Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Inderdaad heel vreemd, want ze willen nu juist iedereen berichten dat de iHP series voortaan H-series heten. Wat betreft het typenummer, dat hoeft helemaal niet van mij op de speler zelf, ik heb hem het liefst 'kaal'. Ik wacht nog steeds op de aankomst van mijn H340, hopelijk krijgen ze hem morgen binnen en wordt hij verzonden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er behalve de 20 GB extra geheugencapaciteit, de cradle en het formaat nog meer verschillen zijn tussen de H320 en de H340?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 11:08:
Weet iemand trouwens of er behalve de 20 GB extra geheugencapaciteit, de cradle en het formaat nog meer verschillen zijn tussen de H320 en de H340?
Op moment heeft (volgens mij nog niemand) de H340, maar als je ff tot morgen wacht dan vertel ik je de verschillen (als ik de H340 dan heb he :) )

_/-\o_ :D :>
EmRuTToY schreef op 13 juli 2004 @ 00:49:
Inderdaad heel vreemd, want ze willen nu juist iedereen berichten dat de iHP series voortaan H-series heten. Wat betreft het typenummer, dat hoeft helemaal niet van mij op de speler zelf, ik heb hem het liefst 'kaal'. Ik wacht nog steeds op de aankomst van mijn H340, hopelijk krijgen ze hem morgen binnen en wordt hij verzonden :z
Wat ik ook zo vreemd vind is dat het oude logo er nog op staat. Maarja dat zal nog wel komen uit de tijd dat ie is ontworpen (en de serie ook nog Ihp heette)

[ Voor 112% gewijzigd door Possstema op 13-07-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 11:08:
Oorspronkelijk kwam alleen de H340 uit in twee formaten: Pin Spot black en Fractal black, maar sinds gisteren kan ook de H320 in beide designs worden besteld in Japan. In Nederland wordt vooralsnog alleen de Pin Spot black verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Jammer dat ze hier nog niet in de 2 kleuren worden geleverd ;( Want ik vind de design met de kevlar-look toch niet over the top, maar daar koop ik hem ook niet voor anders had ik wel een Ipod aangeschaft. Ben nog steeds aan het wachten op H340 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
is de software die bij de 320 zit een beetje goed te gebruiken eigenlijk? (als je het vergelijkt met itunes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software is een groot woord, er zit een klein cd'tje bij met die DB-"software" mor is echt ni veel aan hoor. Zééééééékkker niet zo handig als een iPod ism iTunes. Jmmr dat iTunes ook niet werkt met onze lekkere H's
Moet je ff kijken op inet voor betere software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nu al iemand die de 340 ontvangen heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 13:06:
Software is een groot woord, er zit een klein cd'tje bij met die DB-"software" mor is echt ni veel aan hoor. Zééééééékkker niet zo handig als een iPod ism iTunes. Jmmr dat iTunes ook niet werkt met onze lekkere H's
Moet je ff kijken op inet voor betere software
Is een basiscursus Nederlands van het LOI niet iets voor je ?! :X
Btw ik wacht met smart op de eerste H340 reviews ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Ruidasilva op 13-07-2004 13:50 ]

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

-Dubbel-

[ Voor 97% gewijzigd door Ruidasilva op 13-07-2004 13:49 ]

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik een West Vlaming ben hoor en dat ik wil antwoorden op post? :r :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af welk programma jullie gebruiken om CD's mee te rippen naar MP3 en naar Ogg Vorbis.

Ik had gehoord dat er nogal wat verschillende rip programma's bestaan die ook nogal verschillen qua kwaliteit,

Vandaar jullie advies gevraagd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Iemand ondertussen al een idee of het beter is om deze te kopen of de Ipod? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:28:
Ik vroeg me af welk programma jullie gebruiken om CD's mee te rippen naar MP3 en naar Ogg Vorbis.

Ik had gehoord dat er nogal wat verschillende rip programma's bestaan die ook nogal verschillen qua kwaliteit,

Ik gebruik meestal Itunes, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
GraphXfreak schreef op 13 juli 2004 @ 14:31:
Iemand ondertussen al een idee of het beter is om deze te kopen of de Ipod? :9
Ipod is mooier qua design, en zeker handig in gebruik (navigatie), maar daartegenover heeft de H3X0 veel meer functies, en dat is voor mij het belangrijkste. Daarom zou ik voor de H3X0-series kiezen. Kort, maar voor mij de belangrijkste reden.

PS. O lieve postbode waar blijf je nou :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Exactaudiocopy met de externe Ogg Vorbis encoder :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ruidasilva op 13-07-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema

dBpowerAMP Music Converter met de nieuwe ogg vorbis 1.1 rc1 CLI eraan gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik hoop dat de winkels de H340 morgen binnenkrijgen, zodat ik hem donderdag heb. Ik word echt gek van het wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

idd, poweramp is ideaal. fijn embedded en dus direct vanuit de verkenner rippen en nog freeware ook...

wat betreft voor en tegens t.o.v. van de ipod, het schermpje van een ipod vind ik teleurstellend en dat is iets waar de meeste mp3 spelers van dit moment last van hebben, heb je zo'n geafanceerd apparaat en dan zit er een schermpje in wat je terug kan vinden in apparatuur van 10jaar terug...
verder is accu levensduur (zeker) bij een mp3 speler belangrijk en daar hoeven we het bij de ipod niet over te hebben denk ik.
als laatste een persoonlijke noot, ik vind de plaatsing van het schermpje in een ipod heel lullig, omdat deze hoger is als ie breed is haalt 'ie wat mij betreft het hele design onderuit (ja, ik vind dat dat hem lelijk maakt), maargoed bij de h340 moet ik ook nog maar zien hoe het design irl uitpakt. heb hem overigens nog niet binnen, ook nog niet te horen gekregen (van easy-com) wanneer ik hem wel kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 13:53:
hééé, nog een west-vlaming! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was daarnet weer te hard aan het typen en heb de postbode niet horen aanbellen...
Kaartje in mijn postbus: morgen vanaf 10 uur mag ik hem gaan afhalen... |:( 8)7
trouwens, ik had hem (H320) twéé (!!) weken geleden besteld. (for what it's worth, bij www.mp3spelers.nl) Er kwam niets opdagen. Teruggebeld, toen bleek dat ze mijn bestelling vergeten waren... 8)7 :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 13:53:
offtopic:
West-Vlaanderen present! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site van mmport staat hij eindelijk "in voorraad".levertermijn 1-2 dagen. Hopelijk is het deze keer waar.
btw: dat zijn dan al drie west-vlamingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons geïnformeerd naar onder andere de levertijd van de iRiver H-320 en/of 340. Eind van de middag zijn onze leverancier de eerste 340-spelers binnengekomen (de 320 was er al een tijdje). Afhankelijk van hoeveel zij er hebben binnen gekregen, zal er een partij naar ons verstuurd worden en kunnen er dientengevolge een aantal openstaande bestellingen afgerond worden. Voor diegenen die nog geen bestelling geplaatst hebben, die kunnen dat nu alsnog doen indien ze willen.

Overigens is de inkoopprijs helaas gestegen t.o.v. 2 weken geleden, hierdoor is ook de verkoopprijs omhoog gegaan. Om dergelijke vragen van uw kant te voorkomen: Wij werken met dagprijzen. Te allen tijde geldt de verkoopprijs op het moment van bestellen (staat ook op onze website), het is dus niet mogelijk om bij een eventuele bestelling de oude (goedkopere) verkoopprijs te hanteren.

Met vriendelijke groet,
R.P. van Eijkeren

EasyCom Systems
http://www.easy-com.nl
Deze mail ontving ik net van easy-com :), ze hebben de H340 dus ontvangen, en waarschijnlijk MMport dus ook. >:) >:) . De easy com prijs is gestegen naar 530, gelukkig heb ik hem bij MMport besteld, scheeld mij toch geld, terwijl het eerst leek alsof Easy-com goedkoper was.

[ Voor 11% gewijzigd door Possstema op 13-07-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wat houd nou eigenlijk de functie: "update db file" in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet zo'n mailtje gekregen van easy-com (terwijl ik daar wel om had gevraagd). Tegen mij is gezegd dat de speler op z'n vroegst donderdag de 15e binnenkomt. Van 16 t/m 25 juli zijn ze op vakantie dus wordt er niks verstuurd.
Ik ben vanaf de 23e met vakantie (en ik wil mij H340 dan mee), dus nou hoop ik dat ze em donderdag dan ook hebben.

Ik heb trouwens wel een orderbevestiging gekregen: 489 euro (incl. rembours) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 21:03:
Ik heb niet zo'n mailtje gekregen van easy-com (terwijl ik daar wel om had gevraagd).
Kijk en ik heb er niet om gevraagd en er wel 1 gekregen. :) .

Is er ook iemand die de H340 bij MMport heeft besteld want als het goed is hebben ze wel de H340 ontvangen maar ik heb nog geen orderbevestiging gekregen (iig niet dat ie verzonden is)

[ Voor 41% gewijzigd door Possstema op 13-07-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 21:03:
Ik heb niet zo'n mailtje gekregen van easy-com (terwijl ik daar wel om had gevraagd). Tegen mij is gezegd dat de speler op z'n vroegst donderdag de 15e binnenkomt. Van 16 t/m 25 juli zijn ze op vakantie dus wordt er niks verstuurd.
Ik ben vanaf de 23e met vakantie (en ik wil mij H340 dan mee), dus nou hoop ik dat ze em donderdag dan ook hebben.

Ik heb trouwens wel een orderbevestiging gekregen: 489 euro (incl. rembours) >:) >:) >:)
moet je ff onderaan je orderbevesting lezen, staat dat de prijs kan varieren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de beta van WMP10 gedownd en daarmee kun je nu cd's rippen in het nieuwe wma lossless (met bitrates die oplopen tot 970kbps!!!!!) Heb ik ff gedaan met de CD van Outkast...Wat een topgeluid man !!! Echt zot!
En ik heb een H320, dus direct even overpompen...maar werkt natuurlijk niet hé :(
Dus ik kan jullie als zeggen dat de H320 geen wma lossless supports :s . Jammer, maarja... welke speler support er dat wel :) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik vraag me af of mp3spelers.nl ze heeft binnengekregen vandaag, moet haast wel want ik denk dat ze dezelfde leverancier als mmport en easy-com hebben. Als ie dan vandaag is verzonden (heb er geen bericht over gehad), dan hoor ik hem hopelijk morgen te krijgen. Er staat trouwens ook niks over de H340 bij het nieuws op beide sites.. Ik ga morgen maar even bellen met mp3spelers.nl waar ik mijn bestelling heb geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-11-2020
nog 2 vraagjes, werkt de H3xx met de (originele) Sony MemoryStick reader? en het apparaat heeft toch gewoon wel optical in én out? :?

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik zou het niet weten, voor zover ik weet worden de Dane Elec zMate's zeker ondersteund, en die zijn ook niet zó duur (ca. €19,-). Maar ik zie geen reden waarom de Originele Sony reader het niet zou doen, daar de Apacer reader's ook ondersteund worden (herinner ik me).
Verder heeft de H3X0 juist géén optical in/out :X Er is wel een in/out alleen wat voor type? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door EmRuTToY op 14-07-2004 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 13 juli 2004 @ 21:26:
[...]
Kijk en ik heb er niet om gevraagd en er wel 1 gekregen. :) .

Is er ook iemand die de H340 bij MMport heeft besteld want als het goed is hebben ze wel de H340 ontvangen maar ik heb nog geen orderbevestiging gekregen (iig niet dat ie verzonden is)
Ik heb mijn H340 bij mmport besteld en hoop hem morgen te ontvangen. Mij orderbevestiging heb ik ontvangen direct na betaling. Een bericht dat hij verstuurd is heb ik (nog) niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem(H340) ontvangen heb stuur ik na enkele uurtjes wel mijn eerste indrukken door. Hopelijk doet iedereen die hem eerder dan mij ontvangt dat ook. Want ik word stilaan reuzebenieuwd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
MMPORT schreef op 14 juli 2004:
De H340 (Fractal Black) is binnengekomen, echter te laat dat ze gisteren nog verstuurd werden.
Uw exemplaar wordt vandaag verzonden en heeft u morgen in huis.
Oftewel de meesten zullen de H340 waarschijnlijk pas porgen thuiskrijgen.
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 05:14:
als ik hem(H340) ontvangen heb stuur ik na enkele uurtjes wel mijn eerste indrukken door. Hopelijk doet iedereen die hem eerder dan mij ontvangt dat ook. Want ik word stilaan reuzebenieuwd :?
Hier sluit ik me ook volledig bij aan, ook als ik hem als eerste ontvang ga ik eerst een foto sessie houden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik doe ook mee, alleen moeten we nu wéér een dag wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lange schreef op 13 juli 2004 @ 22:28:
[...]

moet je ff onderaan je orderbevesting lezen, staat dat de prijs kan varieren.. ;)
ja, waarom denk je dat ik em alvast besteld had... Je kon er donder op zeggen dat die prijs niet zo laag bleef. Mar nou krijg ik hem dus mooi wel voor 475 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
begrijp ik het nu goed dat de H320 alleen in de 'Fractal Black'-versie te krijgen is en de H340 alleen in de 'Pin Spot Black'-uitvoering? :?
en weet iemand (die het apparaat al heeft) wat voor in en uitgangen erop zitten, dwz, alleen analoog of ook digitaal? 8)7

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Hier weet nog niemand iets over volgens mij, maar hoe kom je op het idee dat de H340 in de Pin Spot Black eventueel wordt geleverd? Volgens mij hebben we hier in Nederland alleen de Fractal Black uitvoering, terwijl de Koreanen wel uit beide versies kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
EmRuTToY schreef op 14 juli 2004 @ 12:29:
Hier weet nog niemand iets over volgens mij, maar hoe kom je op het idee dat de H340 in de Pin Spot Black eventueel wordt geleverd? Volgens mij hebben we hier in Nederland alleen de Fractal Black uitvoering, terwijl de Koreanen wel uit beide versies kunnen kiezen.
MMPORT heeft idd alleen de Fractal Black uitvoering en volgens mij hebben alle mp3 winkels dezelfde H340 leverancier dus de andere winkels zullen ook wel de Fractal Black uitvoering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmRuTToY schreef op 14 juli 2004 @ 02:12:
Ik zou het niet weten, voor zover ik weet worden de Dane Elec zMate's zeker ondersteund.
Heeft iemand dit getest?

Overigens is het hele Fractal Black/Pin Spot Black verhaal wel raar: vorige week heb ik naar 4 verschillende winkels gevraagd of ze beide versies gingen leveren en zo niet, welke dan wel. Degene die het dachten te weten gaven allemaal hetzelfde antwoord: Pin Spot Black. En nu lees je dan dat het de Fractal geworden is :?
Daar ben ik wel blij mee, want ik vind de Pin Spot qua design niet zo super en nu heb ik de hoop dat de Fractal er mooier uitziet. Het gaat natuurlijk wel om wat het ding kan, maar als je dan toch kan kiezen, dan kies ik liever de minst lelijke.
Maar ja, die Fractal is dus nergens te bekijken wat op de Koreaanse buyiriver-site staat bij de Fractal een plaatje waar gewoon H140 te lezen valt :?

Verder is de H320 pas sinds 2 dagen in beide versies te koop, dus wie weet biedt de toekomst nog wel keuzemogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een mailtje ontvangen.

Dit bericht is aan u verstuurd op verzoek van MMPORT om u te informeren dat onderstaande pakketinformatie aan UPS is verstuurd. Het is mogelijk dat uw verzendopdracht niet goed bij UPS is doorgekomen. Om te controleren of en wanneer de verzendopdracht inderdaad bij UPS is doorgekomen, en wat de actuele transitstatus is, klikt u op de link voor tracking hieronder of neemt u rechtstreeks contact op met van MMPORT.

Belangrijke afleverinformatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij MP3spelers.nl is hij binnen gekomen, kleur FRATICAL BLACK (er bestaat volgens hun ook niets anders voor de H340) en met docking station....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Dan vraag ik me af wanneer mp3spelers.nl gaat beginnen ze te verzenden, want ik zou een telefoon/mailtje krijgen als mijn pakketje de deur uit ging (wat ik dus tot nu toe niet heb gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even gemaild met mp3spelers.nl en de h340 wordt vandaag verstuurd, hopelijk morgen binnen dus.....

ik heb trouwens foto's gezien van een h320 met fractal black, kan ze alleen even niet vinden, zag er wel beter uit naar mijn mening dan de pin spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Yup pakketje is de deur uit! Ben net gebeld door een aardige mevrouw. Als het goed is heb ik het morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zonet eerste testjes gedaan met H320...
is wel oké, maar zware ontgoocheling: USB on the go werkt niet met Sony Cyber-Shot DSC-S30 (ietwat verouderd toestel, maar toch...) 8)7
echt jammer... ook de foto's die op het schermpje getoond worden, gebruiken niet de volle 2" om de foto te tonen (de file is JPG en kleiner dan 1MB)...
Verder wel leuke gadget, met veel bijgeleverde spullen!
Iemand die een oplossing heeft voor het Sony-probleem? Wachten op firmware update vrees ik?
Weet iemand of de Dane Elec zMate Memorystick compatible is met USB OTG???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:50:

Volgens mij heb ik ergens gezien dat ze deze als test gebruikte, dus die moet het doen naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:50:

Volgens mij heb ik juist in de vorige thread gelezen dat het bij iemand NIET werkte, hoewel het wel een 'oud' exemplaar betrof. Het zou wel ideaal zijn omdat je dan geen grote cardreader mee hoeft te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:10:
net een mailtje ontvangen.

Dit bericht is aan u verstuurd op verzoek van MMPORT om u te informeren dat onderstaande pakketinformatie aan UPS is verstuurd. Het is mogelijk dat uw verzendopdracht niet goed bij UPS is doorgekomen. Om te controleren of en wanneer de verzendopdracht inderdaad bij UPS is doorgekomen, en wat de actuele transitstatus is, klikt u op de link voor tracking hieronder of neemt u rechtstreeks contact op met van MMPORT.

Belangrijke afleverinformatie
Hmm, ik snap nou niet waarom ik niet zo'n mailtje ontvang, ik heb hem vorige week donderdag besteld :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 15:15:
[...]
Volgens mij heb ik juist in de vorige thread gelezen dat het bij iemand NIET werkte, hoewel het wel een 'oud' exemplaar betrof. Het zou wel ideaal zijn omdat je dan geen grote cardreader mee hoeft te slepen.
miljaaaaaaaaaaardenondegoedverdoriepillemille
heb hem zojuist besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Hij moet het wel doen, anders zou mp3spelers.nl ze niet als bundel verkopen met de H3X0's (want ze hebben ze pas nieuw gekregen volgens mij) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img50.exs.cx/img50/9285/2158.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img48.exs.cx/img48/835/2127.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img32.exs.cx/img32/6898/4342.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img44.exs.cx/img44/4527/1840.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img35.exs.cx/img35/4386/4369.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img21.exs.cx/img21/1351/4208.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img46.exs.cx/img46/4122/1819.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img37.exs.cx/img37/7978/2865.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img23.exs.cx/img23/5448/3339.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img21.exs.cx/img21/1226/4209.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img35.exs.cx/img35/1333/4370.jpg

Om de wachters nog wat op te geilen...:p
KIjk naar het schermpje, is zo aflikbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Zelfs het nieuwe logo staat op geen enkel product :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Wel een beetje vaag ja, want zo lang geleden zijn deze players toch niet geproduceerd? In mijn opinie een fout die niet gemaakt had moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

zijn dat plaatjes van de 340..? enneuh is dat dan de fractal black of de pin spot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
lange schreef op 14 juli 2004 @ 18:05:
zijn dat plaatjes van de 340..? enneuh is dat dan de fractal black of de pin spot ?
Dat is de H320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Fractal Black :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
hoe zit pin spot black er dan uit?

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Pin Spot H320 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elefante schreef op 14 juli 2004 @ 19:16:
hoe zit pin spot black er dan uit?
Volgens mij zijn alle tot nu toe verkochte H3x0-spelers Pin Spot. Morgen krijgen de eersten de H340 binnen die Fractal Black is. Het is raar maar waar, maar nergens schijnt iemand op het idee te zijn gekomen om beide opties naast elkaar te zetten, wat toch wel handig is als je tussen beiden moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp niet waarom mijn foto's (JPEG <1MB) niet op volledige schermgrootte getoond worden. Op de foto's gepost hierboven zie je de foto's wél op volledige schermgrootte. Van mij worden ze gecentreerd en iets kleiner getoond: er is een zwarte rand van zo'n 7mm van de rand (rondom)...
weet hier iemand raad mee?

edit: JPG groter dan 1MB worden wél op volledige schermgrootte getoond, maar dat duurt een stuk langer voor het laden...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:26:
ik begrijp niet waarom mijn foto's (JPEG <1MB) niet op volledige schermgrootte getoond worden. Op de foto's gepost hierboven zie je de foto's wél op volledige schermgrootte. Van mij worden ze gecentreerd en iets kleiner getoond: er is een zwarte rand van zo'n 7mm van de rand (rondom)...

edit: JPG groter dan 1MB worden wél op volledige schermgrootte getoond, maar dat duurt een stuk langer voor het laden...
Klopt ook, alleen je kunt die foto's niet bekijken in Thumbnails mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:26:

Ik heb geen H3x0, maar het ding heeft vast een resolutie die niet aansluit bij de resolutie van je foto's. Stel dat de H3x0 een beeldverhouding van 4:3 heeft en jouw foto's hebben de verhouding 3:2. Dan blijven er twee opties over: snij iets van de foto's af of toon hem maar geef zwarte balken aan zij- OF bovenkant. Stel: Voor een liggende foto, kan de H3x0 dus een 12:9 foto aan, maar jij biedt hem een 12:8 aan. Dat betekent dus boven en onder wat zwarte balken.

EDIT: Ik zie nu pas dat je rondom een rand hebt. Heb je al geprobeerd een staande en liggende foto te laden? Het lijkt trouwens dat de foto's hierboven ook een rand hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw hier maar is dit misschien de fractal black:
http://www.misticriver.ne...BB2&file=viewtopic&t=1232
-> klein stukje naar beneden scrollen
Ik zit ook te wachten op de 340, heb 'm nog niet besteld want ik wil wel weten hoe hij er nu uit gaat zien. Als ik 'm niet mooi vind ga ik toch voor de 140 die is cool. Ik vind de zilveren knoppen en zijkant wel erg mooi.
En nog even voor de mensen die erg teleurgesteld zijn dat hun camera niet werkt, ik heb begrepen dat het on the go gebeuren pas werkt als beide apparaten het hebben. Hoop het niet want m'n camera heeft het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 22:31:
Ben nieuw hier maar is dit misschien de fractal black:
http://www.misticriver.ne...BB2&file=viewtopic&t=1232
-> klein stukje naar beneden scrollen
Ik had die al gezien, maar vanaf dat moment vond ik de Pin Spot Black ineens niet meer zo lelijk...
En nog even voor de mensen die erg teleurgesteld zijn dat hun camera niet werkt, ik heb begrepen dat het on the go gebeuren pas werkt als beide apparaten het hebben. Hoop het niet want m'n camera heeft het niet.
Klopt niet; het aan te koppelen apparaat moet een USM (USB Mass Storage) device zijn met minimaal 32 Mb geheugen. Op zich zou het wel handig zijn als er een nieuwe thread kwam met geteste apparaten en of ze werken of niet want die lijst van iRiver met Aziatische apparatuur maakt je ook niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me aansluiten bij justcurious. Dat moet zo ongeveer de lelijkste speler zijn die ik ooit gezien heb. Hopelijk was dat enkel een prototype, of een ouder toestel.
Als ik morgen die doos open,zou ik wel ontgoocheld zijn als ie der zo uitzag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 22:51:
[...]
Klopt niet; het aan te koppelen apparaat moet een USM (USB Mass Storage) device zijn met minimaal 32 Mb geheugen. .
Dan zou mn Sony DSC-P9 met een 128mb kaartje het dus gewoon moeten doen? Ik kan in ieder geval niet meer wachten tot morgen :Y) Ik kan mn pakketje alleen helaas nog niet tracen via tracktrace.nl dus vraag me af waar ie nu is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry emru, slecht nieuws voor sonygebruikers. Heb net nieuw listje met compatibele toestellen gevonden. Helemaal onderaan staat nog iets over sony en andere

Products that are compatible with the H300 Series
All products that support external data storage (UMS;USB Mass Storage) and do not require additional driver installation are compatible. (May be incompatible with a small number of product types)

This series is not compatible with Multicard Readers (Devices that can read multiple memory types).

The browser for the H300 Series is compatible only with media devices with more than 32MB of memory.
The browser for the H300 Series is compatible only with devices that have FAT 16/32 file systems.

Product Type
Recommended Compatible Products

Digital Camera
NIKON
- Coolpix 2100,2200,3100,3200,4300,4500,SQ,etc.
OLYMPUS
- Myu-25,30,400,410 / X-250 /E-1, etc.
- C -3020z,4000z,5050z,700uz,730uz, etc.

Fuji film
- Finepix S5000 etc.

Pentax
- Optio -550 etc.

USB Flash Drive Manufacturer

(Product Name)
P&C N-Tech (FDISK V2)
Reenet (USB 2.0 Flash Drive)
Sarotech (Flex Drive)
Unicorn (Pocki Drive)
Sitecsoft (Data tank)
SKC (EZ stick)
Musetel (Selfdisk),(USB 2.0 Flash Drive)etc.
USB External Hard Drive(2.5") Manufacturer

(Product Name)
Sarotech (Cutie FHD-253)
(Cutie DX FHD-254)
Dvico (Momobay UX-2)
Macally (PHR-250CU) etc
A separate power supply is required for external devices for a proper connection.

-. Products

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit stukje nog vergeten. 8)7

-. Products from Canon , Kodak , Sony , Samsung that require installation of a separate driver will not be compatible with this series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat trouwens ook bij dat multiple cardreaders niet compatibel zijn met de H300 reeks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Voor zover ik weet is mijn camera Plug&Play, maar of er al drivers voorgeïnstalleerd zijn in XP, dat weet ik niet. Verder is het opzich wel logisch dat multiple cardreader niet ondersteund worden (als je deze in XP plugt, krijg je al voor elke type geheugen een aparte schijf), omdat de H300 dit gewoon niet kan ondersteunen.

Edit: Ik las net op de nordic iriver forums, dat er mensen zijn die wél een multiple card reader te werk hebben gekregen, dus het moet mogelijk zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door EmRuTToY op 15-07-2004 01:51 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op MP3spelers.nl zijn volgens mij foto's te zien van de H340. Fractal Black is dus zonder deee ruit-structuur (en in mijn mening iets mooier). Alleen jammer dat ze de zilveren knoppen achterwege hebben gelaten. Maar ja, je kan niet alles hebben...
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/104_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/104_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/104_7.jpg

Op deze foto lijkt er toch iets van een doorschijnende structuur op te zitten
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/104_8.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 09:37:
Op MP3spelers.nl zijn volgens mij foto's te zien van de H340. Fractal Black is dus zonder deee ruit-structuur (en in mijn mening iets mooier). Alleen jammer dat ze de zilveren knoppen achterwege hebben gelaten. Maar ja, je kan niet alles hebben...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op deze foto lijkt er toch iets van een doorschijnende structuur op te zitten
[afbeelding]
Ik vind hem zelf iets minder, het doet me denken aan van dat plastic dat je op ramen plakt voor vat meer privacy :P. Maar toch, ik koop deze jukebox dan ook niet om hoe goed hij eruit ziet maar de functies en de sublieme geluidskwaliteit

[ Voor 1% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 10:29 . Reden: tiepfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 10:11:
[...]
Ik vind hem zelf iets minder, het doet me denken aan van dat plastic dat je op ramen plakt vopor vat meer privacy :P. Maar toch, ik koop deze jukebox dan ook niet om hoe goed hij eruit ziet maar de functies en de sublieme geluidskwaliteit
Daarom is het wel jammer dat je hier niet kan kiezen tussen welke uitvoering je mooier vindt. Smaken verschillen nu eenmaal en voor deze prijs zou je toch graag de mooiste kiezen die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
De design is wel wat minder :'( maar ja boeie, anders zou ik allang een iPod hebben. Het is nu nog even wachten op het pakketje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
EmRuTToY schreef op 15 juli 2004 @ 11:04:
De design is wel wat minder :'( maar ja boeie, anders zou ik allang een iPod hebben. Het is nu nog even wachten op het pakketje :/
Idd, ik snap alleen nog steeds niet waarom ik nog steeds geen verzend bevestiging heb gekregen, ik hoop wel dat ie vandaag komt, ik heb nl de digicam al geregeld :).
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:26:
Daarom is het wel jammer dat je hier niet kan kiezen tussen welke uitvoering je mooier vindt. Smaken verschillen nu eenmaal en voor deze prijs zou je toch graag de mooiste kiezen die er is.
Mee eens, ik vind trouwens niet dat de designs vooruit zijn gegaan nu ze Inno inhuren om de designs te maken van hun apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Ik zie net bij tracktrace, dat mn pakketje in de distrubitie route zit (dus hij wordt zsm. naar mij toe gereden met een rode busje :P ). Ik ben alleen op de zaak, en heb geen digicam bij me, maar vanavond post ik wel pics, als het dan nog nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 11:10:
[...]
Idd, ik snap alleen nog steeds niet waarom ik nog steeds geen verzend bevestiging heb gekregen, ik hoop wel dat ie vandaag komt, ik heb nl de digicam al geregeld :).

toch maar eens een mailtje sturen naar mmport possstema, of eens bellen. Misschien is je order wel verloren gegaan. Woon je in België of in Nederland.
Want voor alle leveringen buiten Nederland krijg je een orderbevestiging direct na de voorafbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:31:
toch maar eens een mailtje sturen naar mmport possstema, of eens bellen. Misschien is je order wel verloren gegaan. Woon je in België of in Nederland.
Want voor alle leveringen buiten Nederland krijg je een orderbevestiging direct na de voorafbetaling.
Heb ik ook al gedaan, en ik doe het via rembours, want dat vind ik prettiger. Ik woon in nederland, ik heb ook al een paar keer gebeld (ook tussen 1 en 5 wanneer ze open zouden zijn). Zag ik net eindelijk het TPG busje voor me huis stoppen, ik vet blij, stond met het geld in me handen, wast voor de buurman (dat noem ik nog eens pesten :P 8)7 ;( )

Update:

Het verzendings mailje was niet doorgekomen, dus ze hebben hem toch op de post gedaan, btw, betekend Zending in distributieroute ( bij track & trace ) dat het busje naar me toe komt?

[ Voor 14% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
:'( :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pakje is al sinds deze nacht out for distribution(vanuit Brussel), en is er nog niet. Kortrijk ligt nochtans maar op 1uur rijden van bxl. hopelijk kan ik na de middag enkele fotootjes posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yehaaaaaaaaaaa _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank you ups

Hij is toch mooier dan op de foto's hoor.
Ik post zometeen wel een paar fotootjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe post je foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zet je ze ergens op een server (bijv. van je eigen provider of je maakt ergens een gratis homepage aan) en dan voeg je een link naar die locatie in je post toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
uploaden naar webspace en dan " [ img] http://urlvanplaatje [ /img] " (zonder spaties en aanhalingstekens). We want pics, ik wacht nog steeds op het busje. Postema het klopt dat het busje nu naar je toekomt :)

[ Voor 18% gewijzigd door EmRuTToY op 15-07-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:53:
[...]

Volgens mij zet je ze ergens op een server (bijv. van je eigen provider of je maakt ergens een grats homepage aan) en dan voeg je een link naar die locatie in je post toe.
Je zet ze idd op een server (mail maar als ik ze op mijn server moet zetten, Webmaster@JspDesign.nl).

Plaatjes toevoegen doe je zo (1 van deze 3):
code:
1
2
3
[img] url van afbeelding [/img]
[img=w,h] url van afbeelding met afmetingen [/img]
[img=w,h,1] url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding [/img]
EmRuTToY schreef op 15 juli 2004 @ 12:56:
uploaden naar webspace en dan " [ img] http://urlvanplaatje [ /img] " (zonder spaties en aanhalingstekens). We want pics, ik wacht nog steeds op het busje. Postema het klopt dat het busje nu naar je toekomt :)
Dankje dankje, ik wacht echt met smart :).

[ Voor 23% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Flitserke: Kan je even posten of er AA of AAA batterijen in de externe oplader moeten?

En heeft iemand al gecheckt of the Dane Elec zMate nu wel of niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Jaa heb hem ook binnen :D Later meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ flitserke..... mag ik ff je email adres (msn messenger), want ik zie dat je van kortrijk bent en een 340 in bezit hebt nu :p .
mathieu_dewaele@hotmail.com (waregem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de H340 van mmport besteld en vanochtend in de bus gekregen :)
Echt een supermooi ding, iedereen binnenhalen die hap!

Omdat mijn PC niet met USB2.0 is uitgerust, had ik er gelijk een USB2.0 PCI kaartje bij mijn bestelling gedaan. Helaas hebben ze deze vergeten in de doos te stoppen (gelukkig wordt deze gelijk opgestuurd vandaag of morgen, goeie service hoor).
Mijn vraag is nu, zou de H340 ook zonder USB 2.0 moeten kunnen werken? Mijn PC herkent hem namelijk niet als ik hem (of de cradle) connect via USB. Zodoende ben ik nu een beetje bang dat de USB aansluiting op mijn iRiver kapot is misschien, ik had eerst namelijk een draagbare harddisk die ook USB 2.0 was, maar zonder problemen op mijn PC werkte.

Anyway, heb het apparaat dus niet echt kunnen testen voor een grondige review, maar verder kan ik wel zeggen dat de geluidskwaliteit echt super is (stond een iRiver test nummer op, hoe ongelooflijk lame dit liedje ook was, de kwaliteit was om van te watertanden) op de meegeleverde sennheiser PMX 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:18:
Mijn vraag is nu, zou de H340 ook zonder USB 2.0 moeten kunnen werken? Mijn PC herkent hem namelijk niet als ik hem (of de cradle) connect via USB. Zodoende ben ik nu een beetje bang dat de USB aansluiting op mijn iRiver kapot is misschien, ik had eerst namelijk een draagbare harddisk die ook USB 2.0 was, maar zonder problemen op mijn PC werkte.
Je moet 'm toch aansluiten en dan even kort op de play knop drukken? Dan werkt hij ook op usb 1.1 heb ik gehoord. Hoe zit het trouwens met de kwaliteit van de meegeleverde oordoppen en hoe is de navigatie van deze player? Is het makkelijk te bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aa batterijen
eerste indrukken super
net zo'n 80cd's opgezet in kwartier
:*) :*) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 13:00:
[...]
Je zet ze idd op een server (mail maar als ik ze op mijn server moet zetten, Webmaster@JspDesign.nl).

Heb net twee foto's verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
[quote]Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:50:
Possstema schreef op 15 juli 2004 @ 13:00:
[...]

Heb net twee foto's verstuurd
òk, ik heb hem net 5sec geleden ontvangen (mijn eigen h340 HE :) ) :D _/-\o_ :Y) (8> :9~ O+

[ Voor 5% gewijzigd door Possstema op 15-07-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Foto's? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Eerste indruk, zeer mooi, wel dik (vind ik heel jammer), maar wel klein. Geluid is super. Vanavond meer, ben hem nu aan het opladen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.