[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begrijp ik het goed, kun je je abbo tot 7juni later vervallen betekent dit dat ik te laat ben :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:13:
begrijp ik het goed, kun je je abbo tot 7juni later vervallen betekent dit dat ik te laat ben :( ?
LEZEN! LEZEN! LEZEN ! LEZEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja topic is zo groot zie door de bomen het bos niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lul niet zo stroef .. 37 pagina's vol informatie daarover :D oftewel veel leesplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:28:
ja topic is zo groot zie door de bomen het bos niet meer..
je hoeft hiervoor maximaal 2 pagina's terug lui stuk vreten dat je bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:05
Heb trouwens nog eens gebeld over het feit dat ik nog steeds geen netwerk heb. Het meisje wist me te melden dat ik morgen pas weer aangesloten zou zijn.. :?

Lekker dus.. maargoed... ze klonk aardig en zei sorry.. het is mooi weer dus ik ga niet lopen zeiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:45

Mfpower

In dubio

Laatste ervaring (als het nog steeds mensen interesseert). Vanmorgen gebeld met KS, binnen vijf minuten was m'n simkaart error voorbij en ben ik nu prepaid. M'n beltegoed bedraagt precies wat het was voor de omzetting, dus dat klopt mooi.

M'n nieuwe nummer doet het ook uitstekend; voor de nieuwe orange abo'ers onder ons: er kan een uurtje tussen zitten voordat mms en World ook daadwerkelijk werkt nadat je het bij de KS hebt geactiveerd. Als je een 6230 neemt bij een nieuw abo vraag dan naar de instellingen van de 6220 anders zeggen ze dat World niet wordt ondersteund...

Ik heb uiteindelijk toch maar besloten niet m'n oude nummer te porteren. Ik ben dankzij pre-paid nog goed bereikbaar daarop, dus ik laat oud en nieuw voorlopig even naast elkaar bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook update: gebeld, werd handmatig overgezet naar prepaid en uurtje later werkte het :). nu 5 euro tegoed, de rest zou binnen de komende 24 uur erbij komen (nog zo'n 30 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

hoera voor mockingbird :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:19:
ook update: gebeld, werd handmatig overgezet naar prepaid en uurtje later werkte het :). nu 5 euro tegoed, de rest zou binnen de komende 24 uur erbij komen (nog zo'n 30 euro).
heb je KS gebeld en die regelden het direct voor je? als dat zo is dan bel ik zo ook eff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

yes Derek J. ik heb iets van 4 minuten gewacht vanochtend en de dame heeft het handmatig overgezet. Ik deed m'n telefoon aan en HOPPA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de snelle reply!

ga zo ook maar even bellen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:13:
Ik zit ook te zoeken, ben een paar keer 7 juni tegen gekomen, maar ook een keer 21 juni?? :? heb al 22 pagina's gelezen

Iemand?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Prachtig, net gebeld met de KS, waarom ik nog niet afgesloten ben. Zegt die man: Uuuh jah vanwege 7 juni hebben we ineens een enorme daling van het aantal abbonee's en opzeggingen te verwerken. (Heeft GoT hier een rel geschopt >:) )

Komt die man met een aantal vragen, omdat tie ziet dat ik nog een Orange abbo heb, uuh jah weet u wat Orange World is, blabla, heel verhaal, slim van ze, ik betaal de minuten en hun maken reclame.

Ben benieuwd hoeveel mensen terug gaan bij Orange na deze opzegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik ga weer lekker terug naar Orange, ben wel blij met ze. Ik heb al een abo afgesloten met die BC actie (die is naar m'n vriendin) en nu wacht ik op goedkeuring voor m'n andere abo met de P900 (die is voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook mijn plan .. zodra ik afgesloten ben en omgezet ben naar pre-paid ga ik direct naar de BC 6230 halen!

daarna eff nummer laten overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

AAAAAH!!!! GVD! Net gebelt met KS. Over mijn beeinding. Heb gisteren die brief gestuurd en daarin stond dus ook dat ik wil dat mijn abonnement word overgezet naar ready.

Brief is aangekomen. De jongen van de klanten service wist mij te melden dat er GEEN ik herhaal GEEN zekerheid is dat mijn nummer word meegenomen naar ready en dat hij dus simpel weg word gedeactiveerd.

Ik: "Nou moet jij eens goed luisteren, Dit nummer hebben al mijn klanten van mijn werk. Ik word hier vaak op gebelt en dit nummer kan ik niet kwijt raken. Dit nummer moet ik meenemen maar mijn volgende provider."
KS: ooo sorry ik begrijp het. Mijn excuses ik kan hier niks aan doen. De persoon die de brief van u ontvangt die gaat daar over.
IK: Dan wil ik graag dat jij contact met die mensen opneemt en vertelt dat mij nummer niet gedeactiveerd mag worden.
KS: Ik kan u geen 100% zekerheid geven. Ik zal een mailtje sturen naar ze'

Hier ben ik dus een beetje ERG HEEL erg pist om! Hoe kan ik dit aanpakken! Wat nu? Ik moet het een paar dagen afwachten en als blijkt dat ik geen netwerk hebt dan ben ik gedeactiveerd. Zo niet zit ik op ready. Als ik gedeactiveerd ben moet ik bellen... Maar dan ben ik WEL mijn nummer kwijt :s AAAHHHH!!!!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 17:05:
Ik heb mijn nummer laten vasthouden voor nummerportering, kan het dus net zolang gebruiken totdat er bij Orange een verzoek komt van een andere provider om het nummer om te zetten. Maar.. ik wil graag dat abonnement van Orange via BC waar je een jaar lang gratis kan bellen. Nu hecht ik niet zoveel waarde aan mijn nummer, zou ik dan gewoon dat abonnement kunnen afsluiten bij BC met een nieuw nummer en mijn oude stop zetten? Zo ja, hoe kan ik hem dan stopzetten?

thanks in advance ;)
Ik heb vandaag gebeld heb vandaag ook een 6230 gehaald. Via de computer wou het niet. En via de fax wel dus dat is in orde.

En gebeld met de klantenservice, mijn nieuwe nummer is daar nog niet bekend. En als ik morgen terug bel kan ik prepaid en abbo laten wisselen dus houd ik me nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het in je brief stond, en je hebt bericht terug gegeven dat ze accoord gingen hebben ze zich daar netjes aan te houden. Als het bij ons allemaal ook kan, dan moet het bij jou ook gewoon kunnen lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah net gebeld .. ben in behandeling genomen en op zo kort mogelijke termijn wordt alles doorgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger666 schreef op 09 juni 2004 @ 15:58:
Prachtig, net gebeld met de KS, waarom ik nog niet afgesloten ben. Zegt die man: Uuuh jah vanwege 7 juni hebben we ineens een enorme daling van het aantal abbonee's en opzeggingen te verwerken. (Heeft GoT hier een rel geschopt >:) )

Komt die man met een aantal vragen, omdat tie ziet dat ik nog een Orange abbo heb, uuh jah weet u wat Orange World is, blabla, heel verhaal, slim van ze, ik betaal de minuten en hun maken reclame.

Ben benieuwd hoeveel mensen terug gaan bij Orange na deze opzegging.
naja.. got .. rel.. ik bedoel hoeveel mensen hebben we nou in dit topic die hebben opgezegd? 20 ofzo? blijkbaar hebben "normale" consumenten het ook door ;)

verder denk ik dat er een hoop niet meer terugkomen.. orange is echt VERSCHRIKKELIJK duur :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:00:
Als het in je brief stond, en je hebt bericht terug gegeven dat ze accoord gingen hebben ze zich daar netjes aan te houden. Als het bij ons allemaal ook kan, dan moet het bij jou ook gewoon kunnen lijkt mij
Dan heb ik misschien een nieuwe ventje aan de lijn gehad van de KS... Ik hoop t

Edit: btw hoe kan ik zien of ik ready ben?

[ Voor 6% gewijzigd door DukeN op 09-06-2004 17:05 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1244 bellen en dan krijg je, als je ready, bent zo'n verhaal over opwaarderen.
offtopic:
we krijgen toch geen "[Orange] Nieuwe tarieven? Deel II" he? :+

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
ben zo verschrikkelijk blij dat ik van Orange af ben, zo verschrikkelijk duur en soms geen bereik echt heel erg... Heb mijn nummer naar T-Mobile prepaid geporteerd... Maar wat ik wel jammer vind is dat k atijd op mn P800 op www.vi.nl keek via Orange World om op de hoogte te blijven van voetbalnieuws ( een van de weinige echt internetwebsites die hij wel laadt met World ) en wel jammer zeker tijdens deze aankomende periode met verschrikkelijk veel goed voetbal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:05:
[...]

naja.. got .. rel.. ik bedoel hoeveel mensen hebben we nou in dit topic die hebben opgezegd? 20 ofzo? blijkbaar hebben "normale" consumenten het ook door ;)

verder denk ik dat er een hoop niet meer terugkomen.. orange is echt VERSCHRIKKELIJK duur :r
Ik heb ook zo het idee dat ze verschrikkelijk duur zijn. Ik had een Free 30 (Heb nog steeds een gratis Free 20 overigens :P ) Met Orange klanten bel je goedkoper maar anders zou ik voor 30 Euro / 0,22 cent per minuut = 136 minuten kunnen bellen en dan heb ik de startkosten er nog niet bij. Ik bel voor 90% naar Mobiele nummers.

Bij andere providers heb je voor 30 Euro zowieso 180 of 225 minuten. En daarna ga je pas duurder betalen.

Ennuh ik denk dat het zeker 100 mensen zijn die hier op GoT onder hun Orange abbo uit zin gekomen op deze manier. En GoT'ers kennen ook niet GoT'ers en dat steekt elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. orange abbo is geweldig als je veel naar vaste en orange nummers belt, en als je veel gebruik maakt van wap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Inmiddels zit ook ik op ready, mijn beltegoed klopt, en inmiddels heb ik ook m'n vodafone contract voor me liggen, klaar om op de post te gaan.

Tipje: op www.bestelmaar.nl staat een leuke cashback met een vodafone 300 abbo, €3,31 de maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bart1234 schreef op 09 juni 2004 @ 19:00:
Inmiddels zit ook ik op ready, mijn beltegoed klopt, en inmiddels heb ik ook m'n vodafone contract voor me liggen, klaar om op de post te gaan.

Tipje: op www.bestelmaar.nl staat een leuke cashback met een vodafone 300 abbo, €3,31 de maand :D
vind ik ook erg interessant :) (wou eerst weer terug naar orange met orange 30 voor 0/maand, maar dat is zo snel op :r ). ervaringen met die shop? heb jij daar ook besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht bij BelCompany (icm met een Orange Free € 20). :Y)
Binnen 15 minuten kon ik weer naar huis gaan. :D

offtopic:
Btw, Belcompany heeft een cash-back actie.
1 jaar lang gratis bellen met een Orange Free 30 *D

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 09-06-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:05:
[...]

vind ik ook erg interessant :) (wou eerst weer terug naar orange met orange 30 voor 0/maand, maar dat is zo snel op :r ). ervaringen met die shop? heb jij daar ook besteld?
Ik en vele anderen hebben goede ervaring met Bestelmaar.nl : http://www.tweakers.net/shopsurvey/3428 :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mijn vorige contract bij Orange afgesloten op 8 mei (met een Samsung E700). Ben er nu alweer vanaf ;). Heb vandaag een Nokia 6230 opgehaald met wederom een Orange abo, 1 jaar een Free € 30.

Echt super !!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:55:
[...]En gebeld met de klantenservice, mijn nieuwe nummer is daar nog niet bekend. En als ik morgen terug bel kan ik prepaid en abbo laten wisselen dus houd ik me nummer :)
Via de KS ja? Normaal zeggen ze toch dat zij het niet kunnen en je ervoor naar een OrangeShop moet

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik dacht dat dit niet kon?
orange abbo op zeggen --> orange prepay --> nieuw orange abbo

met hetzelfde nummer

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bart1234 schreef op 09 juni 2004 @ 19:00:

hehe die heb ik ook besteld, zou één dezer dagen in de bus moeten vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op 09 juni 2004 @ 20:04:
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht bij BelCompany (icm met een Orange Free € 20). :Y)
Binnen 15 minuten kon ik weer naar huis gaan. :D

offtopic:
Btw, Belcompany heeft een cash-back actie.
1 jaar lang gratis bellen met een Orange Free 30 *D
is dat die actie van een half jaar orange 30 en daarna een half jaar orange 20 met een 6230 ofzo erbij? Zoja, weet iemand tot hoelang die actie duurt, ik heb net namelijk ook mijn ouwe orange afgezegd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 00:25:
[...]

is dat die actie van een half jaar orange 30 en daarna een half jaar orange 20 met een 6230 ofzo erbij? Zoja, weet iemand tot hoelang die actie duurt, ik heb net namelijk ook mijn ouwe orange afgezegd :p
Dr staat toch een cashback actie. Dus dat is zonder telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op 10 juni 2004 @ 00:47:
[...]

Dr staat toch een cashback actie. Dus dat is zonder telefoon!
ja, maar je weet wat ik bedoelde.... Als je nou een antwoord had op me vraag.... :s :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Krijg er de schijt van, eerst heb ik 603 euro beltegoed, dat word gecorrigeerd naar 53 euro wat het ook had moeten zijn en nu heb ik op eens geen beltegoed meer heel goed Orange ga vooral zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 01:10:
[...]

ja, maar je weet wat ik bedoelde.... Als je nou een antwoord had op me vraag.... :s :(
Heb je een telefoon? Vast wel.
http://www.belcompany.nl/...ash/frame/vestigingen.htm Zoek het telefoonnummer van de dichtsbijzijnde vestiging, en bel ze maar op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is dit voor mensen ook nog een leuke optie

http://www.belcompany.nl/o2/orange/orange_free30_fset.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou gisteravond of afgelopen nacht afgesloten en omgezet worden .. nog nix!

zo nog maar es bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je nou nederlander of NIET ?

www.telfort.nl ( hoe goedkoop wil je gewoon uit zijn)

ff ontopic:

Ik vind Orange echt weirdo... zo'n raar systeem... dan kan dit wel en dat weer niet. Gaan ze weer wat aan prijzen doen.

Het is wel leuk dat je alles uit EEN bundel betaald, maar dat is niet altijd handig. Je betaald wel erg veel vergeleken met de concurrentie.

Voor mij was het zowieso makkelijk kiezen... mijn toestel ( Nokia 6230 }) kostte 80 euro duurder met een ( te zijner tijd he !) Orange abo... en dan nog zo duur bellen.

En die website...pff

Naja... ik vind Orange zuigen... kan best zijn dat veel mensen het oneens zijn, maja mijn mening is zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36

netblade

Sunrise

Hmm is faxen ook goed?

Offtopic :
@ RXp85 : Telfort zuigt nog meer, moet je dekking gaan zoeken in nederland. Wat ouderwets zeg >:)

[ Voor 73% gewijzigd door netblade op 10-06-2004 09:31 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister als nog een brief naar Orange op de bus gedaan. Ben benieuwd of het nog gaat werken. O-)

Dan kan ik vast gaan kijken naar een nieuw abbo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukt wel .. kan tot 21 juni .. is meerdere malen vermeld in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan dus wel beter, heb ik 8 maanden al 70 euro beltegoed gespaard. Kan ik eerst eens lekker prepaid opbellen.

Kan je je betegoed van orange prepaid meenemen naar abbo orange?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

hmmm, mocht m'n nieuwe abo geregeld zijn (*zucht* het duurt zo lang bij de i-net shops) dan gaan we ook maar eens langs bij de Orangeshop om ze lastig te vallen met het overzetten van m'n oude nummer (ready) naar m'n nieuwe abo. Iemand nog ijzersterke argumenten om dit voor elkaar te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de klant is koning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Nitai schreef op 10 juni 2004 @ 10:13:
hmmm, mocht m'n nieuwe abo geregeld zijn (*zucht* het duurt zo lang bij de i-net shops) dan gaan we ook maar eens langs bij de Orangeshop om ze lastig te vallen met het overzetten van m'n oude nummer (ready) naar m'n nieuwe abo. Iemand nog ijzersterke argumenten om dit voor elkaar te krijgen :)
soms is het gewoon niet mogelijk hoor, van prepaid naar abonnement intern zoals T-Mobile prepaid naar abonnement, binnen een provider, de OPTA zegt hier niks over in het reglement en de provider is hier zeker niet toe verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@ Derek J.:wohahaha :) u rock ;)

@Le0032: Ik zeg ook niet dat het verplicht is, ik vraag om tips :) argumenten, zodat ze toch over de streep gaan. Overigens borduur ik voort op wat Raafke zei:
[rml]raafke in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]

[ Voor 104% gewijzigd door Nitai op 10-06-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:03:
Had mijn vorige contract bij Orange afgesloten op 8 mei (met een Samsung E700). Ben er nu alweer vanaf ;). Heb vandaag een Nokia 6230 opgehaald met wederom een Orange abo, 1 jaar een Free € 30.

Echt super !!! 8)
heel toevallig in hoogeveen?:D

dan weet ik wie je bent namelijk

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

knny schreef op 10 juni 2004 @ 10:24:
[...]

offtopic:
omg een stalker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:55

luke_otto

pang pang luckyluke

echt raar aant doen dat orange. ik kreeg een brief, dat het per 8 mei omgezet zou worden. 9 mei nog niks dus ik bellen.
orange: wij hebben helemaal geen brief verstuurd!:S
dus na lang welles nietes ging ze het handmatig omzetten.
en ja hoor: gelukt! en wel met 30 euro beltegoed. zit ik ff te bellen krijg ik in een keer een sms dat ik nog maar 0.02 euro heb:S gaan we zo maar is ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36

netblade

Sunrise

lukeotto schreef op 10 juni 2004 @ 10:58:
echt raar aant doen dat orange. ik kreeg een brief, dat het per 8 mei omgezet zou worden. 9 mei nog niks dus ik bellen.
orange: wij hebben helemaal geen brief verstuurd!:S
dus na lang welles nietes ging ze het handmatig omzetten.
en ja hoor: gelukt! en wel met 30 euro beltegoed. zit ik ff te bellen krijg ik in een keer een sms dat ik nog maar 0.02 euro heb:S gaan we zo maar is ff bellen
Neem aan dat je juni bedoelt ;)

Trouwens ik heb net de FAX de deur uit geschopt. Nu eens kijken hoe lang het duurt voordat ze me abotje opzetten naar prepaid ;) En dan eens kijken naar een leuk t-mobile abonementje :) (tja ik ben een zakelijke klant dus ze zullen wel niet moeilijk doen }) )

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Steenbergen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:55
Heb ook een brief gestuurd, afgelopen maandag. Tot vandaag nog niets doorgekomen, nu bedacht ik ineens dat ik hem helemaal niet aangetekend heb verstuurd.
Dus ik heb even de klantenservice gebeld, volgens de aardige mevrouw daar was mn brief vandaag aangekomen, maar is hij nog niet in behandeling genomen. Ze verwachtte dat dat vandaag zou gebeuren en dat er daarna met mij contact daarover opgenomen zou worden.
I'll keep my fingers crossed, tot nu toe gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het fax nummer?

ik heb ook maandag verstuurd, dinsdag was ie in behandeling genomen .. woensdag was ie in behandeling genomen .. zouden ze gisteravond of vannacht omzetten .. maar nog nix :?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Maandag heb ik een fax verstuurd.
Ik heb net contact gehad met de KS en mijn brief is aangekomen en ze zijn bezig met de verwerking. Alles dus goed gegaan.

Het fax-nummer is overigens: 0648996005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Yay, m'n tweede abo is geaccepteerd....finally! P900 komt volgende week mijn richting uit...yes yes yes :)

Al met al, een goed en spannend avontuur ;) Iedereen bedankt enne Orange is toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Nitai schreef op 10 juni 2004 @ 12:38:
Yay, m'n tweede abo is geaccepteerd....finally! P900 komt volgende week mijn richting uit...yes yes yes :)

Al met al, een goed en spannend avontuur ;) Iedereen bedankt enne Orange is toppie :)
p900 is goede keuze:)

ik had ook eerst een 6600 maar nu een p900 en ik wil nix anders meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Nitai schreef op 10 juni 2004 @ 10:18:
@ Derek J.:wohahaha :) u rock ;)

@Le0032: Ik zeg ook niet dat het verplicht is, ik vraag om tips :) argumenten, zodat ze toch over de streep gaan. Overigens borduur ik voort op wat Raafke zei:
[rml]raafke in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]
Simpel, naar de Orangeshop. Heb ik ook gedaan. Ik wil mijn ready Telnr naar mijn nieuwe abo omzetten. Sorry, meneer, dat kan niet, alleen als U van een andere provider afkomt. Ikke, tuurlijk wel, heb gisteren de KS gebeld en die zeiden dat het kon, maar dat ik ervoor naar een Orangeshop moest. Die verkoper, Oh, dan moet ik het eventjes nakijken. U hebt gelijk meneer, ik ga het gelijk voor U regelen. Gelukt dus.

Ik had dus de KS er niet voor gebeld, maar die verkoper weet dat toch niet. Je kunt dit dus altijd als een zeer goed argument aanhalen. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 19:23
Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd dinsdag. MOET ik contact opnemen met de KS, of komt het vanzelf ook wel goed? Tis misschien wel handig, maar ik heb het erg druk en ik heb wel vertrouwen dat het allemaal goed komt.

Ben erg benieuwd.

Wordt je gebeld of krijg je een brief thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik laten we zeggen vandaag een nieuwe abbo afsluit .. en morgen of overmorgen wordt mijn huidige abbonement omgezet naar pre-paid .. kan ik dan nog steeds mn ouwe nummer over laten zetten op mn nieuwe abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

yeah dat zei Raafke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die nog willen profiteren van die orange 30 aanbieding waar je een 6230 of iets anders bij krijgt: De actie loopt tot en met 30 juni! woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand antw op mijn vraag?

en welke phone kan je er zoal bij krijgen? ik weet van 6230 en e700 .. ook een 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@ Derek J. wat zei ik :P zie Raafke: [rml]raafke in "[ Orange] Nieuwe tarieven?"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh thanks!

balen hebben ze bijde BC hier alleen nog de witte 6230 .. laat ik nou net de zwarte willen!!

morgen maar eens in utrecht kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook m'n 6230 met abbo een dag gehaald voordat de brief op de post ging :)
Hopen dat dat goed gaat anders zit ik dalijk met 2 abbo's als het niet geaccepteerd wordt.

Achja we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Ik heb maar even gebeld met de Klantenservice, en de vriendelijke meneer vertelde dat er in de periode 7 juni en 22 juni geen schriftelijke bevestigingen worden vestuurd (hij kon dit niet met zekerheid zeggen trouwens). Mijn brief is in behandeling genomen zei hij.

Kan ik nu gerust een nieuw abbonement afsluiten? Of zal ik voor de zekerheid wachten tot het echt is afgesloten (ik heb geen abbonementswijziging doorgevoerd naar Ready o.i.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de belcompany kunnen ze geen nummers overzetten .. en volgens de orangeshop zou de belcompany de nummers om moeten zetten

vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ff een updateje van mij dan maar.

Heb net een brief van Orange ontvangen en hierin stond letterlijk:

"Vanaf dit moment heeft u geen contractuele verplichtingen meer. Op uw verzoek zal de aansluiting actief blijven tot wij een verzoek van nummerportering hebben ontvangen. Nadat uw abonnement is stopgezet, krijgt u van ons nog een laatste rekening."

Ben van mijn Free30 2-jarig abonnement af, ga nu een starterspakket van telfort bestellen waarna ik na het opbellen van mijn beltegoed bij Orange portering aanvraag en een leuk cashback abonnementje neem. :P

Dank gaat uit naar iedereen die dit aan het licht heeft gebracht en duidelijkheid heeft geschept _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 10 juni 2004 @ 10:24:
[...]

Spannend hoor. Dan weet ik ook wie jij bent ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:06:
[...]

Spannend hoor. Dan weet ik ook wie jij bent ;)
jij houd ons altijd in de gaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Iemand antwoord op mijn vorige post? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 14:39:
[...]

je hoeft hiervoor maximaal 2 pagina's terug lui stuk vreten dat je bent
:w

Zie je mail dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff... 27 mei een brief gestuurd met m'n opzegging
ik had nog niets gehoord, dus ik bel de KS vandaag
"nee meneer, wij hebben geen brief ontvangen..."
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai das zuur .. ik ga morgen gewoon nieuwe abbo afsluiten

hoor niets dan geouwehoer over nummerbehoud als je bij orange blijft dan maar nieuwe #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Ben ik het volledig mee eens. Alleen ik durf nog geen nieuwe abbo af te sluiten...mijn brief is in behandeling maar dalijk gaat het feestje niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze kunnen moeilijk weigeren je om te zetten heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ik heb ook op 15mei een abbo afgesloten en ben de 7e juni uit de lucht :P

niet normaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

knny schreef op 10 juni 2004 @ 21:01:
ik heb ook op 15mei een abbo afgesloten en ben de 7e juni uit de lucht :P

niet normaal meer
tsa :P

ik pak er net naast (damn :P) 2 juni is mijn abo afgesloten :P
zal bij mij wel niet meer werken
en me gratis abonement zeg ik niet op :P 20 euro per maand gratis :) is niet gek :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Orange _/-\o_
Mijn beltegoed is weer aangevuld, en ik heb er zelfs € 10 extra bij gekregen voor het ongemak. *D

[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 10-06-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 10 juni 2004 @ 17:53:
Iemand antwoord op mijn vorige post? :)
Nou, ik kreeg eerst dat ik helemaal geen bereik meer had, en eeen dag daarna een bevestiging van de afsluiting van me abbo. Handig is dat.... :s Maar ik denk dat je het zelf eerder door hebt dat tie is afgesloten, als dat zij dat hebben. Ik w8 iig nog een paar daagjes, en kijk dan hoeveel beltegoed ik nog op me nieuwe prepaid kaart heb, en als dat op is ga ik 6230 halen bij BC. Die actie duurt toch nog tot het einde van de maand. Weet iemand trouwens wat het nummer is om de hoeveelheid btg op te vragen? Het is gewoon een vraagje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:50:
[...]
Weet iemand trouwens wat het nummer is om de hoeveelheid btg op te vragen?
Klantenservice (vanaf mobiel) 1200
Klantenservice (vanaf vast) 06 28 501 255
Klantenservice (vanuit het buitenland) +31 6 28 501 255
Voicemail (vanaf mobiel) 1233
Voicemail (vanaf vast) 06 28 500 555
Voicemail (vanuit het buitenland) +31 6 28 500 555
Voicemail direct 1345
Nummer informatie 118
Saldo- en rekeninginformatie 1244
Sms info 126
Sms fun 226
Bel info 0900-0126
Bel fun 0909-0126
Alarmnummer 112
http://www.orange.nl/mijn...n/ready/nummers/index.php
Het is gewoon een vraagje...
Een vraag waarvan je het antwoord makkelijk had kunnen vinden.
- www.orange.nl
- dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 06:21
eMiz0r schreef op 09 juni 2004 @ 13:51:
Uw nieuwe beltegoed bedraagt: 445 euro en 84 eurocent.

Dat zijn dus inderdaad de resterende maanden die ik nog aan het contract zou vastzitten. Het is echter wel goed doorgekomen dat ik aan de hand van de tariefwijzigingen opgezegd heb. Een quote uit de bevestiging van Orange:

[...]

Een stukje verder staat:

[...]

Hier sta ik toch vrij sterk mee als zij straks met een eindafrekening van rond de 450 euro komen?
Inmiddels heb ik 0 euro beltegoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@ EMiz0r: whehehehe, die 0900 lijnen heh, altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik zie dit topic voor het eerst en aangezien het al 10 juni is wil ik even zeker weten of ik alles helemaal goed begrijp:

• Abonnement opzeggen kan gratis, zonder problemen
• Om op te zeggen, de standaardbrief uit dit topic opsturen
• Abonnement kan dan omgezet worden naar prepay
• Abonnement kan ook compleet beëindigd worden ipv prepay (waar gaat overschot beltegoed heen?)
• Met een beetje zeiken in de Orange Shop kun je je nummer houden en een nieuw Orange abonnement afsluiten.

Correct?

Als dit zo is ga ik morgen die brief posten want ik heb gelezen dat het verwerken nogal lang kan duren. Trouwens, stel dat ze het op 21 juni nog niet geregeld hebben maar ik heb de brief aangetekend verstuurd op 11 juni (morgen dus)... ik neem aan dat het dan nog gewoon doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 10 juni 2004 @ 13:08:
[...]

Simpel, naar de Orangeshop. Heb ik ook gedaan. Ik wil mijn ready Telnr naar mijn nieuwe abo omzetten. Sorry, meneer, dat kan niet, alleen als U van een andere provider afkomt. Ikke, tuurlijk wel, heb gisteren de KS gebeld en die zeiden dat het kon, maar dat ik ervoor naar een Orangeshop moest. Die verkoper, Oh, dan moet ik het eventjes nakijken. U hebt gelijk meneer, ik ga het gelijk voor U regelen. Gelukt dus.

Ik had dus de KS er niet voor gebeld, maar die verkoper weet dat toch niet. Je kunt dit dus altijd als een zeer goed argument aanhalen. :)
Ze kunnen in de shop ook precies zien wat je hebt besproken met de KS hoor! Zag zelf die verhalen staan in mijn gegevens, dus daar moet je wel mee uitkijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
rb338 schreef op 10 juni 2004 @ 22:47:
• Abonnement kan ook compleet beëindigd worden ipv prepay (waar gaat overschot beltegoed heen?)
Naar de eeuwige Euro-velden van Orange NV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMiz0r schreef op 10 juni 2004 @ 22:23:
[...]

Inmiddels heb ik 0 euro beltegoed :P
Heeft Orange dit teruggezet naar 0 euro? Heb je hier om gevraagd? Heb je het beltegoed opgebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00000t,

ik heb net gebeld en zonder papier werk, die gozer van de klantenservice regelde het zo. Abbo is afgesloten bij BC, maar er worden nummers gewisseld :)

Oftewel mijn oude nummer krijg ik terug, en mijn nieuwe nummer word prepaid !!

Gewoon ffies bellen met de KS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even:

Ik heb een 2-jarig FREE 40 abb. nu net een half jaartje
Is het nu mogelijk door het in dit topic geplaatste briefje op te sturen naar orange, en wordt mijn abb dan meteen stop gezet ??

iemand al bericht van orange gehad die dit ook gedaan heeft i.v.m de tariefswijziging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Officiertje: You got to be kidding me right?! Jemig man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 09:16:
iemand al bericht van orange gehad die dit ook gedaan heeft i.v.m de tariefswijziging
weinig :O

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Nou hebben ze net mijn abo omgezet naar prepaid...

Ik had ong. nog 20 euro belbundel, maar nu heb ik 167 euro aan beltegoed 8)7

Ik snap er niets van :? veranderen ze vast nog wel, anders snap ik er ook niets van! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het ook opzeggen ik begrijp dat dit nog tot 21 juni kan, ik wil ook niet over naar ready ofzo, ik wil gewoon opzeggen, en neem dan bij vodafone nieuw abb en nieuw nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 10:05:
Ik wil het ook opzeggen ik begrijp dat dit nog tot 21 juni kan, ik wil ook niet over naar ready ofzo, ik wil gewoon opzeggen, en neem dan bij vodafone nieuw abb en nieuw nummer.
Owh kan toch wel O-)

[ Voor 10% gewijzigd door PleXtor op 11-06-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
Nou mijn brief heb ik de 8e gestuurd, en gister gebeld of hij ontvangen was, en ja hoor. Hij wordt nog in behandeling genomen, dus dat 7 juni geloof ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PleXtor schreef op 11 juni 2004 @ 10:07:
[...]

Kon t/m 7 juni!!!!!!!!!!!!111111111 |:(
Als ik jou was zou ik die !!!!!!!!!!111111111 en die |:( weghalen!
Want je kunt namelijk WEL tot 21 juni opzeggen zoals meerdere keren in dit topic is vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

WHAHAHAHAHAHA ROFLMAO!

ik heb net de klantenservice gebeld!!!

en jahoor ik kan me abonnement gewoon nog opzeggen

whahahhaa roflmao

ik lig hier helemaal vlak gewoon !!!!

[ Voor 80% gewijzigd door Ankh op 11-06-2004 10:26 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.