Hey pssst! ......Fiets kopen?!
Op de Orange website vind je toch echt, na in te loggen, al je rekeningen in PDF formaat met specificatie. Dit is dus geen excuus imo.quote:Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 17:20:
en omdat ik het idee heb dat mijn rekeningen niet kloppen (iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag terwijl ik nooit met die telefoon bel... Bel altijd met die van me werk.)
<nescafe> je kunt ook je webcam voor de tv zetten en via msn tv kijken
Tuk, heb je wellicht de naam van de persoon die je dat vertelde? Zou je dat wellicht even kunnen mailen naar mij? Zou super zijnquote:Tuk schreef op 11 mei 2004 @ 19:23:
Ik heb net gebelt naar de klantenafdeling en kunt kosten loos opzeggen van het contract. Ze boden mij meteen een mooie deel ik de schoenen om me te paaien voor nog een jaartje
Je kunt dus gewoon opzeggen
Reg. datum: 15 april 2003
sorry, heb geen naam. Heeft hij wel gezegt maar weet het niet meer. Hij was er ook niet blij mee maar zij dat het gewoon mogelijk was. Ik persoonlijk heb een hoop problemen gehad met orange en wil er graag van af. Zit nu al 3 jaar bij hun en het gaat er alleen maar op achter uit.
De Meneer van de klantensurvice zij dat je gewoon een brief moet sturen naar
Orange Nederland N.V.
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
dit is gewoon het adres wat boven je rekening staat. Als je het in je brief aangeeft blijven je bel minuten die je overhebt gewoon bestaan op je sim kaartje wat dan een pre pay kaart wordt
heb al heel wat maten van me gebelt dat het mogelijk is om je abbo kosteloos op te zeggen
De Meneer van de klantensurvice zij dat je gewoon een brief moet sturen naar
Orange Nederland N.V.
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
dit is gewoon het adres wat boven je rekening staat. Als je het in je brief aangeeft blijven je bel minuten die je overhebt gewoon bestaan op je sim kaartje wat dan een pre pay kaart wordt
heb al heel wat maten van me gebelt dat het mogelijk is om je abbo kosteloos op te zeggen
Heb nog een keer gebelt. Als je de naam wil hebben moet je me even mailen boffers
Tuk, kun je mij wellicht mailen op xxx
kan jouw mail adres vreemd genoeg niet vinden
Mail adres inmiddels weer ff weggehaald
kan jouw mail adres vreemd genoeg niet vinden
Mail adres inmiddels weer ff weggehaald
boffers wijzigde dit bericht 11-05-2004 20:05 (29%)
Zou je mij ook kunnen mailen (profile)?quote:Tuk schreef op 11 mei 2004 @ 20:01:
Heb nog een keer gebelt. Als je de naam wil hebben moet je me even mailen boffers
AttackNo.1 wijzigde dit bericht 16-05-2004 22:19 (11%)
als iemand ook mij even zou kunnen mailen, heel graag 
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Reg. datum: 11 juli 2001
Reg. datum: 11 juli 2001
Zojuist mijn tweede poging gewaagd om duidelijkheid hieromtrent te krijgen; aanstaande vrijdag worden de officiele richtlijnen intern verspreid, dus vrijdag kan de klantenservice meer vertellen. zorg er wel voor dat je brief voor 7 juni binnen is!
quote:boffers schreef op 11 mei 2004 @ 17:45:
[...]
Ik vraag me ook af waar ze die 3% vandaan halen. Kijk maar eens naar het persbericht:
[...]
En op de Orange website staat momenteel dus:
[...]
Oftewel, 28,5% stijging van de kosten
De prijs van een sms verzenden met Orange Free vanaf je vakantie-adres is verhoogd naar 0,45 euro, wat nog steeds het laagste tarief in de markt is.
Met andere woorden, ze hanteren gewoon hetzelfde tarief als bijvoorbeeld telfort. Leuk hoor die marktconform prijzen, vraag me af of tele2 geen goedkopere tarieven heeft. Waarom moeten al die prijzen nou naar elkaar groeien, je moet je toch onderscheiden als bedrijf. Is hetzelfde dat smsn tot voor kort altijd tussen 20 en 23 cent zat....
Heeft iemand enig idee waar ik mijn brief naar toe kan faxen? Ik kan nergens een faxnummer vinden van Orange. Alvast bedankt!
ook dus gebeld
heb een naam, en ja je kunt opzeggen
maar idd, vrijdag ff verifieren, over dat kosteloos enzo
Al met al het is mogelijk om kosteloos op te zeggen en geen maandelijkse kosten meer te betalen, en dus bijvoorbeeld over te stappen naar een andere provider.
Orange begint me namelijk redelijk uit de strot te hangen...
Orange begint me namelijk redelijk uit de strot te hangen...
Game Servers -> http://www.getfragged.nl
Hosting -> http://www.gethosted.nl
The real BOFH! (Bastard Operator From Hell)
Kun je mij die naam ff mailen?
Heb de brief al gestuurd maar ff voor achter de hand?
Mail: master__r26(apendingetje)hotmail.com
Heb de brief al gestuurd maar ff voor achter de hand?
Mail: master__r26(apendingetje)hotmail.com
Macbook 2,4 GHz Core 2 Duo - 4GB - 160GB
Ik heb eigenlijk niet veel te klagen over Orange, valt ook beetje op als je dan 2 dagen na opzeggen weer een nieuw abbo'tje afsluitquote:philipnorth schreef op 11 mei 2004 @ 21:28:
ook dus gebeld
als ik het opzeg sluit ik bij orange geen nieuw abo meer af. morge maar ff die brief op de post doen dan 
maar het maakt verder niet uit hoe lang je abo nog zou duren?
maar het maakt verder niet uit hoe lang je abo nog zou duren?
Reg. datum: 09 juli 2000
Reg. datum: 09 juli 2000
Positief jongens!
Zeg tuk, zou jij mij ook die naam van die persoon willen mailen? Kan ik namelijk ook m'n contract gewoon opzeggen. Hehehe heerlijk
vncnt@gmx.net
Merci! Ik zal dit topic blijven volgen.
Zeg tuk, zou jij mij ook die naam van die persoon willen mailen? Kan ik namelijk ook m'n contract gewoon opzeggen. Hehehe heerlijk
vncnt@gmx.net
Merci! Ik zal dit topic blijven volgen.
?
dit gaat ze veel klanten kosten 
Snap het ook niet helemaal. Orange is de enige die gewoon alles in 1 heeft, zonder 10 miljard verschillende abo-vormen die je proberen te verleiden voor het zoveelste mobieltje waar je eigenlijk alleen maar mee belt, en de rest niet gebruikt.
(tenzij je nog een puber zonder eigen identiteit bent).
Maar om op je vraag terug te komen:
Je kunt alleen opzeggen als ze zonder jou te informeren de tarieven verhogen.
Dat is al eens gebeurt bij Vodafone en T-mobile, en dat heeft ze destijds een hoop klanten gekost.
(tenzij je nog een puber zonder eigen identiteit bent).
Maar om op je vraag terug te komen:
Je kunt alleen opzeggen als ze zonder jou te informeren de tarieven verhogen.
Dat is al eens gebeurt bij Vodafone en T-mobile, en dat heeft ze destijds een hoop klanten gekost.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Ik ben ook van plan mijn Orange abbonement op te zeggen. Maar je mag dus je beltegoed op je simkaart houden als je dit aangeeft in je opzegbrief en anders wordt de sim kaart gewoon inactief??quote:Tuk schreef op 11 mei 2004 @ 19:53:
Als je het in je brief aangeeft blijven je bel minuten die je overhebt gewoon bestaan op je sim kaartje wat dan een pre pay kaart wordt
Athlon XP1800-1533Mhz )( Epox 8Kha+ )( Crucial 256Mb DDR )( Alpha 8045+Papst NG )( Leadtek Gef3 Ti200 TDH
Reg. datum: 13 september 2000
Ik heb inmiddels ook de bevestiging van een medewerkster dat mijn contract per 07-06 kosteloos beeindigd mag worden. Ik heb in ieder geval haar naam genoemd in mijn opzegbrief. 
Je mag NIET omzetten naar prepay, je beltegoed vervalt volledig en je krijgt idd een inactieve sim.quote:Sjo schreef op 11 mei 2004 @ 23:04:
Ik ben ook van plan mijn Orange abbonement op te zeggen. Maar je mag dus je beltegoed op je simkaart houden als je dit aangeeft in je opzegbrief en anders wordt de sim kaart gewoon inactief??
Reg. datum: 13 januari 2004
Reg. datum: 13 januari 2004
Heb je daar een bron voor? zou betekenen dat ik geen nummerbehoud kan toepassen. Trouwens ik betaal voor mijn tegoed, wil dat gewoon op kunnen maken zonder verdere kosten.quote:TweakersOnly schreef op 11 mei 2004 @ 23:44:
[...]
Je mag NIET omzetten naar prepay, je beltegoed vervalt volledig en je krijgt idd een inactieve sim.
Bron == medewerkster Klantenservice. Ik heb het trouwens niet gehad over nummerbehoud, ik heb enkel gezegd dat je NIET mag omzetten naar Orange Prepaid.quote:amokjeeh schreef op 12 mei 2004 @ 00:04:
Heb je daar een bron voor? zou betekenen dat ik geen nummerbehoud kan toepassen. Trouwens ik betaal voor mijn tegoed, wil dat gewoon op kunnen maken zonder verdere kosten.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.