jeez dc, st*u, maak er geen probleem van. T is maar een spelletje, en als je t te persoonlijk opvat dan ben je wel heel ver heen (geldt trouwens ook voor andere spelers, en niet alleen op GoT). Ik vind dat dit soort smacktalk en verwijten naar elkaar niet op got geplaatst moeten worden (doe je maar lekker in local). We weten nu wel dat je corp en jij uber 1337 bent in eve, maar wat kan mij (ons

) dat nou wat schelen. Laat ieder gwoon z'n eigen spel spelen op wat voor manier dan ook.
En die opmerking over MassieEE dat ie een carebear is, geloof me, je wilt m niet tegen komen in eve.
Ik vind het gewoon jammer dat de helft van dit topic uit onzin bestaat, wat helemaal niet nodig is. Er zijn ook leuke (ja echt

) onderwerpen uit eve om over te slowchatten

.
--
enfin,
echt klote dat ik veel tijd moet vrij maken voor m'n school, in principe kan ik door de weeks niet meer eve-n

. Tijd voor de lvl 5 skills

. 'k weet alleen wel dat ik niet meer in m'n 1ntje empire in moet, want dat is momenteel gevaarlijker voor m'n corp en mij dan in 0.0

. Altijd wel weer spannend als ik probeer m'n loot aan de man te krijgen in empire, kost me altijd wel wat shield en armor, maar voor de rest altijd goed gegaan

. klere mobile warp disruptors / gankers / gate campers

, maargoed, zonder ze zou er geen ruk aan zijn ..