[2d] post je 2d stuff maar weer - part 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicbedoel je deze toevallig: http://www.saveloomis.org/
quote:
Yup!
tnx
2 concepts voor een persoonlijke website:
http://www.walfredgeesink.nl/concept/1/index.htm
http://www.walfredgeesink.nl/concept/2/index.htm
Wel moet ik erbij zeggen, dat je bij layout 1 eigenlijk het Flash gedeelte weg moet denken omdat dat nog vervangen gaat worden door statische HTML, en layout 2 is het best te zien in browsers anders dan IE.
Wel moet ik erbij zeggen, dat je bij layout 1 eigenlijk het Flash gedeelte weg moet denken omdat dat nog vervangen gaat worden door statische HTML, en layout 2 is het best te zien in browsers anders dan IE.
WalfredGeesink wijzigde dit bericht 10-10-2004 20:04 (10%)
Naast dat het imho niet de bedoeling is om hier je sitechecks te doen geloof ik, vind ik deze layouts mooi, maar super saai. De laatste is het straktstquote:WalfredGeesink schreef op 10 oktober 2004 @ 20:02:
2 concepts voor een persoonlijke website:
quote:Simon schreef op 10 oktober 2004 @ 20:05:
[...]
Naast dat het imho niet de bedoeling is om hier je sitechecks te doen geloof ik, vind ik deze layouts mooi, maar super saai. De laatste is het straktst
Oh maar ik zie allemaal sitechecks in dit topic? En ja, ze zijn inderdaad saai, maar ja, dat heet corporate he
In ieder geval bedankt
quote:WalfredGeesink schreef op 10 oktober 2004 @ 21:24:
[...]
Oh maar ik zie allemaal sitechecks in dit topic? En ja, ze zijn inderdaad saai, maar ja, dat heet corporate he.
In ieder geval bedankt
De trend verpest imho dit topic nogal... niet lullig tov jou, maar het is een beetje storend, imhoquote:
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Ben bezig met iets wat uiteindelijk een website moet worden
Tot nu toe ben ik zo ver:

Klikbaar
Alleen de onderkant zint me nog niet echt. C&C?

Klikbaar
quote:Simon schreef op 10 oktober 2004 @ 21:27:
[...]
[...]
De trend verpest imho dit topic nogal... niet lullig tov jou, maar het is een beetje storend, imho
Aha. Maar is 't dan geen idee om er een apart topic aan te wijden?
Voor "2D stuff" bestaat namelijk ook al een alternatief (deviantart.com) terwijl er wel een heel topic aan is gewijd.
offtopic:
En inmiddels is er nog iemand die z'n site wil laten checken..
WalfredGeesink wijzigde dit bericht 10-10-2004 22:06 (14%)
D'r is een groot verschil tussen het showen van het platte ontwerp en het laten checken van de uiteindelijke functionaliteit van de website. Websites zijn 2d werk, imho mag je daar gewoon het ontwerp van laten zien.quote:WalfredGeesink schreef op 10 oktober 2004 @ 22:05:
[...]
offtopic:
Reg. datum: 13 oktober 2001
Reg. datum: 13 oktober 2001
ik vind het pas een sitecheck als het gaat om een al draaiende website en het doel is om mensen naar je site toe te lokken. Enkel het plaatje posten of een werkende voorbeeld pagina vind ik persoonlijk leuk om te zien en zorgt soms voor inspiratie. Een werkend voorbeeld vind ik meestal nog beter omdat je dan zien dat het ontwerp ook echt het ontwerp is gebleven en de code van een website is natuurlijk niet onbelangrijk!
Gesponsord door ATI? Persoonlijk houd ik niet zo van zwart met groen, maar dat is natuurlijk presoonlijkquote:Exigence schreef op 10 oktober 2004 @ 21:51:
Ben bezig met iets wat uiteindelijk een website moet worden![]()
[afbeelding]
Klikbaar
Neequote:Pin0 schreef op 11 oktober 2004 @ 09:01:
[...]
Gesponsord door ATI? Persoonlijk houd ik niet zo van zwart met groen, maar dat is natuurlijk presoonlijk
Ik vind de kleuren wel mooi, maar het lettertype wat je gebruikt in de banner past daar IMHO niet bij. Je moet een wat strakker lettertype uitzoeken.quote:Exigence schreef op 10 oktober 2004 @ 21:51:
Ben bezig met iets wat uiteindelijk een website moet worden![]()
[afbeelding]
Klikbaar
ZoekLogin.nl - vermijd verplichte registratie op internet
Mijn ongezouten mening (je vraagt c&c, dan krijg je die ook
vat het niet persoonlijk op): Beetje makkelijke, weinig creatieve (en morbide) propaganda. En wat heeft Uncle Sam hiermee te maken? De link doet het niet trouwens.
Wbt sitechecks zie ik trouwens ook liever niet-site-gerelateerd 2D werk, net als het materiaal in het 3D topic, ... maar dan 2D
Wbt sitechecks zie ik trouwens ook liever niet-site-gerelateerd 2D werk, net als het materiaal in het 3D topic, ... maar dan 2D
ik zal ook eens een bijdrage aan de site-check rage leveren
avondje zonder vriendin en een trial versie van Adobe Photoshop levert het volgende
het design is lichtelijk geïnspireerd door Ronnyponny, ik hoop dat 'ie me dat vergeeft

ik ben nog niet helemaal tevreden over de diverse tekst effecten, het news komt iets te vaag over en over het home ben ik ook nog niet tevreden
comments?
avondje zonder vriendin en een trial versie van Adobe Photoshop levert het volgende
het design is lichtelijk geïnspireerd door Ronnyponny, ik hoop dat 'ie me dat vergeeft

ik ben nog niet helemaal tevreden over de diverse tekst effecten, het news komt iets te vaag over en over het home ben ik ook nog niet tevreden
comments?
edit:
m'n layout, wat doe je?!
m'n layout, wat doe je?!
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
European Landscape, een fotomontage:

Wel grappig, maar zet alsjeblieft anti-aliasing uit bij de kop en menutekst. Dan wordt het al een stuk strakker.quote:Harlequin schreef op 11 oktober 2004 @ 23:49:
ik zal ook eens een bijdrage aan de site-check rage leveren
[afbeelding]
comments?
edit:
m'n layout, wat doe je?!
het grootste deel van mijn trials (illu, flashmx, 3dsmax) zijn verlopen (enkel photoshop heb ik nog een dagje
, dus mij nog maar eens bezigghouden, imho veel minder als de vorige (die trouwens ook niet zo geweldig was), het is maar dat we iets te doen hebben hé

(hoop dat het niet té té groot is
)
Er zijn trouwens verschillende dingen die niet kloppen (kleur van de oren, de strepen in het algemeen en het giraffemotiefje -> eigenlijk alles dus
)
Mhm, strak is het wel, kleurenkeuze is ook niet mis, maar zet alsjeblieft wel aa af bij die soort fonts
Veel landschap zie ik er niet in(
), kleurenkeuze ligt me ook niet zo (hou zelf meer van het subtiele
) zou je wel willen vertellen hoe je het gedaan hebt - of is het eerder beroepsgeheim 
--
maar nu; eens formatteren dat ik terug kan illu'en

(hoop dat het niet té té groot is
Er zijn trouwens verschillende dingen die niet kloppen (kleur van de oren, de strepen in het algemeen en het giraffemotiefje -> eigenlijk alles dus
quote: Harlequincomments?
Mhm, strak is het wel, kleurenkeuze is ook niet mis, maar zet alsjeblieft wel aa af bij die soort fonts
quote: PadEuropean Landscape, een fotomontage
Veel landschap zie ik er niet in(
--
maar nu; eens formatteren dat ik terug kan illu'en
Maar bij mij 2 concepts zijn toch alleen de ontwerpen te zien? Je kan nog nergens op klikken ofzo.quote:Exigence schreef op 10 oktober 2004 @ 22:57:
[...]
D'r is een groot verschil tussen het showen van het platte ontwerp en het laten checken van de uiteindelijke functionaliteit van de website. Websites zijn 2d werk, imho mag je daar gewoon het ontwerp van laten zien.
Ja, dat bedoel ik..quote:ik vind het pas een sitecheck als het gaat om een al draaiende website en het doel is om mensen naar je site toe te lokken. Enkel het plaatje posten of een werkende voorbeeld pagina vind ik persoonlijk leuk om te zien en zorgt soms voor inspiratie. Een werkend voorbeeld vind ik meestal nog beter omdat je dan zien dat het ontwerp ook echt het ontwerp is gebleven en de code van een website is natuurlijk niet onbelangrijk!
t ziet er uit als een gecodeerd televisie kanaalquote:
quote:WalfredGeesink schreef op 12 oktober 2004 @ 18:58:
[...]
Maar bij mij 2 concepts zijn toch alleen de ontwerpen te zien? Je kan nog nergens op klikken ofzo.
[...]
Ja, dat bedoel ik..
Ik bedoelde met uiteindelijke functionaliteit dat hij al "in de lucht is" zeg maar. Alle links intern houden, of # van maken vind ik geen probleem. Moet kunnen toch?
Maar inderdaad niet van: "Check mijn design eens!!!!11 Te vinden op: www.bladiebla.com"
Opdrachtje voor school. Het moet een interactieve infographic worden, uiteindelijk uitgewerkt in Flash. 

I scream, you scream, we scream for icecream!
nieuw ontwerp, minder zakelijk

ik denk zelfs dat ik deze binnenkort tot website ga uitwerken

ik denk zelfs dat ik deze binnenkort tot website ga uitwerken
Bent as the Soviet sickle and hard as the hammer that crosses it.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.