Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoh, dat is een pak van m'n hart dat ie ook gappless en on-the-fly playlist krijgt :p
Dan wordt ie helemaal top !!!!
Ook die wave support en dat klokje en die inzoomfunctie is fucking vet !!!!!
Can't wait................oktober..die zijn zot zeker??? das nog 3maand !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relaxed Morgen komt hopelijk m'n 340 aan. Heb nog heel erg getwijfeld of ik niet een 140 zou nemen. Kleurenscherm heeft toch gewonnen.
En meteen morgen nieuwe firmware.

Even een ander vraagje: Ik wil 'm meenemen op vakantie en er dan van die kleine speakertjes op aansluiten(die moet ik nog kopen) heeft iemand een idee welke goed zijn. Heb er al een paar van Phillips gezien, maar die waren zilver en best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 19:37:
Ik lees hierboven dat de SanDisk ImageMate 8 in 1 werkt, maar weet iemand toevallig of de 2 in 1 het ook doet?
Ja hoor dit werkt; ik heb zelf de imagemate smartmedia/xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu een review op ZDNet.nl.
Klopt het dat als je foto's NIET in een map op je camara staan, je ze 1 voor 1 naar de iRiver moet transporteren? Dat wordt niet leuk met 512 MB aan foto's! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 18 juli 2004 @ 12:19:
[...]
Waarmee heb je dat getest?
de imagemate smartdisk 2.0 werkt ook! Ik heb zelf de smartmedia/xd uitvoering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 21:07:
Er staat nu een review op ZDNet.nl.
Klopt het dat als je foto's NIET in een map op je camara staan, je ze 1 voor 1 naar de iRiver moet transporteren? Dat wordt niet leuk met 512 MB aan foto's! :O
Dat klopt, maar zover mij bekend kan je met de meeste camera's eenvoudig bestandsbeheer uitoefenen (map aanmaken en daar je foto's opslaan). Een COPY ALL-functie zou wel makkelijk zijn want dan heb je ook geen last meer van dubbele map-namen meer. Ik heb nu maar even snel 50 mappen aangemaakt en sla ze daar op, maar heel praktisch is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
ok mensen ik over een paar dagen een mp3 speler halen. ik zit alleen te twijfelen tussen de ipod (4e generatie) en de nieuwe iriver h320.

kan iemand mij de voor en nadelen van de bovengenoemde mp3 speler noemen? dat zal ik graag willen weten.

wat kan ipod niet dat een iriver wel kan en andersom?

wat mij aanspreekt (h320):
- radio (is deze goed?)
- on to go (heeft de ipod volgens mij ook)
- firmware upgrade (heeft ipod volgens mij ook).
- kleuren scherm

wat mij aanspreekt (ipod):
- agenda
- look

de keuze is best moeilijk omdat de prijzen zo anders zijn. voor 400+ heb je een iriver h320 (20 gig). voor dat zelfde bedrag heb je een ipod (40gig).

hopelijk kunnen jullie mij helpen met de keuze _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem gewoon die lekkere h320 man, al die features..... en geluid zou normaal ook iets lekkerder moeten zijn door de eq's

Vandaag 20 juli, die kleine firmware zou eraan moeten komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-11-2020
sinds wanneer heeft Apple IPod USB OTG?

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Kan iemand mij vertellen of het kleurenscherm in het zonlicht ook goed te lezen is?
Ik heb zelf een t610 en dat (kleuren)scherm is buiten echt bijna niet zichtbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Elefante schreef op 20 juli 2004 @ 11:45:
sinds wanneer heeft Apple IPod USB OTG?
Niet 'echt' on the go, maar je kunt er wel een cardreader aan hangen... ;)

zie: http://store.apple.com/Ap...vV/1.3.0.6.10.3.12.1.13.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Clownteun schreef op 20 juli 2004 @ 11:58:
Kan iemand mij vertellen of het kleurenscherm in het zonlicht ook goed te lezen is?
Ik heb zelf een t610 en dat (kleuren)scherm is buiten echt bijna niet zichtbaar....
Ik vind zelf dat het kleuren scherm heel goed leesbaar is, ook in de zon. Ik vind het echt het duidelijkste en mooiste kleurenscherm wat ik in een gadget heb gezien (natuurlijk een gewoon tft scherm achterwege gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Laatst online: 19-09 13:16
8)7
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 11:14:

Vandaag 20 juli, die kleine firmware zou eraan moeten komen.....
waar haal jij die informatie vandaan> :? :? 8)7

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Paar posts terug staat dat de nieuwe firmware "de volgende dag" beschikbaar zou moeten zijn.. Maar op de iRiver Korea site staat eind juli / begin augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 20:19:
....
Even een ander vraagje: Ik wil 'm meenemen op vakantie en er dan van die kleine speakertjes op aansluiten(die moet ik nog kopen) heeft iemand een idee welke goed zijn. Heb er al een paar van Phillips gezien, maar die waren zilver en best groot.
dan moet je effe dit topic doornemen: draagbare luidsprekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 21:07:
[...]

de imagemate smartdisk 2.0 werkt ook! Ik heb zelf de smartmedia/xd uitvoering!
Het laatste drempel(tje) voor mij om de H340 aan te schaffen is te weten wat de snelheid is waarmee een 512 Mb XD kaartje over wordt gezet.

Zou je mij een tijd kunnen geven voor een bepaalde grootte XD card via jouw Imagemate smartdisk 2.0. Dan kan ik verder wel uitrekenen hoe lang een 512 Mb er over doet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

Possstema schreef op 18 juli 2004 @ 07:11:
Hier een klein overzichtje van alle cardreader die wel en niet werken met de H300 serie:

FabrikantTypeWerktGetest door
ApacerSteno MG820Wel: Sandisk Ultra II SDUnderClock
CasioQV-R51Niet: Sandisk Ultra II SDUnderClock
MedionMD41067Niet: Sandisk Ultra II SD
Wel: Dane-elec CF
UnderClock
Possstema
Dane-eleczMate SD en MMC
zMate Compact flash
zMate Memorystick

Photomate 8 in 1
en 9 in 1
Wel: Smartmedia
Wel: Compact Flash
Wel: Memory Stick Pro
Niet: Memory Stick
Wel: Compact flash
Wel: Secure disc
bjorn
JustCurious
Mp3speles.nl

tazzzmaniac
SandiscImagemate 8 in 1Wel: Smart mediaFlitserke
CF op Apacer
Dit weekend getest: Sandisk CF in de Apacer. Zowel naar geschreven als van gelezen.
Verder dit weekend niet meer toegekomen aan testen met de Medion.

Voordelen cardreader meenemen
In combinatie met een multi-cardlezer zoals de Apacer werkt de H340 prima als een foto-uitwisselstation.
Scenario:
Je neems mee op vakantie:
- Een H340
- Een multi-cardreader
- Je camera met bijvoorbeeld SD-cards

Je komt iemand tegen met een Sony camera met MemoryStick
Je kunt dan:
- De foto's van zijn kaartje op de H340 zetten
- Jouw eigen foto's van SD op de H340 zetten
- Jouw foto's op zijn kaartje zetten (je kunt er niet vanuit gaan dat zijn camera jouw foto's ook weergeeft)
- Eventueel zijn foto's op je eigen SD zetten (bijvoorbeeld om in een fotowinkel op een Kodak printstation ter plekke foto's af te laten drukken)

Het over en weer overzetten van bestanden tussen SD en CF heb ik dit weekend getest. Zonder pc, en met de genoemde benodigheden. Ging prima.

Aanrader: mappen aanmaken
Individuele foto's overzetten van en naar de H340 is prima mogelijk, maar is tijdrovend, omdat dit een voor een moet gebeuren (multiple selecteren niet mogelijk). Met mappen werken gaat prettiger

Je kunt op de H340 zelf geen directories aanmaken. Ik ga dus voor ik op vakantie ga een boel directories aanmaken via de pc.

Gezien: sommige foto's niet beeldvullend
Ook gezien foto's van een 2.0 Megapixel Canon Ixus (maximaal, ca 0,7 MB jpeg) worden niet beeldvullend vertoond op de H340. Zwarte randen rondom, ongeveer 70% gebruikt van beeldoppervlak scherm. In vergelijking met de 1,3 MB jpegs van mijn Casio QV-R51 laden ze wel veel sneller (<1 sec vs enkele seconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al grote 3 weken de super h320 maar versta nog altijd niet het verschil tussen al die suffle e, repeat modes....
Kan iemand ze mij eens 1 voor 1 uitleggen aub :p
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:57:
[...]

Het laatste drempel(tje) voor mij om de H340 aan te schaffen is te weten wat de snelheid is waarmee een 512 Mb XD kaartje over wordt gezet.

Zou je mij een tijd kunnen geven voor een bepaalde grootte XD card via jouw Imagemate smartdisk 2.0. Dan kan ik verder wel uitrekenen hoe lang een 512 Mb er over doet.

Alvast bedankt
Theoretisch zou het 5 min en 42 sec duren om de foto's over te plaatsen maar ga maar uit van een 7 - 8 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 17:01:
Ik heb nu al grote 3 weken de super h320 maar versta nog altijd niet het verschil tussen al die suffle e, repeat modes....
Kan iemand ze mij eens 1 voor 1 uitleggen aub :p
thx
uh? ooit gehoord van een handleiding? :+

bij mijn ihp-120 staat dat er duidelijk en overzichtelijk uitgelegd. ik neem aan bij de H320 toch ook wel 8)7

/edit:

de schuffle' s die ik altijd gebruik zijn:

SCHuffle all ---> schuffled gewoon door alle liedjes op je hele mp-speler uitzondering van de RECORD map. als hij klaar is, dan herhaald hij de boel weer gewoon(andere volgorde)

Schuffle directory all --> zelfde als schuffle all alleen dan de specifiek map die je opgeeft.

die 2 modes heb ik altijd geactiveerd, die andere zooi gebruik ik niet

[ Voor 33% gewijzigd door roelieboelie op 20-07-2004 17:57 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
voor de mense die de H3xx hebben. nieuwe firmware!

http://service.iriver.co....w.asp?idx=329&p_name=H320

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, die firmware staat er ook op..... maar er is eigenlijk niks nuttigs verandert :s Wij moeten nu gewoon nog wachten tot oktober voor de rest ofwa? :s Kunnen ze toch gelijk releasen met de 1xx serie zeker?

EDIT: Voor m'n upgrade had ik nog 209mb over op m'n speler..... en nu plots 2gb !!!! Ik versta er echt niks van !

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het is een koreaanse firmware 8)7 Misschien toch maar op de EU versie wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
EmRuTToY schreef op 20 juli 2004 @ 19:52:
Het is een koreaanse firmware 8)7 Misschien toch maar op de EU versie wachten..
Ik heb hem er nu ook op, er is niet zoveel koreaans aan, behalve dat de standaard taal ingesteld is op koreaans, maar nederlands staat er nog gewoon tussen, ik heb btw nog geen verschillen gemerkt maar het zullen wel alleen bugfixes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 21:06:
[...]

Ja hoor dit werkt; ik heb zelf de imagemate smartmedia/xd
Ik heb de H340 inmiddels binnen, maar ik krijg mijn Sandisk Imagemate niet aan de praat als ik em op mijn mp3-speler aansluit. (het lampje van het kaartstation gaat ook niet branden)
Wat doe jij (stap voor stap) als je em aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 20 juli 2004 @ 17:35:
[...]
Theoretisch zou het 5 min en 42 sec duren om de foto's over te plaatsen maar ga maar uit van een 7 - 8 min.
Lijkt me een prima tijd. Drempeltje weggenomen. Op naar de winkel.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Zag dat mmport tijdens hun vakantie veel orders wil krijgen ...www.mmport.nl

MMPORT zal tijdens de zomerperiode gesloten zijn van 21 juli t/m 13 augustus.
In deze periode zijn wij telefonisch niet bereikbaar. E-mail zal weer worden beantwoord vanaf maandag 16 augustus. Plaatst u een order in deze periode dan zal deze vanaf 16 augustus bij u bezorgd worden.

Tijdens deze zomerweken hebben wij voor u een speciale zomerse actie:
21 t/m 31 juli --> 5% korting op uw order!!!
1 t/m 8 augustus --> 4% korting op uw order!!
9 t/m 13 augustus --> 3% korting op uw order!

Zolang kan ik alvast niet wachten, jammer van de korting... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, weten jullie hoe ik van een kleine jpg een icon kan maken?? dus met extensie .icon ........ Hoe kan ik dat doen? Zo kan ik dan telkens wnr ik m'n h320 aankoppel in deze computer dan een icoontje van de 320 zien ipv dat harddisk icoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
natuurlijk, we zijn van alle markten thuis... :Y)

het programma Microangelo kan dit voor je doen, het heeft ook nog een aantal icon-gerelateerde functies. kijk voor meer info op http://www.microangelo.us/

succes ermee!

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx....maar het lukt niet :( :) Ik gebruik nu gewoon nog het icoon van de H140 :p Is ook mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
eh, wat lukt niet? je kunt toch gewoon een foto plakken in de icon-editor en dan opslaan als .ico? :?

P.S.: sorry voor deze off-topic info :7

[ Voor 19% gewijzigd door Elefante op 21-07-2004 23:38 ]

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik ben van plan om mijn H340 te verkopen (als ik er vanaf kan komen voor een prijs om de nieuwe 40GB iPod te kunnen kopen *hint*), zie email voor geïnteresseerden. Verder heb ik twee handige tools in de aanbieding!Tag Database Tool is hetzelfde als de iRiver manager (update de db file voor id3tags), maar het is sneller, beter en heeft playlist functie (heel erg uitgebreid).

"Tag Database Tool for iRiver H1X0/H3X0 Players with WMA/ASF/MP3/OGG support, automatic file truncation, renaming/reorganising based on tag information, and rule-based automatic playlists."

Verder is er nog de iRiver Textfile Formatter. De naam zegt het al eigenlijk, het is een programma dat je tekstbestanden zo formatteert, dat het lekker leest op de H3X0. Je hoeft je dan dus ook niet meer te ergeren aan woorden die zomaar afgebroken worden.

Probeer ze allebei, ik raad vooral de Tag Database Tool aan!

[ Voor 4% gewijzigd door EmRuTToY op 22-07-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
EmRuTToY schreef op 22 juli 2004 @ 01:00:
Ik ben van plan om mijn H340 te verkopen (als ik er vanaf kan komen voor een prijs om de nieuwe 40GB iPod te kunnen kopen *hint*), zie email voor geïnteresseerden. Verder heb ik twee handige tools in de aanbieding!Tag Database Tool is hetzelfde als de iRiver manager (update de db file voor id3tags), maar het is sneller, beter en heeft playlist functie (heel erg uitgebreid).

"Tag Database Tool for iRiver H1X0/H3X0 Players with WMA/ASF/MP3/OGG support, automatic file truncation, renaming/reorganising based on tag information, and rule-based automatic playlists."

Verder is er nog de iRiver Textfile Formatter. De naam zegt het al eigenlijk, het is een programma dat je tekstbestanden zo formatteert, dat het lekker leest op de H3X0. Je hoeft je dan dus ook niet meer te ergeren aan woorden die zomaar afgebroken worden.
TDT is idd heel handig, ik gebruk het nu ook al een tijdje, hij herkent alleen niet alle tags die Tag &Rename maakt :|, maarja. Ik was btw al aant klooien om een php scriptje te maken voor die tekst files maar dit is veel beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er iemand zo vriendelijk zijn om die download url van text file formatter hier direct te plaatsen? Want ik kan hem maar niet downen hé
THX

EDIT: Owkay, ik heb hem net......maar is die ook voor de 3xx? Omdat de 3xx toch een andere "resolutie" heeft dan de 1xx é, en véél meere kan tonen op 1 lijntje
Wat is het best om in te vullen bij max char width???

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:36:
Wat is het best om in te vullen bij max char width???
27 char's.

BTW, klopt het dat er bij de nieuwe firmware nu ook een playlist kan worden gemaakt of kon dat al? Want ik kan nu OTF playlists maken maar dat kon ik eerst no niet volgens mij.

[ Voor 44% gewijzigd door Possstema op 22-07-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ik nie nee, heb ik nog niet tegengekomen :s

Waw, wel nice zo, die cover van de3xx halen:p . Maar je ziet het, er is een doorzichtig covertje boven die pin spot black want aan het logo van iRiver kunnen er geen krassen :p . Maar mijn achterkant zeg :o, zit al vol met krassen :(
Hoe zou die veilig dat covertje verwijdert hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 13:31:
Hoe zou die veilig dat covertje verwijdert hebben?
Als ik moet gokken, dan zou ik beginnen met het losschroeven van de vier schroefjes, maar ik laat het liever aan anderen over om dat te proberen ;)
Er is namelijk geen 2e foto waarin onze Koreaanse vriend zijn H3x0 weer in elkaar heeft zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:34:
[...]

Lijkt me een prima tijd. Drempeltje weggenomen. Op naar de winkel.

Bedankt
Ik weet niet of je hem al besteld hebt maar emruttoy gaat hem verkopen dus miss kun je hem voor een leuk prijsje overnemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
Voor de geïntereseerden:

De manual van de H3xx-serie (in het engels):
http://www.iriver.com/inc...&filename=H300_Manual.pdf

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Possstema schreef op 22 juli 2004 @ 15:02:
[...]
Ik weet niet of je hem al besteld hebt maar emruttoy gaat hem verkopen dus miss kun je hem voor een leuk prijsje overnemen. :)
:D Het wordt wel een leuk prijsje, want ik hoef er niet zoveel voor, maar daar gaat dit topic niet over, dus ben bereikbaar emruttoy*at*hotmail.com. Alhoewel ik af en toe online ben ivm. het schilderen/herinrichten van mijn huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmRuTToY schreef op 22 juli 2004 @ 20:07:
[...]

:D Het wordt wel een leuk prijsje, want ik hoef er niet zoveel voor, maar daar gaat dit topic niet over, dus ben bereikbaar emruttoy*at*hotmail.com. Alhoewel ik af en toe online ben ivm. het schilderen/herinrichten van mijn huis.
Bedankt, zal er dit weekend een mailtje aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft iemand al eens de batterijduur getest :? Zou ik wel graag willen weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de shuffle modes en de vraag van Tjeu !

Ik heb zelf sinds 3 dagen een H340. Ik heb de muziek in hoofdmappen per genre op de H340 gezet. Onder de hoofdmap staan vervolgens submappen met de individuele CD's per artist (binnen dit genre).

Met shuffle D of shuffle DA gaat het apparaat niet naar de submappen binnen de hoofdmap. Lastig .... of doe ik iets verkeerd. De shuffle all modus werkt uiteraard wel prettig, maar soms wil ik binnen één genre blijven en dat lukt nu niet 1

Red rooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Je kan per genre een playlist maken en die shuffellen. Zo doe ik het op mijn H120 in ieder geval wel. De laadtijden moet je dan alleen wel voor lief nemen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik zag de iriver h320 bij de dixons voor 449 (zelfde prijs als bij mp3cdspeler.nl).

krijg je daar ook gratis goodies (bij mp3cdspeler.nl krijg je gratis koptelefoon bij?

en kan iemand mij vertellen over de equalizer. is OK?
en natuurlijk de opneem functie van de ingebouwde microphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de iRiver H320. Het rechtstreeks overhalen van foto's van mijn digitale camera (HP Photosmart 635) lukt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:41
zijn er hier al mensen die geprobeerd hebben om een oude remote control van een iriver aan te sluiten op een iriver H320? ik zag wel wat foto's op een site die iemand poste maar das een remote controle voor de H100 serie en de imp550.

Zelf heb ik 2 remotecontroles 1 van de imp350 (begeeft het af en toe) en eentje van de imp 450, aan jullie de vraag wie heeft het met een oude remote controle al gebrobeerd maakt niet uit welke. ik wil gewoon jullie ervaringen horen voordat ik deze H320 aanschaf deze week.

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Macsylver schreef op 24 juli 2004 @ 13:32:
zijn er hier al mensen die geprobeerd hebben om een oude remote control van een iriver aan te sluiten op een iriver H320? ik zag wel wat foto's op een site die iemand poste maar das een remote controle voor de H100 serie en de imp550.

Zelf heb ik 2 remotecontroles 1 van de imp350 (begeeft het af en toe) en eentje van de imp 450, aan jullie de vraag wie heeft het met een oude remote controle al gebrobeerd maakt niet uit welke. ik wil gewoon jullie ervaringen horen voordat ik deze H320 aanschaf deze week.
Ik heb de remote geprobeert van de IMP 350 en die gaf een zwart scherm, ik hoop dat dit wordt opgelost met de nieuwe firmware (er werd iig gesleuteld aan LCD AB voor de H3x0 serie). Maar de AB van mijn 350 is ook niet meer wat ie was (duh 8)7 ), ik bedoel dus dat bv de play het niet doet, de rest wel. Ik moet het apparaat dus aandoen met de playknop op het apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
Possstema schreef op 24 juli 2004 @ 16:28:
[...]
Ik heb de remote geprobeert van de IMP 350 en die gaf een zwart scherm, ik hoop dat dit wordt opgelost met de nieuwe firmware (er werd iig gesleuteld aan LCD AB voor de H3x0 serie). Maar de AB van mijn 350 is ook niet meer wat ie was (duh 8)7 ), ik bedoel dus dat bv de play het niet doet, de rest wel. Ik moet het apparaat dus aandoen met de playknop op het apparaat zelf.
dus met deze remote kun je dus nix tenzei ze de frimware upaten zodat het misschien wel werkt... Uhm ja dan wacht ik wel tot er een remote control werkt die gemaakt is voor deze serie met lcd of die van de H140 (ook zwart) en deze schijnd wel beeld te geven alleen niet alle knoppen werken. Nou das dan balen:P dat die van de Imp 350 niet werkt:S

***weet iemand wanneer deze frimware komt voor die remote control??***

[ Voor 6% gewijzigd door Macsylver op 24-07-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Macsylver schreef op 24 juli 2004 @ 17:57:
***weet iemand wanneer deze frimware komt voor die remote control??***
Zoals ook al eerder is gemeld komt deze (volgens planning) in Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 12:08:

- Dane Elec zMate MS: WERKT NIET MET MS, WERKT WEL MET MS PRO :X
Ik heb zelf alleen MS dus dat is mooi @#&^
ik heb enkele dagen geleden diezelfde dane elec zmate ms besteld.. maar nu pas je post gezien
heb ook enkel MS en geen MS pro... dus &é"'(§è!!!&é

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
offtopic:
Iemand H340 voor €440,-? emruttoy*at*hotmail.com wil hem zsm. kwijt :)

[ Voor 14% gewijzigd door EmRuTToY op 25-07-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dane elec zmate Memory Stick reader werkt dus NIET met de H320 |:( 8)7
voor de rest wel leuk toestelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
super mp3 speler :P net ff opgehaald in rotterdam:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze foto ergens op een zweedse site tegen:

http://www.dustin.se/Shop...etail.asp?PID=5010069517#
(klik op linkje boven foto voor uitvergroting)

Voor mij is dat video icoontje nieuw, zijn er dan toch plannen voor video?... Iemand een idee? }:O

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 09:14 . Reden: foutje in link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 09:08:
Ik kwam deze foto ergens op een zweedse site tegen:

http://www.dustin.se/Shop...etail.asp?PID=5010069517#
(klik op linkje boven foto voor uitvergroting)

Voor mij is dat video icoontje nieuw, zijn er dan toch plannen voor video?... Iemand een idee? }:O
Misschien komt het nog, ze hebben iig wel geprobeert supprt voor video's te maken alleen wou de afspeel snelheid niet hoger dan 15 fps. Misschien dat dat nog wordt gefixt en dat hij later alsnog als functie erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Even een paar vraagjes over de H340:

Kan je een nummer verwijderen als het betrefende nummer voorbijkomt en speelt de H340 dan het volgende nummer in shuffle af na het verwijderen?

Is het mogelijk om de H340 aan te sluiten via een adapter op de 12V van een auto en als je voeding onderbreekt sluit de H340 dan af en start deze automatisch weer op speelt deze verder waar die gebleven was? (zonder knoppen in te drukken)

Heeft iemand de USB OTG geprobeerd met een Casio Exilim EX-S1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
lazyed schreef op 27 juli 2004 @ 23:45:

Kan je een nummer verwijderen als het betrefende nummer voorbijkomt en speelt de H340 dan het volgende nummer in shuffle af na het verwijderen?
Je kunt het (nog niet) otf deleten. Maar je kunt netzogoed even onthouden waar het staat en in de browser verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

lazyed schreef op 27 juli 2004 @ 23:45:

2)
Is het mogelijk om de H340 aan te sluiten via een adapter op de 12V van een auto en als je voeding onderbreekt sluit de H340 dan af en start deze automatisch weer op speelt deze verder waar die gebleven was? (zonder knoppen in te drukken)

3)
Heeft iemand de USB OTG geprobeerd met een Casio Exilim EX-S1?
Re: 2)
Heb 4,5 V (kort) gevoed via een 12V-sigarettenaansteker-ding van Hapé ("Hapé regulated Power Adapter AV-3" - Kijkshop vermoed ik, enkele jaren terug gekocht). De speler speelt dan gewoon door. Het batterij-icoon geeft aan dat hij aan het opladen is ("batterijstreepjes-animatie"). Hij gedraagt zich dus alsof je hem in de cradle (met aangesloten voeding) plaatst, of met de aangesloten 220V-adapter. Prima voor vakanties of om tijdens langere autoritten niet met een lege batterij te zitten.

Als de 12V adapter-voeding onderbreekt tijdens het spelen, zal hetzelfde gebeuren als bij het loskoppelen van de 220V-adapter. Speelde de iRiver, dan zal hij dus doorspelen. De speler heeft wel een resume-functie. Na handmatig uit- en aanzetten kan hij doorspelen waar hij gestopt was.

Re: 3)
Nee, wel met de Casio QV-R51. Volgens mij vergelijkbare generatie. Deze wordt niet herkend, zie een stukje terug in de thread.
Mijn SD-kaartje werkt echter goed met een Apacer USB 2.0 multicard-lezertje. Voor ca. EUR 15,= te krijgen bij Mycom. Het ding leest/schrijft ook goed CF-kaartjes. Details ook eerder in deze thread.

[ Voor 3% gewijzigd door UnderClock op 28-07-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
W*F, hij wil helemaal niet meer opladen via usb (dat vond ik altijd wel errug handig, ff makkelijk bij een ander opladen. Hij deed het ook een paar keer niet op adapter maar nu (na 5 x restart) wel weer. :| Jammer dat MMPORT nu dicht is want ik ga 4 aug weg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UnderClock schreef op 28 juli 2004 @ 14:02:
[...]

Mijn SD-kaartje werkt echter goed met een Apacer USB 2.0 multicard-lezertje. Voor ca. EUR 15,= te krijgen bij Mycom. Het ding leest/schrijft ook goed CF-kaartjes. Details ook eerder in deze thread.
tot nog toe weet ik geen enkele combinatie die Memory Sticks leest op de H3x0
Je kan met die apacer ook memory sticks lezen hé? Werkt dit in combinatie met de H3x0?
offtopic, maar is er veel verschil tussen apacer memory sticks en de "echte" sony memory sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmRuTToY schreef op 19 juli 2004 @ 18:57:
Ik lees net op de iRiver global homepage een topic, waarin een volgens mij Koreaanse gozer het vertaald heeft. De H3X0 krijgt de volgende dingen:

Morgen:
1. Fixed: Een bug waarbij de adapter als de external battery pack werd herkend
2. Fixed: De lowbattery waarschuwing gaat van 2 seconden naar 3 minuten

Oktober:
1. .Wav support
2. Klok functie
3. Subdir support voor de TEXT folder (waarschijnlijk las hij geen subfolders)
4. On-the-fly-playlist!!
5. Zoom in/uit for imageviewer (dus thumbnail/origineel)
6. Alle andere functies die genoemd zijn bij de H1X0 update _/-\o_ (dus ook gapless)

Ik kan dit natuurlijk niet bevestigen, maar het klinkt allemaal heel aardig. Misschien hou ik mn H340 toch maar :*)
Firmware 1.04 http://service.iriver.co.kr/down/iriver_pds/H300kor-v104.zip

Bevat volgende bug-fixen (schijnt ook nederlandse taal te bevatten):
1. Fixed: Een bug waarbij de adapter als de external battery pack werd herkend
2. Fixed: De lowbattery waarschuwing gaat van 2 seconden naar 3 minuten

Lijkt zoals gepland, ik verwacht dus eigenlijk wel dat bovenstaande "oktober" firmware verwachting ook wel zal uitkomen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Possstema schreef op 28 juli 2004 @ 15:20:
W*F, hij wil helemaal niet meer opladen via usb (dat vond ik altijd wel errug handig, ff makkelijk bij een ander opladen. Hij deed het ook een paar keer niet op adapter maar nu (na 5 x restart) wel weer. :| Jammer dat MMPORT nu dicht is want ik ga 4 aug weg :(.
Misschien wel erg voor de hand liggend, maar je noemt het verder niet: heb je misschien de settings veranderd?
Opladen via USB is een setting onder "Control":
1) Ga naar settings (NAVI-button lang indrukken)
2) Ga naar onderdeel "Control" (ik ga uit van de Engelse menu's)
3) 3e optie is "USB Charging"

(Ik vind zelf lastig dat je bij een USB-aansluiting geen muziek kunt luisteren, maar dat staat los van het opladen via USB.)
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 18:55:
[...]

Je kan met die apacer ook memory sticks lezen hé? Werkt dit in combinatie met de H3x0?
Heb zelf geen Memorysticks (oude noch Pro-versie). Als ik gelegenheid zie om zo'n ding van een kennis te lenen, zal ik het testen. Laat het hier wel weten mocht het zover komen.

[ Voor 25% gewijzigd door UnderClock op 28-07-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
H300 Series (Expected in October)

New features

1) WAV file format support

2) Clock function support

3) Support for sub folders within the TEXT folder

4) Internal playlist support (Program function support)

5) Zoom in/out for the image viewer (Thumbnail view and full image view selectable)

6) Other functions supported in the H100 series
bron

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
UnderClock schreef op 28 juli 2004 @ 22:28:
[...]

Misschien wel erg voor de hand liggend, maar je noemt het verder niet: heb je misschien de settings veranderd?
Opladen via USB is een setting onder "Control":
1) Ga naar settings (NAVI-button lang indrukken)
2) Ga naar onderdeel "Control" (ik ga uit van de Engelse menu's)
3) 3e optie is "USB Charging"
Nee, ik had het er idd niet bijgezet maar dat was niet het probleem :) . Hij doet het nu wel weer gewoon op adapter dus echt een probleem is het niet. Ik had laatst wel dat ik de melding kreeg dat ik het battery pack moest verwijderen terwijl ik hem gewoon in mij zak had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbie102
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07-2004
Ik wou mijn H120 eigelijk inruilen voor de h320
De H120 is wel gebruikt, werkt nog perfect alleen een paar kleine krasjes achterop enz.

Weet iemand een goeie manier om mijn H120 te verkopen?
En is het het waard om hem er voor in te ruile?

Groetjes..

Morbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 12:01
Ben met veel interesse dit topic aan het volgen, ik overweeg om de H340 te gaan kopen. Zijn er ergens nog meer goede reviews te vinden (behalve degene in de startpost) en wat vinden jullie van de dikte? Vergeleken met de 40 gb i-pod is het verschil toch behoorlijk. Voorlopig blijf ik nog even wachten voordat de bestelling de deur uitgaat, tis toch een hele investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

JelleMan schreef op 29 juli 2004 @ 14:50:
wat vinden jullie van de dikte?
Superslank is'ie inderdaad niet. Het geheel ligt in elk geval wel stevig en prettig in de hand. (Ik heb overigens grote handen).

Eigenlijk ongelooflijk dat de combinatie van aansluitingen, batterijcapaciteit, processorkracht (o.a. OGG-decoding, MP3-encoding) en fel kleurenscherm in zo'n klein pakketje past.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6C7B32344H04

Het meegeleverde tasje met riemclip is bruikbaar als bescherming tegen krassen. Aan de riem doet'ie het ook goed. Elegant is'ie zeker niet. Het tasje "kleedt bepaalt niet af", om het in modetermen uit te drukken.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4U7Q510LLYN7

Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de oplossing van de Argentijnse hebbedingverpakker Vaja. Op hun homepage kondigen ze onder "Coming soon" een tasje voor de iRiver H320 aan.

Mogelijk verzinnen ze binnenkort ook een tasje voor de H340?

Spotgoedkoop zijn ze niet, maar ze hebben wel altijd nauwsluitende, goedogende, mooi afgewerkte tasjes.

Heb daar een tas met beltclip voor mijn vooroorlogse, superbulky (inmiddels overleden) Palm IIIc gekocht. Door het strakke design oogde de grotere Palm IIIc een stuk kleiner en slanker dan de kortere Palm III in een CaseLogic-tasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zonet iets raar gezien: op de doos van de H320 (dat zwart/blauwe ding) staat er één afbeelding van de speler zelf, en dat als achtergrond achter het iRiver logo. Je moet eens goed kijken wat er op het schermpje van de H320 staat. Volgens mij is dat geen image viewer, ik heb het zelf nog nergens gezien in de huidige H320... volgens mij is dat een video player... _/-\o_ het kan natuurlijk ook een geavanceerde image viewer zijn... er staat in ieder geval een beeld op, en onderaan zie ik een equalizer... nog mensen met datzelfde inzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
als de video optie er ooit komt, stukje gelezen op internet, ze kwamne niet verder dan 15fbs en ze zijn er nu verder mee aan het ontwikkelen. maar het kan zijn dat ie niet uitkomt op de H3X0 maar misschien wel op latere versies van iriver.

Net ff scan gemaakt voor mensen die geen zin hebben doos te zoeken:P

Grotere foto: http://62.251.126.242/pc/doos.jpg
Afbeeldingslocatie: http://62.251.126.242/pc/doos.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Macsylver op 31-07-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan wel begrijpen dat ze niet verder geraken dan 15fps, maar houd er rekening mee, een divx van 700mb, die gemaakt is om full screen op een 17" tft scherm te tonen, moeten ze helemaal niet aan 25fps kunnen afspelen: ze kunnen toch gewoon een kleine applicatie maken die de film hercodeert naar 2" formaat, zodat je hem toch op de h3x0 aan 25fps kunt bekijken...?
en als je dan toch een "echte" divx op de h3x0 zet, dan kan je aan 15fps toch al zien welkéén het juist is, zonder dat je de hele film bekijkt...
snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
ik denk dat ze daar wel aan gedacht hebben, maar idd er stond niet bij op welke resolutie ze hadden. maar misschien deden die problemen zich ook wel voort op de 2'' formaat die ze gedecodeerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 12:08:
Ik heb net ook mijn H340 ontvangen en sta nu al voor een raadsel. Ik heb getest:

- Sony DSC F717: WERKT NIET
- Dane Elec zMate MS: WERKT NIET MET MS, WERKT WEL MET MS PRO :X
Ik heb zelf alleen MS dus dat is mooi @#&^

- Integral 128 Mb USB 2.0 Flash Drive: WERKT

Iemand een idee hoe het zit met Memory Sticks en Memory Stick pro?
Ik ben diverse winkels afgeweest;
getest met:
SANDISK (Imagemate SDDR86) : 6 in 1; werkt niet
HAMA (USB cardreader 9 in 1); werkt niet, maar de compact flash (als eerste dirve van de 6) vind hem. Dus ik zou op vakantie de foto's van iemand met compact flash moeten kunnen binnenhalen.
- Silicon power memory stick; werkt niet
- Speedmaster; werkt niet;

- Maar dan de Jumpdrive (129 MB); deze ziet de H340 dus als drive. Nu moet ik dus foto's vanaf mijn Sony 717 naar de jumpdrive laden en daarna de jumpdrive aan mijn H340 koppelen.
Ik kan alleen nergens een kabel vinden om vanaf mijn camera naar de jumpdrive te loaden.

Ik heb afgesproeken dat de winkelier hiernaar zoekt en mij inlicht.
Je hoort nog

Eindelijkj. Ik heb een cardreader van het merk PIXO gekocht en de memory sticks (pro) zijn via de cardreader aangesloten op de camera vanaf 128 MB te lezen naar de H340

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een MS Pro aangeschaft van 256 Mb: is veel kleiner dan extra apparatuur meenemen en in de tijd dat ik de stick backup naar de H340 gebruik ik dan mijn oude memorys sticks. Enige nadeel is dat als deze ook vol zijn (200 foto's) ik steeds moet wachten, maar dat lijkt me niet zo snel voor te komen als ik na het kopieren overschakel op de MS Pro.

Voor eigenaars van Sony camera's is dit misschien nog wel interessant: het backuppen van een volle MS Pro van 256 Mb naar het H3x0 kost ongeveer 14 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het raadzaam/verstandig/handig om m'n h340 af en toe 's te defragmenteren? ik zet er een boel op en haal er vaak ook weer af, en zo ja, kan ik dat dan met de windows defragmenteer unit doen of die van norton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 11:28:
is het raadzaam/verstandig/handig om m'n h340 af en toe 's te defragmenteren? ik zet er een boel op en haal er vaak ook weer af, en zo ja, kan ik dat dan met de windows defragmenteer unit doen of die van norton?
Ik doe het wel, ik heb toch het idee dat hij er sneller op wordt (mbt laadtijden) en ja, dat doe ik gewoon met het defrag proggie van xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
K*T!

Ik een H320 besteld via MMPORT; kreeg ik 5% korting! Geen idee waar dat vandaan kwam, maar ik vond het niet erg.. totdat het wel erg lang duurde voordat het spelertje kwam, even naar de site teruggesurft; blijkt dat die gasten op vakantie zijn tot 16 augustus... en ik ga de 13e weg; geen speler dus :(

Wel fijn dat ze dat er even bijzetten. Het staat alleen op de homepage; dus je merkt het niet als je via een deeplink op die website uitkomt. Dan staat er bij de H320 gewoon 1-2 werkdagen levertijd, wat natuurlijk geweldig is! Vervolgens krijg je een orderbevestiging met 5% korting, waar geen rede bijstaat; en die vakantieperiode blijft nog steeds onopgemerkt. Erg klantvriendelijk dus; not... had het geld al overgemaakt, dus heb nu geen centen, en geen speler. Fijne kerels daar :(

Ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe gadget, zal het op vakantie nog maar even moeten doen met mn PDA met wat memorycards met MP3's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Even bellen misschien?

MMport is gevestigd in een studentenhuis in Enschede. Misschien dat een mede-bewoner de telefoon wel opneemt in de vakantieperiode en je kan helpen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

offtopic, maar is er veel verschil tussen apacer memory sticks en de "echte" sony memory sticks?
--->Oke, wat ik graag wil weten wat de kleinste werkende SD-lezer is?
Is dat de Dane Elec zMate USB SD/MultiMedia Reader? Of raden jullie een ander aan? Graag jullie advies..... 8)

--->Graag ook advies over een goede externe microfoon om geluidsopnamen te maken. _/-\o_ Only Sony?? :r ....

Overigens een Pentax Optio S4i werkt NIET op de H340,....... any ideas? 8)7

De firmware 1.04 werkt prima, no problemo..... pfff nu de rest van de firmware nog.. :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
het is niet zo als ik 1.04 erop zet dat alles ineens in het koreaans is he??

want in de filename van 1.04 staat kor, wat koreaans inhoud denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:39:
het is niet zo als ik 1.04 erop zet dat alles ineens in het koreaans is he??

want in de filename van 1.04 staat kor, wat koreaans inhoud denk ik...
Nee helemaal niet... alles blijft ingesteld op engels bij mij.
Alleen de bass/ trebble etc staat weer op nul, maar dat komt door de upgrade.
Nee geen problemen en de upgrade duurde maar 5 sec ofzo bij mij. Dacht eerst nog dat is niet gelukt, uit/ aan gedaan en hops,.... 1.04 K.
Wat ik al zei No Problemo.

<------ graag nog antwoord op bovenstaande vragen,..... iemand?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staan er elders wel threads over verschillende memory sticks. Ik heb zelf een 128 Mb Apacer en 64 Mb Sony's. Tijdens het fotograferen merk ik geen verschil, tijdens de aanschaf wel op mijn bankrekening. ;) In ieder geval is 1 ding zeker hetzelfde: beide werken niet met de H3x0 en de zMate. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een klein overzichtje van alle cardreader die wel en niet werken met de H300 serie:

UnderClock
Possstema
Dane-eleczMate SD en MMC
zMate Compact flash
zMate Memorystick

Photomate 8 in 1
en 9 in 1
bjorn
JustCurious
Mp3speles.nl

tazzzmaniac
<------ Waar komt deze info vandaan? waar staan deze tests?

Wat mij uit dit schema als multi-interpretabel over doet komen is:
Werkt de Dane elec zMate nu wel met SD kaartjes op de H3x0 of niet?? |:(

Deze reader is namelijk lekker klein en goed mee te nemen op vakantie, en werkt zonder extra stroomvoorziening,..... dus.... of heeft IEMAND een betere TIP!! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 09:11:
[...]

<------ Waar komt deze info vandaan? waar staan deze tests?

Wat mij uit dit schema als multi-interpretabel over doet komen is:
Werkt de Dane elec zMate nu wel met SD kaartjes op de H3x0 of niet?? |:(

Deze reader is namelijk lekker klein en goed mee te nemen op vakantie, en werkt zonder extra stroomvoorziening,..... dus.... of heeft IEMAND een betere TIP!! _/-\o_
Volgens mij is het schema vrij duidelijk: de zMate werkt wel met alle memory cards behalve Memory Sticks. De tests zijn uitgevoerd door de personen die achter de readers staan en die dus over de bijbehorende readers/media beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 09:29:
[...]

Volgens mij is het schema vrij duidelijk: de zMate werkt wel met alle memory cards behalve Memory Sticks. De tests zijn uitgevoerd door de personen die achter de readers staan en die dus over de bijbehorende readers/media beschikken.
Oke Thanx,... moest ff zeker weten of het klopt, voordat ik zo naar de winkel stap,...hehe :P

<--- nu nog iemand ervaringen met een goede kleine ext microfoon voor opname van muziek en zang? Ben je eeuwig dankbaar daarvoor hehe O-)

Iemand ervaring met de Sony: ECM DS70P ?? :z

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 08:48
Mooooody schreef op 04 augustus 2004 @ 09:14:
Even bellen misschien?

MMport is gevestigd in een studentenhuis in Enschede. Misschien dat een mede-bewoner de telefoon wel opneemt in de vakantieperiode en je kan helpen.
Tja helaas, dat werkt dus niet. Ga ook niet de hele dag zitten bellen omdat ik dan toevallig eens iemand aan de lijn kan krijgen... tried, but failed :(
Zit niks anders op dan te wachten tot na m'n vakantie ben ik bang, stevig balen dus. Was het niet van alle rente die ik nog had kunnen opstrijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de H340 binnen gekregen via mp3spelers.
Gratis Sennheiser PMX 60 koptelefoon erbij. Toppie.

Erg toffe speler.

Even een update over de USB OTG functie.

Ik heb mijn Fuji F710 camera er op aangesloten en voila het werkt vlekkeloos.
Volgende stap was natuurlijk mijn 1 jaar oude H&B JK20S (zelfde als de XCLEF HD500) er op aan te sluiten en zie daar mijn verbazing ook die werkt zonder problemen.

Misschien geluk maar in iedergeval zijn er weer 2 apparaten bij die werken met de USB OTG functie.

Volgende stappen zijn:
Amac Han 320 256Mb PenDrive/MP3
Sitecom 5in1 Cardreader (CN-300)

Maar ff wachten totdat de 20Gb van de 'oude' speler erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkiew
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 12:26
Heeft iemand ervaringen met Memorystick Pro Duo kaarten van Sandisk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

(ik heb nml een Sony cybershot dsc-T1)

Want als dit werkt schaf ik de H-340 meteen aan :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Iemand enig id of deze sweex cardreader op dat ding werkt?

Mijn Canon G5 werkt volgens mij niet, dacht ik ergens gelezen te hebben. Dus het zal wel via een cardreader moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

UnderClock
Possstema
Dane-eleczMate SD en MMC
zMate Compact flash
zMate Memorystick

Photomate 8 in 1
en 9 in 1
bjorn
JustCurious
Mp3speles.nl

tazzzmaniac
Heb nog wat getest met mijn kaartlezers, (ouderwetse) Sony memorysticks en een Sony camera:

Compatible Cardreaders / Cards:
Apacer Steno MG820 met Sandisk Ultra II SD 256 MB (al in tabel)
Apacer Steno MG820 met Dane Elec SD 128 MB (nieuw)
Apacer Steno MG820 met Compact Flash 128 MB (eerder gemeld, niet in tabel)

Niet-Compatible Cardreaders / Cards:
Medion MD41067 met Sandisk Ultra II SD 256 MB (al in tabel)
Medion MD41067 met Dane Elec SD 128 MB (nieuw)
Medion MD41067 met Sony Memorystick 16 MB (nieuw)
Apacer Steno MG820 met Sony Memorystick 16 MB (nieuw)

Niet-Compatible Camera's
Casio QV-R51 (met SD)
Sony DSC-P32 (met Memory Stick)

Samengevat:
Memory Sticks werken niet via de Apacer. Verschillende SD-kaarten werken wel in de Apacer, evenals Compact Flash.

Memory Stick in de Medion biedt ook geen soelaas voor de iRiver.

De Sony DSC-P32-camera werkt evenmin met de iRiver.

Voor de duidelijkheid: de Casio QV-R51 is een camera, geen kaartlezer.

[ Voor 24% gewijzigd door UnderClock op 09-08-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net van een collega een Packard Bell Audio Key 256Mb (Dixons) geprobeert. Werk prima via de USB OTG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
voor de mensen die genoeg hebben van de standaard-look van hun Iriver H-speler: http://www.iriver.com/com...1&category=&p_name=&word=

ik heb het zelf niet kunnen uitproberen, want ik heb (nog) geen H340, maar het klinkt veelbelovend... wel op eigen risico natuurlijk! :Y)

P.S.: officiële website: http://www.beermex.com/@spc/iriver/ihpbmp/

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds korte tijd ook bezitter van een h320. Maar ik heb ooit een link gezien naar een bedrijf dat alternatieve hoesjes maakt. Daarop zou ooit ook een hoesje voor de h320 komen, heeft iemand die link. Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
En ik ben altijd in voor progjes/hacked firmware voor de h320... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock

UnderClock

Enjoy the silence!

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:02:
Sinds korte tijd ook bezitter van een h320. Maar ik heb ooit een link gezien naar een bedrijf dat alternatieve hoesjes maakt. Daarop zou ooit ook een hoesje voor de h320 komen, heeft iemand die link. Ik kan hem namelijk niet meer vinden.
Uit een eerdere post (pagina terug)
UnderClock schreef op 29 juli 2004 @ 20:05
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de oplossing van de Argentijnse hebbedingverpakker Vaja. Op hun homepage kondigen ze onder "Coming soon" een tasje voor de iRiver H320 aan.

Mogelijk verzinnen ze binnenkort ook een tasje voor de H340?

Spotgoedkoop zijn ze niet, maar ze hebben wel altijd nauwsluitende, goedogende, mooi afgewerkte tasjes.

Heb daar een tas met beltclip voor mijn vooroorlogse, superbulky (inmiddels overleden) Palm IIIc gekocht. Door het strakke design oogde de grotere Palm IIIc een stuk kleiner en slanker dan de kortere Palm III in een CaseLogic-tasje.
Mijn laatste Vaja-tasje (voor Palm/GSM Tungsten W) kocht ik overigens via een Europese importeur: http://www.innovacases.com/

Dat pakte in mijn geval iets goedkoper uit dan bestellen in Argentinië, nog even los van eventueel wisselkoersonzekerheid en mogelijke douaneclaims (BTW). De bezorging verliep supersnel, via de koeriersdienst van DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey

ik heb ergens een nieuwe archos gezien deze ziet er wel strak uit
maar ik vraag me af of die beter is.
site: http://www.kelkoo.nl/site...dnl=8yn8a448p2.COU7nl&orw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://www.kelkoo.nl/site...dnl=8yn8a448p2.COU7nl&orw

het heeft meer functies,
maar kortere batterij speelduur!
en is de kwaliteit even zo goed???? (denk het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik liep vandaag in amsterdam en we waren zoals gewoonlijk de weg weers een kwijt omdat we een audiozaak zochten die niet echt in het centrum zaten :'(
Toen dacht ik, als er nou een goeie zoomfuntie op de foto modus zit dan kun je gewoon kaarten van steden in hoge resolutie opslaan en dan inzoemen op je 3x0 en dan heb je altijd een berg kaarten bij, ook handig op vakantie, gewoon kaarten van inet trekken er erop gooien.
Waren er al plannen voor een zoomfuntie in een toekomstige firmware update en zijn er meer mensen die de zoomfuntie missen??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe groot is het scherm in cm en is hij duidelijk???? :*)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.