Reg. datum: 30 mei 2002
en zou anders iemand mij even een naam kunnen mailen? bvd
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Reg. datum: 09 juli 2000
Zelf ben ik ook heel tevreden met Orange en de service e.d. het is voor mij alleen zo dat het me op dit moment heel mooi uit komt. Ga daarom zelf maar eens bellen naar Orange vanmiddag om te vragen hoe het zit.
?
www.VWForum.nl: Number 1 VW Community
Reg. datum: 21 oktober 2003
Reg. datum: 12 februari 2003
ik ga proberen om em om te zetten naar prepay, lekker makkelijk voor de vakantie. maar waarom willen ze dat niet doen? is er wel iemand die het geprobeerd heeft of gaat er alleen een gerucht ofzo?
Ik ben momenteel bezig met een duidelijke brief, waar ook een verzoek voor nummerbehoud e.d. is opgenomen. Als er behoefte aan is post ik 'm hier wel.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes
Reg. datum: 11 juli 2001
quote:Ni3L50L schreef op 12 mei 2004 @ 08:35:
Heeft iemand misschien ondertussen een faxnummer ?
Ik ben momenteel bezig met een duidelijke brief, waar ook een verzoek voor nummerbehoud e.d. is opgenomen. Als er behoefte aan is post ik 'm hier wel.
Het faxnummer heb ik ook nog niet, maar ik ga zo nog een keer bellen, ben benieuwd of ik weer een nieuwe versie van het verhaal ga scoren. Zal even naar het faxnummer vragen voor je.
En die brief, die mag je altijd posten natuurlijk!
Reg. datum: 12 februari 2003
Orange KS
tav afd opzeggingen
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
en alvast bedankt voor de brief, dat scheelt toch weer 10 min
Aangegeven dat ik bezwaar maak tegen de tariefswijzigingen. De klantenservice figuur vond 't maar raar bellen wordt goedkoper, nou ja, sms niet dus. Of ik per direct en kostenloos m'n abo kon opzeggen. En weer in de wacht... Ben benieuwd...
Oké, 't is nagevraagd, opzeggen is mogelijk, kostenloos. Als je nummerbehoud wil kan het omgezet worden naar Orange Ready, op advies van de klantenservice meneer. Nummerbehoud is ook mogelijk, maar dit moet wel duidelijk in de brief naar voren komen. Faxen is niet mogelijk alleen per post. Voor adressen zie andere postings. Er is trouwens wel een aantekening gemaakt door die figuur van de klantenservice dat 'ie mij hierover heeft gesproken. Als je nou jezelf goed wilt indekken zou ik vooral zelf ook even bellen met de helpdesk op nummer 06 28 500 777 en aangeven dat je vanwege het duurdere sms tarief in 't buitenland wilt opzeggen. Dan wel ff de naam vragen van diegene die je aan de lijn hebt gehad.
Ik zal die brief ff in elkaar stampen en 'm zo posten.
En ik wil ook mijn abo dan om laten zetten naar pre-paid, dan hou ik mijn nummer
?
Reg. datum: 11 juli 2001
misschien krijg je nog leuke informatie.
[eigen adres]
Orange Nederland N.V.
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
Betreft : Opzegging i.v.m. tariefswijziging
Geachte Mevrouw/Meneer,
Naar aanleiding van de door Orange aangekondigde tariefswijzigingen per 7 juni, deel ik u middels dit schrijven mede dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst tussen ondergetekende en Orange Nederland N.V. Het betreft hier de tariefswijzigingen voor het bellen in het naar het buitenland en specifiek de tariefsverhoging voor sms’en in het buitenland.
Hierbij deel ik u dan ook mede dat ik per direct mijn abonnement wens op te zeggen bij Orange. Het gaat hierbij om een [abonnementsvorm] abonnement, met telefoonnummer [telefoonnummer] en klantnummer [klantnummer], ten name van [eigen naam].
De klantenservice van Orange heeft te kennen gegeven dat het contract op grond van deze tariefwijziging per direct kan worden ontbonden en dat verdere abonnementskosten niet meer in rekening worden gebracht, uiteraard met uitzondering van de reeds gemaakte kosten. Hiervoor ontvang ik graag een eindafrekening.
Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider is aangevraagd. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd.
Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van het ontvangen van dit schrijven.
Afwachtend op uw reactie verblijf ik,
Hoogachtend,
[eigen naam]
Bijlage : Kopie legitimatie
Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens te behouden vraag ik u het nummer over te zetten naar een Orange Ready pre-paid pakket. Ik ontvang hiervoor van u de benodigde informatie en eventueel aanvullende benodigdheden.
Of zoiets.
* mockingbird is blij; abbo 3maandjes eerder opzeggen
Is gewoon lastig.. duurder bellen/sms-en in de vakantiemaanden..
Weet er overgens iemand een leuk cashback dealtje ? (event. weer orange ¤40
mockingbird wijzigde dit bericht 12-05-2004 09:53 (28%)
even inspiratieloos..
"Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens te behouden verzoek ik u mijn huidige abbonement om te zetten naar een Orange Ready pre-paid pakket. Eventuele aanvullende informatie voor de omzetting hiernaar ontvang ik gaarne van u"
Denk dat dit voldoende is. Leuke is abo staat op de naam van me pa, op het moment dat het opgezegd is vraag ik een nieuw abo aan bij Orange op m'n eigen naam met dit nummer... hehehe
?
even inspiratieloos..
Live by the rules, play by the rules.
?
Ook als ze je wel informeren, kan dat. Als ze de dienst duurder maken, ben je niet verplicht om hem nog langer af te nemen. Is toch wel een beejte logisch, je bent immers accoord gegaan met het product en de prijs uit de originele overeenkomst. Als ze daarna het product en/of de prijs aanpassen, kunnen ze je niet verplichten om daarmee accoord te gaan. Alleen bij wijzigingen die niet in je nadeel zijn, mag je niet opzeggen.quote:dmace schreef op 11 mei 2004 @ 23:00:
[...]
Maar om op je vraag terug te komen:
Je kunt alleen opzeggen als ze zonder jou te informeren de tarieven verhogen.
Dat is al eens gebeurt bij Vodafone en T-mobile, en dat heeft ze destijds een hoop klanten gekost.
Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.
Thanx, ik ga zelf ook eens bellen en kijken wat ze zeggen.quote:Ni3L50L schreef op 12 mei 2004 @ 08:35:
Heeft iemand misschien ondertussen een faxnummer ?
Roy1985 wijzigde dit bericht 12-05-2004 11:38 (18%)
Roy1985 wijzigde dit bericht 12-05-2004 11:38 (74%)
1337
Reg. datum: 04 februari 2001
Maar in de AV staat dat ze de tarieven aan mogen passen, dus je brief klopt niet ?quote:Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 15:25:
Daarom verzoek ik u vriendelijk mijn contract per 7 juni 2004 kosteloos te ontbinden, zoals dit in de algemene voorwaarden beschreven is.
StevenK wijzigde dit bericht 12-05-2004 11:45 (56%)
Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.
Reg. datum: 21 oktober 2003
??? Dit kan altijd bij elk contract bij tariefswijzigingen!!!quote:nokia6610 schreef op 07 mei 2004 @ 14:36:
De tijden dat je zomaar kan opzeggen, bijvoorbeeld bij tariefswijzigingen, zijn ALLANG voorbij...
Reg. datum: 04 februari 2001
Nee, in de AV staat duidelijk dat ze het recht hebben de tarieven aan te passen.quote:BazzH schreef op 12 mei 2004 @ 10:15:
[...]
Ook als ze je wel informeren, kan dat. Als ze de dienst duurder maken, ben je niet verplicht om hem nog langer af te nemen. Is toch wel een beejte logisch, je bent immers accoord gegaan met het product en de prijs uit de originele overeenkomst. Als ze daarna het product en/of de prijs aanpassen, kunnen ze je niet verplichten om daarmee accoord te gaan. Alleen bij wijzigingen die niet in je nadeel zijn, mag je niet opzeggen.
Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.