Reg. datum: 29 april 2000
Reg. datum: 29 april 2000
Het probleem met minimalistische sites is dat kleine veranderingen heel goed te zien zijn. Het zal wel komen door de stylesheets.
Aboutpagina vs Frontpagine:
- Kleinere kopjes
- puur zwarte broodtekst, dit maakt de about pagina veel "zwaarder"
- Andere marge rechts ten opzichte van de frontpage.
- Marges boven en onder zijn veel te nauw. Op de aboutpagina valt dit goed op. Zeker wanneer de scrollbalk in beeld komt en je gaat scrollen, want dan verdwijnt de tekst vrijwel onder de header door.. give or take 2 pixels.
Kijk maar naar je onderkant, daar verdwijnt en verschijnt de tekst veel mooie door de extra witte rand.
[update]
Ik heb de site in IE bekeken. Met stylesheet voor de scrollbalk ziet het er veel beter uit.
Oh ja, ik vind de enter te ruim, voor de rest van surfend Nederland weet ik niet
De verklaring die ik hiervoor kan geven is dat de ruimte tussen kopje en tekst kleiner is dan jouw alinea aanduiding.
hmm ff een edit:
Om me maar even te qouten. Dit is in IE niet het geval, alleen in Firefox.
Hmm dit
Aboutpagina vs Frontpagine:
- Kleinere kopjes
- puur zwarte broodtekst, dit maakt de about pagina veel "zwaarder"
- Andere marge rechts ten opzichte van de frontpage.
- Marges boven en onder zijn veel te nauw. Op de aboutpagina valt dit goed op. Zeker wanneer de scrollbalk in beeld komt en je gaat scrollen, want dan verdwijnt de tekst vrijwel onder de header door.. give or take 2 pixels.
Kijk maar naar je onderkant, daar verdwijnt en verschijnt de tekst veel mooie door de extra witte rand.
[update]
Ik heb de site in IE bekeken. Met stylesheet voor de scrollbalk ziet het er veel beter uit.
Oh ja, ik vind de enter te ruim, voor de rest van surfend Nederland weet ik niet
De verklaring die ik hiervoor kan geven is dat de ruimte tussen kopje en tekst kleiner is dan jouw alinea aanduiding.
hmm ff een edit:
quote:- puur zwarte broodtekst, dit maakt de about pagina veel "zwaarder"
Om me maar even te qouten. Dit is in IE niet het geval, alleen in Firefox.
Hmm dit
Liquid wijzigde dit bericht 06-10-2004 09:57 (27%)