Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
zkywalker schreef op 13 mei 2004 @ 16:02:
Spreek net met de klantenservice, beweert die medewerker glashard dat je dus NIET kan opzeggen,... hoe zit dat nou? Heb ik de verkeerde aan de lijn gehad?
Inmiddels lijkt het me (bij een normale bedrijfsvoering) dat alle ks medewerkers te horen hebben gekregen dat ze moeten melden dat het niet mogelijk is om op te zeggen. Ze hopen hiermee natuurlijk dat je niet opzegt omdat zij zeggen dat het niet kan. Inmiddels weet je natuurlijk beter, omdat het niet rechtsgeldig is om zomaar tarieven te verhogen boven die 3% inflatie ookal vermelden zij in hun voorwaarde dat ze dat mogen.

Reg. datum: 13 maart 2001

ah ze zullen je heus niet leuk gaan mededelen dat je op kan/moet zeggen. Ik neem aan dat de medewerkers ook wel hebben gehoord wat marvin is overkomen...

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
KzmZ schreef op 13 mei 2004 @ 16:03:
[...]

ik hou me aanbevolen als je wat leuks hebt gevonden.
Kijk is bij telecom.nu naar de aanbiedingen met t-mobile. Je kan er een digitale camera, home cinema set of breedbeeld bij krijgen.

http://www.telecom.nu/t-mobile_actie.html?1

Reg. datum: 06 juni 2001

wat nou als orange in de gaten krijgt dat ze hiermee al hun klanten verliezen en over een week een bericht naar buiten brengt:
De tariefwijziging gaat niet door

dat zou flink naaien zijn :(

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...

Reg. datum: 23 september 2003

dan heb je toch ook geen reden meer om op te zeggen :? . Zie het probleem niet echt. Ja, voor die die niet konden wachten tot ze echt afgesloten zijn en alvast weer een nieuwe abo afgesloten hebben :'(

Regula68 wijzigde dit bericht 13-05-2004 16:26 (3%)

Reg. datum: 20 oktober 2003

quote:
KzmZ schreef op 13 mei 2004 @ 15:24:
Op fok! heeft een medewerker van orange informatie naar buiten gebracht hierover.. en mensen aangemoedigd t abo op t zeggen -> op staande voet ontslagen vandaag :)
Aangemoedigd is wel een heel groot woord, ik attendeerde ze alleen erop. Zoals dat altijd gebeurt op Fok! of welk ander forum dan ook als er ergens een tariefswijziging is..

16-09-2003 15.15
Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
KzmZ schreef op 13 mei 2004 @ 16:03:
[...]

ik hou me aanbevolen als je wat leuks hebt gevonden.
op sitel.nl heb je altijd wel leuke acties, is dan wel met t-mobile.
100hz breedbeeld 70cm, digitale camcorders, Canon A75, de crups beertender, home cinema sets, portable dvd spelers etc etc etc of een nieuw foontje..
Ik wacht dit eerst af en dan ga ik denk ik voor een leuke actie, 2e breedbeeld is altijd wel leuk, voor op de slaapkamer ofzo :P
quote:
Marvin1982 schreef op 13 mei 2004 @ 16:29:
[...]

Aangemoedigd is wel een heel groot woord, ik attendeerde ze alleen erop. Zoals dat altijd gebeurt op Fok! of welk ander forum dan ook als er ergens een tariefswijziging is..
Is ook geen rechtsgeldige rede volgens mij, hangt van je formulering af, en zover ik gezien heb is het gewoon attenderen dat het e.e.a. mogelijk was.. Dit was zowiezo echt niet zomaar langs iedereen heen gevlogen zonder gevolgen..

m0nk wijzigde dit bericht 13-05-2004 16:33 (34%)

-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=

of je mensen er toe aan zette of niet, het maakt niet uit aangezien het topic met opzeggen er toch wel zou komen...Alleen misschien een paar dagen later. En daar komt bij dat het bericht al bekend was geworden op een andere site...

ik vind ook dat ze een beetje overdrijven, zeker als je naar het datum van dit topic kijk. Discussie was hier al lang aan de gang. Veel meer nieuws heb je op fok! ook niet verteld. Ben gelukkig tevreden met orange en ben daarom ook niet van plan om op te zeggen maar vind het wel een leuke discussie.

quote:
Regula68 schreef op 13 mei 2004 @ 16:24:
dan heb je toch ook geen reden meer om op te zeggen :? . Zie het probleem niet echt. Ja, voor die die niet konden wachten tot ze echt afgesloten zijn en alvast weer een nieuwe abo afgesloten hebben :'(
dat is juist het probleem :P dat je geen reden meer hebt. ik zit er eigenlijk nog 16 maanden aan vast (nooit meer een 2 jarig abo |:( ) en wil hem snel opzeggen :P maar als orange zich terug trekt kan dat dus niet meer...

die eenmalige kosten voor het verhogen halen ze er heus wel uit hoor :) (wie denkt dat ze dat nog niet hadden meegenomen in hun afweging? :D)

marteltor wijzigde dit bericht 13-05-2004 16:39 (34%)

Reg. datum: 08 januari 2003

Ik heb laatst van die actie geprofiteerd van 1 jaar lang gratis Free20 (was sim only)
zou ik niet iets kunnen regelen als ik opbel van:
Ik wil mijn abbo opzeggen, maar als ik nou een leuke telefoon krijg dan wil ik nog wel lid blijven dit jaar.

iemand een id? want vaak kunnen ze wel zoiets regelen weet ik, maar of dat in dit geval ook zo is?...

2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250

Reg. datum: 07 maart 2003

quote:
Speedfight schreef op 13 mei 2004 @ 16:41:
Ik heb laatst van die actie geprofiteerd van 1 jaar lang gratis Free20 (was sim only)
zou ik niet iets kunnen regelen als ik opbel van:
Ik wil mijn abbo opzeggen, maar als ik nou een leuke telefoon krijg dan wil ik nog wel lid blijven dit jaar.

iemand een id? want vaak kunnen ze wel zoiets regelen weet ik, maar of dat in dit geval ook zo is?...
Ik denk dat dat niet gaat lukken. Met dat abbonement betaal je namelijk ¤0,- p.m. en verdient Orange dus (nog) niks aan jou en kunnen ze je moeilijk een telefoon aanbieden.

dat doen ze vast niet :D in hun administratie staat namelijk dat je 0 euro betaald. Als je via een cashback had gedaan had je denk ik wel al meer kans gehad (alhoewel die kans dan nog 0,001% is denk ik :D)

Reg. datum: 13 mei 2004

Opzeggen bij Orange kan alleen als je gebruik maakt van het bellen naar het buitenland. Sporadisch gebruik maken valt hier niet onder. Onthou verder dat bellen in het buitenland goedkoper wordt. Voor ons als vakantiegangers wordt het juist goedkoper. Bellen wordt vanaf nu berekened per seconde en de tarieven voor het bellen in het buitenland gaan omlaag... positief dus :D

kijk dat is een verdwaalde orange medewerker gok ik zo! 1 post en gelijk zo een reply....

(ook "Sporadisch gebruik maken valt hier niet onder" doet me dat vermoeden).
En overigens, ik was net van plan om deze zomer een sms bom naar huis te sturen, dat wordt nu dus veel duurder! En ik wou ook net in de zomer m`n neef in turkmenistan na 10 jaar weer eens spreken via mn gsm :)

marteltor wijzigde dit bericht 13-05-2004 18:17 (3%)

quote:
God_Osiris schreef op 13 mei 2004 @ 17:32:
....Bellen wordt vanaf nu berekened per seconde ... :D
telt dit ook voor de 1e minute?

Regula68 wijzigde dit bericht 13-05-2004 18:30 (16%)

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
Opzeggen bij Orange kan alleen als je gebruik maakt van het bellen naar het buitenland. Sporadisch gebruik maken valt hier niet onder. Onthou verder dat bellen in het buitenland goedkoper wordt. Voor ons als vakantiegangers wordt het juist goedkoper. Bellen wordt vanaf nu berekened per seconde en de tarieven voor het bellen in het buitenland gaan omlaag... positief dus :D
opzeggen kan je gewoon als je zegt dat je het doet vanwege die stijgende kosten. Als je daar nog nooit geberuik van hebt gemaakt zal mij een worst wezen, voor hetzelvde geld ben je net van plan de hele zomder juist die nummers te bellen en wordt dat dus duurder.
Dikke pech voor orange dus.

even inspiratieloos..

'09 Street Triple
Reg. datum: 30 juli 2001

Het is een beetje lastig momenteel. De een zegt van wel de ander weer van niet.
Neem aan dat niemand nog reactie terug heeft gekregen van Orange die een brief heeft gestuurd. Heb zelf mijn brief al klaar liggen maar twijfel nog een beetje. Wil wel zeker zijn dat het kan namelijk.

XBL GamerTag: PhuSioN360

Reg. datum: 23 juli 2002

je kan ook even na de helpdes kbellen, wat ze er van zeggen als je je abbo opzegt vanwege de prijsverandering. Kijken wat ze er van zeggen. Of, is dit geen goed idee? ik zit ook vaak in het buitenland en ben hier totaal niet blij mee.

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
visjesoft schreef op 13 mei 2004 @ 18:45:
je kan ook even na de helpdes kbellen, wat ze er van zeggen als je je abbo opzegt vanwege de prijsverandering. Kijken wat ze er van zeggen. Of, is dit geen goed idee? ik zit ook vaak in het buitenland en ben hier totaal niet blij mee.
Ik zit ook veel in het buitenland. Ik heb net mijn 3 contracten opgezegd (fam er bij) ik zit ook serieus veel in het buitenland en sms vaak omdat ik veel in bespreking zit. Ik sms via mn pcmcia kaart in mn laptop. MAar goed eerste stribellen ze tegen... daarna moet je volhouden en geven je een adres waar kan worden opgezegd! C'est Simple!

Reg. datum: 15 februari 2002

quote:
Je vergeet erbij te zeggen dat sms'en in het buitenland duurder wordt. En ik sms regelmatig als ik op vakantie ben tegen dat ik bijna nooit bel in het buitenland. Dan wordt het dus juist duurder :(

precies, ik sms ook (veel) meer dan dat ik bel! en aangezien juist dat duurder gaat worden..... :(

'09 Street Triple
Reg. datum: 30 juli 2001

Zelf ga ik dus ook eind juni voor een paar weken op vakantie naar frankrijk en trek het slecht om dan weer meer te dokken om beetje contact te houden met het thuisfront.

XBL GamerTag: PhuSioN360

X-Qlusive
Reg. datum: 08 april 2002

toll ditte, maar ik heb nu nog één vraagje voordat ik ook mijn brief op de bus ga doen. Want ik ga 5 maanden naar spanje in de zomervakantie, dus ik zal een hoop gaan sms-en. En dit werd duurder...
Het enige wat ik me nou af vraag is:
hoe zit het nou met mijn orange free 40 abo,stel dat die brief wordt geaccepteerd, deze wordt 7 juni afgesloten en dan? Ik heb op het moment 64 euro beltegoed en stel dat ik op 7 juni nog 50 euro heb, dat is dan in een keer weg? Of wordt dit over gezet naar beltegoed , smart heette dat dacht ik. Of moet ik dat nog vermelden in de brief. Graag even een duidelijke reply en niet zo eentje van, ja staat ergens anders in het topic, zoek maar op...! :P O-)

shuttle sk41g -=- xp2000 -=- 256 mb cas 2 -=- en een mooi frontje erop -=- klik!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: