Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:18:
Omdat mijn PC niet met USB2.0 is uitgerust, had ik er gelijk een USB2.0 PCI kaartje bij mijn bestelling gedaan. Helaas hebben ze deze vergeten in de doos te stoppen (gelukkig wordt deze gelijk opgestuurd vandaag of morgen, goeie service hoor).
Mijn vraag is nu, zou de H340 ook zonder USB 2.0 moeten kunnen werken? Mijn PC herkent hem namelijk niet als ik hem (of de cradle) connect via USB. Zodoende ben ik nu een beetje bang dat de USB aansluiting op mijn iRiver kapot is misschien, ik had eerst namelijk een draagbare harddisk die ook USB 2.0 was, maar zonder problemen op mijn PC werkte.
Veronderstel dat je win 98 hebt?
Zo ja, moet je eerst nog wat software installeren :Y) (zie bijgeleverde cd-r).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
ok, hier een hele kleine indruk, zometeen meer foto's maark moet eerst werken :(

De postbode O+ :>
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2031_resize.JPG

Groot pakketje :*)
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2032_resize.JPG

Alles uit doosje.
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2033_resize.JPG

Apparaatje :> _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2036_resize.JPG

Foto's van flitserke
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/Afbeelding%20044_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/iriver_resize.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mmm.... ik zie dat er dus ook een nieuwe firmware op die h340 zit!

want ik zie dat de h340 versie: 1.03 E heeft

en ik heb de h320, en die heeft 1.02 E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Och ja, zolang we geen on-the-fly delete & playlist hebben, maakt het me niet zoveel uit wat voor firmware ik heb. iRiver mag wel es opschieten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
edgarf28 schreef op 15 juli 2004 @ 14:33:
mmm.... ik zie dat er dus ook een nieuwe firmware op die h340 zit!

want ik zie dat de h340 versie: 1.03 E heeft

en ik heb de h320, en die heeft 1.02 E
Hmm, zo eens ff kijken of ie gapless play heeft :), btw het is me ook al gelukt om muziek van mijn zusjes mp3 speler vaan mijn h340 te copyeren.
Ik ben nu nogal wat muziek aan het overzetten. Vanaaf meer pictures :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olympus c-720 niet compatibel met h340
Geluid gewoonweg subliem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 14:39:
[...]

Hmm, zo eens ff kijken of ie gapless play heeft :), btw het is me ook al gelukt om muziek van mijn zusjes mp3 speler vaan mijn h340 te copyeren.
Ik ben nu nogal wat muziek aan het overzetten. Vanaaf meer pictures :).
Geweldig dat dit kan :) Zou ik hier dus ook mijn Kingston usb2.0 256mb memorypen op aan kunnen sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik heb ook niet het idee, dat hij echt in mn broekzak past }:O Zit nogal strak ermee, en om als een Sjonnie die broekclip te gebruiken.. Ik ben hem nog steeds aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Kan iemand nog iets vertellen over de kwaliteit v/d FM-tuner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
EmRuTToY schreef op 15 juli 2004 @ 14:42:
Ik heb ook niet het idee, dat hij echt in mn broekzak past }:O Zit nogal strak ermee, en om als een Sjonnie die broekclip te gebruiken.. Ik ben hem nog steeds aan het opladen.
wijdere broeken kopen 8)7 Dat is die Iriver wel waar dtoch ;) >:)
Als je een h340 hebt ben je nou niet bepaald en sjonnie, zelfs met broekclip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
EmRuTToY schreef op 15 juli 2004 @ 14:42:
wijdere broeken kopen 8)7 Dat is die Iriver wel waardtoch ;) >:)
Als je een h340 hebt ben je nou niet bepaald en sjonnie, zelfs met broekclip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-11-2020
en trouwens, on-the-fly delete is toch wel mogelijk? je kunt gewoon gaan browsen en dan verwijderen? hangt van je definitie van on-the-fly af... maar toch.

P.S.: mist niemand het gebrek aan optisch in en out, dat wel op de H1xx aanwezig was? 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Elefante op 15-07-2004 14:52 . Reden: spelling ]

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Elefante schreef op 15 juli 2004 @ 14:50:
en trouwens, on-the-fly delete is toch wel mogelijk? je kunt gewoon gaan browsen en dan verwijderen?
Tuurlijk |:( dat ik daar nog niet aan gedacht had, bedankt he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Ik kon het niet laten nog een paar foto's te maken:

Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2037_resize.JPG
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2038_resize.JPG
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2039_resize.JPG
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2040_resize.JPG
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2041_resize.JPG
Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2042_resize.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Fractal black lijkt me toch niet zo aantrekkelijk (op de foto dan toch).
De H320 is toch wel degelijk de pin spot uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ben hem nu aan het het volpompen, dusver vind ik hem helemaal top. Heb alleen mijn Sennheiser PMX-60 niet meegeleverd gekregen, heb net een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl kijken wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Frigolamptje schreef op 15 juli 2004 @ 15:04:
Ik denk dat ik de Fractal Black wel mooier vind. Het ziet er niet uit op de foto's (ik schrok me ook rot toen ik de foto's voor het eerst zag). Maar als je hem irl ziet, lijkt de speler eigenlijk gewoon zwart, als je goed oplet zie je de 'design' pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Frigolamptje schreef op 15 juli 2004 @ 15:04:
Hij is serieus 10 x mooier dan op de foto. Ik vond het ook maar nix toen ik de 1e foto zag, maar nu ben ik er toch heel tevreden mee :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ga ik jullie maar geloven zeker. ;)

Ga toch even opdringerig doen en de (benijde) bezitters van een H3x0 toestel nogmaals hun bevindingen vragen over de kwaliteit van de H320?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fm-radio niet slecht, maar heb toch al beter gehoord.
Heeft er nu al iemand een cardreader getest(smartmedia)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Geen card-reader, maar hij had geen problemen met mij 128mb Sony usb-stick. Ik ga vanavond thuis even met mijn digicam aan de gang, hoop dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Hoehoeeeeeeeeeeee, mijn 6 in 1 aldi card-reader doet het gwoon :)
ik moest het toch ff melden wat het ding koste iets van 6 euro :) :)

Medion MD 41067 is de precieze naam

[ Voor 13% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Bij mij is 'ie ook binnen (H320). En hij werkt met de Panasonic DMC FZ10 camera! 't Is wel even zoeken hoe je dat ding verbind (staat wel in de handleiding maar je moet even weten waar)... Gelukkig mocht ik 't bij Easy-Com eerst uitproberen voordat ik 'm kocht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Hier is een testje van de hd van de H340 voor wie geinteresseerd is:

Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/hd%20tune.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Ik blijf het een rare texture vinden op die 340 :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff besteld bij mp3spelers.nl gisteren met een Card reader erbij (mijn camera wordt niet ondersteund) en net binnen...ga hem ook eens even nader inspecteren. De PMX60 klinkt in ieder geval geweldig op mijn andere mp3speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:36:
fm-radio niet slecht, maar heb toch al beter gehoord.
Heeft er nu al iemand een cardreader getest(smartmedia)?
Ik heb succesvol een dane-elec zmate smartmedia cardreader aangesloten. Nu heb ik de compact flash variant ervan besteld om via een omweg toch m'n canon camera erop aan te sluiten.

possstema: hoe ziet de h3x0 die 6in1 reader? Kun je alleen het eerste slot gebruiken, of herkent hij toch de meerdere media?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!!! Ze sturen me de H340! (voor maar 489,- >:) )
't was eerst nog spannend of ze voor de 16e (dan gaat easy-com met vakantie :() de H340 binnen zouden hebben, maar ze hebben em vandaag naar me opgestuurd. Misschien heb ik em morgen binnen (hoop ik), maar ik verwacht em eigenlijk pas zaterdag (levert de tpg dan ook pakjes af?) of maandag.

De pinspot ziet er op de foto's trouwens wel beter uit dan de fractal, alhoewel die ook wel zijn charme heeft.
Naja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
bjorn schreef op 15 juli 2004 @ 20:52:
possstema: hoe ziet de h3x0 die 6in1 reader? Kun je alleen het eerste slot gebruiken, of herkent hij toch de meerdere media?
Toevallig is CF het eerste slot, links boven, maar volgens mij is het zo dat hij gewoon het slot gebruikt waar een kaartin zit, dus ik denk ook dat je maar 1 kaart tegelijk kan grbuiken. Het is btw een 8 in 1 lezer zie ik net. Als je een foto wil hebben hoe hij eruit ziet mail maar ff. Me email staat wel ergens eerder in dit topic of in me profiel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk als je thuiskomt en er ligt een pakketje met daarin de h340 op je te wachten :)

wat is ie klein zeg, had 'm veel groter verwacht, ben heel erg benieuwd straks als ie klaar is met opladen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 21:35:
[...]
Toevallig is CF het eerste slot, links boven, maar volgens mij is het zo dat hij gewoon het slot gebruikt waar een kaartin zit, dus ik denk ook dat je maar 1 kaart tegelijk kan grbuiken. Het is btw een 8 in 1 lezer zie ik net. Als je een foto wil hebben hoe hij eruit ziet mail maar ff. Me email staat wel ergens eerder in dit topic of in me profiel :) .
Morgen komt als het goed is m'n cf zmate aan. Zo'n 8in1 reader is niet bepaald een wonder kwa compactheid, dus da's sowieso geen optie ;) Ik vroeg me alleen af hoe de h3x0 omgaat met meerdere driveletters die een apparaat kan hebben.

Iemand al een externe hd (eventueel met meerdere partities) aangesloten? Ziet hij dan alleen de eerste partitie, of kun je toch door de partities browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
bjorn schreef op 15 juli 2004 @ 22:05:
[...]

Morgen komt als het goed is m'n cf zmate aan. Zo'n 8in1 reader is niet bepaald een wonder kwa compactheid, dus da's sowieso geen optie ;) Ik vroeg me alleen af hoe de h3x0 omgaat met meerdere driveletters die een apparaat kan hebben.

Iemand al een externe hd (eventueel met meerdere partities) aangesloten? Ziet hij dan alleen de eerste partitie, of kun je toch door de partities browsen?
Hij ziet niet echt een letter, maar gewoon DEVICE, en als je dat opent zit je gelijk in de CF, maare ik heb de reader ff opgemeten en hij is maar 9.5 cm breed, 6.5 cm lang en maar 1.5 cm dik :), klinkt misschien groot, maar hij is nauwlijks groter dan een pinpas.

Zie maar:

Afbeeldingslocatie: http://download.jspdesign.nl/IMG_2052.JPG

Btw, volgens mij zie je dat lelijke struktuurje alleen omdat er een felle flit op staat van de cam, want in normaal licht heb je dat nie.

[ Voor 14% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
hoe duur was die medion en wanneer heb je hem gekocht? bij de aldi neem ik aan? :Y)

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel frustrerend aan die apparaten is, is dat als je je camera of externe harddisk of whatever gekoppeld hebt, maar maximaal 1 bestand of map tegelijkertijd kan kopieeren...

Als je dan een map kopieert dan doet 'ie het gelukkig wel met inhoud, maar je kunt de naam van de map niet aanpassen. En de naam van de map op m'n SD kaartje van mijn camera is altijd hetzelfde, dus ik kan niet twee keer achter elkaar de hele map kopieeren.. Beetje jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Is voordat je op vakantie gaat mappen maken misschien een oplossing? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Elefante schreef op 15 juli 2004 @ 22:47:
hoe duur was die medion en wanneer heb je hem gekocht? bij de aldi neem ik aan? :Y)
Idd bij aldi, en was rond de 6 a 7 euro, 6,95 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Heeft iemand hier last van explorer.exe die crasht wanneer je de DB update? Of ben ik de enige gelukkige winnaar hiervan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 00:27:
Heeft iemand hier last van explorer.exe die crasht wanneer je de DB update? Of ben ik de enige gelukkige winnaar hiervan }:O
Ik gebruik geen van die software, gewoon explorer voor bestanden overplaatsen. DB update doe ik gewoon op apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Toch maar even manual lezen :*)

Edit: Je hebt een optie om de DB feature aan te zetten, bij instellingen, maar niet om te scannen (zoals op de PC). Als ik het verkeerd heb, verbeter me graag. Het gaat trouwens om de ID3-tag DB Scan.

Update 2: Ik heb een proggie gevonden, dat hetzelfde doet als de iRiver Manager, maar sneller, en hij kan ook nog es veel meer (playlists maken ed.) Ik zou zeggen probeer het uit, het hielp mij in ieder geval met mijn probleem. De link is http://tdt.sourceforge.net

[ Voor 121% gewijzigd door EmRuTToY op 16-07-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

H340 gescoord bij direqt.nl in Rotterdam. Had ze vandaag binnen gekregen (stuk of 6). Besteld en vanmiddag (donderdag) afgehaald.

Wat eerste indrukken:
• Een ware accessoires-heaven. Ben vooral blij met 4xAA-battery-'rugzak' Mijn camera werkt ook op penlites. Kan nu met mijn gigantische voorraad NiMH-batterijen gaan kamperen. Mogelijk zelfs zonder mijn lader te hoeven gebruiken.
• Apparaat is iets dikker dan ik me had voorgesteld. 40GB-schijfjes hebben dan ook 2 platters t.o.v. 1 bij kleinere, las ik in C'T 2004/08.
• Mooi, scherp schermpje
• Foto's worden subliem vertoond: mijn 5-megapixel foto's (ca 1,3 MB) met 3:2-verhoudiigen worden perfect in beeld gebracht: over de volle breedte van het scherm, met zwarte balkjes boven en onder. Dus maximale grootte zonder vervorming of uitrekken.
• Laden van genoemde foto's duurt wel enkele seconden (langer dan op mijn camera.)
• In ca/ 45 minuten 20 GB aan OGG-files overgepompt via USB2.0-connectie. Apparaat reageert ook snel als je hem via de PC benadert als harde schijf.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1K3UN33IO416

Compatibiliteit USB to go:

Geen succes met:
• Casio QV-R51 (met Sandisk Ultra II SD-kaartje), camera springt wel in dezelfde modus als bij een pc-connectie, maar de iRiver toont in filemenu rechtsonder niet 'DEVICE' naast 'HOST'
• Medion MD41067 (Aldi, op foto rechts) met Sandisk Ultra II SD-kaartje. Zelfde verhaal: kaarlezer toont wel ledje, H340 geeft geen sjoege. Opvallend, omdat Possstema hierboven wel succes had met een CF-kaarjte in dezelfde doorzichtige kaarlezer.

Gelukkig wel succes met:
• Apacer Steno MG820 (EUR 15,= bij MyCom, op foto links) met Sandisk Ultra II SD-kaartje. Met deze kaartlezer verscheen bij mij voor het eerste "DEVICE" rechtsonder in het file-menu van de iRiver. Met de A-B-button kon ik vervolgens overschakelen naar de SD-kaart.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6690PH18CMGL

Als ik het goed begrijp is met de H340 kopieren in 2 richtingen mogelijk. Van camera of ander UMS-device naar de H340, maar ook weer terug. Dit dankzij de UI en klembord-achtige commando's van de iRiver, zoals copy en paste, voor zowel de HOST als de externe DEVICE.

Dat biedt interessante mogelijkheden. Bijvoorbeeld selectief foto's overzetten naar iemand anders zijn geheugenkaartje.

Mogelijkheden die met een gewone HDD/USM-speler + Syncbox of 2Copy2 niet kunnen, of niet zo verfijnd. omdat daar een UI ontbreekt (zie ook GoT-thread).

[ Voor 3% gewijzigd door UnderClock op 16-07-2004 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
UnderClock schreef op 16 juli 2004 @ 01:49:
Compatibiliteit USB to go:

Geen succes met:

• Medion MD41067 (Aldi, op foto rechts) met Sandisk Ultra II SD-kaartje. Zelfde verhaal: kaarlezer toont wel ledje, H340 geeft geen sjoege. Opvallend, omdat Possstema hierboven wel succes had met een CF-kaarjte in dezelfde doorzichtige kaarlezer.
Dat is idd zeer raar, hoe doe jij het. Ik doe eerst kaartje in lezer, dan lezer aanluiten op H340 en dan met h340 browsen en dan doet ie het, zal anders wel aan SD disk liggen.
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 00:35:
Toch maar even manual lezen :*)

Edit: Je hebt een optie om de DB feature aan te zetten, bij instellingen, maar niet om te scannen (zoals op de PC). Als ik het verkeerd heb, verbeter me graag. Het gaat trouwens om de ID3-tag DB Scan.

Update 2: Ik heb een proggie gevonden, dat hetzelfde doet als de iRiver Manager, maar sneller, en hij kan ook nog es veel meer (playlists maken ed.) Ik zou zeggen probeer het uit, het hielp mij in ieder geval met mijn probleem. De link is http://tdt.sourceforge.net
Jij hebt gelijk, ik wist helemaal niet dat dat zo kon, en idd, je zet het op de device alleen maar aan. Dat krijg je he als je geen manual leest en cd's installd :) .

[ Voor 41% gewijzigd door Possstema op 16-07-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 23:09

UnderClock

Enjoy the silence!

Possstema schreef op 16 juli 2004 @ 10:31:
[...]
Dat is idd zeer raar, hoe doe jij het. Ik doe eerst kaartje in lezer, dan lezer aanluiten op H340 en dan met h340 browsen en dan doet ie het, zal anders wel aan SD disk liggen.
Heb allebei gedaan, dacht ik. Dus:
• kaartje erin als laatste stap
• realiseren USB-host aansluiting als laatste stap

Ik kan dit weekend nog meer tests, doen. Zo heb ik ook nog een ander type SD-kaartje om mee te testen.

Voor mensen (met SD) die nog geen kaartlezer hebben is de Apacer dus een goed (betaalbaar en goedwerkend) alternatief, terwijl de Medion maar enkele dagen te krijgen was bij de Aldi.

Zowel de Apacer als de Medion zijn trouwens moderne (o.a. ondersteuning MemoryStick Pro) USB 2.0 kaartlezers. Ze hebben dus veel overeenkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is pas balen: had woensdag een cardreader voor memory stick besteld, heb hem vandaag nog steeds niet ontvangen (en zàl hem ook niet meer krijgen) maar 'k vertrek morgen op vakantie |:(
zal dus niet te veel kiekjes mogen schieten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Zou de Sandisk Imagemate CF kaartlezer werken? Iemand toevallig al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn
  • Niet online
Zojuist de dane-elec zmate cf cardreader binnen gekregen. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op mp3spelers.nl dat de afstandsbediening van de iHP140 ook op de H320/340 past alleen dat enkele functies nog niet werken. Dat is toch wel mooi zo'n LCD afstandsbediening:

Lees: http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=2&id=65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Staat in het begin van het topic al ergens ;) . (die van de IHP 120 overigens ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Binnenkort komt er 'waarschijnlijk' een firmware uit voor de H3X0, waarmee je de afstandsbediening van de H1X0 kan gebruiken, met alle functies. Maar die afstandsbediening kost ook iets van €30,-. Ik vind dit eigenlijk heel min van iRiver. Ten eerste past de design van de H1X0 ab gewoonweg niet bij de H3X0, en ten tweede, hadden ze net zo goed, een betere ab kunnen meeleveren (eventueel met LCD, als er later toch een firmware voor uitkomt). Bad iRiver!

Ben alsnog blij met mijn H340 daar niet van :) Enige minpunt is de dikte, en dat je hem niet echt in je broekzak kunt stoppen, tenzij je een skater/alto bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 14:42:
...tenzij je een skater/alto bent.
Heb ik weer geluk :P
Door Frigolamptje - Tuesday 06 July 2004 18:09

"We will supply new firmware for H300 in the end of July. With this new firmware we can use full function on the LCD remote controller."

Net gezien op de site van Iriver.
Had ze toch liever ineens afstandsbediening met LCD standaard zien maken.
Als je geen afstandsbediening bezit van een vorige versie, daar sta je dan.
Was je net ietsje voor. })

[ Voor 58% gewijzigd door Frigolamptje op 16-07-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Ik ga vandaag bij MMport de h340 bestellen, maar is het eigenlijk mogelijk om foto's te bekijken op de h340 en dan tegelijkertijd muziek luisteren? Dit zat ik me al een tijdje af te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Helaas niet. Maar misschien is dit later op te lossen door een firmware (vertrouw er maar niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
damn, brengt iRiver met de H1xx-serie de bijna perfecte speler uit... en dan is daar eindelijk de H3xx! maar wat zie ik? GEEN digitale (optische) poorten en GEEN WAVE-support! |:( :( voor een apparaat van dik €500,- wil ik dat toch wel hebben... wanneer komt de H4xx of H5xx-serie uit? :7

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Je kan niet alles hebben he :P Maar dat van die optische poorten is wel minder ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op 16 juli 2004 @ 14:27:
Staat in het begin van het topic al ergens ;) . (die van de IHP 120 overigens ook)
Oh shit had ik niet goed gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
GraphXfreak schreef op 16 juli 2004 @ 13:19:
Zou de Sandisk Imagemate CF kaartlezer werken? Iemand toevallig al getest?
Volgens mij wel, dat heb ik iig al eens eerder gelezen dat dat 1 van de enige was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 14:42:
Binnenkort komt er 'waarschijnlijk' een firmware uit voor de H3X0, waarmee je de afstandsbediening van de H1X0 kan gebruiken, met alle functies.
Die AB interressert me juist nix, (ander natuurlijk wel) maar ik had toch andere functies gezien, zoals de hele root van een camera copiieeren ofzo, of gapless play. BTW bij mij pas de H340 gewoon in mijn broekzak zonder dat ik er last van heb, ik ben geen skater en heb gewone spijkerbroekken, maar misschien ist gewoon toeval en heb ik net broeken gekocht met grote zakken (ik ben ook niet echt groot, dat zal er ook wel mee te maken hebben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de een of andere reden werkt m'n 340 nog steeds niet op mijn PC's USB1.1 poort (op andere PC's wel) maar nu is het allemaal weer goed met USB2.0 kaartje :)

Wat ik me nu afvroeg, komt er nog support voor divX/Xvid ? Had gehoord dat hier nog firmware voor uit zou moeten komen... weet iemand hier iets van ?
Ben een beetje skeptisch, vraag me af of er wel genoeg processor kracht in zo'n ding zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Nee lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk, als foto's kijken al niet zo makkelijk gaat ivm laadtijden, dan zou het heel moeilijk gaan met video. Ik ben heel erg aan het twisten om mn H340 te verkopen, en een iPod mini te halen 8)7 Maar ik denk dat ik hem houdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
EmRuTToY schreef op 16 juli 2004 @ 16:10:
Je kan niet alles hebben he :P Maar dat van die optische poorten is wel minder ja..
maar ik wil wel alles...! :7
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:27:
Om de een of andere reden werkt m'n 340 nog steeds niet op mijn PC's USB1.1 poort (op andere PC's wel) maar nu is het allemaal weer goed met USB2.0 kaartje :)

Wat ik me nu afvroeg, komt er nog support voor divX/Xvid ? Had gehoord dat hier nog firmware voor uit zou moeten komen... weet iemand hier iets van ?
Ben een beetje skeptisch, vraag me af of er wel genoeg processor kracht in zo'n ding zit :?
als het goed is zit hier dezelfde processor in als de PMP-serie, die wel geschikt is voor het afspelen van video... ik heb zo 1,2,3 niet de bron hiervan, zal wel ff kijken O-)

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Elefante schreef op 16 juli 2004 @ 20:40:
als het goed is zit hier dezelfde processor in als de PMP-serie, die wel geschikt is voor het afspelen van video... ik heb zo 1,2,3 niet de bron hiervan, zal wel ff kijken O-)
Please laat dit waar zijn _/-\o_ _/-\o_ :Y) (8> :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bezorgt de TPG nou geen paketten op zaterdag en maandag?! Nou moet ik @!&*%^# wachten tot dinsdag... :/ :O

Gelukkig kan ik hier alvast voorproeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 22:26:
Waarom bezorgt de TPG nou geen paketten op zaterdag en maandag?! Nou moet ik @!&*%^# wachten tot dinsdag... :/ :O

Gelukkig kan ik hier alvast voorproeven :)
Doen ze wel hoor :)
M.u.v. rembours.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

20min geleden heb ook ik de postbode mogen verwelkomen.. :)

eerste indruk is hij idd wat dik, maar dat was ook wel al een beetje van de foto's af te lezen. verder is het formaat heerlijk vind ik, en dat schermpje :9

ga nu nog ff mijn slaap afmaken en dan zal ik vanmiddag wat pics met een ipod 20gb en een creative zen nx 30gb als vergelijkings materiaal posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook mijn H340 ontvangen en sta nu al voor een raadsel. Ik heb getest:

- Sony DSC F717: WERKT NIET
- Dane Elec zMate MS: WERKT NIET MET MS, WERKT WEL MET MS PRO :X
Ik heb zelf alleen MS dus dat is mooi @#&^

- Integral 128 Mb USB 2.0 Flash Drive: WERKT

Iemand een idee hoe het zit met Memory Sticks en Memory Stick pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Ik zit er sterk aan te denken na alle reacties en eerste indrukken om toch maar de h320 aan te schaffen... maar toch eerst nog even een vraagje: Is de Pentax Optio S compatible met de H320/340? Op de site van Iriver staat dat enkele modellen van Pentax (de 550) compatible zouden moeten zijn... Mijn vraag is of iemand toevallig al een toestelletje uit de Optio serie eraan heeft gehangen (Optio s, S4 of S4i....) :?
Ik hoop het wel, want zoniet ga ik mischien toch maar voor de iets cheapere ihp 120...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Ik vind het toch maar wisselvallig hoor die nieuwe H300 serie :|. Het belangrijkste verschil met de H100 serie (USB otg) werkt dus eigenlijk tamelijk slecht 8)7

En om nou zoveel geld neer te leggen voor een H100 met kleurenscherm en bovendien geen optical out.. Waar is ie nou helemaal voor bedoeld: films kijken / muziek luisteren / foto's uppen en bekijken? :? Natuurlijk muziek luisteren... Je koopt 'm toch niet voor de plaatjes-kijk mogelijkheid?

Ik denk dat je met een H120 of H140 niets tekort komt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Dan moet je bij [rml][ mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4[/rml] wezen ;) . Ik vind de laadtijd wel minder, heb er nu iets van 10gb opgezet, en de laadtijd is al in de 10+sec. We kunnen wel doorgaan met de H3X0 te kraken, maar kijk ook eens even wat er wel leuk aan is.

H340 O+

PS. Je doet je ondertitel wel eer aan hé

[ Voor 7% gewijzigd door EmRuTToY op 17-07-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Acolyte schreef op 17 juli 2004 @ 13:14:
Ik vind het toch maar wisselvallig hoor die nieuwe H300 serie :|. Het belangrijkste verschil met de H100 serie (USB otg) werkt dus eigenlijk tamelijk slecht 8)7

En om nou zoveel geld neer te leggen voor een H100 met kleurenscherm en bovendien geen optical out.. Waar is ie nou helemaal voor bedoeld: films kijken / muziek luisteren / foto's uppen en bekijken? :? Natuurlijk muziek luisteren... Je koopt 'm toch niet voor de plaatjes-kijk mogelijkheid?

Ik denk dat je met een H120 of H140 niets tekort komt.. |:(
Ik denk dat dat per persoon verschild, ik gebruik hem nu ook al vaak als foto dump plaats, ik heb dan wel mazzel dat precies mijn card reader het wel doet maarja. En ikzelf heb geen optisch poorten nodig dus voor mij voldoet de 340 juist veen beter dan de 140, maarja zoals ik al zei dat is per persoon verschillend :) .
EmRuTToY schreef op 17 juli 2004 @ 13:46:
Dan moet je bij [rml][ mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4[/rml] wezen ;) . Ik vind de laadtijd wel minder, heb er nu iets van 10gb opgezet, en de laadtijd is al in de 10+sec. We kunnen wel doorgaan met de H3X0 te kraken, maar kijk ook eens even wat er wel leuk aan is.

H340 O+
I agree :)

[ Voor 20% gewijzigd door Possstema op 17-07-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Clownteun schreef op 17 juli 2004 @ 12:57:
Ik zit er sterk aan te denken na alle reacties en eerste indrukken om toch maar de h320 aan te schaffen... maar toch eerst nog even een vraagje: Is de Pentax Optio S compatible met de H320/340? Op de site van Iriver staat dat enkele modellen van Pentax (de 550) compatible zouden moeten zijn... Mijn vraag is of iemand toevallig al een toestelletje uit de Optio serie eraan heeft gehangen (Optio s, S4 of S4i....) :?
Ik hoop het wel, want zoniet ga ik mischien toch maar voor de iets cheapere ihp 120...
ik heb een pentax optio s , zal ff kijken of ie in huis is en dan test ik het voor je.

/edit

de optio S doet het niet, de camera springt wel in "transfer" modus en de h340 geeft ook aan iets te vinden, maar ik kan de camera daarna niet browsen. op zich ook wel logisch want de camera heeft ook drivers nodig op de pc nodig.

[ Voor 94% gewijzigd door lange op 17-07-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

EmRuTToY schreef op 17 juli 2004 @ 13:46:

H340 O+

PS. Je doet je ondertitel wel eer aan hé
Ghehee.. Het was niet mijn bedoeling de H3x0 serie af te kraken ik vind het ook wel mooie dingetjes maar net wat te duur voor de extra's die je krijgt. Geen LCD-remote, wel kleurenscherm maar geen optical out en een USB host functionaliteit maar hij werkt niet met 50% van de camera's 8)7

Ik ben ook helemaal gek met iRiver stuff (doe al sinds de iMP250 mee _/-\o_ ) en heb nu ook net weer een H140 besteld maar voor mij hoeft dat kleurenscherm en die USB host niet zo. Ik koop dat ding om muziek in grote getalen te luisteren en verder is het handig als er ook andere meuk op kan maar dat doe ik dan wel via de USB poort van m'n computer...

Natuurlijk smaken verschillen maar ik zou het een flinke domper vinden als je dat ding óók voor de fototank-optie koopt en dan blijkt dat je camera er niet rechtsstreeks compatible voor is (eerst weer een cardreader voor kopen |:( ). Dan gaat het nut van USB otg toch verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle Dane-Elec readers (ook Combi's) werken ook.
In principe moet ieder apparaat dat zich in windows meldt als "apparaat voor massa-opslag" werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

zoals belooft een paar plaatjes;

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/breedbandfamily/h340/boven.jpg
ben niet zo'n held in het foto's maken.. O-)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/breedbandfamily/h340/onder.JPG
hier zie je goed de dikte verschillen, bedenk wel dat de H340 dubbel zoveel schijfruimte, een kleuren display en een 6 uur langere batterij duur heeft als de 20gb ipod op de foto.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/breedbandfamily/h340/front.JPG
op de dikte na is de H340 dus wel de kleinste van de drie.

voor de duidelijkheid, op de foto's hierboven staan:
- Apple ipod 20gb (3rd gen.)
- Creative nomad jukebox zen nx 30gb
- Iriver H340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvermeer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04-2024
Weet iemand waar de lijst met ondersteunde camera's te vinden is?

alles goed boyz en girlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

lange schreef op 17 juli 2004 @ 15:35:
zoals belooft een paar plaatjes;

[afbeelding]
ben niet zo'n held in het foto's maken.. O-)

[afbeelding]
hier zie je goed de dikte verschillen, bedenk wel dat de H340 dubbel zoveel schijfruimte, een kleuren display en een 6 uur langere batterij duur heeft als de 20gb ipod op de foto.

[afbeelding]
op de dikte na is de H340 dus wel de kleinste van de drie.

voor de duidelijkheid, op de foto's hierboven staan:
- Apple ipod 20gb (3rd gen.)
- Creative nomad jukebox zen nx 30gb
- Iriver H340
Lekker duidelijke foto's :P
Die laatste zou wel wat duidelijker mogen.. Zo zie ik het nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Acolyte schreef op 17 juli 2004 @ 14:12:
Natuurlijk smaken verschillen maar ik zou het een flinke domper vinden als je dat ding óók voor de fototank-optie koopt en dan blijkt dat je camera er niet rechtsstreeks compatible voor is (eerst weer een cardreader voor kopen |:( ). Dan gaat het nut van USB otg toch verloren?
Ach ik had de cardreader al en ik vind het geen extra moeite, ik heb alleen nog geen andere kaarten kunnen testen op de cardreader. Memory stick binnenkort ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
bartvermeer schreef op 17 juli 2004 @ 16:12:
Weet iemand waar de lijst met ondersteunde camera's te vinden is?
Is al vaker langsgekomen, maar hier toch nog maar een keertje:

Iriver
All iFP players with UMS firmware
H100 Series
H300 Series
iGP-100

Nikon
Coolpix - All models*
D70*
*Choose Mass Storage (default) in the USB menu before connecting the camera to the H300

Konica Minolta
All Digital Cameras released the last 3 years
(dImage 7 series needs some configuration in the camera)

Canon
All current cameras uses PTP protocol - will not work with H300 Series.

Olympus
&micro-25,30,400,410 / X-250 /E-1
C -3020z,4000z,5050z,700uz,730uz

Fuji Film
Finepix s5000

Pentax
Optio-550

Sony
Will not work with H300 Series.

Dit alles komt van Iriver Nordic

[ Voor 16% gewijzigd door Possstema op 17-07-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lange ...zeg, kun jij de ultieme geluidstest doen é :p
iPod <=> iRiver <=> Creative

Laat ons meer weten !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand uberhaupt Memory Sticks aan de gang gekregen? Overigens vergat ik nog even te melden dat een Memory Stick Pro in een Sony camera ook niet werkt. Samengevat

Memory Stick Pro (>= 256 Mb): NIET in camera, WEL met Dane Elec zMate MS
Memory Stick (<= 128 Mb): NIET in camera en NIET met Dane Elec zMate MS

iRiver IFP 395: WERKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imagemate 8 in 1 card reader/writer van sandisc wordt gedetecteerd als usb on the go device.(enkel getest met smart media kaartje)

BTW:Flitserke O+ H340 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Hier een klein overzichtje van alle cardreader die wel en niet werken met de H300 serie:

FabrikantTypeWerktGetest door
ApacerSteno MG820Wel: Sandisk Ultra II SDUnderClock
CasioQV-R51Niet: Sandisk Ultra II SDUnderClock
MedionMD41067Niet: Sandisk Ultra II SD
Wel: Dane-elec CF
UnderClock
Possstema
Dane-eleczMate SD en MMC
zMate Compact flash
zMate Memorystick

Photomate 8 in 1
en 9 in 1
Wel: Smartmedia
Wel: Compact Flash
Wel: Memory Stick Pro
Niet: Memory Stick
Wel: Compact flash
Wel: Secure disc
bjorn
JustCurious
Mp3speles.nl

tazzzmaniac
SandiscImagemate 8 in 1Wel: Smart mediaFlitserke

[ Voor 17% gewijzigd door Possstema op 18-07-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
@Possstema

Bij je overzicht mag iig ook de Dane-Elec Photomate 9-in-1 en 8-in-1. Deze heb ik getest met enkele CF- en SD-kaarten.

[ Voor 87% gewijzigd door Nick|IA op 18-07-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hama 9 in 1 (dus inclusief XD) is ook compatibel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 11:36:
de hama 9 in 1 (dus inclusief XD) is ook compatibel
Waarmee heb je dat getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Gisterochtend m'n H340 binnengehad 8)
Dit is m'n eerste hd based mp3speler en vind hem die 500 euro zeker wel waard :P
Ik heb hiervoor wel 2 mp3cd spelers gehad (expanium en een aiwa) maar dit ownt echt.
Moet alleen nog even m'n camera uitproberen maar denk niet dat dat gaat werken want staat niet eens in het lijstje.. (( HP photosmart 735 ))

De nadelen van geen optische poort etc vind ik zelf niet zo'n probleem maar wat ik wel vreemd vind is dat er geen optie is om het scherm uit te laten als je de remote gebruikt, ik bedoel, als je de remote gebruikt zit de speler hoogst waarschijnlijk in je broekzak en is het dus zwaar onnuttig om het scherm aan te laten gaan, je ziet het toch niet.. :S
Zo gaat die batterij dus alleen maar sneller leeg en dat scherm zuipt nogal wat stroom dus vind dit een beetje raar.
Zou er nog iets aan veranderd worden of zit er nog een reden achter ofzo??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

intuliegend schreef op 18 juli 2004 @ 14:49:
Zo gaat die batterij dus alleen maar sneller leeg en dat scherm zuipt nogal wat stroom dus vind dit een beetje raar.
Zou er nog iets aan veranderd worden of zit er nog een reden achter ofzo??
De backlit maakt dat de batterij sneller leeg gaat. De ledjes zijn het niet. Je kunt 2 seconden langer muziek luisteren als je het scherm uit doet... Loont de moeite dus niet zo :)
Als je de interval van je backlit gewoon op 2-3 sec zet dan gaat het zooitje verdomd lang mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

als ik enkel de remote gebruik blijft het display gewoon uit..?
zet je de speler wel op hold..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hierboven dat de SanDisk ImageMate 8 in 1 werkt, maar weet iemand toevallig of de 2 in 1 het ook doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lange schreef op 18 juli 2004 @ 19:07:
als ik enkel de remote gebruik blijft het display gewoon uit..?
zet je de speler wel op hold..?
Bij mij gaat de display ook aan (hoewel de remote niet altijd werkt) dus blijkbaar heb jij een uniek exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik ben op dit moment zwaar aan het twijfelen om mijn H340 te verkopen, en de nieuwe (4G) iPod aan te schaffen. Mede door de dikte van deze speler. Wie helpt mij met beslissen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai hoor ben jij nui echt helemaal 8)7 8)7 8)7 8)7 ? Wat voor verwend jong ben jij dan wel niet? Wie is er nu niet content met z'n H3xx ??? Wat verlang jij dan wel nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmRuTToY schreef op 19 juli 2004 @ 15:24:
Ik ben op dit moment zwaar aan het twijfelen om mijn H340 te verkopen, en de nieuwe (4G) iPod aan te schaffen. Mede door de dikte van deze speler. Wie helpt mij met beslissen? :)
Ligt eraan voor hoeveel je hem verkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik wil hem best voor 480 wegdoen, maar ik ben heel erg aan het twijfelen. Want iPod design is :9~ en dun, H340 functies is :9~ en dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

hehe, tis simpel (voor mij iig).

- kleuren schermpje (en wat voor 1!)
- batterij duur (nog steeds)
- geluidskwaliteit
- mp3's er weer af kunnen kopieren (!!!is de enige hdd based speler die dat kan?)
- mp3 uploaden en afspelen zonder drivers, db's, playlists of andere gekke zooi nodig te hebben (!!!is de enige hdd based speler die dat kan?)

das voor mij al voldoende om bij de h340 te blijven. maar als je meer nodig hebt kan je denken aan;

- line in
- usb host
- pics bekijken, text bestanden lezen (txt kan de ipod ook?)
- enz ;)

[ Voor 12% gewijzigd door lange op 19-07-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een firmware aan......

http://company.iriver.co....Item=&SrchString=&idx=597 gebruik een vertaler voor duidelijkheid

Zo te zien komt er in Oktober WAVE support :9~ en een klokfunctie :9~
Ik zie er wel niet direct tussen staan dat er gappless playback komt :s ?????
(ofwel werkt die vertaler niet zo goed)

ps. de eerste firmware schijnt er morgen aan te komen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik zie er geen on-the-fly-playlist op staan, dit is eigenlijk wel de functie die ik het meest mis op de H340. Maar ja beter één firmware-update dan géén :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Woei :) veel belovend.. Ik zal een paar in gewoon Nederlands opschrijven.
H100 serie:

- Delete on-the-fly
- gapless playback
- OGG Vorbis ondersteuning nu ook voor de database!
- Shuffle functie wordt verbeterd
- Veel weergave-bugs zullen worden verholpen (ook met de Tuner begrijp ik)
- Geluidsproductie signaal verlaagd (AB probleem?) :?
- Mogelijkheid om een external battery pack aan te sluiten ondersteund (wel 3rd party)

H100 2e fase (Oktober):

- Opnamevolume regelbaar (mic-in)
- Opnemen in mono ondersteund (langere opnames!)
- SAD :? en AUTO SYNC (minidisc adepts zullen dit wel herkennen ;)) ondersteund

Verder zal veel van het hierboven genoemde ook op de H300 serie komen, echter een paar afwijkende dingetjes:

- Op de H300 serie kunnen wel external battery packs (dan) maar het hangt er erg vanaf; door een belemmering in de hardware zullen veel niet herkend worden als zijnde een external power supply...
- LOW BATT piep, interval 3 minuten voor als we op dreigen te raken

Dingen die gepland staan voor 2e fase H300:

- WAV ondersteuning (jeej :D)
- een funny feature: klok op je display
- Mogelijkheid playlists te programmeren (NIET on-the-fly playlists als ik het goed begrijp maar beetje de PROGRAM functie voor playlists)
- Image magnifications (bewerkingen). Simpele bewerkingen uitvoeren op de genomen kiekjes (welke niet bekend maar verwacht er niet teveel van)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila... zie jij nu gappless staaaan??????? Dat is gvd de belangerijkste !!!
En wm ook geen on the fly playlist????
Dat is toch gvd hetzelfde als de 1xx, wm zouden ze dat dan weer niet in de 3xx steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 18:22:
Dat is toch gvd hetzelfde als de 1xx, wm zouden ze dat dan weer niet in de 3xx steken?
Laten we niet te verhit gaan reageren het nieuws is net uit en alleen op zo'n crappy stomme koreaanse site die ff vluchtig vertaald wordt. Misschien lezen we het wel verkeerd en is die program functie voor playlists toch on-the-fly playlists maken...
Laten we gewoon afwachten totdat hij ook op de amerikaanse iRiver site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik lees net op de iRiver global homepage een topic, waarin een volgens mij Koreaanse gozer het vertaald heeft. De H3X0 krijgt de volgende dingen:

Morgen:
1. Fixed: Een bug waarbij de adapter als de external battery pack werd herkend
2. Fixed: De lowbattery waarschuwing gaat van 2 seconden naar 3 minuten

Oktober:
1. .Wav support
2. Klok functie
3. Subdir support voor de TEXT folder (waarschijnlijk las hij geen subfolders)
4. On-the-fly-playlist!!
5. Zoom in/uit for imageviewer (dus thumbnail/origineel)
6. Alle andere functies die genoemd zijn bij de H1X0 update _/-\o_ (dus ook gapless)

Ik kan dit natuurlijk niet bevestigen, maar het klinkt allemaal heel aardig. Misschien hou ik mn H340 toch maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 18:22:
:? Ik wel 8)7
Acolyte schreef op 19 juli 2004 @ 18:19:
Woei :) veel belovend.. Ik zal een paar in gewoon Nederlands opschrijven.
H100 serie:

- Delete on-the-fly
- gapless playback
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.