Reg. datum: 14 november 2003
Dat scheelt me dan weer een opzegbrief...quote:KzmZ schreef op 12 mei 2004 @ 15:26:
[...]
smsen vanuit nederland naar t buitenland is gewoon t binnenlandse tarief, dus dat wordt niets duurder
Reg. datum: 11 juli 2001
quote:Jelte schreef op 12 mei 2004 @ 14:53:
Ik heb ook gebeld met de klantenservice en ik kan nu ook opzeggen, ze vertelde mij precies hetzelfde wat Ni3L50L ook verteld is.
Alleen had zij het erover dat de tarieven pas 15e bekend worden, en je dan pas bezwaar kunt opnemen. Klopt dit?
niet geheel correct volgens mij, de tarieven zijn al bekend (check je rekening) maar alle informatie m.b.t. tot het opzeggen word vrijdag pas bekendgemaakt.
(als ze dus alle vergaderingen over dit onderwerp achter de rug hebben
Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Reg. datum: 13 januari 2004
Ik ben inmiddels al 3 jaar klant bij orange, in die periode heb ik altijd netjes mijn rekeningen betaald, hoe torenhoog ze ook waren. Ik kan nu ergens anders goedkoper uit zijn, want voor het sms-en in het buitenland hoef ik het niet meer te doen. Er zullen vast mensen zijn die net een maand orange hebben en die opzeggen en er een hele sloot geld aan verdienen. Ik denk dat ik me kan verbeteren, dus waarom zou ik dan die nieuwe tarieven in mijn maag laten splitsen?quote:jep schreef op 12 mei 2004 @ 14:05:
[...]
Denk je dat ze geld aan je verdienen als jij er na 1 maand met een nieuw toestel vandoor gaat? Ze verdienen aan de personen in dit topic denk ik uberhaupt niet.
* jep zal wel te netjes zijn. Betaal altijd netjes m'n hoge rekeningen en zeg 't pas op als het contract ten einde is. Zo werkt dat bij netjes zaken doen.
amokjeeh wijzigde dit bericht 12-05-2004 16:15 (4%)
En @ TromboneFreakus: Je bent niet meer 2 maand verplicht door te betalen, je maakt gewoon de maand af waar je nu in zit
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Naar welk adres heb je hem verstuurd? Ik heb hem verstuurd naar een postbus adres, maar kun je brieven daar ook aangetekend naar toe versturen?quote:Nitai schreef op 12 mei 2004 @ 17:31:
Mooi, de brief is aangetekend verstuurd...nu even wachten hoe dit afloopt.
Marshall VS 100 RH Top - Marshall 4 * 100 SpeakerCabinet - Boss GT-3 - Ibanez Artist 250 - Ibanez Stagestar - Marlin 12-String | Chaintech 7AJA2 - AMD TB 1.2 - GeForce 2MX400 64MB - Realtek 8139
quote:Rockster schreef op 12 mei 2004 @ 17:59:
[...]
Naar welk adres heb je hem verstuurd? Ik heb hem verstuurd naar een postbus adres, maar kun je brieven daar ook aangetekend naar toe versturen?
Ja, je kunt aangetekend naar een postbus sturen. In de postbus komt een briefje te liggen dat er een aangetekende verzending klaarligt. Die kan de medewerker dan afhalen nadat hij heeft getekend voor ontvangst.
Vanavond nog even met de klantenservice bellen.
Post weer bevindingen natuurlijk..
Reg. datum: 16 november 2002
Vind het wel kinderachtig, dat tweakers geassocieerd wil worden met zulke praktijken...
In het afgelopen jaar heb ik ongeveer 900 euro aan kosten in het buitenland gemaakt, voor een groot deel door toedoen van smsjes, waarschijnlijk zijn er meer als ik. Ik zou niet weten waarom ik nu een "wanprestatie" lever....??quote:Jorgen Horstink schreef op 12 mei 2004 @ 18:39:
....
Vind het wel kinderachtig, dat tweakers geassocieerd wil worden met zulke praktijken...
ik zit op een horeca opleiding (Horeca ondernemer/manager) en moet (volgend jaar pas
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Ik bel gewoonweg minder dan met mijne oude Vodafone 240 abonnement en moet dan zo'n 30 tot 50 euro BOVEN op de ¤ 30 maandelijkse kosten, bij Vodafone hield ik vaak nog 30 tot 50 minuten OVER.
Game Servers -> http://www.getfragged.nl
Hosting -> http://www.gethosted.nl
The real BOFH! (Bastard Operator From Hell)
Reg. datum: 02 oktober 2001
Reg. datum: 12 mei 2004
Quote:
Telfort mag de Algemene Voorwaarden of de Aanvullende, Bijzondere of actievoorwaarden wijzigen. Deze wijzigingen gaan veertien dagen na de bekendmaking in, of op een latere datum die Telfort op de bekendmaking vermeldt. Als de Contractant een wijziging niet accepteert,
kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden ingaan. De Contractant dient tijdig op te zeggen.
KPN dito verhaal......daar slechts bij vermeld: indien per saldo nadelig is voor de klant.
quote:
volgens mij is dat wat jij doet pas nederlands: zeuren. Waar werd iemand ook al weer platgedrukt omdat de dvd spelers 40 dollar waren? de vs...
Tarieven verhogen vind ik niet zo netjes eigenlijk. En overigens betalen de mensen die nu willen opzeggen hun rekening ook netjes (gok ik). En orange die weet ook wel wat van 'niet netjes' zaken doen!quote:* jep zal wel te netjes zijn. Betaal altijd netjes m'n hoge rekeningen en zeg 't pas op als het contract ten einde is. Zo werkt dat bij netjes zaken doen.
bij mijn vorige abonnement liet ik mijn orange 30 abo omzetten naar orange 20. Dit zou in maand 7 gebeuren. Dit deden ze dus mooi niet! Na 10 maanden en een hoop gezeur is ie dan omgezet. Ik zit nu met een baal beltegoed, en het door orange laten verrekenen (Dus bij mij 30 euro op mn rekeningn storten en 30 euro minder beltegoed op mn sim) doen ze ook niet. Dus je kan je afvragen wat orange netjes zaken doen noemt (ik heb er dan ook geen problemen mee om ze nu terug te neppen).
Jullie hoeven er niet vanuit te gaan dat orange jullie abo stopzet. Ze zullen het waarschijnlijk afwijzen. Pas als je helemaal door gaat tot allerlei commissies zul je misschien je gelijk krijgen.
En overigens heb je meer kans dat het opzeggen wel lukt als je abo nog maar kort geleden is afgesloten dan bij een oud abonnement!
* marteltor is nog wel even blij met zn 0 euro per maand abonnement
marteltor wijzigde dit bericht 12-05-2004 19:54 (46%)
Reg. datum: 02 oktober 2001
Ze hebben vast een soort memo dat ze kunnen zien wat andere collega;s gezegd hebben en wanneer e.d dus ik vraag me af of dat kan dat je een andere versie hoort.?quote:Marici schreef op 12 mei 2004 @ 08:41:
[...]
Het faxnummer heb ik ook nog niet, maar ik ga zo nog een keer bellen, ben benieuwd of ik weer een nieuwe versie van het verhaal ga scoren. Zal even naar het faxnummer vragen voor je.
En die brief, die mag je altijd posten natuurlijk!
even inspiratieloos..
Reg. datum: 11 oktober 2003
En NEE: ik werk niet bij Orange, maar onlangs vertelde een medewerker van de klantenservice mij dat SMS via de website verhaal en toen dacht ik: hij heeft wél gelijk.
Klopt ja als je over iets belt naar orange, dan vragen ze ook gelijk of je bijv groepssms gebruikt, en of je wel eens 118 gebruikt van orange. Wel slim van ze, want ik denk dat veel mensen groepssms niet gebruiken!. Jammer dat de prijzen markconform worden, bellen werd paar procent goedkoper. Maar dan is het nog duur, want bij T mobile hebt je voordeelnetwerken in bijna elk europees land. Dan bel je voor 95 ct naar NL en bij een niet voordeel netwerk 110 ct. Bij orange is het nu 120. Beetje duur dus, maarja dit gaat iets omlaag.quote:traianus schreef op 12 mei 2004 @ 21:27:
Bellen in het buitenland wordt goedkoper, SMS-en wordt 45 cent ipv 35 cent per bericht. SMS-en wordt op deze manier marktconform en bellen goedkoper. Als ik in het buitenland ben dan loop ik één keer in de twee dagen wel een internetcafé binnen en dan stuur ik gewoon SMS berichten via de website van Orange: 15 cent per bericht, ook vanuit het buitenland. Ansichtkaarten versturen als ik op vakantie ben doe ik allang niet meer, kost veel geld en tijd en je weet nooit wat je erop moet zetten. Volgens mij is Orange de enige die via de website groeps-sms aanbiedt: 15 berichten voor 60 cent. Ben je lekker snel en goedkoop klaar met de vakantiegroeten.
En NEE: ik werk niet bij Orange, maar onlangs vertelde een medewerker van de klantenservice mij dat SMS via de website verhaal en toen dacht ik: hij heeft wél gelijk.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.