Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 maart 2003

Inderdaad heel vreemd, want ze willen nu juist iedereen berichten dat de iHP series voortaan H-series heten. Wat betreft het typenummer, dat hoeft helemaal niet van mij op de speler zelf, ik heb hem het liefst 'kaal'. Ik wacht nog steeds op de aankomst van mijn H340, hopelijk krijgen ze hem morgen binnen en wordt hij verzonden :z

Reg. datum: 07 juli 2004

Weet iemand trouwens of er behalve de 20 GB extra geheugencapaciteit, de cradle en het formaat nog meer verschillen zijn tussen de H320 en de H340?

Nikon D70 | 18-70 mm

Reg. datum: 07 juli 2002

quote:
Ingenius schreef op 13 juli 2004 @ 11:08:
Weet iemand trouwens of er behalve de 20 GB extra geheugencapaciteit, de cradle en het formaat nog meer verschillen zijn tussen de H320 en de H340?
Op moment heeft (volgens mij nog niemand) de H340, maar als je ff tot morgen wacht dan vertel ik je de verschillen (als ik de H340 dan heb he :) )

_/-\o_ :D :>

quote:
EmRuTToY schreef op 13 juli 2004 @ 00:49:
Inderdaad heel vreemd, want ze willen nu juist iedereen berichten dat de iHP series voortaan H-series heten. Wat betreft het typenummer, dat hoeft helemaal niet van mij op de speler zelf, ik heb hem het liefst 'kaal'. Ik wacht nog steeds op de aankomst van mijn H340, hopelijk krijgen ze hem morgen binnen en wordt hij verzonden :z
Wat ik ook zo vreemd vind is dat het oude logo er nog op staat. Maarja dat zal nog wel komen uit de tijd dat ie is ontworpen (en de serie ook nog Ihp heette)

Possstema wijzigde dit bericht 13-07-2004 11:19 (112%)

Reg. datum: 28 juni 2004

quote:
Ingenius schreef op 13 juli 2004 @ 11:08:
Oorspronkelijk kwam alleen de H340 uit in twee formaten: Pin Spot black en Fractal black, maar sinds gisteren kan ook de H320 in beide designs worden besteld in Japan. In Nederland wordt vooralsnog alleen de Pin Spot black verkocht.

Jammer dat ze hier nog niet in de 2 kleuren worden geleverd ;( Want ik vind de design met de kevlar-look toch niet over the top, maar daar koop ik hem ook niet voor anders had ik wel een Ipod aangeschaft. Ben nog steeds aan het wachten op H340 :Y)

Reg. datum: 12 juli 2004

is de software die bij de 320 zit een beetje goed te gebruiken eigenlijk? (als je het vergelijkt met itunes)

Reg. datum: 31 augustus 2003

Software is een groot woord, er zit een klein cd'tje bij met die DB-"software" mor is echt ni veel aan hoor. Zééééééékkker niet zo handig als een iPod ism iTunes. Jmmr dat iTunes ook niet werkt met onze lekkere H's
Moet je ff kijken op inet voor betere software

Reg. datum: 10 juli 2004

is er nu al iemand die de 340 ontvangen heeft???

Funky & Creative
Reg. datum: 24 mei 2002

quote:
Tjeu schreef op 13 juli 2004 @ 13:06:
Software is een groot woord, er zit een klein cd'tje bij met die DB-"software" mor is echt ni veel aan hoor. Zééééééékkker niet zo handig als een iPod ism iTunes. Jmmr dat iTunes ook niet werkt met onze lekkere H's
Moet je ff kijken op inet voor betere software

Is een basiscursus Nederlands van het LOI niet iets voor je ?! :X
Btw ik wacht met smart op de eerste H340 reviews ;)

Ruidasilva wijzigde dit bericht 13-07-2004 13:50 (26%)

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Funky & Creative

-Dubbel-

Ruidasilva wijzigde dit bericht 13-07-2004 13:49 (97%)

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Reg. datum: 31 augustus 2003

Sorry dat ik een West Vlaming ben hoor en dat ik wil antwoorden op post? :r :Z

Reg. datum: 12 juli 2002

Ik vroeg me af welk programma jullie gebruiken om CD's mee te rippen naar MP3 en naar Ogg Vorbis.

Ik had gehoord dat er nogal wat verschillende rip programma's bestaan die ook nogal verschillen qua kwaliteit,

Vandaar jullie advies gevraagd.....

Iemand ondertussen al een idee of het beter is om deze te kopen of de Ipod? :9

quote:
douwemeijer schreef op 13 juli 2004 @ 14:28:
Ik vroeg me af welk programma jullie gebruiken om CD's mee te rippen naar MP3 en naar Ogg Vorbis.

Ik had gehoord dat er nogal wat verschillende rip programma's bestaan die ook nogal verschillen qua kwaliteit,

Ik gebruik meestal Itunes, werkt prima :)

quote:
GraphXfreak schreef op 13 juli 2004 @ 14:31:
Iemand ondertussen al een idee of het beter is om deze te kopen of de Ipod? :9

Ipod is mooier qua design, en zeker handig in gebruik (navigatie), maar daartegenover heeft de H3X0 veel meer functies, en dat is voor mij het belangrijkste. Daarom zou ik voor de H3X0-series kiezen. Kort, maar voor mij de belangrijkste reden.

PS. O lieve postbode waar blijf je nou :>

Funky & Creative

quote:

Exactaudiocopy met de externe Ogg Vorbis encoder :)

Ruidasilva wijzigde dit bericht 13-07-2004 14:57 (8%)

quote:

dBpowerAMP Music Converter met de nieuwe ogg vorbis 1.1 rc1 CLI eraan gekoppeld :)

Ik hoop dat de winkels de H340 morgen binnenkrijgen, zodat ik hem donderdag heb. Ik word echt gek van het wachten 8)7

Boom Boom?

idd, poweramp is ideaal. fijn embedded en dus direct vanuit de verkenner rippen en nog freeware ook...

wat betreft voor en tegens t.o.v. van de ipod, het schermpje van een ipod vind ik teleurstellend en dat is iets waar de meeste mp3 spelers van dit moment last van hebben, heb je zo'n geafanceerd apparaat en dan zit er een schermpje in wat je terug kan vinden in apparatuur van 10jaar terug...
verder is accu levensduur (zeker) bij een mp3 speler belangrijk en daar hoeven we het bij de ipod niet over te hebben denk ik.
als laatste een persoonlijke noot, ik vind de plaatsing van het schermpje in een ipod heel lullig, omdat deze hoger is als ie breed is haalt 'ie wat mij betreft het hele design onderuit (ja, ik vind dat dat hem lelijk maakt), maargoed bij de h340 moet ik ook nog maar zien hoe het design irl uitpakt. heb hem overigens nog niet binnen, ook nog niet te horen gekregen (van easy-com) wanneer ik hem wel kan verwachten.

|170 CCBWE 0550 @ 3.15ghz - 1.475v|Club3D 7950GX2 @ 620/800 (stock)|2GB CE-6 @ 260 3-3-2-8|Frostmachine by Jort| Fullspecs

Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
Tjeu schreef op 13 juli 2004 @ 13:53:
hééé, nog een west-vlaming! _/-\o_

Reg. datum: 24 augustus 2002

ik was daarnet weer te hard aan het typen en heb de postbode niet horen aanbellen...
Kaartje in mijn postbus: morgen vanaf 10 uur mag ik hem gaan afhalen... |:( 8)7
trouwens, ik had hem (H320) twéé (!!) weken geleden besteld. (for what it's worth, bij www.mp3spelers.nl) Er kwam niets opdagen. Teruggebeld, toen bleek dat ze mijn bestelling vergeten waren... 8)7 :'(

Cyberdog31 wijzigde dit bericht 13-07-2004 18:25 (8%)

~~Elektrify the worlD~~
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
Tjeu schreef op 13 juli 2004 @ 13:53:
offtopic:
West-Vlaanderen present! :7
Reg. datum: 10 juli 2004

op de site van mmport staat hij eindelijk "in voorraad".levertermijn 1-2 dagen. Hopelijk is het deze keer waar.
btw: dat zijn dan al drie west-vlamingen ;)

quote:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons geïnformeerd naar onder andere de levertijd van de iRiver H-320 en/of 340. Eind van de middag zijn onze leverancier de eerste 340-spelers binnengekomen (de 320 was er al een tijdje). Afhankelijk van hoeveel zij er hebben binnen gekregen, zal er een partij naar ons verstuurd worden en kunnen er dientengevolge een aantal openstaande bestellingen afgerond worden. Voor diegenen die nog geen bestelling geplaatst hebben, die kunnen dat nu alsnog doen indien ze willen.

Overigens is de inkoopprijs helaas gestegen t.o.v. 2 weken geleden, hierdoor is ook de verkoopprijs omhoog gegaan. Om dergelijke vragen van uw kant te voorkomen: Wij werken met dagprijzen. Te allen tijde geldt de verkoopprijs op het moment van bestellen (staat ook op onze website), het is dus niet mogelijk om bij een eventuele bestelling de oude (goedkopere) verkoopprijs te hanteren.

Met vriendelijke groet,
R.P. van Eijkeren

EasyCom Systems
http://www.easy-com.nl
Deze mail ontving ik net van easy-com :), ze hebben de H340 dus ontvangen, en waarschijnlijk MMport dus ook. >:) >:) . De easy com prijs is gestegen naar 530, gelukkig heb ik hem bij MMport besteld, scheeld mij toch geld, terwijl het eerst leek alsof Easy-com goedkoper was.

Possstema wijzigde dit bericht 13-07-2004 19:56 (11%)

Reg. datum: 20 mei 2004

wat houd nou eigenlijk de functie: "update db file" in??

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: