Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
TweakersOnly schreef op 11 mei 2004 @ 23:43:
Ik heb inmiddels ook de bevestiging van een medewerkster dat mijn contract per 07-06 kosteloos beeindigd mag worden. Ik heb in ieder geval haar naam genoemd in mijn opzegbrief. :)
ik wil ook graag opzeggen, wat moet ik nu precies in de brief zetten? zou je misschien een voorbeeldje willen plaatsen?

Reg. datum: 06 juni 2001

is een naam perse nodig om op te kunnen zeggen, of gebruiken jullie die alleen om aan te tonen dat hun eigen medewerkers zeggen dat het kan?

en zou anders iemand mij even een naam kunnen mailen? bvd :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...

Reg. datum: 09 juli 2000

Waarom zou je niet om kunnen zetten naar pre-paid? Je beëindigd dat toch ook gewoon je contract. Ik heb namelijk een heel erg mooi nummer en ik zou dat nummer voor geen goud kwijt willen. :)

Zelf ben ik ook heel tevreden met Orange en de service e.d. het is voor mij alleen zo dat het me op dit moment heel mooi uit komt. Ga daarom zelf maar eens bellen naar Orange vanmiddag om te vragen hoe het zit. :o

?

Reg. datum: 26 januari 2000

Ik vind het ook wel interessant hier. Het bereik van Orange is toevallig altijd ruk als ik ergens ben... of zeg maar haast overal waar ik ben: Zodra ik er vanaf kan dan doe ik dat ook!

www.VWForum.nl: Number 1 VW Community

Reg. datum: 21 oktober 2003

ik ben zeer tevreden over orange heb namelijk 3 abb. 1x 30 voor 0 euro p/mnd en 1x 30 voor 5 euro p/mnd en 1 keer 20 voor 0 euro p/mnd wat is dan het voordeel om op te zeggen

Reg. datum: 12 februari 2003

snappen jullie het nou echt niet dan? ik heb een gratis orange 30 maar dat is omdat ik 300 euro terug gestord heb gekregen op mijn rekening. als ik nu dus opzeg betaal ik het komende halfjaar geen maandelijkse kosten daar meer voor en heb ik wel 300 euro gekregen. dat is dus simpel 150 euro ongeveer verdienen voor mij en voor 24 euro voor een jaar neem ik een nieuwe orange 30.

ik ga proberen om em om te zetten naar prepay, lekker makkelijk voor de vakantie. maar waarom willen ze dat niet doen? is er wel iemand die het geprobeerd heeft of gaat er alleen een gerucht ofzo?

Reg. datum: 21 mei 2003

Heeft iemand misschien ondertussen een faxnummer ?

Ik ben momenteel bezig met een duidelijke brief, waar ook een verzoek voor nummerbehoud e.d. is opgenomen. Als er behoefte aan is post ik 'm hier wel.

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes

Reg. datum: 11 juli 2001

quote:
Ni3L50L schreef op 12 mei 2004 @ 08:35:

Ik ben momenteel bezig met een duidelijke brief, waar ook een verzoek voor nummerbehoud e.d. is opgenomen. Als er behoefte aan is post ik 'm hier wel.

Het faxnummer heb ik ook nog niet, maar ik ga zo nog een keer bellen, ben benieuwd of ik weer een nieuwe versie van het verhaal ga scoren. Zal even naar het faxnummer vragen voor je.

En die brief, die mag je altijd posten natuurlijk!

Reg. datum: 12 februari 2003

die brief lijkt me altijd makkelijk en dat faxnummer, volgend mij kun je bij orange alleen een brief sturen. die dien niet aan faxen jammergenoeg zover ik weet. het adres is:

Orange KS
tav afd opzeggingen
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

en alvast bedankt voor de brief, dat scheelt toch weer 10 min _/-\o_

Goed, zelf ook nog even gebeld met Orange...

Aangegeven dat ik bezwaar maak tegen de tariefswijzigingen. De klantenservice figuur vond 't maar raar bellen wordt goedkoper, nou ja, sms niet dus. Of ik per direct en kostenloos m'n abo kon opzeggen. En weer in de wacht... Ben benieuwd...

Oké, 't is nagevraagd, opzeggen is mogelijk, kostenloos. Als je nummerbehoud wil kan het omgezet worden naar Orange Ready, op advies van de klantenservice meneer. Nummerbehoud is ook mogelijk, maar dit moet wel duidelijk in de brief naar voren komen. Faxen is niet mogelijk alleen per post. Voor adressen zie andere postings. Er is trouwens wel een aantekening gemaakt door die figuur van de klantenservice dat 'ie mij hierover heeft gesproken. Als je nou jezelf goed wilt indekken zou ik vooral zelf ook even bellen met de helpdesk op nummer 06 28 500 777 en aangeven dat je vanwege het duurdere sms tarief in 't buitenland wilt opzeggen. Dan wel ff de naam vragen van diegene die je aan de lijn hebt gehad.

Ik zal die brief ff in elkaar stampen en 'm zo posten.

Ok mooi ik ga ook maar even bellen straks. :) Eens kijken wat jij voor een briefje in elkaar zet.

En ik wil ook mijn abo dan om laten zetten naar pre-paid, dan hou ik mijn nummer :P

?

Reg. datum: 11 juli 2001

bij mij zijn er geen aantekeningen gemaakt, maar toch raad ik iedereen ook aan om even te bellen voor je je brief stuurt!
misschien krijg je nog leuke informatie.

Hier is 'ie, ik heb als voorbeeld de brief gepakt die eerder in deze thread al staat, mochten er nog op of aanmerkingen zijn, dan hoor ik dat graag en zal ik die ook ff verwerken.

[eigen adres]

Orange Nederland N.V.
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

Betreft : Opzegging i.v.m. tariefswijziging

Geachte Mevrouw/Meneer,

Naar aanleiding van de door Orange aangekondigde tariefswijzigingen per 7 juni, deel ik u middels dit schrijven mede dat ik niet akkoord ga met deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst tussen ondergetekende en Orange Nederland N.V. Het betreft hier de tariefswijzigingen voor het bellen in het naar het buitenland en specifiek de tariefsverhoging voor sms’en in het buitenland.

Hierbij deel ik u dan ook mede dat ik per direct mijn abonnement wens op te zeggen bij Orange. Het gaat hierbij om een [abonnementsvorm] abonnement, met telefoonnummer [telefoonnummer] en klantnummer [klantnummer], ten name van [eigen naam].

De klantenservice van Orange heeft te kennen gegeven dat het contract op grond van deze tariefwijziging per direct kan worden ontbonden en dat verdere abonnementskosten niet meer in rekening worden gebracht, uiteraard met uitzondering van de reeds gemaakte kosten. Hiervoor ontvang ik graag een eindafrekening.

Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens mee te nemen naar mijn nieuwe provider verzoek ik u het nummer niet per direct te laten vervallen, maar actief te houden totdat de nummerportering door mijn nieuwe provider is aangevraagd. Ik zal ervoor zorg dragen dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd.

Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van het ontvangen van dit schrijven.

Afwachtend op uw reactie verblijf ik,

Hoogachtend,

[eigen naam]

Bijlage : Kopie legitimatie

Als alternatief kun je in het blok voor nummerbehoud ook het volgende schrijven :

Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens te behouden vraag ik u het nummer over te zetten naar een Orange Ready pre-paid pakket. Ik ontvang hiervoor van u de benodigde informatie en eventueel aanvullende benodigdheden.

Of zoiets.

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

Kost het overzetten naar prepaid dan weer geen geld? en we weten nog niet precies hoe het nou zit met het overzetten van je (eventueel) overgehouden beltegoed van je abbo naar deze prepaid.
* mockingbird is blij; abbo 3maandjes eerder opzeggen :)
Is gewoon lastig.. duurder bellen/sms-en in de vakantiemaanden..

Weet er overgens iemand een leuk cashback dealtje ? (event. weer orange ¤40 O-) )

mockingbird wijzigde dit bericht 12-05-2004 09:53 (28%)

even inspiratieloos..

Ik heb dit toegevoegt m.b.t. omzetting naar pre-paid.

"Aangezien ik mijn huidige telefoonnummer wens te behouden verzoek ik u mijn huidige abbonement om te zetten naar een Orange Ready pre-paid pakket. Eventuele aanvullende informatie voor de omzetting hiernaar ontvang ik gaarne van u"

Denk dat dit voldoende is. Leuke is abo staat op de naam van me pa, op het moment dat het opgezegd is vraag ik een nieuw abo aan bij Orange op m'n eigen naam met dit nummer... hehehe :) En dan heb ik een bijna gratis E200 er aan over.

?

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

waarom zou je perse onder je eigen (dus ander) nummer moeten aanvragen.. ik neem aan dat het geen probleem is als ik gewoon opzeg en daarna weer een cashbakje neem met zelvde nummer op zelvde naam..

even inspiratieloos..

Omdat dit oude abo op de naam van mijn paps staat en ik hem er nu niet meer mee wil "belasten" (ok dat ene envelopje boeit niet), maar ik wil het gewoon op mijn eigen naam hebben. Mijn abo, mijn verantwoording. Dus zodra het pre-paid is geworden ga ik naar de winkel voor een extra telefoon en een nieuw abo ;). Perfect toch? Ik ben tevreden met Orange, maarja ik heb nu een aantal maanden ¤60 met de SPV E200, zou dus nog meer dan 1.5 jaar moeten, daar ben ik mooi vanaf :P

Live by the rules, play by the rules. :o

?

Kei-goed...
Reg. datum: 12 november 2001

quote:
dmace schreef op 11 mei 2004 @ 23:00:
[...]

Maar om op je vraag terug te komen:

Je kunt alleen opzeggen als ze zonder jou te informeren de tarieven verhogen.
Dat is al eens gebeurt bij Vodafone en T-mobile, en dat heeft ze destijds een hoop klanten gekost.
Ook als ze je wel informeren, kan dat. Als ze de dienst duurder maken, ben je niet verplicht om hem nog langer af te nemen. Is toch wel een beejte logisch, je bent immers accoord gegaan met het product en de prijs uit de originele overeenkomst. Als ze daarna het product en/of de prijs aanpassen, kunnen ze je niet verplichten om daarmee accoord te gaan. Alleen bij wijzigingen die niet in je nadeel zijn, mag je niet opzeggen.

Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.

quote:
Ni3L50L schreef op 12 mei 2004 @ 08:35:

Thanx, ik ga zelf ook eens bellen en kijken wat ze zeggen.

Roy1985 wijzigde dit bericht 12-05-2004 11:38 (18%)

*Sorry dubbel post*

Roy1985 wijzigde dit bericht 12-05-2004 11:38 (74%)

Wat loopt iedereen nou te zeiken (orange ook _/-\o_ ) in frankrijk en andere landen waar orange al actief is zou het naar zelfde prijs als in nederland moeten vind ik dan hebben ze pas een goeie actie 8) 8) en hoeveel sms en bel je nou in het buitenland niet veel iedergeval en ik was op vakantie in india had ik geen eens bereik 8)7

1337

quote:
Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 15:25:
Daarom verzoek ik u vriendelijk mijn contract per 7 juni 2004 kosteloos te ontbinden, zoals dit in de algemene voorwaarden beschreven is.
Maar in de AV staat dat ze de tarieven aan mogen passen, dus je brief klopt niet ?

StevenK wijzigde dit bericht 12-05-2004 11:45 (56%)

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

Reg. datum: 21 oktober 2003

quote:
nokia6610 schreef op 07 mei 2004 @ 14:36:
De tijden dat je zomaar kan opzeggen, bijvoorbeeld bij tariefswijzigingen, zijn ALLANG voorbij...
??? Dit kan altijd bij elk contract bij tariefswijzigingen!!!

quote:
BazzH schreef op 12 mei 2004 @ 10:15:
[...]

Ook als ze je wel informeren, kan dat. Als ze de dienst duurder maken, ben je niet verplicht om hem nog langer af te nemen. Is toch wel een beejte logisch, je bent immers accoord gegaan met het product en de prijs uit de originele overeenkomst. Als ze daarna het product en/of de prijs aanpassen, kunnen ze je niet verplichten om daarmee accoord te gaan. Alleen bij wijzigingen die niet in je nadeel zijn, mag je niet opzeggen.
Nee, in de AV staat duidelijk dat ze het recht hebben de tarieven aan te passen.

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: