Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 oktober 2001

quote:
chrissis schreef op 12 mei 2004 @ 19:26:
Hmmz dit vind ik best intressant!!! Ik heb net een nieuw abo afgesloten bij orange, namelijk op 7 mei j.l. Nu kwam ik gister al tot de ontdekking dat ik beter een dag met me nieuwe abo had kunnen wachten. dan had ik mee kunnen genieten van de actie die ze nu hebben: 10 weekenden gratis bellen en smsen!!! Wat ik nu dus niet heb!!! Ik voelde me een beetje gen*****d toen ik hier achter kom. En nu lees ik dus over een tarriefswijziging. Hoe schatten jullie het voor mij in? zou ik hier aanspraak op kunnen maken?
iemand een idee???

Reg. datum: 13 maart 2001

ik denk dat je wat die actie betreft gewoon pech hebt. (is ook wel behoorlijk offtopic).
En ik denk niet dat orange het ziet als reden ziet om je abo te beeindigen, je maakt denk ik net zoveel kans als ieder ander.

Reg. datum: 19 december 2003

Ik had net ongeveer een uur geleden gebeld naar de KS van Orange en je kan pas opzeggen als het in jouw nadeel valt volgens de medewerker die ik sprak, wat hij volgens mij verdraait....
Wat bedoel ik hiermee? Als je het afgelopen jaar veel ge-sms-t hebt in het buitenland - want dit verandert eigenlijk in je contract - wordt waarschijnlijk je abonnement kosteloos ontbonden...
Btw, ik merk wel dat de medewerkers van de KS steeds voorzichtiger en kattiger worden met het uitspreken van "kosteloos opzeggen" ja/nee. Dit verhaal begint heel sterk te lijken op het T-Mobile Kerstverhaal :P maar goed ik hoop dat iedereen die bij Orange zit, en zijn contract wilt opzeggen per datum veranderde tarieven, dat dit ook daadwerkelijk gebeurd... Waarom? Omdat je het als consument echt NIET hoeft te pikken dat ze zomaar kunnen verhogen, ook al staat dit in de AV, want dan kunnen ze dus een sms verhogen tot 5 euro bij wijze van spreken, zonder dat je hier iets aan kan doen |:( .
Samen staan we sterk!!!

Reg. datum: 23 januari 2003

Wat moet je bij je opzegging allemaal bijvoegen?

Alleen kopie legitimatiebewijs, of ook kopie bankpas??

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

legitimatiebewijs is genoeg

mijne gaat zo op de post

All Jah Ras Base are belong..
Reg. datum: 11 januari 2002

quote:
Le0032 schreef op 13 mei 2004 @ 01:01:
Ik had net ongeveer een uur geleden gebeld naar de KS van Orange en je kan pas opzeggen als het in jouw nadeel valt volgens de medewerker die ik sprak, wat hij volgens mij verdraait....
Ik heb net ook met de klantenservice gebeld. Maar nadat ik met een aantal argumenten kwam, zei hij dat je idd gewoon kunt opzeggen. Je hoeft niets speciaal te bewijzen. Ze willen je namelijk gewoon wat moeilijker maken. Maar als je de bovenstaande brief gebruikt, moet de opzegging vlekkenloos verlopen.

Plotseling realizeerde ik mij hoe complex de situatie was Mijn Specs

Kei-goed...
Reg. datum: 12 november 2001

quote:
Jorus schreef op 13 mei 2004 @ 08:26:
[...]

Ik heb net ook met de klantenservice gebeld. Maar nadat ik met een aantal argumenten kwam, zei hij dat je idd gewoon kunt opzeggen. Je hoeft niets speciaal te bewijzen. Ze willen je namelijk gewoon wat moeilijker maken. Maar als je de bovenstaande brief gebruikt, moet de opzegging vlekkenloos verlopen.
Inderdaad, bij Orange kunnen ze niet ruiken hoe en waar jij in de komende maanden/jaren je mobiel gaat gebruiken en waarop je je keuze voor Orange destijds gebaseerd hebt. Bij Vodafone (zie topic van december) begonnen ze daar ook al over te zeuren, in de hoop dat je het erbij liet zitten.

Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.

Kei-goed...
Reg. datum: 12 november 2001

quote:
chrissis schreef op 13 mei 2004 @ 00:33:
[...]

iemand een idee???
Wij kunnen niet ruiken wat er in jouw overeenkomst staat. Voor welke tarieven heb je getekend, dat is de vraag..... (En tekenen zonder dat je dat weet is.... dom.)

Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.

Reg. datum: 11 juli 2001

quote:
BazzH schreef op 13 mei 2004 @ 08:40:
[...]

Wij kunnen niet ruiken wat er in jouw overeenkomst staat. Voor welke tarieven heb je getekend, dat is de vraag..... (En tekenen zonder dat je dat weet is.... dom.)

je hebt net zoveel (of zo weinig) kans als iedereen hier, als jij nog voor de oude algemene voorwaarden hebt getekend.
je abbo kostenloos cancellen omdat er vlak nadat jij getekend hebt een betere actie is, gaat je echt niet lukken! dan kan iedereen blijven cancellen en afsluiten.
Dit is gewoon een geval van pech, om het maar zo te zeggen.
Ik heb net voor jou mijn abbo afgesloten, en ik kan 2 maanden gratis sms'en. (heb 't even nagevraagd meteen, je mag tot 6000 euro 'gratis' sms'en. niet kinderachtig dus)

het leven is té kort, geniet!

Dit is erg vervelend, niet dat ik op kan zeggen, maar dat de tarieven wijzigen. Zowel ik als mijn vriendin hebben beide een orange abbo, zodat we 'goedkoop'met elkaar kunnen communiceren wanneer een van ons of beide in het buitenland zit.

Het bereik en de romaing was niet in elk land topie, maar de voordelige tarieven en de moegelijkheid om het buitenblandse gebruik uit je bundelbetaalde waren stonden daar weer tegenover.

Maar nu de tarieven dus ook nog wijzigen, zie ik mij (ons) genoodzaakt om toch naar een goedkoper alternatief te zoeken.
Ik heb inmiddels begrepen dater een aanbieder is die 'bijna' heel europa dekt voor een gunstige prijs, heeft iemand hier een naam van?

NB: ik vind het belachelijk dat telecomoperators zomaar hun prijzen en AV's kunnen veranderen als het gaat om al bestaande contracten. Er zal maar iemand op eht idee komen om voor elke bel minuut een half maandsalaris te gaan vragen of 1000 euro per SMS (het is overtrokken I know, maar gaat om het principe) dan zou dta dus volgens hun theorie mogen.....

sjolmers wijzigde dit bericht 13-05-2004 08:59 (23%)

quote:
sjolmers schreef op 13 mei 2004 @ 08:56:
Zowel ik als mijn vriendin hebben beide een orange abbo, zodat we 'goedkoop'met elkaar kunnen communiceren wanneer een van ons of beide in het buitenland zit.
Maar nu de tarieven dus ook nog wijzigen, zie ik mij (ons) genoodzaakt om toch naar een goedkoper alternatief te zoeken.
Ik heb inmiddels begrepen dater een aanbieder is die 'bijna' heel europa dekt voor een gunstige prijs, heeft iemand hier een naam van?

Orange...
Bij de rest betaal je je buitenland kosten nog steeds niet vanuit je bundel.
(of ik loop achter)

Reg. datum: 02 oktober 2001

Maar hoe weet ik nou welke algemene voorwaarden in heb getekent? Ik bedoel welke tariefen daarbij horen? die staan namelijk niet in av genoemd.....?!

het leven is té kort, geniet!

quote:
Marici schreef op 13 mei 2004 @ 08:59:
[...]

Orange...
(of ik loop achter)
Het is niet een van onze national aanbieders (KPN, BEN, Vodafone, Orange, e.d) het gaat om een ander bedrijf.

de tarieven die op die datum geldden...

quote:
sjolmers schreef op 13 mei 2004 @ 08:56:
NB: ik vind het belachelijk dat telecomoperators zomaar hun prijzen en AV's kunnen veranderen als het gaat om al bestaande contracten. Er zal maar iemand op eht idee komen om voor elke bel minuut een half maandsalaris te gaan vragen of 1000 euro per SMS (het is overtrokken I know, maar gaat om het principe) dan zou dta dus volgens hun theorie mogen.....
Nee, dat mag niet, want verbintenissen moeten ten alle tijde redelijk blijven. (Zie de diverse bepalingen in het BW, waaronder 6:2)

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

Ik ben wel benieuwd: is er al iemand feitelijk overgestap, MET behoud van nummer?

Het probleem daarbij is dat normaliter je nieuwe aanbieder bij je oude namens jou het contract opzegt. En reken er maar op dat dit problemen geeft wanneer je contract nog niet afgelopen is en je dus voortijdig wilt opzeggen vanwege de tariefswijziging....

DUs ik ben wel benieuwd hoe dit praktisch functioneert.

Held

quote:
TromboneFreakus schreef op 13 mei 2004 @ 12:53:
Ik ben wel benieuwd: is er al iemand feitelijk overgestap, MET behoud van nummer?

Het probleem daarbij is dat normaliter je nieuwe aanbieder bij je oude namens jou het contract opzegt. En reken er maar op dat dit problemen geeft wanneer je contract nog niet afgelopen is en je dus voortijdig wilt opzeggen vanwege de tariefswijziging....

DUs ik ben wel benieuwd hoe dit praktisch functioneert.
Zoals al gezegd is: als je t zekere voor t onzekere wilt nemen, laat dan de boel overzetten naar een prepaidkaartje van orange zelf, MET je eigen nummer... (dit had je kunnen vinden door het topic even door te lezen..)

Reg. datum: 04 juli 1999

quote:
Marici schreef op 13 mei 2004 @ 08:59:

Orange...
(of ik loop achter)

KPN MobielPlus is nu ook een abonnement met "belbundel"
wel geen onbeperkte houdbaarheid en ik geloof maximaal
10 voordeelnummers, maar wel alles uit één bundel

Held

Op fok! heeft een medewerker van orange informatie naar buiten gebracht hierover.. en mensen aangemoedigd t abo op t zeggen -> op staande voet ontslagen vandaag :)

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
KzmZ schreef op 13 mei 2004 @ 15:24:
Op fok! heeft een medewerker van orange informatie naar buiten gebracht hierover.. en mensen aangemoedigd t abo op t zeggen -> op staande voet ontslagen vandaag :)
Haha net gelezen, lijkt me niet echt een reden voor een rechtsgeldig ontslag

quote:
amokjeeh schreef op 13 mei 2004 @ 15:40:
[...]

Haha net gelezen, lijkt me niet echt een reden voor een rechtsgeldig ontslag
wat heeft hij precies gepost dan?

Reg. datum: 23 september 2003

hier is de link naar fok!

http://forum.fok.nl/topic/542255/1/25

16-09-2003 15.15
Reg. datum: 07 juni 2001

lol volgens mij vindt ie het niet eens zo erg...
Mijn brief is vandaag de deur uit gegaan, heb zelf een samsung E700 en ben daar wel tevreden over, dus ga maar op zoek naar een leuke cashback actie of een actie met een breedbeeld o.i.d. :P

-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=

sundrop

Spreek net met de klantenservice, beweert die medewerker glashard dat je dus NIET kan opzeggen,... hoe zit dat nou? Heb ik de verkeerde aan de lijn gehad?
Held

quote:
m0nk schreef op 13 mei 2004 @ 15:59:
lol volgens mij vindt ie het niet eens zo erg...
Mijn brief is vandaag de deur uit gegaan, heb zelf een samsung E700 en ben daar wel tevreden over, dus ga maar op zoek naar een leuke cashback actie of een actie met een breedbeeld o.i.d. :P
ik hou me aanbevolen als je wat leuks hebt gevonden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: