Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Gekke ZBrush-verslaafde

quote:
Senzuboon schreef op 02 november 2004 @ 17:18:
zo cheesy mogenlijk :P

2e:
[afbeelding]

C&C mogen uiteraard :)
Een cheesy ontwerp is niet compleet zonder een lensflare. :P

Aardbei. wijzigde dit bericht 02-11-2004 18:15 (3%)

"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"

It might get loud

Het tweede plaate beweegt niet eens...

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

quote:
Hugo schreef op 02 november 2004 @ 18:14:
[...]

ik vind het rood dat je op de site hebt gebruikt mooier.
verder wel strak logotje, beetje nietszeggend helaas...

dit is zoals ik hem oorspronkelijk heb bedoelt, maar ik heb hem volgens mij per ongeluk in CMYK gemaakt. dus heb ik hem nu lichter gemaakt. ik vond het te donker.

thnx iig :)

@leokennis: bewegen? 8)7 gelukkig niet zeg :D ik had deze in een paar minuten gemaakt omdat ik het vergeten was :P dus bewegen zit er niet in. komt nog bij dat je dat niet ziet als je hem uitprint voor een presentatie.

als je doelt op het bewegen in het SWF bestand, dat moest :/ :X . ik ben/was het er niet mee eens, maar goed, ik heb het toch zo weinig mogelijk laten bewegen. :)

I scream, you scream, we scream for icecream!

peace man.

http://www.jackabuzah.com/previews/fecolo/fecolo.gif
Sorry voor de layout verneuking, maar wat vinden jullie ervan, is nog erge wip. Ik moet nog de boel in een feestigere stemming maken, wat vector pics erin enzo :P
juno-60

"Fecol" (want zo gaan mensen het lezen) klinkt als iets wat uit die opening in je achterwerk komt :X... "Fecolo" lijkt er iets teveel op. Het gasmasker erbij maakt die stemming al helemaal compleet ;).

Yoozer wijzigde dit bericht 03-11-2004 00:07 (12%)

ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

peace man.

quote:
Yoozer schreef op 03 november 2004 @ 00:07:
"Fecol" (want zo gaan mensen het lezen) klinkt als iets wat uit die opening in je achterwerk komt :X... "Fecolo" lijkt er iets teveel op. Het gasmasker erbij maakt die stemming al helemaal compleet ;).

Hmja, daar zat ik zelf ook mee, en als je fecolo leest lijkt het op fe? - colo, ik heb de naam niet zelf verzonnen :/, maar het is eigenlijk "feest comitélochem"

Maar heb je verder commentaar, qua layout enzo? :P

simon wijzigde dit bericht 03-11-2004 07:55 (9%)

GoTzijdank!
Reg. datum: 29 mei 2004

quote:
Simon schreef op 03 november 2004 @ 07:54:
[...]

Hmja, daar zat ik zelf ook mee, en als je fecolo leest lijkt het op fe? - colo, ik heb de naam niet zelf verzonnen :/, maar het is eigenlijk "feest comitélochem"

Maar heb je verder commentaar, qua layout enzo? :P

Mooi, als je dit ook nog kan realiseren, helemaal top.

Ik zou er wel iets van flash ingooien, als je dat kan (twijfel ik niet aan, je art is top!) :)

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

peace man.

quote:
Features schreef op 03 november 2004 @ 17:11:
[...]

Mooi, als je dit ook nog kan realiseren, helemaal top.

Ik zou er wel iets van flash ingooien, als je dat kan (twijfel ik niet aan, je art is top!) :)

Daar zit ik ook mee, eigenlijk nog erger, ik zit vast met het content geval. De 'frontpage' moet een dynamisch, hip, bewegend en speels geheel worden, maar das niet zo m'n beste kant. Het eromheen lukt wel, maar de rest... Gewoon doorspelen denk ik dan.

Maar ik ga weer lekker wat rond surfen en inspiratie opdoen, al is dit onderwerp moeilijker om goede inspiratie op te doen, veel bagger sites enzo :P
GoTzijdank!
Reg. datum: 29 mei 2004

quote:
Simon schreef op 03 november 2004 @ 17:15:
[...]

Daar zit ik ook mee, eigenlijk nog erger, ik zit vast met het content geval. De 'frontpage' moet een dynamisch, hip, bewegend en speels geheel worden, maar das niet zo m'n beste kant. Het eromheen lukt wel, maar de rest... Gewoon doorspelen denk ik dan.

Maar ik ga weer lekker wat rond surfen en inspiratie opdoen, al is dit onderwerp moeilijker om goede inspiratie op te doen, veel bagger sites enzo :P

mja... Beetje a la:

www.planet.nl
www.tmf.nl
www.foxkids.nl

Een beetje een mix daartussen?

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

Reg. datum: 27 november 2003

Mijn vader heeft gevraagt om een eenvoudige website te maken voor zijn nieuw bedrijfje.
Hij wil de kleur koper (ook op visitekaartje, briefpapier enz. daar glanst het koper helemaal) en een kleur rood (weet iemand een goede kleurcode benadering van koper?).

Er komen nog wel foto's en plaatjes in de tekst maar dat is nu nog niet van belang.

Iemand comments?

http://members.chello.nl/b.hanssen/emineonl.jpg

oja, de lege ruimte onderaan de pagina, hoe krijg ik die weg?

juno-60

*edit* : crap, dubbelpost :X

Yoozer wijzigde dit bericht 05-11-2004 16:37 (98%)

ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

juno-60

quote:
SvenZ schreef op 05 november 2004 @ 16:21:
Mijn vader heeft gevraagt om een eenvoudige website te maken voor zijn nieuw bedrijfje.
Hij wil de kleur koper (ook op visitekaartje, briefpapier enz. daar glanst het koper helemaal) en een kleur rood (weet iemand een goede kleurcode benadering van koper?).

Dit is eenzelfde vraag als "wat is de kleur van chroom?" :). Je moet rekening houden met het weerkaatsen van de omgeving, dus mag je een complexe gradient gaan bouwen, of aan de drukker extra centen betalen om er een glimmende toplaag op te zetten.

quote:
Er komen nog wel foto's en plaatjes in de tekst maar dat is nu nog niet van belang.

Dan kan ik je aanraden er toch wat nonsens-plaatjes tussen te zetten omdat niemand die bovenstaande zin gaat lezen en allemaal commentaar geeft op "de broodtekst is nogal massief, he?". Misschien even wat ondeugends doen en de tekstkleur niet #000 maken maar een erg donker grijsblauw of grijsrood :).

quote:
oja, de lege ruimte onderaan de pagina, hoe krijg ik die weg?

Dat is me ook al een hele tijd niet gelukt bij een andere site, maar kun je als 't een div is 'm niet laten alignen op de bottom?

Nog een tipje - maak een mooi logotype. Fontkeuze is al goed, nu nog een elegant figuurtje erbij :).

Reg. datum: 27 november 2003

De drukker extra centen betalen voor die toplaag is al gebeurd, de visitekaartjes enzo zijn al gedrukt. Ik wil dat brons een beetje nabootsen, ga eens spelen met wat gradienten.

Ik heb de tekst inmiddels een zwartgrijsroodachtige kleur gemaakt :), ziet er leuk uit

Dat alignen lukt me niet echt goed, kun je met dat iets beter uitleggen?

Elegante figuurtjes bij het logo mag niet... de tekst + die puntjes is meteen het logo. Hij wil het zo graag houden.

bedankt voor de tips!

edit:
Het brons effect is al aardig gelukt vind ik.

http://members.chello.nl/b.hanssen/emineonl2.jpg

SvenZ wijzigde dit bericht 05-11-2004 17:20 (18%)

In IJsland
Reg. datum: 22 april 2003

http://home.student.utwente.nl/t.b.dijkman/posterawards3.jpg

Een poster die ik gemaakt heb voor de BMTG awards van mijn studie.

C&C?

MaximusTG wijzigde dit bericht 05-11-2004 18:26 (18%)

peace man.

Anti Aliasing voor je fonts... Zou ik even wat aan doen, ziet er namelijk wat 'bagger' uit :P Verder kan je imho wat creatiever zijn met je fonts :)
quote:
MaximusTG schreef op 05 november 2004 @ 18:23:
[afbeelding]

Een poster die ik gemaakt heb voor de BMTG awards van mijn studie.

C&C?

Als je het TMF-awards logo wilt paradiseren, zorg dan wel dat je de juiste kleuren neemt. Feller geel icm. een kleine spatiëring. Ook anti-aliasing is wel handig, en als je het op een poster uit wilt printen een beetje fatsoenlijke resolutie ;)

Anders heb je kans dat een aantal IO'ers per ongeluk een paar posters kwijtmaken in de Horst ;)

Oh, en een uitroepteken halverwege een zin leest kut.
http://home.pages.at/alizee/tmf_logo.gif
Kijk en vergelijk.

sdomburg wijzigde dit bericht 05-11-2004 18:46 (12%)

In IJsland

quote:
sdomburg schreef op 05 november 2004 @ 18:43:
[...]

Als je het TMF-awards logo wilt paradiseren, zorg dan wel dat je de juiste kleuren neemt. Feller geel icm. een kleine spatiëring. Ook anti-aliasing is wel handig, en als je het op een poster uit wilt printen een beetje fatsoenlijke resolutie ;)

Anders heb je kans dat een aantal IO'ers per ongeluk een paar posters kwijtmaken in de Horst ;)

Oh, en een uitroepteken halverwege een zin leest kut.
[afbeelding]
Kijk en vergelijk.

Bedankt,

Ik zal dat logo wat beter in de TMF-stijl maken inderdaad, en wat andere fonts eens proberen.
Maak je over AA maar geen zorgen, want ik heb em in Illustrator gemaakt, dus alles is in vectoren. Tis alleen een beetje een slechte Jpeg export :P.

de wraak van Paradoks zal zoet zijn, mochten er een paar posters kwijtraken ;)

It might get loud

quote:
SvenZ schreef op 05 november 2004 @ 17:06:
De drukker extra centen betalen voor die toplaag is al gebeurd, de visitekaartjes enzo zijn al gedrukt. Ik wil dat brons een beetje nabootsen, ga eens spelen met wat gradienten.

Ik heb de tekst inmiddels een zwartgrijsroodachtige kleur gemaakt :), ziet er leuk uit

Dat alignen lukt me niet echt goed, kun je met dat iets beter uitleggen?

Elegante figuurtjes bij het logo mag niet... de tekst + die puntjes is meteen het logo. Hij wil het zo graag houden.

bedankt voor de tips!

edit:
Het brons effect is al aardig gelukt vind ik.

[afbeelding]
Een beetje padding aan de onderkant; nu loopt de tekst/plaatjes meteen over in die "bonzen" onderbalk, mooier is als er een stukje wit tussen blijft :)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop

In IJsland

Heb mn poster enigzins aangepast:

http://www.tweakers.net/ext/f/44631/thumb.jpg
klikkerdeklik

C&C?

quote:
MaximusTG schreef op 06 november 2004 @ 22:27:
Heb mn poster enigzins aangepast:

[afbeelding]
klikkerdeklik

C&C?
de zin "stembus bij de....", doe de text geen rand meegeven maar dupliceer hem en geef de achterste text een rand mee, staat mooier imo.

Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]

In IJsland

Hmm, ik had het juist zo gedaan om wat eenheid dr in te brengen, de letters van "Awards" hebben ook een witte rand namelijk.
Maar ik begrijp ook niet echt wat je nou eigenlijk bedoelt, zou je een voorbeeld kunnen noemen, of wat meer info geven?

quote:
MaximusTG schreef op 06 november 2004 @ 22:55:
Hmm, ik had het juist zo gedaan om wat eenheid dr in te brengen, de letters van "Awards" hebben ook een witte rand namelijk.
Maar ik begrijp ook niet echt wat je nou eigenlijk bedoelt, zou je een voorbeeld kunnen noemen, of wat meer info geven?
de letters worden dunner als je in dezelfde text een rand gebruikt, ff klein voorbeeldje gemaakt:
http://www.tomcomdesign.com/inet/gotvoorbeeld.png
de bovenste is met 2 layers text, eerst met de normale text kleur, en de achterstelayer met de rand. De onderste is met een rand en een kleur.

TomR wijzigde dit bericht 07-11-2004 01:23 (14%)

Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]

Skam Dippy!
Reg. datum: 06 september 1999

ik zit meestal in de 3D stuff topics maar aangezien ik een Graphire 3 heb gekocht (doe mee aan een wedstrijd waar je verplicht schetsen in moet sturen die ik normaal op papier maak) en daar ook een beetje mee moet prutsen ook maar 's een probeerseltje hier posten.
Is de eerste keer dat ik met zo'n ding werk en het allereerste wat ik er mee maak.

Toen ik halverwege was en ik de zwarte achtergrond toevoegde werd de 'alien' soort van doorzichtig, niet de bedoeling maar lijkt wel lollig. ;)

http://www.rhino.freeler.nl/temp/alien02.jpg

http://www.rhino.freeler.nl/temp/alien01.jpg

niet al te lompe kritiek plz

Photoblog :: Portfolio
EOS 30D met grip & strap, EOS 1D Mark II, kitlens, EF 17-40 f4 L, EF 70-200 f2.8 L, EF 85mm f1.8, Canon 580ex Speedlite, Fujica Compact deluxe meetzoeker.

In IJsland

quote:
TomR schreef op 06 november 2004 @ 23:06:
[...]

de letters worden dunner als je in dezelfde text een rand gebruikt, ff klein voorbeeldje gemaakt:
[afbeelding]
de bovenste is met 2 layers text, eerst met de normale text kleur, en de achterstelayer met de rand. De onderste is met een rand en een kleur.
Bedankt! Dat ziet er inderdaad veel beter uit!

peace man.

quote:
sharky schreef op 07 november 2004 @ 01:07:
ik zit meestal in de 3D stuff topics maar aangezien ik een Graphire 3 heb gekocht (doe mee aan een wedstrijd waar je verplicht schetsen in moet sturen die ik normaal op papier maak) en daar ook een beetje mee moet prutsen ook maar 's een probeerseltje hier posten.
Is de eerste keer dat ik met zo'n ding werk en het allereerste wat ik er mee maak.

Toen ik halverwege was en ik de zwarte achtergrond toevoegde werd de 'alien' soort van doorzichtig, niet de bedoeling maar lijkt wel lollig. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

niet al te lompe kritiek plz
offtopic:
Eh sjaakie, daar hebben ze een speciaal topic voor ;) :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: