Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
CRiMiNaL schreef op 09 september 2004 @ 22:28:
w0000000000000t :o

Ik heb me zonet gekwalificeerd voor de finale van de Caldari Colosus Championships.

Kwam binnen als 2e :)

Zoals jullie begrijpen hou ik m'n setup voor mezelf

Maar bij deze wil ik alle members van OC ('k heb niet gezien of Dream er ook bij was) wel ff bedanken voor het uitschakelen van ongeveer 50% van de deelnemers in hun masterlijke camp in 0SHT-A

Op naar de finals ... :*)
>:)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

is dat ganken van OC toch een keer ergens goed voor :P ;)

Eve knalt er net COMPLEET uit, lijkt er op dat de proxy dood is...
ben ik ff blij dat ik net een station in duik in 0.0 :)

worden weer zooitje petitions gok ik :x

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 23 juni 2003

Gok dat ik er al 1 van ben, was net tegen een 500K en een 1M aan het raggen zonder mijn reppers aan omdat ik nog op mijn shield zat. Zal niet echt lukken om untanked het 2 minuten uit te houden tegen die rats voordat ik cloak.

Laten we hopen dat alles er meteen uit is geklapt want anders krijgt CCP het nog druk kwa petitions.
Fairytale gone bad...

urgh, sux ian...

idd, hopen dat ALLES der uit ligt, want dit is erg aarsch...

kreeg wel een of andere vage foutmelding toen hij crashte...
is trouwens nu nog steeds niet up, bijna al een uur down!

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Witlof ^^

fibrechannel is uitgevallen .... ze zijn em weer aan het opstarten met een cap erop ..

... MMORPG Addict.

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

En nog steeds niets :( Ik had het helemaal geplanned: vrouw weg (nachtdienst), geen standby dienst voor mezelf, geen afspraken, helemaal niets.. lekker avondje eve spelen *zucht*
Nou ja, d'r zijn ergere dingen... "het is maar een spelletje"

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Reg. datum: 28 oktober 2003

hmm vet balen! ik was net aan het bounty hunten met me stabber die zal nu ongeveer wel kapot geschoten zijn. Ik had um net nieuw nog geen insurance |:( ik hoop dat ze alles vergoeden sinds het hun eigen fout is dat de proxy niet connected is... anders moet ik weer 4,5 mil bij elkaar prokkelen om maar een beetje de ietwat betere pirates te kunnen verslaan :(

Reg. datum: 19 juni 2001

quote:
DarkTemplar schreef op 11 september 2004 @ 21:18:
hmm vet balen! ik was net aan het bounty hunten met me stabber die zal nu ongeveer wel kapot geschoten zijn. Ik had um net nieuw nog geen insurance |:( ik hoop dat ze alles vergoeden sinds het hun eigen fout is dat de proxy niet connected is... anders moet ik weer 4,5 mil bij elkaar prokkelen om maar een beetje de ietwat betere pirates te kunnen verslaan :(

Spaar dan door voor een Rupture :)
veel beter voor rat hunten

quote:
Skuzz schreef op 11 september 2004 @ 21:54:
[...]

Spaar dan door voor een Rupture :)
veel beter voor rat hunten
mja, is meteen wel 3mil duurder 8)7 ik kan nog niet zo snel aan geld komen. als ik te weten kom (als mijn stabber kapot is) hoe en waar ik zon petition kan indienen en dat ik dan met stabber terug krijg, sneller 7,5 mil maak met de stabber dan 3mil met me oude frigate lvl III Rifter. maar ik speel het pas net hoor dus zon inzicht heb ik nog niet in het spel :P

kzie trouwens dat de server over 1 minuut ongeveer online komt ;)

Reg. datum: 23 januari 2001

En hij doet het weer alleen een beetje langzaaaaaaam... wat zou het deze keer zijn ? Een alien invasion in het server hok :p

quote:
Blackspot schreef op 11 september 2004 @ 22:37:
En hij doet het weer alleen een beetje langzaaaaaaam... wat zou het deze keer zijn ? Een alien invasion in het server hok :p
Neuh gewoon de schoonmakers die er per ongeluk een stekker uittrekken...

http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg

jullie wisten zker al dat je een browser heb in de game zelf ofniet? waar je help sites kan bezoeken etc. Maar kan je zelf ook een site maken die te zien is in the browser van eve online bijvvorbeld van een corp ofzo?

Reg. datum: 01 september 2001

Ik had net het genoegen om dit groepje tegen het lijf te lopen :D
Zit het lijstje af te gaan... dark priest... nog een dark priest, te doen... oei, dark blood patriarch.
ff getwijfeld maar toch maar doorgewarpt :P zonder de 5 preachers had ik het wel geprobeerd, maar als ik weg wil dan moet ik ook weg kunnen ;)

http://www.games-on.nl/~cu2moro/eng.JPG

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
DarkTemplar schreef op 12 september 2004 @ 03:56:
jullie wisten zker al dat je een browser heb in de game zelf ofniet? waar je help sites kan bezoeken etc. Maar kan je zelf ook een site maken die te zien is in the browser van eve online bijvvorbeld van een corp ofzo?
Yep je kan zelf sites maken en daarvoor de ingame browser gebruiken, wel moet je site html 1.0 zijn of zoiets, want hoger kan de ingame browser (nog) niet aan, geloof dat het bij shiva naar 3.0 of zoiets verhoogd wordt (maar ik ben dan ook niet zo bekend met al die zooi :P )

ik wil geen signature! :(

Fairytale gone bad...

quote:
CU2morO schreef op 12 september 2004 @ 04:02:
Ik had net het genoegen om dit groepje tegen het lijf te lopen :D
Zit het lijstje af te gaan... dark priest... nog een dark priest, te doen... oei, dark blood patriarch.
ff getwijfeld maar toch maar doorgewarpt :P zonder de 5 preachers had ik het wel geprobeerd, maar als ik weg wil dan moet ik ook weg kunnen ;)

[afbeelding]

wow, heel eng :P

niemand in de buurt die je kon helpen??

dark blood patriarch... en niet blood versie is 1M waard, wat was deze?

quote:
Maverick-X schreef op 12 september 2004 @ 06:44:
[...]

Yep je kan zelf sites maken en daarvoor de ingame browser gebruiken, wel moet je site html 1.0 zijn of zoiets, want hoger kan de ingame browser (nog) niet aan, geloof dat het bij shiva naar 3.0 of zoiets verhoogd wordt (maar ik ben dan ook niet zo bekend met al die zooi :P )
thnx, ik vind het wel uit hoop ik :)

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Ik ben er een tijdje niet (sivivec) problemen met paybycash hoop over tijdje terug te zijn moet wat dingen regelen!

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

[TeamBVD]

quote:
TepelStreeltje schreef op 12 september 2004 @ 11:13:
[...]

wow, heel eng :P

niemand in de buurt die je kon helpen??

dark blood patriarch... en niet blood versie is 1M waard, wat was deze?
De Patriarch is 1,5 M. De Dark Blood Patriarch is 5.5 M :)

Joinen mensen -> TeamBVD

quote:
Maverick-X schreef op 12 september 2004 @ 06:44:
[...]

Het is gelukt met de site, het werkt in de eve's ingame browser. voor diegenen die ook een site voor een corp willen maken die te openen is in eve zelf en ze weten niet hoe, copy dit stukje tekst boven in je html code.

code:
1
2
3
4
5
6
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>notitle</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
</head> 
<body>

werkt prima ;)

Reg. datum: 01 september 2001

quote:
HitmanWVU schreef op 12 september 2004 @ 12:33:
[...]

De Patriarch is 1,5 M. De Dark Blood Patriarch is 5.5 M :)

bijna goed, dark blood patriarch is 5M
Maar ik hield ook in mijn hoofd dat de grote StarLite een maandje geleden te prooi is gevallen aan een soortgelijke spawn (5,5M Cardinal) dus als zelfs starlite hier zijn apoc op verliest dan kijk ik ook wel uit :+

Voor degene die de openingspost bijhoudt;

Mijn (= Will McBlack) corporation is ASCENDANCE INDUSTRIES.

Alliance = - (geen)

willblack wijzigde dit bericht 12-09-2004 14:45 (13%)

PC1: P4-2.8MHz, 1.5 GB DDR, FX5600, WinXP | PC2: P3-850, 512 Mb SDR, FreeBSD 5.3 | NSLU2

Reg. datum: 23 juni 2003

\o/ een asci member op GoT.
Zit je ook op de irc van asci, zoja onder welke nick

P.S. we zitten bijna aan de 1K posts in dit deel.
Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
Donny schreef op 12 september 2004 @ 15:18:
\o/ een asci member op GoT.

hij tikt niet verkeerd, hij zit in Ascendance Industries en niet in Ascendancy Inc. :)

btw:

als iemand anders een startpost wil maken vind ik het best, ik heb ervan genoten de laatste paar delen te mogen verzorgen, maar ik kan me best voorstellen dat men het tijd vind voor een frisse startpost ;)

Indi wijzigde dit bericht 12-09-2004 17:11 (39%)

Reg. datum: 20 oktober 2000

Wederom ligt TQ eruit :/

/edit
Dat neem ik terug.

stok wijzigde dit bericht 12-09-2004 18:08 (39%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: