Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 december 2001

quote:
bertakriel schreef op 04 juni 2004 @ 13:24:
Zou iemand mij een buddy-trial kunnen sturen? Mijn e-mail is dave_vd_dungen@hotmail.com

Alvast bedankt,

dave
Done

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Labrat

bennierex: ze hebben het wel eens over speciale miner schepen gehad, maar deze zullen ze dan misschien later uitbrengen. Ik denk dat ze nu voornamelijk hun focus hebben liggen op het rollenspel en vooral PvP.

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

Reg. datum: 25 maart 2004

quote:
DreamCatchers schreef op 01 juni 2004 @ 22:44:
Volgens het laatste nieuws is Lord Zap gebanned tot 30 augustus, verhalen zijn verschillend over de reden.

Sommige beweren dat van zijn ip een account zou hebben gehacked.
Andere beweren dat opeens in alle members van m0o 100mil - 500mil in hun account was gestort door een onbekende m0o player, GM's hadden dit bedrag weer terug gevorderd ook al hadden ze het geld al uitgegeven waardoor sommige op -60mil staan. En het nieuws zou zijn dat Lord Zap indirect of direct verbonden zou zijn met duppen (het duppliceren van items, zoals megacyte etc) van items,

Niet waar.

Ik weet dat jullie Zap niet mogen, en m0o in het algemeen...
maar dit soort dingen verzinnen gaat te ver.

De topics hierover zijn gelocked en daarna verwijderd op de EVE forums door de mods omdat het tegen de regels is om over bans (en exploits) te praten.

kortweg, een willekeurig persoon die niks met m0o te maken had/heeft stuurde 1 miljard ISK (verkregen via een exploit) naar een aantal bekende "pirates" in EVE. Zap was daar 1 van.
Omdat Zap het niet melde via een petition aan CCP, en het uitgaf, werd hij gebanned.
Tadaa nu weten jullie het allemaal.

quote:
waardoor hij paar bil van heeft verdient om dit vervolgens over alle members te verdelen.

Lol.
Je kent blijkbaar Zap niet ;)

- twd

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Twiddle schreef op 05 juni 2004 @ 00:21:
[...]

Niet waar.

Ik weet dat jullie Zap niet mogen, en m0o in het algemeen...
maar dit soort dingen verzinnen gaat te ver.

De topics hierover zijn gelocked en daarna verwijderd op de EVE forums door de mods omdat het tegen de regels is om over bans (en exploits) te praten.

kortweg, een willekeurig persoon die niks met m0o te maken had/heeft stuurde 1 miljard ISK naar een aantal bekende "pirates" in EVE. Zap was daar 1 van.
Omdat Zap het niet melde via een petition aan CCP, en het uitgaf, werd hij gebanned.
Tadaa nu weten jullie het allemaal.

[...]

Lol.
Je kent blijkbaar Zap niet ;)

- twd

Hey het zijn de verhalen die ik gehoord heb, en tot ik geen ander verhaal hoorde kan ik alleen dat berichten.

Voor de Xanadu gast:

Het was bizarre van Xanadu corporation die de alt Extravagant had geplanned.

Vanavond heb ik na onderzoek nog een spy gevonden:

Deadflip2, SA member. Helaas moet ik mededelen dat hij een nederlander is die kennelijk zulk gedrag goed vind, wat hij helaas vergat was dat ik alle conflicten herinner. Door zijn beschuldiging dat ik een account koper zou zijn stond hij erg goed in mijn geheugen. Het avontuur was dan ook voor de duur van 1 dag, ik vind het persoonlijk erg jammer dat iemand waar ik eerst normaal mee kon praten tot zulke praktijken zich moet verlagen.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

ZillioN RuleZ

quote:
CRiMiNaL schreef op 04 juni 2004 @ 11:05:
[...]

PA is op dit moment een grote propaganda machine, t is een beetje als de iraakse minister van informatie. Alles draaien ze om en blazen ze op. Het toppunt gister wel met de officielle PA statement op het forum dat ze op het JF forum "proof" gevonden hadden dat er een "geplande" war was door JF.

Omdat ik er vroeg bij was (voordat het forum down ging door overload) heb ik het stukje op het forum alleen nog kunnen lezen en alles wat er in stond was een private convo tussen een JF en een RKK member waar in zo ongeveer instond "PA only has to make 1 wrong move now and we will give them war"

Om zo'n prive en informele convo zo op te gaan blazen vind ik gewoon zwak.
JF krijg van mij alleen maar lof dat ze op verzoek hun forum open hebben gegooid en juist aan iedereen hebben laten zien DAT ze niets te verbergen hadden.

PA daarentegen legt de "pers" het zwijgen op omdat ze zogenaamd "partijdig" zouden zijn. Ik zeg: Onpartijdig nieuws leveren is een beetje moeilijk als er maar 1 partij is die info geeft en de ander z'n bek houd.

PA is in mijn ogen Irak in oorlogs tijd (NOFI), en proberen met hun propaganda te redden wat er te redden valt. Juist dat zorgt ervoor dat er alleen nog maar meer Alliances en corporations zullen volgen in deze war agains PA. PA graaft z'n eigen graf. May they rest in peace.
zucht, ik ga er me niet mee moe maken... ieder heeft zijn eigen versie van het verhaal.

Axel - Teddybears [EVE-online]

Witlof ^^

quote:
ShaDoW schreef op 05 juni 2004 @ 01:38:
[...]

zucht, ik ga er me niet mee moe maken... ieder heeft zijn eigen versie van het verhaal.

Klopt, toch heb ik mijn versie niet echt laten beinvloeden door wie dan ook.
Het is gewoon gebaseerd op de kennis die ik de laatste paar dagen/weken op heb gedaan op het forum.

Heb geen banden met beide kanten ... (hoewel ben een Ex-PA'er) maar voor de rest op dit moment niet.

... MMORPG Addict.

'ON ERROR RESUME NEXT

Lol TWD op GoT :Y)
Helemaal vergeten dat je NL was. Toch leuk dat je steeds meer namen van GoT in EVE ziet en andersom 8)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
bennierex schreef op 04 juni 2004 @ 12:56:
[...]
Klinkt goed allemaal, kan niet wachten bijna :P
Alleen had ik graag een speciaal schip voor mining gezien bij de nieuwe schepen, maar dat zit er niet in als ik het zo bekijk. Best raar eigenlijk, want er is niet een klasse schip dat echt voor mining bestemd is, terwijl alle klassen behalve industrial op combat gericht zijn imho.

De apo? :+
De changes op chaos zien er wel positief uit voor de apo/arma. in de korte tijd die ik gister op chaos was heb ik ff wat guns getest en het leek erop dat lasers nu best mee kunnen komen met proj/hybrid. Damage en range zijn nog steeds iets lager, maar lasers hebben [iirc] een betere tracking en de cap usage is iets verlaagd :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 04 oktober 2003

done :)

edit
sry te laat :(

Mr. waterblok wijzigde dit bericht 05-06-2004 13:30 (62%)

Nolite te bastardes carborundo
Reg. datum: 01 maart 2002

quote:
StarLite schreef op 05 juni 2004 @ 12:34:
Lol TWD op GoT :Y)
Helemaal vergeten dat je NL was. Toch leuk dat je steeds meer namen van GoT in EVE ziet en andersom 8)
ok nog een NL speler dan Mudster = Mud Hog ;)

Win XP PRO / P4 2.8 / 512 MB DDR 266 / Gigabyte GA-8IRX 845 / HD 40 gig IBM / Geforce 4 TI 4600 / SB 128 PCI / A-open CRW 2040 / CDR 36x / Rainbow case 350 W voeding + Medion 8383 XL

Witlof ^^

quote:
Mudster schreef op 06 juni 2004 @ 13:47:
[...]

ok nog een NL speler dan Mudster = Mud Hog ;)
Welcome to the gang ... :*)

... MMORPG Addict.

^_^;

quote:
StarLite schreef op 05 juni 2004 @ 12:37:
[...]

De apo? :+
De changes op chaos zien er wel positief uit voor de apo/arma. in de korte tijd die ik gister op chaos was heb ik ff wat guns getest en het leek erop dat lasers nu best mee kunnen komen met proj/hybrid. Damage en range zijn nog steeds iets lager, maar lasers hebben [iirc] een betere tracking en de cap usage is iets verlaagd :)
Daar in tegen heb je geen kosten voor ammo, hoef je niet twee keer per week een gastje richting je basis te sturen voor ammo te halen, is je ROF lager, is het wisselen van lens makkelijk en nemen deze weinig ruimte in in je cargo, etc. etc. :)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 02 mei 2004

maar een large lens is wel 800 - 1.2mil per stuk

6 lasers met ieder 3 verschillende lensen (mf / radio / xray) is toch wel 6x3x1 = 18mil aan 'gratis' ammo

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
suzzie schreef op 07 juni 2004 @ 14:14:
maar een large lens is wel 800 - 1.2mil per stuk

6 lasers met ieder 3 verschillende lensen (mf / radio / xray) is toch wel 6x3x1 = 18mil aan 'gratis' ammo
Die large crystals vind je gewoon op bs npc's ;)

Kwade verpleegster
Reg. datum: 10 juli 2001

large ammo ook B)

je kan mij trouwens ook in de lijst zetten :)

kolonel_e
corp: Band Of Freelancers
Alliance: Norad

Kolonel_E wijzigde dit bericht 07-06-2004 20:43 (75%)

Reg. datum: 15 maart 2004

Hey Dreamcatchers,

Waar zitten jullie ergens? Ik verwacht dat onderhand 3/4 van de CA fleet in Xetic space zit / nodig is of zo, want de Stain Alliance Fleet hangt al 5 dagen achtereen in HLW (drukste systeem Curse) en is geen bal te beleven... niks nada noppes :( .

Toch jammer dat mensen niet hun eigen territory verdedigen :'(

Groetjes,
StarWolfer.

StarWolf wijzigde dit bericht 08-06-2004 12:26 (24%)

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

idd. de halve fleet zit hier in xetic space. geloof dat ze aan het minen zijn :) . maargoed, komt binnenkort een eind aan :Y)

traktor scratch!

^_^;

quote:
StarWolf schreef op 08 juni 2004 @ 12:21:
Hey Dreamcatchers,

Waar zitten jullie ergens? Ik verwacht dat onderhand 3/4 van de CA fleet in Xetic space zit / nodig is of zo, want de Stain Alliance Fleet hangt al 5 dagen achtereen in HLW (drukste systeem Curse) en is geen bal te beleven... niks nada noppes :( .

Toch jammer dat mensen niet hun eigen territory verdedigen :'(

Groetjes,
StarWolfer.

We hebben het momenteel druk met Xetic te fucken, iets wat aardig goed lukt gezien we 200 battleshipkills sinds de oorlog hebben, de mining corporaties van Curse hebben de opdracht gekregen om een verdediglinie op te stellen. Basicly kan het ons een reet roesten of het ze lukt of niet.

Onze mining corporaties maken we ons niet zo druk over, losses of wat ze doen. In Curse alliance zijn er PvP corporaties en mining corporaties welke aan het begin van Curse zijn gejoined, deze supporten ons (de pvp corps) in geen enkel opzicht en we hebben besloten dat Xetic war nu voor gaat. Elke alliance heeft deze corporaties, echter is door de generals binnen de alliance besloten dat deze groep mensen hun eigen verdediging mogen gaan realiseren. Zie het resultaat.

Maar je weet waar we zitten, Stain fleet is inmiddels tot hulp geroepen omdat Xetic het niet meer trok.

Wat wij ons echter afvragen is waarom Stain zich niet voor gaat bereiden, we laten ze momenteel vrijwel met rust vanwege de Xetic war. Ik zou gaan minen voor mijn eigen defence en war, gezien CA zeker terug gaat komen. Na Xetic is Stain weer aan de beurt, en gezien Stain's huidige situatie is het helpen van Xetic in hun huidige vorm niet veel een verschil voor de situatie van Curse. De uren die je verspilt aan het jagen op Curse miners betekend 2 dingen, 1: pvp corporaties van CA kan het niets boeien omdat we niet worden gesupport door deze corporaties. en 2: Je bouwt zelf geen reserves op, kortom je vergooid je tijd zoals jezelf het al stelt.

ondertitel? wa'sdat?

Nouja.. t prob is de timezone. Wij verdedigen van dt tot 22:00, en daarna gaat iedereen rustig aan loggen. en op dat moment komt heel ca online. (tussen 20:00 -> 22:00). dus geen houden aan. Niemand heeft dan nog zin om helemaal in battle te trekken. We hadden laatst een fleet van 60 peeps in catch zitten, maar dat ging erg stroef qua lag. 1 grote lag war.. daarna hebben de meeste lui van : laat maar. t enige waar ca goed in is in outnumberen en loggen. En dat bederft in iedergeval mijn spelplezier.

traktor scratch!

Reg. datum: 01 september 2001

Heeft er iemand nog een flinke berg Tech2 components en tools nodig? :)
http://myeve.eve-online.c...=topic&threadID=85836

^_^;

quote:
Erikie schreef op 08 juni 2004 @ 18:01:
Nouja.. t prob is de timezone. Wij verdedigen van dt tot 22:00, en daarna gaat iedereen rustig aan loggen. en op dat moment komt heel ca online. (tussen 20:00 -> 22:00). dus geen houden aan. Niemand heeft dan nog zin om helemaal in battle te trekken. We hadden laatst een fleet van 60 peeps in catch zitten, maar dat ging erg stroef qua lag. 1 grote lag war.. daarna hebben de meeste lui van : laat maar. t enige waar ca goed in is in outnumberen en loggen. En dat bederft in iedergeval mijn spelplezier.

Onzin, enige wanneer ik Xetic zie vechten is wanneer we in de minderheid zijn van 3:1. Gisteren heb ik voor het eerste gehoord dat Xetic in de minderheid was, toch nog knappe behaling kwa kills gehaald in die battle inclusief Xirtam onze fleet commander. Ikzelf was er niet bij, was in Feythobalis bezig met een paar gasten.

Ik moet wel toegeven dat Xetic het aantal mensen heeft, maar de command komt erg chaotisch op mij over en neemt niet de risico's die het zou moeten doen. In ieder geval zullen we blijven tot Xetic onze wensen inwilligd, tot die tijd hebben we allemaal lol in deze oorlog. :)

ondertitel? wa'sdat?

Mja, toch zijn we constant outnumberen .... zoals 3 of 4 dagen geleden. Het stond toen ongeveer verhouding 4:3 voor xetic, dus we hadden redelijk kans van slagen.. Dus wij warpen naar station, en zag local opeens exploden. Nou, weer naar safespot natuurlijk :) . Chaotisch zijn de wars niet, alleen zijn er weinig mensen die wat risico durven nemen, en dat valt me een beetje tegen van xetic, omdat ik weet dat xetic toch wel een aardige en sterke fleet heeft.. Maar als het er op aan moet komen :). Anyway, laatste tijd gaat het wel wat beter omdat ca nu wat gespreid zit.

Hop, en nu met m'n alt curse space veroveren :)

traktor scratch!

Reg. datum: 23 januari 2001

Uhms, heb ik eens een keertje tijd om te spelen hebben ze problemen met de EVE server :'(
quote:

The website you requested has been temporarily disabled due to cluster problems.

Thank you for your patience, please come back later.
Ingame is alles zo traag nu. Maja gaat wel weer over.

Rauður, Hvítur, Blár!
Reg. datum: 08 februari 2001

Ik was net bezig om m'n Badger te voorzien van items. Nou dat gaat nu inmiddels ook niet meer :'(

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

^_^;

Van 11.28 tot 12.11 uur een jump van 5 gedaan.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: