2004 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ Randall schreef op 13 september 2004 @ 09:14:
Als ik mn H340 aansluit op mn pc via USB kabel, dan springt hij op Charging. Nu staat in de handleiding dat als ik op play druk, hij naar pc modus moet gaan. Dat weigert hij alleen. Ik zit dus nu op mn werk en kan dus ff geen mp3's uploaden of downloaden. Iemand anders ook dit probleem?
Ik denk dat je iets verkeerds doet en ik vermoed dat je de play knop te lang ingedrukt houdt. Je hoeft hem namelijk (in tegenstelling tot normaal booten) maar echt heel kort in te drukken. Als je dit te lang doet, dan boot hij niet.
Probeer het eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Dat was het idd! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggd, de eerste keer stond ik ook raar te kijken, ik snap het ook niet, waarom je met de usb kabel erin anders zou moeten booten... Maar het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Vraagje ik heb plaatjes gezien met zilvere knoppen en met zwart/blauwe knoppen.

Iemand een idee waar ik die met die zilvere kan krijgen? Of hoort dat bij een bepaald type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ik geloof dat die met zilveren knoppen een vorig model was. En dat die niet te krijgen is, maar ik weet dit absoluut niet zeker...

ik heb ze in ieder geval nog nooit met zilveren knoppen in de winkels gezien

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 14-09-2004 18:44 ]

Verwijderd

Dutch3men schreef op 14 september 2004 @ 17:10:
Vraagje ik heb plaatjes gezien met zilvere knoppen en met zwart/blauwe knoppen.

Iemand een idee waar ik die met die zilvere kan krijgen? Of hoort dat bij een bepaald type?
Volgens mij was het een prototype. Op sommige websites kom je ze nog wel tegen, maar tot mijn spijt heeft de design-afdeling van iRiver uiteindelijk niet voor die uitvoering gekozen. Al moet ik wel zeggen dat ik het nu niet meer zo storend vind als in het begin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 18:21:Weet iemand een site waar alle ondersteunde digitale camara's voor USB- On the Go staan? Als ik hem met mijn digitale camera verbind, loopt mijn H340 namelijk vast :(
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand ervaring met een Nikon D70 en de H340?

• Kameelig
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 12:40:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand ervaring met een Nikon D70 en de H340?
Officieel http://www.iriver.com/sup...egory2=&p_name=H320&word=

Verder staan er als ik me niet vergis in deze thread ook nog een aantal Camera's die het uit ervaring ook blijken te doen.

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb hier een IRiver iMP-350 liggen is het mogelijk om die remote op de H-3x0 aan te sluiten?
Voor als ik eventueel een H-3x0 ga aanschaffen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Dutch3men schreef op 15 september 2004 @ 16:38:
Ik heb hier een IRiver iMP-350 liggen is het mogelijk om die remote op de H-3x0 aan te sluiten?
Lijkt me sterk :)

• FabiandJ
  • Niet online
Nou je weet maar nooit omdat ze dezelfde aansluiting hebben als ik het goed gezien heb.

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Dutch3men schreef op 15 september 2004 @ 16:38:
Gaat niet werken, ik heb het zelf getest :) . Aansluiting is idd wel hetzelfde. Maar ik krijg een compleet zwart scherm.

[ Voor 12% gewijzigd door Possstema op 15-09-2004 21:29 ]

Verwijderd

kan ik een spel spellen vanaf de h3xx als ik hem aansluit op de computer?????
ik twijfel tusse de archos gmini 400 en irver h320???
welke zal ik kiezen???

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 15:22:
kan ik een spel spellen vanaf de h3xx als ik hem aansluit op de computer?????
ik twijfel tusse de archos gmini 400 en irver h320???
welke zal ik kiezen???
Ik geloof dat een spel spelen vanaf de H3xx mogelijk is.

Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld tussen die 2 spelers.
Mijn advies is de Gmini 400, hij heeft meer functies (video, spellen) en een leukere interface (vind ik)
Geluidskwaliteit bij de Iriver is natuurlijk fantastisch, maar volgens mij kan de Gmini er ook wat van :)
De Gmini is ook een stukje minder dik
Nadeel van de Gmini is dat er geen hoesje bij zit, en dat er ook geen speciaal hoesje voor de Gmini 400 is. (ik hoop dat die nog uit komt)

De Iriver heeft qua accesoires meer, en heeft ook een USB host, en een text viewer.

Het ligt er dus vooral aan wat je zelf wil, beide spelers hebben zo z'n voordelen.
Qua prijs is de Gmini aantrekkelijk, bij www.bbsnederland.nl is 'ie voor 313.59 euro.
De goedkoopste H320 is er voor 377 euro.

Het ligt er dus maar net aan waar je meer waarde aan hecht, maar voor mij wordt het de Gmini :Y)

(hoewel de H320 ook niet mis is hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft er al iemand geprobeerd om iets te kopieren naar of van Transcend Jetflash usb stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op 16 september 2004 @ 16:35:
[...]

Ik geloof dat een spel spelen vanaf de H3xx mogelijk is.

Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld tussen die 2 spelers.
Mijn advies is de Gmini 400, hij heeft meer functies (video, spellen) en een leukere interface (vind ik)
Geluidskwaliteit bij de Iriver is natuurlijk fantastisch, maar volgens mij kan de Gmini er ook wat van :)
De Gmini is ook een stukje minder dik
Nadeel van de Gmini is dat er geen hoesje bij zit, en dat er ook geen speciaal hoesje voor de Gmini 400 is. (ik hoop dat die nog uit komt)

De Iriver heeft qua accesoires meer, en heeft ook een USB host, en een text viewer.

Het ligt er dus vooral aan wat je zelf wil, beide spelers hebben zo z'n voordelen.
Qua prijs is de Gmini aantrekkelijk, bij www.bbsnederland.nl is 'ie voor 313.59 euro.
De goedkoopste H320 is er voor 377 euro.

Het ligt er dus maar net aan waar je meer waarde aan hecht, maar voor mij wordt het de Gmini :Y)

(hoewel de H320 ook niet mis is hoor ;))
heb je de gmini 400 of nie??
zo ja, is het een beetje een goede speler??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag inzake Navigation using title info (ID3 Tag) / H340

Op pag 54 van de manual staat dat je kunt zoeken op artiest, album, genre. Op de een of andere manier lukt me dat voor geen meter. Wat ik wel kan doen is mijn eigen gebouwde mappenstructuur bekijken. Ik heb nl. zelf in windows eigen mappen aangemaakt (artiest, genre, playlists), en deze mappen weer submappen gegeven. Deze mappen-structuur is zichtbaar op de H340. Erg mooi vind ik dat niet
Nu kan ik me voorstellen dat wanneer je via naviagtion mbv ID3 tag wat makkelijker kan zoeken / scrollen door al je bestanden heen. Iemand een tip hoe ik dat kan aanpakken, want tot op heden lukt het me niet om ID3 tag te activeren.
Thxs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een mappenstructuur gemaakt in windows. O.a. map artiest met submap album. Ik heb voor een bepaalde artiest nu meerdere albums op de H340 gezet, maar als ik een heel album heb beluisterd, begint het spelen weer van voren af aan (zelfde album wordt weer afgespeeld).
Is het mogelijk dat je automatisch naar het volgende album wordt overgeschakeld? Of moet je zelf gaan scrollen naar een volgend album??
Thxs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:07:
Vraag inzake Navigation using title info (ID3 Tag) / H340

Op pag 54 van de manual staat dat je kunt zoeken op artiest, album, genre. Op de een of andere manier lukt me dat voor geen meter. Wat ik wel kan doen is mijn eigen gebouwde mappenstructuur bekijken. Ik heb nl. zelf in windows eigen mappen aangemaakt (artiest, genre, playlists), en deze mappen weer submappen gegeven. Deze mappen-structuur is zichtbaar op de H340. Erg mooi vind ik dat niet
Nu kan ik me voorstellen dat wanneer je via naviagtion mbv ID3 tag wat makkelijker kan zoeken / scrollen door al je bestanden heen. Iemand een tip hoe ik dat kan aanpakken, want tot op heden lukt het me niet om ID3 tag te activeren.
Thxs!!
Om de id3 tags te gebruiken moet je de db scan aanzetten. Dit kan je doen door nav ingedrukt te houden -> general kiezen en db scan selecteren. Daar Yes kiezen.
Verders is het ook wel handig om in windows je mp3s aan de db toe te voegen (dus rechtermuis knop update db) Het nadeel hiervan is dat de H340 een stuk meer tijd nodig heeft voor het opstarten.
Je vraag over doorgaan naar het volgende album kan ik niet beantwoorden omdat maar misschien kan het zijn doordat er een shuffle aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:12:
Ik heb zelf een mappenstructuur gemaakt in windows. O.a. map artiest met submap album. Ik heb voor een bepaalde artiest nu meerdere albums op de H340 gezet, maar als ik een heel album heb beluisterd, begint het spelen weer van voren af aan (zelfde album wordt weer afgespeeld).
Is het mogelijk dat je automatisch naar het volgende album wordt overgeschakeld? Of moet je zelf gaan scrollen naar een volgend album??
Thxs!!
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je moet gewoon manueel een nieuw album selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamelig schreef op 20 september 2004 @ 10:47:
[...]

Om de id3 tags te gebruiken moet je de db scan aanzetten. Dit kan je doen door nav ingedrukt te houden -> general kiezen en db scan selecteren. Daar Yes kiezen.
Verders is het ook wel handig om in windows je mp3s aan de db toe te voegen (dus rechtermuis knop update db) Het nadeel hiervan is dat de H340 een stuk meer tijd nodig heeft voor het opstarten.
Je vraag over doorgaan naar het volgende album kan ik niet beantwoorden omdat maar misschien kan het zijn doordat er een shuffle aanstaat?
Wat je nu verteld, heb ik al gedaan, dwz db scan geselcteerd en op Yes gezet.
Echter als ik in windows explorer naar de H300 schijf ga, kan ik via rechtermuisknop niet kiezen voor de optie "update db". Ik sta voor een raadsel??

Maar voor de goede orde, je gebruikt zelf de bd functie?? Werk je zelf met een eigen gecreeerde mappenstructuur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 12:47:
[...]

Wat je nu verteld, heb ik al gedaan, dwz db scan geselcteerd en op Yes gezet.
Echter als ik in windows explorer naar de H300 schijf ga, kan ik via rechtermuisknop niet kiezen voor de optie "update db". Ik sta voor een raadsel??

Maar voor de goede orde, je gebruikt zelf de bd functie?? Werk je zelf met een eigen gecreeerde mappenstructuur??
Ik heb de DB-functie geprobeerd en die is me niet bevallen. Ik ben dus teruggegaan naar de mappenstructuur. Dat werkt voor mij een stuk sneller zodat ik niet al halverwege naar me werk ben en dan pas muziek heb. Ik heb op m'n werk de H300 ook aangesloten maar dan mis ik idd ook het update DB dingetje.....
Hier W2k thuis XP........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:12:
Thxs!!
Dit hangt van je afspeelmodus af. Als je in de handleiding vanaf p. 73 kijkt dan staat er uitgelegd dat je hem op Repeat All moet zetten om door te gaan naar een volgende map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen!

ik heb me drie dagen geleden een IHP140 gekocht.
Mooi ding !
Maar noe vraag ik me af hoe ik de mp3-speler het beste meeneem?
Met het hoesje er rond natuurlijk.
Maar als ik hem in mijn broekzak stop krijgt hij dan niet teveel schokken te verwerken of niet?
Of kan ik hem het best aan mijn riem hangen met het riemkepje aan het hoesje of is de kans dan te groot dat hij op de grond kletterd?
dus gewoon hoe nemen jullie hem mee wat raden jullie me aan?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamelig schreef op 20 september 2004 @ 13:03:
[...]

Ik heb de DB-functie geprobeerd en die is me niet bevallen. Ik ben dus teruggegaan naar de mappenstructuur. Dat werkt voor mij een stuk sneller zodat ik niet al halverwege naar me werk ben en dan pas muziek heb. Ik heb op m'n werk de H300 ook aangesloten maar dan mis ik idd ook het update DB dingetje.....
Hier W2k thuis XP........
Ik werk zelf met Windows XP. Enig idee hoe ik "update db" wel voor elkaar kan krijgen?? Ben nl benieuwd hoe db werkt, maar nogmaals door een of andere duidtere reden kan ik die update dus niet doen (normaal via rechtermuis klik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 19:24:
[...]

heb je de gmini 400 of nie??
zo ja, is het een beetje een goede speler??
Ik heb em nog niet. Hij is in bestelling bij BbsNederland, maar het duurt 4 week omdat ze leverings problemen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Als ik mn h340 aan de pc hang met mn USB kabel om te bladeren e.d. (zonder station), laadt hij dan ook op? Of zuigt hij dan gewoon langzaam mn batterij leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Dat ligt eraan of je usb charging aan hebt staan of niet.

Je kunt het ook zien door te kijken naar het batterij ikoon rechts bovenin. Deze geeft een laad symbool als je usb charging aanstaat. Of een soort bliksem als ie vol is.

Dit kun je instellen door navi lang ingedrukt te houden. Dan ga je naar control toe. Daar staat USB charging deze kan on of off staan.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste H3x0 bezitters,
ik vroeg me af of je met een iriver H3x0 via externe stereomicrofoon in wav kan opnemen? En of het opnamevolume in te stellen is en af te lezen (bijvoorbeeld uitslaande balkjes). Ik kan nergens vinden of dit kan. Alvast bedankt!
Papagoose

ps. heb nu zelf een Sony HIMD mznh900, op zich een mooi ding maar ga 'm morgen terugbrengen naar de Media Markt aangezien ie online 100(!) euro goedkoper is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
Naar mijn mening kan je alleen in mp3 opnemen met de H340. Volume control van de opname heb ik ook nog niet gezien........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp gevraagd bij dbase manager.

Opnieuw software geinstaleerd en nu krijg ik in ieder geval met de rechtermuis klik de mogelijkheid om "update DB file" te kiezen. Zie ook dat in de H300 folder nu iRivNavi.iDB staat.
vervolgens volg ik de instructies op pag 62 van de handleiding, dus ook "add music to db". Zover lijkt alles goed te gaan, want ik zie het systeem mijn muziek files doorlopen (hoewel er een aantal tussen zitten die gepakt worden: krijg melding van failure).
Vervolgens ga ik weer scrollen met de speler en tot mijn verbazing zie ik dat er niets veranderd is, dwz mijn eigen gebouwde mappenstructuur is gewoon zichtbaar. Nu is mijn vraag, als er toch niets verandert waarom dan al die moeite voor db manager?? Ik zie / merk geen verschil (waarschijnlijk omdat ik toch iets fout doe). Dus de door Iriver ondersteunde navigation, waarbij ik zou moeten kunnen kiezen tussen Artist/Album/Genre is niet zichtbaar bij mij (maar dus mijn eigen mappenstructuur). Kan iemand mij helpen / duidelijkheid verschaffen?? Thxs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 11:52:
Hulp gevraagd bij dbase manager.

Opnieuw software geinstaleerd en nu krijg ik in ieder geval met de rechtermuis klik de mogelijkheid om "update DB file" te kiezen. Zie ook dat in de H300 folder nu iRivNavi.iDB staat.
vervolgens volg ik de instructies op pag 62 van de handleiding, dus ook "add music to db". Zover lijkt alles goed te gaan, want ik zie het systeem mijn muziek files doorlopen (hoewel er een aantal tussen zitten die gepakt worden: krijg melding van failure).
Vervolgens ga ik weer scrollen met de speler en tot mijn verbazing zie ik dat er niets veranderd is, dwz mijn eigen gebouwde mappenstructuur is gewoon zichtbaar. Nu is mijn vraag, als er toch niets verandert waarom dan al die moeite voor db manager?? Ik zie / merk geen verschil (waarschijnlijk omdat ik toch iets fout doe). Dus de door Iriver ondersteunde navigation, waarbij ik zou moeten kunnen kiezen tussen Artist/Album/Genre is niet zichtbaar bij mij (maar dus mijn eigen mappenstructuur). Kan iemand mij helpen / duidelijkheid verschaffen?? Thxs!!
Owkee. Je hebt iig de update DB in windows dat is al een begin. De failures zijn er omdat de files waarschijnlijk een naam van meer dan 52 karakters hebben.

Op je H340 heb je 2 navigatie opties. Met DB of zonder DB. Dit is aan en uit te zetten via General menu DB-scan. Als die aanstaat dan kan je dus via navi naar Genre Artist Album of weer mappenstructuur. Aan je feitelijke mappenstructuur verandert de DB dus nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem nu toch echt kopen (bijna cker) :) de 320 of 340 t maakt voor mij qua geheugen weinig uit want 20GB is voldoende mr als er net zoals laatst weer zo'n (mediamarkt) actie is betaal ik wel paar tientjes meer voor het dubbele geheugen, pricewatch zegt 377,- voor de 320. Mediamarkt zei 450,- voor 340.

Weet iemand of er ergens nog acties lopen betreffende deze spelers? :? Of er binnenkort acties gepland staan!?

Owja en als je (goed) kan onderbouwen waarom ik deze speler NIET zou moeten kopen (met eventuele alternatieven) reply please.

Verwijderd

kamelig schreef op 21 september 2004 @ 07:44:
Naar mijn mening kan je alleen in mp3 opnemen met de H340. Volume control van de opname heb ik ook nog niet gezien........
Waar baseer je dat op? Volgens de website kan de H320 dat namelijk wel. Volgens mij is het enige verschil tussen de H320 en H340 ook de harde schijf, toch? :?

• pisart
  • Niet online
Bij de H340 wordt ook een dockingstation bijgeleverd.

• Kameelig
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 03:22:
[...]

Waar baseer je dat op? Volgens de website kan de H320 dat namelijk wel. Volgens mij is het enige verschil tussen de H320 en H340 ook de harde schijf, toch? :?
Ik baseer het op m'n eigen bevindingen. Zeker weten doe ik het dus ook niet vandaar de volgens mij. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 22:17:
Ik ga hem nu toch echt kopen (bijna cker) :) de 320 of 340 t maakt voor mij qua geheugen weinig uit want 20GB is voldoende mr als er net zoals laatst weer zo'n (mediamarkt) actie is betaal ik wel paar tientjes meer voor het dubbele geheugen, pricewatch zegt 377,- voor de 320. Mediamarkt zei 450,- voor 340.

Weet iemand of er ergens nog acties lopen betreffende deze spelers? :? Of er binnenkort acties gepland staan!?

Owja en als je (goed) kan onderbouwen waarom ik deze speler NIET zou moeten kopen (met eventuele alternatieven) reply please.
Als je het geen probleem vind die paar tientjes meer uit te geven zou ik voor de H340 gaan.
- Bij de 340 wordt een dockingstation geleverd (niet bij de 320). Ik moet zeggen dat ik dat ding wel erg praktisch vind. Nooit meer onder het bureau duiken om kabeltjes aan te leggen, gewoon inklikken en klaar.
- Als je het apparaat ook voor foto's gaat gebruiken kan extra GB ook nooit kwaad. Stel je gaat op vakantie en wil 300 foto's wegschrijven. Handig dat je dan lekker de ruimte hebt :0).
- bedenk wel dat de 340 dikker is dan de 320. De 320 komt meer in de buurt van het ipod formaat. Maar ja, dat apparaat heb je toch altijd in de jaszak zitten, dus die extra dikte is voor mij geen bezwaar.

De actie bij mediamarkt betreft de 340. Mocht er eens wat mis zijn met het apparaat is het denk via mediamarkt wat makkelijker regelen dan via een online winkel. En de h340 goedkoper dan bij mediamarkt heb ik nog niet gezien (en ik heb heel wat afgesurft...).

Verwijderd

Ik heb een H320, maar volgens mij speelt hij mp3-tjes niet altijd op de juiste snelheid af... Ik heb een nummer van zo'n 14 minuten. Als ik deze in Winamp aanzet en tegelijkertijd op mijn H320, dan loopt mijn H320 na 1 minuut afspelen al 10 seconden voor op Winamp. En dat niet alleen, de tijd klopt niet met de muziek, dwz de muziek op m'n H320 is op een bepaalde tijd al verder in het nummer als op dezelfde tijd in Winamp...

Helaas heb ik geen gewone cd-speler hier bij de hand om dat ook te controleren, maar ik dacht al vaker te merken dat m'n H320 of even iets inhield met spelen of ineens iets versnelde...

Komt dit bekend voor? Weet iemand een oplossing of zou 't een bug zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:59:
Ik heb een H320, maar volgens mij speelt hij mp3-tjes niet altijd op de juiste snelheid af... Ik heb een nummer van zo'n 14 minuten. Als ik deze in Winamp aanzet en tegelijkertijd op mijn H320, dan loopt mijn H320 na 1 minuut afspelen al 10 seconden voor op Winamp. En dat niet alleen, de tijd klopt niet met de muziek, dwz de muziek op m'n H320 is op een bepaalde tijd al verder in het nummer als op dezelfde tijd in Winamp...

Dit klonk zo eigenaardig dat ik het zelf ook niet kon laten om uit te testen. Ik had zo snel alleen een korter nummer (6:40), maar als het verschil zo groot zou zijn, dan verwacht je zelfs bij die tijdsduur verschillen. Bij mijn H340 startte ik het nummer een fractie later en dat bleef gedurende het hele nummer zo. De tijd lag echter wel iets voor op de H340 (2 seconde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 02:10:
Beste H3x0 bezitters,
ik vroeg me af of je met een iriver H3x0 via externe stereomicrofoon in wav kan opnemen? En of het opnamevolume in te stellen is en af te lezen (bijvoorbeeld uitslaande balkjes). Ik kan nergens vinden of dit kan. Alvast bedankt!
Papagoose

ps. heb nu zelf een Sony HIMD mznh900, op zich een mooi ding maar ga 'm morgen terugbrengen naar de Media Markt aangezien ie online 100(!) euro goedkoper is...
Ik heb sinds kort de H340, voornamelijk om live opnames te maken van mijn eigen band.
Je kunt geen wav opnemen (ook niet afspelen). Wel mp3 in stereo tot 320 kps. Ik heb het gebruikt met twee externe (grensvlak) microfoons. Klinkt erg goed !
opnamevolume is wel in te stellen, maar niet af te lezen. Er is ook geen monitor functie bij gebruik van de externe microfoon. Dit is op zich onhandig, maar omdat ik altijd dezelfde microfoons gebruik en dezelfde opstelling , weet ik hoe ik hem moet instellen.

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 06:42
Een paar vragen;
1. De interne microfoon voor voice recording, tot wat voor afstand van de microfoon blijft het een beetje normaal ?
2. Als ik het goed begrijp zit er dus een battery pack in het ding ingebouwd waar je ook nog eens een stel AA's in kan doen :?
3. Is er inmiddels al een bedrijf die een LCD remote (H1xx) aanbied voor de H320/340 als standaard ?

De actie van mediamarkt is geloof ik inmiddels wel afgelopen, zijn er misschien andere bedrijven die jullie kennen die misschien met de H340 prijs aan het stunten zijn ?
500 euro is toch wel vrij veel geld, dat is toch wel 1101,86 gulden... ;(

sebsoft.nl

• Possstema
Icheb schreef op 25 september 2004 @ 10:09:
Een paar vragen;
1. De interne microfoon voor voice recording, tot wat voor afstand van de microfoon blijft het een beetje normaal ?
2. Als ik het goed begrijp zit er dus een battery pack in het ding ingebouwd waar je ook nog eens een stel AA's in kan doen :?
3. Is er inmiddels al een bedrijf die een LCD remote (H1xx) aanbied voor de H320/340 als standaard ?

De actie van mediamarkt is geloof ik inmiddels wel afgelopen, zijn er misschien andere bedrijven die jullie kennen die misschien met de H340 prijs aan het stunten zijn ?
Voor vraag 2, je kunt er een battery pack opzetten, waardoor er nog 4 extra AA batterijen op kunnen worden gezet, naast de accu.

Verwijderd

Icheb schreef op 25 september 2004 @ 10:09:
Een paar vragen;

De interne microfoon blijft tot een afstand van zo'n 1-2 meter bruikbaar.

Ik heb mijne indertijd bij Raf gekocht, 450 euro's. Ik hem laatst op internet ook voor 450 gezien, gewoon even goed rondkijken.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Tja... nu ga ik dus ook heel erg twijfelen tussen de Irivier H-320 of de Archos GMini 400 :/ Zo kan ik dus echt geen keuze meer maken :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:59:

Helaas heb ik geen gewone cd-speler hier bij de hand om dat ook te controleren, maar ik dacht al vaker te merken dat m'n H320 of even iets inhield met spelen of ineens iets versnelde...

VBR mp3 geeft de tijd bijna nooit goed weer... is niet alleen op mp3spelers, ook op computers... komt omdat mp3 nooit ontworpen was voor VBR... maar het klinkt natuurlijk wel beter..

(Ogg heeft hier overigens geen last van... maar dat is ook ontworpen voor vbr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Ik heb gisteren geprobeerd via de line-in een bandje op te nemen. Vanaf de tape-outputs van de mengtafel met een dubbel tulp -> minijack kabeltje naar mn speler toe.
In recording modus het ding op "line-in" gezet en maar wat gegokt qua ingangsniveau's e.d. Het rare was dat er signaal op die line-in stond. Elke keer dat ik probeerde het kabeltje erin te steken kreeg ik een diepe sublaag toon over de hele installatie, geen optie dus. Uiteindelijk maar niets opgenomen; heeft iemand die al wel een keer succesvol kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 16:26:
[...]

De interne microfoon blijft tot een afstand van zo'n 1-2 meter bruikbaar.

Ik heb mijne indertijd bij Raf gekocht, 450 euro's. Ik hem laatst op internet ook voor 450 gezien, gewoon even goed rondkijken.
Oei, wat een achteruitgang. Ik heb een ifp-390 gehad en dat ding had toch wel een bereik van 10-15m. En indoor (lees: aula) zelfs meer. Dit op 128kbps.

Edit: dat ding heeft dus alleen een interne microfoon en geen externe.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamelig schreef op 21 september 2004 @ 15:09:
[...]

Owkee. Je hebt iig de update DB in windows dat is al een begin. De failures zijn er omdat de files waarschijnlijk een naam van meer dan 52 karakters hebben.

Op je H340 heb je 2 navigatie opties. Met DB of zonder DB. Dit is aan en uit te zetten via General menu DB-scan. Als die aanstaat dan kan je dus via navi naar Genre Artist Album of weer mappenstructuur. Aan je feitelijke mappenstructuur verandert de DB dus nix
Toch begrijp ik iets nog niet. Als je nu van die db functie gebruik wil maken en je wil je eigen mappenstructuur dus NIET meer gebruiken (ook niet meer op je h340 kan zien), kun je dan alle nummers op 1 hoop gooien? IS het dan zo dat je via dbase management je automatisch op artiest / album / genre kan kiezen - en dus geen mappenstructuur nodig heb? Alsdat zo is, zul je waarschijnlijk een mp3 ripper nodig hebben die alle info (artiest/album/genre etc) automatisch koppelt aan een bepaald nummer. Zelf gebruik in CDex en dat werkt erg OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OurLadyPeace
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
Vandaag was ik op een festivalletje en ik had mun h320 bij me, dus ik dacht weet je wat ik probeer is te kijken of ie een beetje goed kan opnemen...Ik dat dus gedaan, maar ik stond dichtbij een box en ik wist ook niet precies welke instellingen het beste zouden zijn dus nu is het echt zo van ik hoor een beetje gezang en voor de rest lijkt het meer op...ja op wat? een hardcore liedje ofzo :? :+ Maar goed wat ik me dus afvroeg was wat de beste instellingen zouden kunnen zijn om dingen op te nemen, oww ennum ik neem aan dat ik met dat gene wat ik opgenomen heb niets meer kan doen waardoor het iets beter klinkt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Had 'm dik twee week geleden besteld bij de Media Markt (Groningen) en vrijdag was hij er, kon hem toen niet ophalen :'( , maar nu heb ik hem eindelijk :)

Ben al een tijdje aan het klooien, maar blijf nog met een vraag zitten:

Als je hem aan de USB-kabel hebt springt hij op 'Charging'. Als je vervolgens kort op play/pause drukt krijg je 'Connected' te zien en je kunt dan MP3's naar de speler kopiëren, want ook XP herkent hem inmiddels. Maar kun je de speler dan verder niet gebruiken? Dus niks afspelen of wat dan ook terwijl hij aan de USB-kabel hangt? En ditzelfde geldt ook voor de adapter?

[edit] Ik heb nog geen firmware-upgrades geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door NrG_82 op 27-09-2004 18:49 ]

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• benchMarc
God... vandaag dus de H340 binnen gekregen. Net ff volgepompt met mp3's. Maar dat opstarten duurt nog best lang :| Staat nu voor 32gig aan mp3's op. Maar het duurt echt 15-20sec ofzo voordat hij is opgestart.

Verwijderd

benchMarc schreef op 30 september 2004 @ 16:11:
God... vandaag dus de H340 binnen gekregen. Net ff volgepompt met mp3's. Maar dat opstarten duurt nog best lang :| Staat nu voor 32gig aan mp3's op. Maar het duurt echt 15-20sec ofzo voordat hij is opgestart.
Ik begrijp helemaal niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Je zult dat ding vol hebben staan met 32GB en dan slechts 15-20 sec nodig hebben om te laden. Nou als je dat al te veel vind, sleep lekker CD's mee. Kun je om de 10 nummers een andere CD pakken, en ik kan je vertellen dat duurt een stuk langer :O . Bovendien als de boel eenmaal opgeladen is, heb je toch geen centje pijn meer?!?!?!

• benchMarc
In deze tijd van instant bevrediging en instant succes duurt zoiets al snel te lang ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen mijn h340 binnen. Is het mogelijk om hierop een logitech z3 2.1 speakersysteem aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Vast wel, met mijn Creative Inspire 2.1 setje deed hij het prima.

[ Voor 3% gewijzigd door NrG_82 op 05-10-2004 15:54 . Reden: Inspire heet 'ie natuurlijk, geen inspiron ]

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:04:
Ik krijg morgen mijn h340 binnen. Is het mogelijk om hierop een logitech z3 2.1 speakersysteem aan te sluiten?
hij heeft gewoon een line out, dus als je een kabeltje hebt om er tussen te hangen zou het moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PMP-140 = leverbaar !!. Wat een machine is dat, maar is ie nu zo groot of lijkt dat maar. Ze hebben het over de grootte van een PDA maar hij ziet er meer uit als een laptop

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/197_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Afmetingen 139mm x 84mm x 31.7mm

dat is vrij groot, en vooral dik... meer dan 2x zo dik als de iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op 06 oktober 2004 @ 16:12:
Afmetingen 139mm x 84mm x 31.7mm

dat is vrij groot, en vooral dik... meer dan 2x zo dik als de iPod
Dude, het is fokking een Multimedia speler. Films, foto's en muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt wel mee, op mp3spelers.nl maken ze zelf foto's van heel erg dichtbij dit is wel goed voor details maar ook de kleinste speler lijkt dan groot.

Op het 2 plaatje vind ik hem niet erg groot:

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.jp/images/product/PMP100Series/main_image.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Erg mooie speler, en vooral erg klein. Maar deze neem je niet net als de 3x0 mee in je broekzak zonder dat je er last van hebt.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 16:32:
[...]

Dude, het is fokking een Multimedia speler. Films, foto's en muziek.
dat snap ik, maar dit ding vind ik veelste groot

Afmetingen: 125 x 78 x 20 mm. <---- van de Archos Av420. dat scheelt nogal wat... (ook in prijs en features)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg mooie speler hoor die nieuwe iriver, maar voor mij niet echt een optie; het is zo onhandig kijken op zijn klein schermpje en het apparaat is ietswat groot en log, daar komt bij dat hij een stuk prijziger is en ik ga puur voor de muziek dus blijf ik bij de h-serie. :)
ik heb op www.iriver.nl de h320 gezien voor 329,99 (dollar) _/-\o_ !!!
Klopt het dan dat ik die kan bestellen voor dat geld want kom er op de site niet echt goed uit ook omdat ze het over bestellen hebben op www.mp3spelers.nl en daar is de speler weer 100 euro duurder... :? verzendkosten uit america zullen toch niet meer dan 100 euro zijn?
anyhowz ik wil die speler hebben!!!!! :9~ (evt de h340 als de prijs relatief handiger is zoals toen bij de mediamarkt, meer dan 450 wil ik niet aan de speler uitgeven)
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 10:53:
erg mooie speler hoor die nieuwe iriver, maar voor mij niet echt een optie; het is zo onhandig kijken op zijn klein schermpje en het apparaat is ietswat groot en log, daar komt bij dat hij een stuk prijziger is en ik ga puur voor de muziek dus blijf ik bij de h-serie. :)
ik heb op www.iriver.nl de h320 gezien voor 329,99 (dollar) _/-\o_ !!!
Klopt het dan dat ik die kan bestellen voor dat geld want kom er op de site niet echt goed uit ook omdat ze het over bestellen hebben op www.mp3spelers.nl en daar is de speler weer 100 euro duurder... :? verzendkosten uit america zullen toch niet meer dan 100 euro zijn?
anyhowz ik wil die speler hebben!!!!! :9~ (evt de h340 als de prijs relatief handiger is zoals toen bij de mediamarkt, meer dan 450 wil ik niet aan de speler uitgeven)
Tips?
Ga maar uit van een dollar of 40 a 50 (airfreight) voor de verzending.
En vergeet ook niet de invoerrechten er bij op te tellen.
Tevens 19% omzetbelasting. M.a.w. ruim USD 100 komt er bij aan belastingen. (denk zelf nog meer)
Dus ga gewoon voor een Nederlandse winkel, is ook veel makkelijker als er iets mee aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

op www.teamdigital.net kun je de H320 voor 423 DOLLAR inclusief verzendkosten kopen.

dit komt (op het moment) neer op 341 euro... leuk prijsje lijkt me :)
ze schijnen hier de invoerkosten niet hoeven te betalen, doordat ze alles als "gift" versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delysid
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-03 13:22
misschien niet onbelangrijk de garantie in de europeesche gemeenschap is 2 jaar en in de USA maar 1 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx voor de tips _/-\o_

die site (http://www.teamdigital.ne...oductid=719&cat=12&page=1) zegt dit over de h320

This is the International version, iRiver H320. Do not to be confused, it is different from US and some domestic versions. Those ARE NOT supplied with original H300 Series Remote Control, External Microphone, USB Host Data Cable and External Battery Pack... Those sets would not have functions as complete as this international set!

Ik kan hieruit opmaken dat het om een "neppe""versie gaat... erg jammer ;(

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgens mij zeggen ze juist dat de versie zij verkopen wel de goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

juist ja, het staat er ook bij wat er allemaal bijgeleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lullig als je een US versie hebt. Moet je adapter/USB/remote enzo er los bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 14:55:
Lullig als je een US versie hebt. Moet je adapter/USB/remote enzo er los bij kopen.
als je met USB de USB Host functie bedoelt... die kun je er niet bij kopen. die hoort op het device te zitten, maar die hebben ze dus blijkbaar weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op 13 oktober 2004 @ 15:11:
[...]

als je met USB de USB Host functie bedoelt... die kun je er niet bij kopen. die hoort op het device te zitten, maar die hebben ze dus blijkbaar weggehaald.
Ik bedoelde le kabeltje du USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

het kabeltje??? niet te geloven, verkoop em dan NIET, als je em zo levert :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Heb nog een nadeeltje gevonden... Als je een radio zender hebt die net tussen mono/stereo signaal inhangt blijft de speler daar ook in hangen. De hele tijd van mono naar stereo en weer terug; SUPER irritant. Beter dat ze eerst 1/2 seconden kijken of het stereo signaal stabiel is en dan pas overschakelen, dat scheelt heel wat irritatie. Iemand die weet of deze semi-bug al ergens doorgegeven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Woei heb mijn H320 binnen ben nu bezig met opladen en rustig de handleiding aan het doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 14 oktober 2004 @ 13:53:
Woei heb mijn H320 binnen ben nu bezig met opladen en rustig de handleiding aan het doorlezen :)
Gratz!!! :)

Eerste reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:03:
[...]

Gratz!!! :)

Eerste reactie?
Een geweldig ding ik had de Iriver IMP-350 al dus hoe de opzet allemaal in elkaar zit weet ik al wat handig is.
Nu alleen nog eff klooien met de instelling van de EQ.
Ik heb er nu alleen nog Firmware 1.03EU erop zitten is het verstandig om hem te updaten naar de nieuwste of niet?

[ Voor 26% gewijzigd door FabiandJ op 14-10-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Ik heb gisteren de firmware van 1.03 naar 1.06 geupdate, maar ik heb niets van gemerkt. Alle instellingen stonden weer op default, maar voor de rest is me niets opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hmm het ding bevalt me uitstekend heb alleen het probleem dat ie sommige nummers die wel een ID3Tag hebben niet toevoegt in het database.
Want als ik "add music(s) to DB" doe krijg ik wel iets van 40 dingen die niet lukken, maar geen 1 zegt waarom niet want ze hebben allemaal een ID3Tag.

Iemand een idee?

[ Voor 38% gewijzigd door FabiandJ op 15-10-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Die nummers zullen wel meer dan 52 characters in de filename hebben, daar kan de iriver niet mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De_Klusjesman schreef op 16 oktober 2004 @ 10:42:
Die nummers zullen wel meer dan 52 characters in de filename hebben, daar kan de iriver niet mee overweg.
Hmm das jammer heb er nu 2 Gb opstaan en 50 nummers zijn al langer dan 52 characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu half oktober, ik begin nu toch wel weer wat ongeduldig te worden naar onze voorspelde firmware hoor ! Wedden dat die gwn niet komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Ik denk dat ie wel komt, alleen wel heeeeel erg laat, ik baal er ook best wel van. Gapless replay, dat lijkt me ideaal, ik irriteer me altijd dood aan opgesplitste mixen, maar je kan wel makkelijk naar een volgend nummer gaan. Zou het ook mogelijk zijn om een functie in te bouwen waarmee je gelijk naar een tijdstip gaat in een nummer, bv, ineens naar de 52 minuut, hoef je niet zo lang vooruit te spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nou wel wil weten: over dat kopieren van bestanden..
(Ik heb al gelezen in dit topic dat mn cam wordt ondersteund (FZ10) 8) )

Als je de map DCIM/PANA004 kopieert.. en dus je foto's op dat geile irivertje zet... en je maakt daarna weer foto's. Dan komen die nieuwe foto's in dezelfde map op je digicam, als je dan die map weer kopieert naar je geile iriver, heeft hij dan door dat er nieuwe pics bij zijn gekomen, of zal je die nieuwe los moeten selecteren allemaal?

Of heeft'ie dan zoiets van: "Hmm, die map heb ik al, weet je wat, ik delete die eerst even en dan zet ik de nieuwe pics erop!" :+

Ik zit echt erg te twijfelen over dit apparaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:03:
Wat ik nou wel wil weten: over dat kopieren van bestanden..
(Ik heb al gelezen in dit topic dat mn cam wordt ondersteund (FZ10) 8) )

Als je de map DCIM/PANA004 kopieert.. en dus je foto's op dat geile irivertje zet... en je maakt daarna weer foto's. Dan komen die nieuwe foto's in dezelfde map op je digicam, als je dan die map weer kopieert naar je geile iriver, heeft hij dan door dat er nieuwe pics bij zijn gekomen, of zal je die nieuwe los moeten selecteren allemaal?

Of heeft'ie dan zoiets van: "Hmm, die map heb ik al, weet je wat, ik delete die eerst even en dan zet ik de nieuwe pics erop!" :+

Ik zit echt erg te twijfelen over dit apparaat _/-\o_
Je kunt op de Geile iRiver (G.I.) nog geen mappen aanmaken. Ook zelf slim mapjes aanmaken doet'ie niet. Een workaround die voor mij goed werkt is gewoon voor je vakantie met de pc een boel mapjes aanmaken, bijvoorbeeld:
Kreta\20041031\
Kreta\20041101\
Kreta\20041102\
Kreta\20041103\
etc.

Kun je vervolgens zonder nadenken de camera-map in zo'n map op de G.I. gooien.

Voordeel van een boel losse mapjes op de G.I. is ook dat je makkelijk selectief weer terug kan kopiëren. Naar de camera, of iemand anders zijn camera, USB-stick of kaartje.

Uiteraard kun je ook een-voor-een losse bestanden overzetten. Met mapjes is het veel minder tijdrovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Zit er een of andere beveiliging op de H3x0, dat de speler niet aangaat als de batterij te leeg is?
De batterij is nu helemaal leeg, maar als ik deze op de adapter aansluit of met de externe batterijpak, dan gebeurt er niets.
Ik had de speler eerst 10min ofzo met de adapter aangesloten en dan met de externe batterijpak, omdat ik iets gevonden had met de search, maar er gebeurt nog niets. I-river h320 oplaad probleem

Die was nu de hele tijd aangesloten met die batterijpack, maar het wilt nog niet aangaan. :( Die batterijpak is in orde, de batterijen ook. Ik heb die nu in de dockingstation gezet. ff zien wat er dan gaat gebeuren.

[ Voor 20% gewijzigd door pisart op 20-10-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Het werkt nog niet :'( Nog steeds geen teken van leven. Ik heb ondertussen al iRiver gemaild, maar nog geen antwoord. Heeft iemand enig idee?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.