leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Joenes schreef op 30 oktober 2004 @ 21:43:
updateje:
link
het blijkt dat niemand de letters achter de S van joenes kan lezen, best raar want op mijn computer doetie het wel gewoon..
C&C wederom welcome
Nee, letters zijn niet te lezen. Ook klopt het intro niet, want de balk die onderaan grijs-gradient wordt, is dan nog links en rechts 1 pixel te groot.
menu ziet er leuk uit, alleen moet je begrijpen dat zo'n internetsite wel heel de pagina moet beslaan om een beetje mooi te worden, dus het menu mag er ook wel horizontaal onder denk ik...
Ik zie nu nog dat de lijn links van het menu, die in de hoogte meebeweegt met je muis, nog 1 pixel te lang naar links is.
Leuk bedacht met die lijn naast het menu, en de zachte lijnen horizontaal in je header, dat die meebewegen.
Ik zou je hele header dus blauw doen, want dat groen is mooi, maar als ik op blauw klik, weet ik pas wat mooi is
Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

Alleen je zie links boven strepen

You Can't Say I'm A Gangster now..I Tell You When You Are One.
ich bin ein Berliner :)
Reg. datum: 30 oktober 2004
ik ben nieuwe op dit forum,
mss hebben jullie nog wat tips voor me:
Dit is wat ik tot nu toe gemaakt heb:
http://cast-.deviantart.com/gallery/
Waar ik nu nog steeds mee bezig ben:
http://members.home.nl/he...ieuwe%20buttons%20(4).htm
Graag kritiek !
In iedre geval slim bedacht, zo je eigen denktopquote:cast- schreef op 31 oktober 2004 @ 12:32:
Hallo iedereen,
ik ben nieuwe op dit forum,
mss hebben jullie nog wat tips voor me:
Dit is wat ik tot nu toe gemaakt heb:
http://cast-.deviantart.com/gallery/
Waar ik nu nog steeds mee bezig ben:
http://members.home.nl/he...ieuwe%20buttons%20(4).htm
Graag kritiek !
You Can't Say I'm A Gangster now..I Tell You When You Are One.
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Reg. datum: 27 januari 2004
quote:Features schreef op 31 oktober 2004 @ 08:57:
[...]
Nee, letters zijn niet te lezen. Ook klopt het intro niet, want de balk die onderaan grijs-gradient wordt, is dan nog links en rechts 1 pixel te groot.
menu ziet er leuk uit, alleen moet je begrijpen dat zo'n internetsite wel heel de pagina moet beslaan om een beetje mooi te worden, dus het menu mag er ook wel horizontaal onder denk ik...
Ik zie nu nog dat de lijn links van het menu, die in de hoogte meebeweegt met je muis, nog 1 pixel te lang naar links is.
Leuk bedacht met die lijn naast het menu, en de zachte lijnen horizontaal in je header, dat die meebewegen.
Ik zou je hele header dus blauw doen, want dat groen is mooi, maar als ik op blauw klik, weet ik pas wat mooi is
tnx voor je C&C kheb de dingen aangepast die je op merkte. De keuze tussen blauw en groen is er voor de bezoeker.. dat kan ik dus gewoon laten staan. Over het balkje naast mijn menu, dat wil ik per button mee laten bewegen, dus als ik de cursor omhoog haal langs het menu, dat het balkje steeds meeverschuifd tot de top (bovenste lijntje) van de button, en dan stil blijft staan. heeft iemand een idee hoe dat moet?
nog even een link van mijn resultaat tot nu toe: link
Toch?
Misschien 'hit arrange' aanpassen tot alleen het menu?
Hier komtie, sommige dingen zullen wel niet helemaal kloppen, but you get the idea.

//ps, het lijkt nu net of dit gebaseert is voor een site voor mij, maar het is voor Joenes gemaakt.
Features wijzigde dit bericht 31-10-2004 15:33 (14%)
Reg. datum: 27 januari 2004
quote:cast- schreef op 31 oktober 2004 @ 14:42:
Over het balkje naast mijn menu, dat wil ik per button mee laten bewegen, dus als ik de cursor omhoog haal langs het menu, dat het balkje steeds meeverschuifd tot de top (bovenste lijntje) van de button, en dan stil blijft staan. heeft iemand een idee hoe dat moet?
Misschien 'hit arrange' aanpassen tot alleen het menu?
kan je me er iet specifieker doorheen loodsen? Ik ben niet heel erg in flash thuis..
@Features
vet man dat je daar even tijd in hebt gestoken
Kvind het opzich wel een goed idee... maar ik maak het denk ik iets vierkanter en laat het menu waar het is omdat anders de header zo leeg is.. misschien gebruik ik die balk die jij hebt gemaakt wel als balk om aan te geven waar je nu bent
//home
zoiets oid...
de kleuren die jij hebt gebruik zijn iig wel sjiek. Tnx voor je moeite en ik zal je ontwerp meenemen in mijn uiteindelijke ontwerp
Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [part 4]quote:daniel_ev schreef op 31 oktober 2004 @ 14:35:
@Yoozer: Welk lettertype heb je gebruikt voor dat Assessment Software logo? Ben er al een poosje naar op zoek maar kan niet op de naam komen.
MetaPlus (Bold)
Even rescalen met [img=600] en niet klagen over strepen in je gradients als je als .gif opslaatquote:stlskill schreef op 31 oktober 2004 @ 10:08:
[[url= http://home.planet.nl/~abdoe053/stl.jpg ]afbeelding[/url]]
Alleen je zie links boven strepen![]()
[[url= http://home.planet.nl/~abdoe053/stl.gif ]afbeelding[/url]]
Yoozer wijzigde dit bericht 31-10-2004 16:43 (50%)
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
normaal formaat (0,4 MB)
Ik had al een kleine To-Do lijst gemaakt:
- Logo's van de organisaties toevoegen
- Nadruk leggen op 05 / 05 / 05
- Toevoegen: Hemelvaartsdag
- Toevoegen: 60 Jaar Bevrijding (eventueel)
- Middelste stuk nog wat verbeteren
nesQuick wijzigde dit bericht 02-11-2004 00:35 (22%)
Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
De oorlog is afgelopen, dat werd gevierd, en nu wordt het nog steeds elk jaar gevierd. Het moet dus juist vrolijk zijn. 4 mei is het herdenken van de slachtoffers, 5 mei is de bevrijding vieren.quote:leokennis schreef op 02 november 2004 @ 09:30:
Mooi, maarr....istie niet iets te vrolijk denk je? Hoewel het bevrijding is, het gaat nog altijd om WOII...
Wat ik wel ongepast vind is die dame in bikini erachter. Ik zie het verband niet echt, bij een poolparty snap ik het, maar bij bevrijdingsdag?
quote:nesQuick schreef op 02 november 2004 @ 00:18:
Voor het grote bevrijdingsfeest in ons dorp heb ik een poster gemaakt
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
[afbeelding]
normaal formaat (0,4 MB)
Ik had al een kleine To-Do lijst gemaakt:
- Logo's van de organisaties toevoegen
- Nadruk leggen op 05 / 05 / 05
- Toevoegen: Hemelvaartsdag
- Toevoegen: 60 Jaar Bevrijding (eventueel)
- Middelste stuk nog wat verbeteren
Oki commentaar waardig
Over het algemeen vind ik de opzet van de poster zeer ok, ik zou de layout ongeveer zo laten, ik heb wel vragen bij de afmetingen, ik neem aan a3 oid, maar als het a2 of groter wordt dan lijkt hij me wel erg lomp.
puntjes van kritiek:
• Het lettertype van "Bevrijdinggsdag 2005 (..) Comitee Weerselo" staat in capitals, en daarnaast is het nog een schots en scheef lettertype, als ik ergens langsfiets en ik wil snel even zien wat er op de poster staat, dan kan ik dat niet, aangezien de tekst in deze opmaak enorm veel aandacht vergt om te lezen. Ik zou het niet in capitals zetten en zeker een goed leesbaar lettertype nemen dat een variabele letterbreedte heeft.
• De vorm om "Het feestteam + showband Feeling" is een beetje aan de slome, lompe kant. Het hoekt een beetje en dan komt er weer een sloom bochtje in, dit kan veel flitsender. Ik zou het gewoon bij vrij weinig strakke hoeken laten, gewoon drie of vier niet al te scherpe hoekjes.
• Die horizontale blur achter "Weerselo 5 mei 2004"
moet weg, het is geen photoshop tutorial maar een echte poster.
• De emboss schaduw op de achtergrond moet weg om dezelfde reden.
• De vier bollen links en rechts komen mij te lomp over, ik zou er meer kleine bolletjes van maken, en het liefst ook niet allemaal in de rij.
• het lettertype van de urls aan de onderkant vind ik ook niet echt passend, dit mag wel minder opvallend.
datwast
Ik ben het eigenlijk (bijna) overal wel mee eens, dus ik zal Photoshop nog maar eens even opstarten
nesQuick wijzigde dit bericht 02-11-2004 15:20 (9%)
quote:sdomburg schreef op 02 november 2004 @ 09:55:
[...]
De oorlog is afgelopen, dat werd gevierd, en nu wordt het nog steeds elk jaar gevierd. Het moet dus juist vrolijk zijn. 4 mei is het herdenken van de slachtoffers, 5 mei is de bevrijding vieren.
Wat ik wel ongepast vind is die dame in bikini erachter. Ik zie het verband niet echt, bij een poolparty snap ik het, maar bij bevrijdingsdag?
Ja OK maar: het blijft OORLOG
Maar ok de meesten die naar dat feest gaan zullen wel voor de stampmuziek en Flügel gaan, dus van die kant bekeken is de vrolijkheid weer wel goed
Jij snapt hetquote:Maar ok de meesten die naar dat feest gaan zullen wel voor de stampmuziek en Flügel gaan, dus van die kant bekeken is de vrolijkheid weer wel goed
Het 1e logo is hoe ik het wilde hebben als eindontwerp. Ik wilde een strak en zakelijk logo, omdat ik daar erg van houdt. Ikzelf vindt hem wel goed geworden. Deze moest ook in een opdracht verwerkt worden voor een ander vak. Wat hier te vinden is (username=daan, password=boon).
Het tweede logo is een opdracht daarna, maak hetzelfde logo maar dan in tegenstelling. Ik interpreteerde dat als zijnde: zo cheesy mogenlijk
1e:

2e:

C&C mogen uiteraard
Senzuboon wijzigde dit bericht 02-11-2004 17:24 (3%)
I scream, you scream, we scream for icecream!
quote:Senzuboon schreef op 02 november 2004 @ 17:18:
Opdrachtje voor school. Ik moest een logo (her)ontwerpen voor een bestaand of niet bestaand product. Ik koos dus superkoe (kleine insiders grap, is een site die ik samen met wat vrienden heb)
Het 1e logo is hoe ik het wilde hebben als eindontwerp. Ik wilde een strak en zakelijk logo, omdat ik daar erg van houdt. Ikzelf vindt hem wel goed geworden. Deze moest ook in een opdracht verwerkt worden voor een ander vak. Wat hier te vinden is (username=daan, password=boon).
Het tweede logo is een opdracht daarna, maak hetzelfde logo maar dan in tegenstelling. Ik interpreteerde dat als zijnde: zo cheesy mogenlijk
1e:
[afbeelding]
2e:
[afbeelding]
C&C mogen uiteraard
die 2e klopt niet
Ohja, de letters staan in perspectief, maar de ovaal erachter niet
quote:Senzuboon schreef op 02 november 2004 @ 17:18:
Opdrachtje voor school. Ik moest een logo (her)ontwerpen voor een bestaand of niet bestaand product. Ik koos dus superkoe (kleine insiders grap, is een site die ik samen met wat vrienden heb)
1e:
[afbeelding]
2e:
[afbeelding]
C&C mogen uiteraard
ik vind het rood dat je op de site hebt gebruikt mooier.
verder wel strak logotje, beetje nietszeggend helaas...
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.