Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Vierkante Cirkel

Lol, gewoon proberen je abo te dumpen doordat ze wat regels veranderen, gratis nog wel :D zou willen dat ik dat toen kon toen ik het wilde :)

Reg. datum: 01 juli 2001

Ik heb namelijk via die actie dat je orange free 20 kreeg voor 0 euro per maand door een cash back actie, als ik dus per die juni kan opzeggen zou dat betekenen dat ik alle ontvangen vergoeding gewoon kan houden toch?

Reg. datum: 21 mei 2003

Je kunt geen nummerbehoud hebben als je binnen dezelfde provider blijft (tenzij je prepay doet geloof ik).

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes

Reg. datum: 02 juli 2001

quote:
Pizzaman schreef op 11 mei 2004 @ 15:43:
Is het mogelijk je Orange abo nu op te zeggen en een week later gewoon weer een nieuw abo te nemen ? Eventueel met nummer behoud ?
da's mijn intentie ook, want ik heb echt geen problemen met orange verder :)

Trotse papa van Tigo Nova
Reg. datum: 13 april 2000

Nummerbehoud zal denk ik niet gaan; maar een nieuw abo openen zou in principe geen problemen moeten opleveren.

Trouwens best wel raar; ik heb vorige week naar de klantenservice gebeld met de melding die in het andere topic stond ([Orange] Nieuwe tarieven?) en toen wisten ze helemaal van niks. Ben toen een paar uur later teruggebeld (vind ik wel service) dat het klopte maar dat opzeggen niet ging. Ga het toch maar eens proberen; ga ik gelijk voor een cashdeal.
Reg. datum: 13 maart 2004

ik denk dat ik vandaag nog naar de Orange Shop ga.
Kijk ik eerst of in de contracten de nieuwe prijzen al staan.
Zo nee, dan neem ik een contract met een relaxt mobieltje.
Die ik morgen weer afzeg!!!

Reg. datum: 07 maart 2003

Ik heb net gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat het nog niemand duidelijk is of je op mag zeggen of niet.

Reg. datum: 11 april 2000

quote:
Krypt schreef op 11 mei 2004 @ 15:49:
Nummerbehoud zal denk ik niet gaan; maar een nieuw abo openen zou in principe geen problemen moeten opleveren.

Trouwens best wel raar; ik heb vorige week naar de klantenservice gebeld met de melding die in het andere topic stond ([Orange] Nieuwe tarieven?) en toen wisten ze helemaal van niks. Ben toen een paar uur later teruggebeld (vind ik wel service) dat het klopte maar dat opzeggen niet ging. Ga het toch maar eens proberen; ga ik gelijk voor een cashdeal.
Dat topic bedoelde ik dus _/-\o_

Leuke Games

Ik had net ook even de klantenservice gebelt (voor iemand anders) en die knakker vertelde mij dat het in de voorwaarden staat dat zij bepaalde tarieven kunnen veranderen....

Ik heb hier niet de voorwaarden bij de hand, maar misschien dat iemand daar eens naar kan kijken.

De leukste online games op Gamespelen.nl

Reg. datum: 21 mei 2003

Heb nu de klanteservice aan de lijn. Ze doen wel wat moeilijk.

Hun argument :

SMS'en in het buitenland is een service en als je d'r geen gebruik van maakt is 't ook geen geldig argument om op te zeggen. Heb het argument van enkelzijdige contract wijziging aangekaart en 't moest ff worden nagevraagd.

Goed, dat duurde dus heel erg lang. Ik moet na 7 juni contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat dan de stand van zaken is, omdat dan pas de tariefswijzigingen ingaan.

Beetje onzinnige info dus...

Nou ja, morgen maar ff verder.

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes

Leuke Games

Net de consumentenbond aan de telefoon gehad en als de stijging van de kosten niet hoger is dan de inflatie (3%)dan kan je niets ondernemen.

Leuke Games

quote:
carlvanloo schreef op 08 mei 2004 @ 20:46:
Sms wordt 28% duurder:-( en bellen in buitenland goedkoper. Op zich is 45 cent nog niet echt duur, maarja toch een piek he :-P Het was 35 centjes.
Waar haal je deze info vandaan?

quote:
Boldy schreef op 11 mei 2004 @ 16:12:
Net de consumentenbond aan de telefoon gehad en als de stijging van de kosten niet hoger is dan de inflatie (3%)dan kan je niets ondernemen.
SMS'en wordt 28% duurder, iets meer dan de inflatie dus. :)
Reg. datum: 25 december 2003

quote:
Ni3L50L schreef op 11 mei 2004 @ 16:06:
Heb nu de klanteservice aan de lijn. Ze doen wel wat moeilijk.

Hun argument :

SMS'en in het buitenland is een service en als je d'r geen gebruik van maakt is 't ook geen geldig argument om op te zeggen. Heb het argument van enkelzijdige contract wijziging aangekaart en 't moest ff worden nagevraagd.

Goed, dat duurde dus heel erg lang. Ik moet na 7 juni contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat dan de stand van zaken is, omdat dan pas de tariefswijzigingen ingaan.

Beetje onzinnige info dus...

Nou ja, morgen maar ff verder.

Ik vind dit wel een beetje een kutargument: bellen met je mobiele telefoon is ook een service, een dienst dus. Een dienst waar je ook goed voor betaalt. Dus gaan ze dit argument ook gebruiken wanneer ze de tarieven voor binnenland gaan verhogen? :?

Niet dat ik mijn contract ga opzeggen, maar toch blijf ik dit een klote-argument vinden. SMS'en in het buitenland is 'part of the deal' (van hun dienstverlening dus)

leend3rs.nl
Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
rjongen schreef op 11 mei 2004 @ 15:50:

Waarschijnlijk mag je je mobieltje dan ook meteen inleveren, dan wel de aanschaf kosten betalen. Jammer, dat geintje gaat dus niet op!

quote:
Ni3L50L schreef op 11 mei 2004 @ 16:06:

larie koek van de helpdesk. Heb je het niet opgezegt ruim voor die tijd, dan blijkt dus dat je accoord gaat met die wijzigingen..

Algemene opmerking
Ik heb het idee dat je sowiso niet echt in je recht staat bij dit soort tariefswijzigingen als je er nauwelijks gebruik van maakt. Een internationaal rijdende vrachtwagen chauffeur die zijn abo heeft gekocht vanwege de lagere kosten in het buitenland heeft recht op een opzegging. Maar als je maar 1 keer per jaar naar het buitenland gaat en nauwelijks belt heb je nauwelijks een poot om op te staan.

Sowiso loop je volgens mij de kans ofdat je je mobieltje kwijt raakt met de kans dat je gebruiks kosten moet betalen, ofwel dat je nog extra kosten moet betalen die je anders middels je abo betaald had, mits je je abo binnen een jaar van afsluiten en aanschaf van het mobiel opzegt.

SE W800i powered

Leuke Games

quote:
Ch!pY-J schreef op 11 mei 2004 @ 16:22:
[...]
Algemene opmerking
Ik heb het idee dat je sowiso niet echt in je recht staat bij dit soort tariefswijzigingen als je er nauwelijks gebruik van maakt. Een internationaal rijdende vrachtwagen chauffeur die zijn abo heeft gekocht vanwege de lagere kosten in het buitenland heeft recht op een opzegging. Maar als je maar 1 keer per jaar naar het buitenland gaat en nauwelijks belt heb je nauwelijks een poot om op te staan.
Als ik kijk naar hoeveel smsjes mijn zusje stuurt op vakantie dan vind ik wel dat zij het recht heeft om op te zeggen.

You will Comply

quote:
rjongen schreef op 11 mei 2004 @ 15:50:
Dat gaat niet op aangezien jij voor de nieuwe AV tekent en niet voor de oude.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Beetje vaag dat degenen die de klantenservice gebeld hebben zeggen dat je niet kan opzeggen of dat ze het niet weten.

Ik bel en vroeg of ik kon opzeggen omdat de tarieven veranderen voor het bellen in en naar het buitenland en het sms'en."

En die gozer daar zegt meteen, "ja, dat kan. Je moet even een brief sturen naar het adres wat op de factuur staat en dan duidelijk daarin zetten dat je opzegt vanwege de tariefswijziging."

Dus vroeg ik of ik dan geen naheffing kreeg omdat mijn abonnement pas afliep in Februari 2005.
"Nee, dat maakt niets uit."

Dus ik heb mijn brief al op de post gedaan, ik zal ook aan het eind van de week even bellen of de brief is aangekomen en of deze geaccepteerd is.

Uiteraard zal ik dat hier even laten weten.

 Macbook 2,4 GHz Core 2 Duo - 4GB - 160GB

Trotse papa van Tigo Nova
Reg. datum: 13 april 2000

Ik ga volgende week je brief aanpassen en ook op de bus doen; kijken wat eruit komt.. niet geschoten is altijd mis..
Give it the Works !

Ik heb al een hele tijd Orange. En al meerdere wijzingingen gehad. Echter gingen die allemaal pas in na een verlenging. Tot die tijd bleven de oude voorwaarden gelden.

Zou me niet verbazen als ze dat nu weer doen. En dan kun je niet opzeggen. En dan bovendien lijkt het wel mode om abbonementen snel op te zeggen als er ook maar 1 ding wijzigd... vind dat persoonlijk een slechte zaak, daardoor worden abbonementen indirect ook duurder i.m.h.o.

Server: Dell PowerEdge 4600: Dual Xeon 2.8GHz, 4GB ECC DDR, 6 x 74GB 15K SCSI RAID5, 2 x 146GB SCSI 10K RAID1, 5 x 36GB 10K SCSI RAID5, Dell Perc 3/Di

quote:
FastBunny schreef op 11 mei 2004 @ 17:14:
Ik heb al een hele tijd Orange. En al meerdere wijzingingen gehad. Echter gingen die allemaal pas in na een verlenging. Tot die tijd bleven de oude voorwaarden gelden.

Zou me niet verbazen als ze dat nu weer doen. En dan kun je niet opzeggen. En dan bovendien lijkt het wel mode om abbonementen snel op te zeggen als er ook maar 1 ding wijzigd... vind dat persoonlijk een slechte zaak, daardoor worden abbonementen indirect ook duurder i.m.h.o.
De reden dat ik wil opzeggen is omdat ik momenteel toch een telefoon heb van me werk, met Orange vaak geen bereik heb in buitengebieden (ben koerier) en omdat ik het idee heb dat mijn rekeningen niet kloppen (iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag terwijl ik nooit met die telefoon bel... Bel altijd met die van me werk.)

Give it the Works !

quote:
Master__R schreef op 11 mei 2004 @ 17:20:
[...]

De reden dat ik wil opzeggen is omdat ik momenteel toch een telefoon heb van me werk, met Orange vaak geen bereik heb in buitengebieden (ben koerier) en omdat ik het idee heb dat mijn rekeningen niet kloppen (iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag terwijl ik nooit met die telefoon bel... Bel altijd met die van me werk.)
Als je niet ermee belt is het logisch dat je rekeningen hetzelfde zijn, zijn namelijk je maandelijkste kosten gewoon ;) Dan zal eronderaan ook staat dat je nog x aantal belminuten hebt ;)

Server: Dell PowerEdge 4600: Dual Xeon 2.8GHz, 4GB ECC DDR, 6 x 74GB 15K SCSI RAID5, 2 x 146GB SCSI 10K RAID1, 5 x 36GB 10K SCSI RAID5, Dell Perc 3/Di

Duh, maar ik bedoel dat ik een abbp heb van ¤40 en betaal iedere maand rond de ¤60... Maar ja, hoe moet ik bewijzen dat ik dat niet gebeld heb.
Er staat dan ook nog bij dat ik zo'n 3 tot 4 uur heb gebeld.

Reg. datum: 31 juli 2001

quote:
Boldy schreef op 11 mei 2004 @ 16:12:
Ik vraag me ook af waar ze die 3% vandaan halen. Kijk maar eens naar het persbericht:
quote:
De prijs van een sms verzenden met Orange Free vanaf je vakantie-adres is verhoogd naar 0,45 euro, wat nog steeds het laagste tarief in de markt is.
En op de Orange website staat momenteel dus:
quote:
sms-berichten versturen ¤ 0,35
Oftewel, 28,5% stijging van de kosten ;)

Reg. datum: 15 april 2003

Ik heb net gebelt naar de klantenafdeling en kunt kosten loos opzeggen van het contract. Ze boden mij meteen een mooie deel ik de schoenen om me te paaien voor nog een jaartje

Je kunt dus gewoon opzeggen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: