ben ik hem dus toch vergetn te verwijderen
I scream, you scream, we scream for icecream!
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]I scream, you scream, we scream for icecream!

Volgens mij zit jij gewoon stiekem fotootjes te maken en ze nearest neighbour te resizenquote:
Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.
Nee joh, das helemaal niet leuk! Wat ik wel die is aan de hand van een foto een doorvertaling maken. En dan is het soms flink knutselen om in de buurt te komen.quote:DiMension schreef op 01 juli 2004 @ 11:41:
[...]
Volgens mij zit jij gewoon stiekem fotootjes te maken en ze nearest neighbour te resizen
Dat is juist de bedoeling. Everything is fake enzoquote:flashin schreef op 01 juli 2004 @ 17:44:
Mooie tulpen (of ben ik nu een cultuurbarbaar). Jammer dat je ze zo duidelijk hebt gekopieerd en dat de stengels niet helemaal recht lopen. Bij de linkse lijkt het net of dat bovenstuk er is op geplakt.
Maar zeker mooi gedaan!
Tsja, das ook nog niet het moeilijkste, gewoon overtekenen, vooral bij dit soort spulquote:Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 11:46:
[...]
Nee joh, das helemaal niet leuk! Wat ik wel die is aan de hand van een foto een doorvertaling maken. En dan is het soms flink knutselen om in de buurt te komen.
Imperfectie, het hoogste doel
Wilco797 wijzigde dit bericht 01-07-2004 18:49 (6%)
your'e greatness is too great for me.quote:
Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!
quote:
Brusehs? BRUSHES? Gewoon het 1-pixel potloodje. En probeer het maar eens zou ik zeggen. Pak je mobiele telefoon en maak hem na. Zo makkelijk is het niet om het goed te kijgen.quote:inquestos schreef op 01 juli 2004 @ 17:57:
[...]
Tsja, das ook nog niet het moeilijkste, gewoon overtekenen, vooral bij dit soort spul. Welk prog trouwens?? Photoshop? Zo ja, welke brush, want ik krijg het bij die square-brushes maar niet voor elkaar om een harde rand te krijgen (
)
Klopt die schaduw van die linker tulp wel? Die is recht of niet?quote:
I scream, you scream, we scream for icecream!
Nou nozzman, respect heb je hier hoor !quote:Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 19:45:
[...]
Brusehs? BRUSHES? Gewoon het 1-pixel potloodje. En probeer het maar eens zou ik zeggen. Pak je mobiele telefoon en maak hem na. Zo makkelijk is het niet om het goed te kijgen.
quote:Senzuboon schreef op 01 juli 2004 @ 20:35:
[...]
Klopt die schaduw van die linker tulp wel? Die is recht of niet?(of ik ben blind
)
Ok.quote:Nozzman schreef op 01 juli 2004 @ 19:45:
Pak je mobiele telefoon en maak hem na.

David wijzigde dit bericht 01-07-2004 22:52 (26%)
Lelijke gsm....mooie tekeningquote:DiMension schreef op 01 juli 2004 @ 22:01:
[...]
Ja, die moet recht (zie mijn post van een paar uur geleden). Da's nou juist de clou
[...]
Ok.
[afbeelding]

Phant0m wijzigde dit bericht 02-07-2004 00:19 (10%)

Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
strangeloop wijzigde dit bericht 02-07-2004 00:25 (6%)
núnyá gale núnyá gódó
Deze gebruiker is verdwenen naar Wikipedia. GoT, het ga je goed!
Tekst niet over laten blenden; duidelijker neerzetten (ook qua plaatsing), dan komt de boodschap ook beter over. Het zou trouwens wel een beetje helpen als je de gezichtsdelen van hun achtergrond zou ontdoen zodat de uiteindelijke omtrek wel op een menselijk silhouet lijkt.quote:nesQuick schreef op 02 juli 2004 @ 00:21:
Ik heb ook maar eens wat in elkaar gezet.. Pas achteraf bedacht ik die tekst die erbij staat. Het is niet echt met een doel, misschien kan ik het ooit nog in een verslag ofzo gebruiken.Maar het is dus gewoon ff hobbiën
[afbeelding]
Alle complimentjes en vooral kritiek is welkom!
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Goed idee, bedankt!quote:Het zou trouwens wel een beetje helpen als je de gezichtsdelen van hun achtergrond zou ontdoen zodat de uiteindelijke omtrek wel op een menselijk silhouet lijkt.
Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
quote:Punksmurf schreef op 02 juli 2004 @ 09:15:
ik ben ook weer eens wat aan het soepen gegaan (echt een hele tijd geen inspiratie gehadstress enzo, maar t komt weer terug
)
omdat ik nog niet zo heel ervaren ben, heb ik besloten me de komende tijd op backgrounds te focussen omdat die zich imho goed lenen om lekker te expirimenteren. hopelijk vinden jullie er binnenkort nog meer van mij
[afbeelding]
uiteraard graag c&c
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [2d] post je 2d stuff maar weer - part 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona