Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
fuse schreef op 08 september 2004 @ 00:22:
Heren spelers.

En fook dat hele neerkijken op carebears. Iedereen betaald evenveel dus iedereen is gelijk. Wat zij/hij dan met die tijd doet is zijn/haar zaak. En ook altijd dat een oudere speler de vloer aan kan vegen met een n00b omdat hij/zij nou eenmaal eerder is begonnen met spelen is geen reden om neerbuigend te doen. (net zoiets als je opa zegt dat hij vaker gen**kt heeft dan jij)

Zelf doe ik gewoon wat ik leuk vind en geef geen ene zier om wat anderen daar van vinden behalve m'n corpmaatjes. Gewoon met z'n allen lol maken en verder niet te moeilijk.

amen to that.

Iedereen is in deze game gelijk en zonder carebears zou er een totaal andere economie zijn. Ook zullen de meeste spelers in het begin een hoop hebben geleerd van de carebears.
Zelf val ik er ook onder 1 omdat ik eigenlijk altijd bezig ben met mijn research agents en gewone agent missions voor t2 items. En zelfs mijn 2e account heeft nog nooit 0.0 gezien.

Laat iedereen lekker zijn eigen spel spelen zonde om ruzie over te maken

quote:
DreamCatchers is van Omega Corp.
Ik ben van Everlasting Vendetta (staat pvd nog steeds niet in die lijst maar goed).

In game hebben wij een hekel aan elkaar.
En dat ik in je sig staat is een compliment.

Dit is iets wat jij ervan maakt, sinds ik hier ben gaan posten is het de ene lege aanval na de andere met loze opmerkingen. Ik wist niet eens van welke partij je was, daarnaast ga ik niet iemand 'haten' vanwege een game... Maar moet wel zeggen dat jeje als een eikel kan gedragen.

quote:
En DreamCatchers vraag maar eens na wat het nou eigenlijk betekend aan iemand de wel amerikaans kan lezen én begrijpen.
quote:

Dat 'like' als stopwoord foutief gebruikt wordt wat tien jaar geleden 'hip' was en dus in deze context als een sarcastisch bedoeld accent opgevat kan worden.
You dig?
10 jaar geleden zat ik nog op school en van alle hippe termen die ik in deze tijd heb geleerd kan ik zeggen dat dit er niet een van is, misschien was het beter geweest als je mijn voorbeeld had gevolgd en je school had afgemaakt. Als ik jou was zou ik maar eens controlleren op welke volgorde ik mijn woorden neerzet in het engels:
quote:
fuse schreef op 05 september 2004 @ 17:24:
[...]
That is like so you.
Ik zou nog altijd zeggen:
That is so like you. Jouw volgorde klopt niet, en daarmee maak je jezelf onstervelijk belachelijk. Als je al zo'n grote mond hebt kan je beter eerst eens naar jezelf kijken, of helemaal niet reageren als je niets vriendelijk te zeggen hebt (zoals grootmoedertje altijd zegt).
quote:
En fook dat hele neerkijken op carebears. Iedereen betaald evenveel dus iedereen is gelijk. Wat zij/hij dan met die tijd doet is zijn/haar zaak. En ook altijd dat een oudere speler de vloer aan kan vegen met een n00b omdat hij/zij nou eenmaal eerder is begonnen met spelen is geen reden om neerbuigend te doen. (net zoiets als je opa zegt dat hij vaker gen**kt heeft dan jij)
Denk dat je de discussie niet echt volgt, de discussie hier was het feit dat mensen eentonig en soms helemaal niet psychisch aanwezig zijn tijdens het gamen (i.e. dvd). Als iemand liever dvd's kijkt dan op zijn beeldscherm kijken naar de game terwijl hij aan het spelen is, kan men zich afvragen of je de game wel speelt voor het plezier en daarop kan je de vraag stellen: Waarom speelt men dan. Ik ben persoonlijk CEO geweest van een anti pirate corp, ben paar keer genomineerd door m0o en consorten tot carebear of the year (2003). Heb net als iedereen mijn mining dingen gedaan, maar genieten van het feit dat ik een dvd kan kijken tijdens het spelen heb ik nooit en vraag me dan ook af of men echt van de game kan genieten. Denk dat het altijd los staat om te vragen of men ook de lol van de game er inziet, of ik ook antwoord daarop krijg is een tweede. :) :P

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
Ik ben van Everlasting Vendetta (staat pvd nog steeds niet in die lijst maar goed).

startpost is bijgewerkt, met verschillende onderdelen in de membertable, als je er in wil moet ik wel even je ingame nick weten :+

quote:
DreamCatchers schreef op 08 september 2004 @ 10:55:
Ik zou nog altijd zeggen:
That is so like you. Jouw volgorde klopt niet, en daarmee maak je jezelf onstervelijk belachelijk. Als je al zo'n grote mond hebt kan je beter eerst eens naar jezelf kijken, of helemaal niet reageren als je niets vriendelijk te zeggen hebt (zoals grootmoedertje altijd zegt).
is niet he_le_maal waar... maar Fuse gebruikt wat populairdere spreek taal, en dat staat idd raar als je het schrijft, maar in een gesprek is 'That is like, so you' niet fout, maar dan is ook duidelijk waar de klemtoon ligt :)

Indi wijzigde dit bericht 08-09-2004 11:14 (51%)

quote:

Denk dat je de discussie niet echt volgt, de discussie hier was het feit dat mensen eentonig en soms helemaal niet psychisch aanwezig zijn tijdens het gamen (i.e. dvd). Als iemand liever dvd's kijkt dan op zijn beeldscherm kijken naar de game terwijl hij aan het spelen is, kan men zich afvragen of je de game wel speelt voor het plezier en daarop kan je de vraag stellen: Waarom speelt men dan.

Ligt er ook weer aan of je het spel alleen op deze manier speelt. Als ik aan het minen ben in empire, ben ik vaak ook andere dingen aan het doen (TV kijken, beetje internetten e.d.). Als ik daarnaast zin heb om iets anders te gaan doen doe ik ook vaak agent-missies, npc hunten e.d., en ik ben momenteel alles klaar aan het zetten om een tijdje in 0.0 te gaan hunten.

Maar ook als ik tegelijkertijd TV aan het kijken ben kan ik me goed met het spel vermaken, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat het spel leuk blijft als je het alleen maar op die manier speelt :)

quote:
Indi schreef op 08 september 2004 @ 11:11:
startpost is bijgewerkt, met verschillende onderdelen in de membertable, als je er in wil moet ik wel even je ingame nick weten :+

Fuse is een of andere harrie in game maar dus maar Fuze gekozen. Dat staat trouwens ook wel een paar keer gepost hoor.

quote:
is niet he_le_maal waar... maar Fuse gebruikt wat populairdere spreek taal, en dat staat idd raar als je het schrijft, maar in een gesprek is 'That is like, so you' niet fout, maar dan is ook duidelijk waar de klemtoon ligt :)
Kijk eens aan. Iemand heeft het 20 cent muntje horen vallen.

quote:
Dit is iets wat jij ervan maakt, sinds ik hier ben gaan posten is het de ene lege aanval na de andere met loze opmerkingen. Ik wist niet eens van welke partij je was, daarnaast ga ik niet iemand 'haten' vanwege een game... Maar moet wel zeggen dat jeje als een eikel kan gedragen.

Je snapt het niet he? Als je m'n posts niet goed leest dan kan je wel beweren dat ik lege aanvallen post. Maar zowieso een lege aanval is onmogelijk want dan zou je niet weten dat het een aanval is.
En het enige wat ik doe is jouw manier van posten openlijk analyseren en anderen betrekken zodat ik met argumenten kan onderbouwen dat ik het niet eens bent met wat je post. Dat je dit verwart met RL issues is nergens voor nodig.
Als jij op het Eve forum tenenkrommend slecht engels post zou ik eigenlijk niet erg hoeven te vinden want je zet jezelf voor paal. En dat kan ik hier gewoon melden hoor.

ondertitel? wa'sdat?

jeez dc, st*u, maak er geen probleem van. T is maar een spelletje, en als je t te persoonlijk opvat dan ben je wel heel ver heen (geldt trouwens ook voor andere spelers, en niet alleen op GoT). Ik vind dat dit soort smacktalk en verwijten naar elkaar niet op got geplaatst moeten worden (doe je maar lekker in local). We weten nu wel dat je corp en jij uber 1337 bent in eve, maar wat kan mij (ons :) ) dat nou wat schelen. Laat ieder gwoon z'n eigen spel spelen op wat voor manier dan ook.

En die opmerking over MassieEE dat ie een carebear is, geloof me, je wilt m niet tegen komen in eve.

Ik vind het gewoon jammer dat de helft van dit topic uit onzin bestaat, wat helemaal niet nodig is. Er zijn ook leuke (ja echt :) ) onderwerpen uit eve om over te slowchatten ;).
--
enfin,

echt klote dat ik veel tijd moet vrij maken voor m'n school, in principe kan ik door de weeks niet meer eve-n :( . Tijd voor de lvl 5 skills :) . 'k weet alleen wel dat ik niet meer in m'n 1ntje empire in moet, want dat is momenteel gevaarlijker voor m'n corp en mij dan in 0.0 :) . Altijd wel weer spannend als ik probeer m'n loot aan de man te krijgen in empire, kost me altijd wel wat shield en armor, maar voor de rest altijd goed gegaan O-) . klere mobile warp disruptors / gankers / gate campers :) , maargoed, zonder ze zou er geen ruk aan zijn ..

traktor scratch!

quote:
DreamCatchers schreef op 08 september 2004 @ 10:55:... Maar moet wel zeggen dat jeje als een eikel kan gedragen.

Dream, er is er maar 1 die zich als een eikel gedraagt, en dat ben jij. Hou toch eens op met dat gezeik over anderen, als ze het niet op de manier spelen waarop jij het speelt... als iemand anders tijd vindt om naast het minen, tevens ook nog wat anders te doen (zoals het bekijken van een DVD), nou en? . Als die persoon twee dingen tegelijk kan en daarnaast lol heeft in EVE: mooi toch ? ... ik NPC hunt ook, en kijk daarnaast onderwijl ff naar een film op TV :)

p.s. de "ik ben van OC; ik ken die persoon wel ja, want die heb ik tussendoor al wel eens ff gekilled" houding, komt mij persoonlijk echt de ***** uit :r ... het bewijs dat ik niet de enige ben, staat hierboven door meerdere mensen geschreven :| .

StarWolf wijzigde dit bericht 09-09-2004 12:09 (19%)

wow best veel norad hier hehehe })

Axel - Teddybears [EVE-online]

Reg. datum: 01 september 2002

pffffffffft astrogeology lvl 5 nog 14 dagen en 20 uur
dan deep core mining tot en met lvl 5

* Semmy wil zeker weten dat hij comets gas clouds en ice fields kan minen (-;

Hoeveel skillpoints en isk hebben jullie atm?

Me 3.8m sp
en 136m isk.

Ben even gestopt om ingame te gaan, te weinig tijd.. ik leer natuurlijk wel door =)

PSN ID: Pixxa_NL

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

quote:
ShaDoW schreef op 09 september 2004 @ 12:30:
wow best veel norad hier hehehe })
Vind het wel meevallen, als je nou had gezegt dat er veel Hazard ops was :P ;)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Fairytale gone bad...

quote:
hilgo schreef op 09 september 2004 @ 13:53:
[...]

Vind het wel meevallen, als je nou had gezegt dat er veel Hazard ops was :P ;)

was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar nu je het zegt... :P

ik heb 4.8M SP, en iets van 4M isk.
meeste van men geld gaat naar de corp. heb net toevallig 5000 lotjes gekocht voor de big lottery (* TepelStreeltje crosses his fingers)

die 5M hunt ik morgen middag wel weer bij elkaar :)

andere vraag waar ik nieuwsgierig naar ben, hoeveel mining ops's hebben jullie al gesloopt?
ik al een stuk of 3/4...
maar kwam steeds niet anders uit dan trit.... een keer 200K mex gehad (gister) maar nog geen zyd/mega...
de mining ops' die ik had hadden geen erg sterke schepen, vooral cruisers/frigs (niet eens eilte frigs)
is het echt afhankelijk van de sterkte van de vloot hoe goed de loot/minerals zijn?
en is dit met normale spawns ook zo? dus wanneer der 1bs zit met paar low lvl frigs, dat de loot dan ook ruk is??

mijn ervaring bevestigt dit, maar wil het niet geloven :(

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Echt, net als ik denk dat ik het begin te snappen komen er weer kreten voorbij waarvan ik denk "huh ?!?". Maar goed, speel ook pas een maand (8xxk sp, 4m isk).
Wat zijn "elite frigs" ? Ken alleen de gewone.
En wat bedoel je met
quote:
...hoeveel mining ops's hebben jullie al gesloopt?
ik al een stuk of 3/4..."
??
Mining op is toch dat je met je corps maatjes fijn gaat zitten minen ?

* hilgo heeft nog een hoop te leren...

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

quote:
hilgo schreef op 09 september 2004 @ 15:30:
Wat zijn "elite frigs" ? Ken alleen de gewone.
En wat bedoel je met

[...]
??
* hilgo heeft nog een hoop te leren...

Elite frig is bv. de Crow. Mooi sterk frig. lekker snel.

En een mining op, mjah eigenlijk is dat met je corpmates een operation houden en minen, jij mined een ander brengt het weg, gwn aan de lopende band .. maar wat hij bedoelt is een pirate mining op. -> pirates met cargoships die net gemined hebbe, als je die killed krijg je soms waardevol, of mega veel spul =)

PSN ID: Pixxa_NL

Je hebt ook npc mining ops, maar die stellen vaak niet veel voor, gewoon een cruiser waarvan de loot wat minerals zijn. Ze vluchten nog weg ook.

Elete frigates zijn frigates die net wat beter zijn, vandaar dat je er hogere skills voor nodig hebt. Kijk maar is op de market onder interseptors, assault friggates en nog 1 waarvan ik de naam vergeten ben.

Verder heb ik niet veel meegemaakt laatst in eve, spawns zijn matig, weinig bs'en. Wel gepod laatst :7 :X

Aaah.. tuurlijk, interceptors.. silly me :+
Dat van die npc mining wist ik nog niet.. toch eens gaan zoeken waar dat is.
Bedankt voor jullie hulp.. Nou moet ik zowiezo zeggen dat de hulpvaardigheid van iedereen in eve opmerkelijk is, heb ik in nog geen ander spel zo gezien _/-\o_

Fairytale gone bad...

zijn nogal lastig te vinden die mining ops.
ben der in empire nog geen een tegen gekomen, hier in 0.0 al 4 dus.
zit meestal 1 type schip tussen die 250K is, en die dus een naam heeft die wel duidelijk maakt dat het een hauler is. stomme is alleen, het is meestal een cruiser (geen industrial)

dat ze vluchten is idd ERG irritant... maar, dat maakt soms niet uit want: Your 425mm Railgun I perfectly strikes Blood Bulker, wrecking for 673.3 damage. dat kan ook gebeuren :P

is men hoogste hit ooit. (standaard 425's 1 tech 2 dmg mod, Galante bs lvl 3, surgical en large hybrid op lvl 4, met AM ammo op 33km (optimal dus) )

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 09-09-2004 16:51 (14%)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Embrace the light

Ik zoek nu al meer dan een week naar een goede buddy trail voor EVE.
een vriend van mij zou me er een geven maar het lukt hem niet en dus gaf ie het op.
zou iemand me een buddy trail kunne geven.
ik zou eve online eerst willen spelen voordat ik een account neem.

mijn e-mail is: Hyperforce99@hotmail.com

THX,
Hyperforce :)

[img]http://www.rbl.zenwebhosting.com/modules/gallery/albums/random-photos%2C/Hyperforce_Avatar11.jpg[/img]

quote:
Hyperforce99 schreef op 09 september 2004 @ 19:04:
Ik zoek nu al meer dan een week naar een goede buddy trail voor EVE.
een vriend van mij zou me er een geven maar het lukt hem niet en dus gaf ie het op.
zou iemand me een buddy trail kunne geven.
ik zou eve online eerst willen spelen voordat ik een account neem.

mijn e-mail is: Hyperforce99@hotmail.com

THX,
Hyperforce :)
done, tenminste, als eve insider ff meewerkt ;x

.jowie wijzigde dit bericht 09-09-2004 19:16 (5%)

w0000000000000t :o

Ik heb me zonet gekwalificeerd voor de finale van de Caldari Colosus Championships.

Kwam binnen als 2e :)

Zoals jullie begrijpen hou ik m'n setup voor mezelf

Maar bij deze wil ik alle members van OC ('k heb niet gezien of Dream er ook bij was) wel ff bedanken voor het uitschakelen van ongeveer 50% van de deelnemers in hun masterlijke camp in 0SHT-A

Op naar de finals ... :*)

... MMORPG Addict.

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Gefelicteerd, maar wat houden die races precies in?
Gewoon zo snel mogelijk van punt A naar B racen?

Even nog iets heel anders, ik doe nu lvl 2 kill missies en nu vroeg ik me af of de combinatie havoc en thunderbolt missiles een beetje goed is?

hvoortj wijzigde dit bericht 09-09-2004 23:07 (43%)

-

wuhahaha Dream and fuse... beter maken jullie een eigen forum zoiets van hoe irriteer ik iemand het meest.. sjeesh.. maar ik vond dat dreamcatcher wel gelijk heeft over ":

-----------------------------------
Iedereen heeft vanzelfsprekend zijn eigen voorkeuren in de game, alleen ik kan me niet voorstellen dat iemand met een goed systeem dat continue de gehele tijd kan doen. Ik doe ook eens agent missions als het ochtend is en niemand online is, zodat mijn standings met angels goed blijven. Sommige mensen gaan op een vrije dag zitten achter de computer en zitten al gauw 8 uur nonstop minerals binnen te halen.

Ik vind het leuk om dan eens wat npc te killen als ik geld nodig heb, bepaalde regio's te bestuderen op activiteit, solo missies uit te voeren ( dit weekend weer eentje geplanned.), met de groep gaan jagen, wat agent missies doen in de ochtend.

Het is natuurlijk leuk dat je dit een ideale game vind omdat je kan gamen terwijl je dvd zit te kijken, maar in feite speel je dan gewoon niet want je aandacht is niet aanwezig bij het spel.. Je geniet niet van de game maar van het kijken van een dvd.

Ik kan begrijpen dat iedereen zo zijn geld wil verkrijgen, maar er zijn mensen die al 3 bil isk hebben van het minen en niets leuker vinden dan alleen in een belt minerals te verkrijgen.. Groep minen zou ik nog een beetje kunnen begrijpen, helemaal in 0.0... Maar in 1.0 een belt leeghalen met je apoc omdat je het leuk vind om je 3bil nog effe te spekken... gaat me boven mijn pet. Wat is het genot om een rots te zien zweven, en hier 8 uur naar te kijken hoe lasers deze rots bewerken en deze rots maar niet kleiner word en ineens verdwijnt?!

ondertitel? wa'sdat?

quote:
hvoortj schreef op 09 september 2004 @ 22:32:

Even nog iets heel anders, ik doe nu lvl 2 kill missies en nu vroeg ik me af of de combinatie havoc en thunderbolt missiles een beetje goed is?

Heavy missiles skill trainen tot lvl 5, ballistic control systems geeft toch aardig wat damage voor een heavy missile. Ik kan me herinneren dat ik zo'n 230 damage uit een heavy kon halen. Ik haal nu met een cruisemissile rond de 450 damage, evenveel als de basic torpedo damage.

Ps, was me nog niet opgevallen, maar het is nu niet de splash radius die je traint op een torp, maar de damage output zelf. :) ga denk ook maar naar lvl 5 trainen :). caldari bs lvl 5 + torp lvl 5 + 6 balastic control systems moet dan wel meer dan 600 damage geven, + dat met 6 named launchers en je hebt om de 2 seconden een damage van 600 :P

traktor scratch!

Ik had met een ravensetupje een damage output met 1 Mjolner op iemands shield van 680 damage. Ik had pas torps lvl3 en als je hem naar 5 traint moet je hem wel boven de 700 krijgen gok ik. :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws