Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Once you plop, you cant stop!

Ik heb even een nieuwe intro page gemaakt voor mn site, heel minima en strak (al zeg ik het zelf :+ )
Tell me what you think :)

http://www.digital-d.nl

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

juno-60

quote:
MaNiC_MiNd schreef op 23 oktober 2004 @ 03:22:
Ik heb even een nieuwe intro page gemaakt voor mn site, heel minima en strak (al zeg ik het zelf :+ )
Tell me what you think :)

http://www.digital-d.nl

Had dan een screenshot gemaakt, dit is wel behoorlijk sitecheckerig :/. Waarom heet je domein trouwens Digital-D als je de hele pagina Cypher-KIA noemt? Ik zou trouwens even subtiel het woordje "WC" in je pasfoto weghalen of vervangen door "Fietsenstalling" (zo te zien is 'ie op het station gemaakt). Verder zou 't misschien aardig zijn als je de header (best groot eigenlijk, en ik zit hier al @ 1280 x 1024 x 2) per pagina uit laat faden als je omschakelt naar een ander item op de site.

Verder slaat de combinatie strakke knoppen en letters en dan zo'n warrig, handgetekend logo ook een beetje de plank mis. Je weblog had je ook wel even mogen vullen (nu is er niet echt reden om terug te komen omdat je 't gelijk hebt uitgelezen) voordat je 't op de site duwde, en de About doet een beetje aan een CU2-pagina denken (let wel, da's niet in positieve zin).

ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

Once you plop, you cant stop!

quote:
Yoozer schreef op 23 oktober 2004 @ 03:32:
[...]

Had dan een screenshot gemaakt, dit is wel behoorlijk sitecheckerig :/. Waarom heet je domein trouwens Digital-D als je de hele pagina Cypher-KIA noemt?
* MaNiC_MiNd een beetje lui, dit domein heb ik oot "gekregen" en eigenlijk geen zin/tijd gehad om het om te zetten.
quote:
Ik zou trouwens even subtiel het woordje "WC" in je pasfoto weghalen of vervangen door "Fietsenstalling" (zo te zien is 'ie op het station gemaakt).
Hmmm das idd wel een idee, maar was toch eigenlijk wel van plan om die foto es te veranderen.
quote:
Verder zou 't misschien aardig zijn als je de header (best groot eigenlijk, en ik zit hier al @ 1280 x 1024 x 2) per pagina uit laat faden als je omschakelt naar een ander item op de site.
Ook geen gek idee :hail:
quote:
Verder slaat de combinatie strakke knoppen en letters en dan zo'n warrig, handgetekend logo ook een beetje de plank mis.
Klopt helemaal, maar ik houd graag de knoppen overzichtelijk. De logo`s zijn gewoon in mijn "stijl" :) Gelukkig verschillen smaken B)
quote:
Je weblog had je ook wel even mogen vullen (nu is er niet echt reden om terug te komen omdat je 't gelijk hebt uitgelezen) voordat je 't op de site duwde, en de About doet een beetje aan een CU2-pagina denken (let wel, da's niet in positieve zin).

Klopt klopt, die weblog gaat vanaf morgen ook weer dagelijks gevuld worden :) door een update van het blog scriptje ben ik alles kwijt geraakt. :( En de about me page gaat binnenkort zeer zeker drastisch veranderen (was ook te lezen op de main page). Het gaat meer een klein verhaaltje worden ipv van die CU2 lijst.
:hail:

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

Yuck Fou!
Reg. datum: 20 september 2001

De effecten in de banner zijn leuk, maar ik had wel wat meer texten er in willen zien. Je kan veel meer doen met de gradients dan alleen van #000000 naar #FFFFFF?

Addicted to Live Graphics

digitaal

http://meat.inforaction.nl/img/poster_5nov_def_vierkant.jpg

Poster voor de nieuwe M.E.A.T editie.
c&c welkom :)

Supergaaf gemaakt! Erg leuk idee en goed uitgewerkt :)
What's up, bub?
Reg. datum: 13 april 2004

Ik heb mijn eerste ''Piece of Art'' gemaakt, althans ikzelf vindt het niet slecht voor een beginner :P

http://www.remcoj.demon.nl/Yonix.bmp

Ziet er nog vrij simpel uit, maar ik ga nog even aan de gang met wat effecten en dergelijke....beetje proberen enzo.
Dit is gemaakt na aanleiding van een Tutorial op deze site: Klik

Commentaar is altijd welkom, maar sugesties ook ;)

Xbox 360 Gamertag: Yonix360

Yuck Fou!

quote:
Poster voor de nieuwe M.E.A.T editie.
c&c welkom :)

Erg leuk met het gezicht, alleen vindt ik het domein er niet echt uit springen...
Misschien zou je een stikker er op kunnen plakken met daarin het domein?

monkey is gone to heaven

quote:
Fatalspeed1 schreef op 22 oktober 2004 @ 21:23:
[...]

Ik heb pas net illustrator in huis en ik snap er nog niet zoveel van, terwijl photoshop mij wel vrij goed afgaat.

Wat ik wil vragen is hoe heb je die auto gemaakt, nagetekend, overgetrokken, ingescand? Is er misschien ergens een tutorial die uitlegt hoe je in illustrator ziets kan maken? het gaat me er vooral om dat er met vectoren in illustrator geen kwaliteitsverlies is bij het veranderen van het formaat vandaar...

Als iemand anders een tip/tutorial weet graag.
@Yoozer: ja zo heb ik het ook gedaan ongeveer. Alleen dat van die transparantie niet, die zal ik ook gaan gebruiken voor taan :P
@bRight:

De bewerkte foto is erg mooi! Leuk idee en goed afgewerkt. De rest van de poster is vrij saai en niet origineel. :)

Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl

Reg. datum: 27 juni 2002

Het allereerste wat ik met photoshop gemaakt heb. Het is verre van goed vind ik.

http://xs.to/pics/04100/12435234524352345345small.jpg
De afbeelding is klikbaar.

C&C welkom.
quote:
Wees origineel en volg geen tutorial die alleen maar veel effecten combineert.

the alien you never expected
Reg. datum: 12 maart 2003

http://www.previews.nl/royalstar/images/page1.jpg

peace man.

Ik vind je menu erg druk en onoverzichtelijk, iets in de achtergrond stoort me. De opzet opzich is leuk, maar er zit iets, ik denk dat het de streepjes in het menu zijn.

Verder vind ik het logo niet echt mooi, maar waarschijnlijk kun je er niets aan doen :P

Houd op over het logo :+ Verder misschien is het menu wat te blauw, maar de klant vond het ontwerp goed dus... Ik had juist strepen er tussen gezet om het duidelijker te maken :(

alienfruit wijzigde dit bericht 24-10-2004 23:27 (24%)

Gekke ZBrush-verslaafde

Is de tekst tijdelijk of definitief?

"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"

Gezien de tik en tjiepfouten niet neem ik aan :)

zie 23648

nieuw werkje:
http://www.rikkertkoppes.com/newnewhome/cache/c13a0f45735e897ced6378c1785a5ea7.jpg

(clickez)

op de kleine vallen de detaile een beetje jammertjes weg zie ik

die MEAT poster is echt goed imho, eindelijk eem beetje opleving in dit topic. Dit is echte originaliteit

mophor wijzigde dit bericht 25-10-2004 08:58 (18%)

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

digitaal

quote:
Roland schreef op 23 oktober 2004 @ 21:18:
Erg leuk met het gezicht, alleen vindt ik het domein er niet echt uit springen...
Misschien zou je een stikker er op kunnen plakken met daarin het domein?

De url hoeft er ook niet zo uit te springen :)

quote:
nesQuick schreef op 24 oktober 2004 @ 18:02:
De bewerkte foto is erg mooi! Leuk idee en goed afgewerkt. De rest van de poster is vrij saai en niet origineel. :)

Tnx!
Hij kan idd een beetje saai overkomen, maar we hebben gekozen voor een minimalistische uitstraling. Alle info staat er iig op ;)

What's up, bub?

Ik ben weer even aan de gang geweest met Photoshop CS, ik heb een achtergrondje gemaakt en daarop een text gezet. Alleen nu zit ik met een klein probleempje, hoe kan ik de text een andere kleur laten krijgen? Dus bv: De achtergrond ''Groen'' en de Text ''Rood''. Want als ik dus ''Hue and Saturation'' gebruik dan kleurt alles dus ''Groen'' of ''Rood''.
Hier even hoe het plaatje nu is:

http://www.remcoj.demon.nl/Untitled-1.jpg

Zoals jullie zien is de text nog veel te licht, en niet echt geweldig leesbaar.

Yuck Fou!

Je kunt de tekst selecteren en bovin in de type tool kun je de kleur opgeven. Mits de tekst niet in dezelfde layer als de background zit.

zie 23648

aangezien er een wind / motion blur over die text zit is dat een gerasterde layer, dus dat gata niet (meer)

gewoon je adjustment layer groupen met je (merged) textlayer

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

What's up, bub?

Bedankt voor jullie reacties, ik zal strax eens even kijken of het gaat lukken ;)

Reg. datum: 23 maart 2004

volgens mij moet je gewoon die letters in een andere layer poppen, en dan die Hue and Saturation alleen maar op de achtergrond toepassen!

The bastards have landed.

Dit wordt mijn pixel magnus opus, piece de resistance, of hoe je dat ook mag noemen: de verpixeling van het Witte Huis in Rotterdam (waar ik zo'n beetje naast woon). Ik zal hier regelmatig WIP's plaatsen, beginnend met stap 1:

http://www.nozzman.nl/unpublished/wittehuis/2004-10-25-witte-huis.gif

Zoals je ziet ga ik niet heel erg systematisch te werk met een framework of een lijntekening. Nee, anders vind ik het niet leuk. To be continued...

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: