Specs 3dmark2003: 6048
Donequote:Dude schreef op 05 september 2004 @ 12:24:
Kan iemand ook een trial key sturen naar
turbo_dennis@hotmail.com
en
thedude@power-station.nl ?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Reg. datum: 23 oktober 2000
quote:DreamCatchers schreef op 01 september 2004 @ 11:31:
En ja, op een gegeven moment als je geen carebear word zal je meer doen dan autopilot te gebruiken.
Dat je engels bar en bar slecht was wisten we al. Maar als je nu ook al dronken en/of stoned hier gaat posten dan gaat het echt helemaal nergens meer over.
En n00bs bashen? That is like so you.
quote:fuse schreef op 05 september 2004 @ 17:24:
[...]
Dat je engels bar en bar slecht was wisten we al. Maar als je nu ook al dronken en/of stoned hier gaat posten dan gaat het echt helemaal nergens meer over.
En n00bs bashen? That is like so you.
waar komen al deze beschuldigingen nou ineens weer vandaan!?
jullie zitten echt al het hele topic op elkaar te kankeren enzo, vorige topic ook al...
kunnen jullie dit niet ff lekker in eve uit vechten ofzo!?
sorry hoor, maar ik begin me der behoorlijk aan te ergeren...
En DC heeft niet helemaal gelijk want ook een carebear heeft BM's
quote:
Dit is TE grappig.
Er zijn een aantal die een hele dag kijken naar een scordite roid en dit de hele tijd doen, er zijn zelfs mensen die dit de ideale game vinden omdat ze alles lekker op autopiloot kunnen doen zodat ze een dvd terwijl ze de game spelen kunnen kijken.quote:En DC heeft niet helemaal gelijk want ook een carebear heeft BM'sen doet ook wel eens wat anders dan minen en hunten in groepen e.d.
DreamCatchers wijzigde dit bericht 05-09-2004 19:21 (56%)
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
Je moet eens lezen lieverdje, ik had het over mensen die constant niets anders doen en daarom de game geweldig vinden, je weet wel... we hadden het over carebears.quote:Donny schreef op 05 september 2004 @ 22:35:
Ik hoop niet dat je daar wat op tegen hebt want ik kijk ook aardig vaak wat eps van DS9 tijdens het hunten en minen. En ik vind het nog erg leuk ook
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
ahh well, iedereen speelt zoals hij het speelt... nix mis mee
www.hegemonic-core.com - Zoek je nog een Corperation MSG (HC MasiEEE) - Xetic Fleet Commander
Je bent er zelf een.quote:MassiEEE schreef op 06 september 2004 @ 04:27:
Zonder carebears moeten we zelf die rotzooi mijnen, ben blij dat ze er zijn
Ik ben een super carebear/N00B en I'm proud of it
Reg. datum: 03 maart 2004
nick: Pixje
corp: BNC
sp: 3.8m and training =)
isk: 136m atm
alliance: NORAD
PSN ID: Pixxa_NL
quote:The_Cook schreef op 06 september 2004 @ 21:22:
Maar whatever, zolang je maar happy in je eigen space bent en gelukkig is die errug ruim in Eve
idd, Eve is groot genoeg, doe gewoon lekker waar je zin in hebt
empire space is eng
ik voel me meer thuis in 0.0
quote:The_Cook schreef op 06 september 2004 @ 21:22:
Dr is niets boring aan als beginnende rupture piloot lvl 3 kill missies in 0.8 te gaan vliegen hoorMaar whatever, zolang je maar happy in je eigen space bent en gelukkig is die errug ruim in Eve
Ik vind het leuk om dan eens wat npc te killen als ik geld nodig heb, bepaalde regio's te bestuderen op activiteit, solo missies uit te voeren ( dit weekend weer eentje geplanned.), met de groep gaan jagen, wat agent missies doen in de ochtend.
Het is natuurlijk leuk dat je dit een ideale game vind omdat je kan gamen terwijl je dvd zit te kijken, maar in feite speel je dan gewoon niet want je aandacht is niet aanwezig bij het spel.. Je geniet niet van de game maar van het kijken van een dvd.
Ik kan begrijpen dat iedereen zo zijn geld wil verkrijgen, maar er zijn mensen die al 3 bil isk hebben van het minen en niets leuker vinden dan alleen in een belt minerals te verkrijgen.. Groep minen zou ik nog een beetje kunnen begrijpen, helemaal in 0.0... Maar in 1.0 een belt leeghalen met je apoc omdat je het leuk vind om je 3bil nog effe te spekken... gaat me boven mijn pet. Wat is het genot om een rots te zien zweven, en hier 8 uur naar te kijken hoe lasers deze rots bewerken en deze rots maar niet kleiner word en ineens verdwijnt?!
Geinig dat je dat zegt, net een redelijk nieuwe corp vlak bij ons komen zitten. En al die gasten zeggen ook, dat ze zich veel meer op hun gemak voelen in 0.0 dan in empire ....quote:Skuzz schreef op 07 september 2004 @ 09:05:
[...]
idd, Eve is groot genoeg, doe gewoon lekker waar je zin in hebt
empire space is eng
ik voel me meer thuis in 0.0
... MMORPG Addict.
Corp: 9th army CMC
Alliance: N.O.R.A.D.
.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.
Als in 0.0 iemand me eng aankijkt kan ik hem gewoon verrot knallen ls ik dat zou willen. In empire is het steeds maar afwachten of degene ook enge bedoelingen heeftquote:CRiMiNaL schreef op 07 september 2004 @ 11:25:
[...]
Geinig dat je dat zegt, net een redelijk nieuwe corp vlak bij ons komen zitten. En al die gasten zeggen ook, dat ze zich veel meer op hun gemak voelen in 0.0 dan in empire ....
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Empire heb ik geen problemen mee, verveel me er niet maar na een jaar roids sucken wil je toch wel eens wat anders
ik wil geen signature! :(
Reg. datum: 23 oktober 2000
DreamCatchers is van Omega Corp.
Ik ben van Everlasting Vendetta (staat pvd nog steeds niet in die lijst maar goed).
In game hebben wij een hekel aan elkaar. (Dat we beide NiN fans zijn dat terzijde.)
En goed ook en daar hoort een hele soap bij. Mkay? Want hoe lang hebben jullie al oorlog met ons? Bijna een half jaar is het niet? Toch humor!
En dat ik in je sig staat is een compliment.
En DreamCatchers vraag maar eens na wat het nou eigenlijk betekend aan iemand de wel amerikaans kan lezen én begrijpen.
Dat 'like' als stopwoord foutief gebruikt wordt wat tien jaar geleden 'hip' was en dus in deze context als een sarcastisch bedoeld accent opgevat kan worden.
You dig?
En fook dat hele neerkijken op carebears. Iedereen betaald evenveel dus iedereen is gelijk. Wat zij/hij dan met die tijd doet is zijn/haar zaak. En ook altijd dat een oudere speler de vloer aan kan vegen met een n00b omdat hij/zij nou eenmaal eerder is begonnen met spelen is geen reden om neerbuigend te doen. (net zoiets als je opa zegt dat hij vaker gen**kt heeft dan jij)
Zelf doe ik gewoon wat ik leuk vind en geef geen ene zier om wat anderen daar van vinden behalve m'n corpmaatjes. Gewoon met z'n allen lol maken en verder niet te moeilijk.
Dit topic is gesloten. ![]()