[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicGa naar de kantoorvakhandel of een winkel die krasletters verkoopt. Schrijf de lay-out op en spuit/verf je tobo en plak/kras de tekens en letters weer op de toetsen en spuit er blanke lak overheen ter bescherming en klaar.quote:R3CoN schreef op 05 juli 2004 @ 09:14:
Nou, ik zit weer met een klein vraagje. Namelijk ik wil mijn tobo gaan modden ( heb ik nu al deels gedaan ) Alleen nu wil ik hem gaan verfen, maar met de knopjes hoe doe ik dat ? Want het leek mij mooier om alles te verfen dus ook de knopjes. Of is dit gewoon niet mogelijk ? En ik heb liever geen zin om later met een penceel alle letters er weer op te zetten, want dat is monniken werk.
Iemand een idee ?
In bezit van prehistorische Ipod van 245 kilo..................gram

Meer hier: http://www.skippari.net/phpBB2/viewtopic.php?t=706
Tsjah, heb er toch een uurtje of 4 over gedaan om het zo te krijgen, ik vind het persoonlijk super bruut uitzien. En ik denk niet dat die PC die ie er nu in heeft zitten dat die HL2 (fatsoendelijk) kan gaan draaien
Maarja, hij wil nog WaterKoeling, een ATi X800 Pro en een 2800+'je kopen ipv 2000+
#286 @ ECCp: 2263 dps | Aggression #16 @ ECC2: 150.769 dps | X-G @ ECC2: 37.606 dps | SoB #1: 2.540.500.847 G [Doe jij mee met DPC en zoek je een Subteam? Join Us! Contact me
Reg. datum: 27 september 2003
http://www.ikownjou.nl/modding/badeend.JPG
een bad eend met een staart?
Wel nee hoor het is een Webcam
http://www.ikownjou.nl/modding/badeend1.JPG
Recordtijd gedaan in 2 minuut 33
euss wijzigde dit bericht 06-07-2004 14:00 (8%)
Reden: Resize je previewplaatjes.... [img=] is ranzig...
ik drink niet, ik zuip
Ziet er mooi uit!quote:coorz schreef op 05 juli 2004 @ 14:32:
M'n Noritake GU128x32-311 in een stand gemonteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer hier: http://www.skippari.net/phpBB2/viewtopic.php?t=706
Ik zou alleen aan de onderkant van de zwarte plaat ook in de hoeken zo'n inbusbout monteren, voor de look.
Fietsbel wijzigde dit bericht 06-07-2004 13:01 (12%)
Je hebt helemaal gelijk. Straks ook busje zwart vinyl dye halen en dat rampzalige raam-folie erafhalen.quote:Homedisc schreef op 06 juli 2004 @ 13:00:
[...]
Ziet er mooi uit! [afbeelding]
Ik zou alleen aan de onderkant van de zwarte plaat ook in de hoeken zo'n inbusbout monteren, voor de look.
quote:iCeWiRe schreef op 06 juli 2004 @ 12:52:
Ja wat zou dit nou zijn?
[afbeelding]
een bad eend met een staart?
Wel nee hoor het is een Webcam
[afbeelding]
Recordtijd gedaan in 2 minuut 33
Die plaatjes laden duurt ook een recordtijd hier
ziet er wel grappig uit
Ik zit te denken aan een mooi klein kastje voor boven op mijn TV met een LCD scherm erin waarop ik WinAMP af kan lezen.
Mijn PC staat in de hoek en bediening is niet nodig dat doe ik al met mijn mobiel via bluetooth...
Ik heb al info en schema's gevonden op internet en wil nu graag weten wat jullie advies is m.b.t. de groote van het LCD scherm.
Ik wil graag minimaal 4 nummers kunnen lezen van een playlist en het liefst een vrij duidelijke (grote?) LCD hebben met backlight van max 30 euro.
Voldoet een 4x20 led hiervoor? en is het wel verstandig om met een project als dit te beginnen?
Ik heb nog geen enkele ervaring met solderen en modden maar ben niet een totale nitwit m.b.t. electronica....
Graag wat advies/goede links/goedkope shops.
"I'm gonna kick ass or chew bubblegum, and i'm all out of gum...."
quote:MennoThaClown schreef op 06 juli 2004 @ 14:57:
Na al deze inspiratie wil ik nu ook iets gaan maken.
Ik zit te denken aan een mooi klein kastje voor boven op mijn TV met een LCD scherm erin waarop ik WinAMP af kan lezen.
Mijn PC staat in de hoek en bediening is niet nodig dat doe ik al met mijn mobiel via bluetooth...
Ik heb al info en schema's gevonden op internet en wil nu graag weten wat jullie advies is m.b.t. de groote van het LCD scherm.
Ik wil graag minimaal 4 nummers kunnen lezen van een playlist en het liefst een vrij duidelijke (grote?) LCD hebben met backlight van max 30 euro.
Voldoet een 4x20 led hiervoor? en is het wel verstandig om met een project als dit te beginnen?
Ik heb nog geen enkele ervaring met solderen en modden maar ben niet een totale nitwit m.b.t. electronica....
Graag wat advies/goede links/goedkope shops.
Nou voor 30 euro kom je niet zo ver. Hoogstens een 4x20 character of kleine 128x64 grafisch. En die zijn niet zo duidelijk af te lezen op afstand (bovenop op je TV). VFD's daarintegen zijn wel beter af te lezen van grotere afstand.
Als je geen ervaring hebt kan je het best een pre-wired display kopen. En vergeet niet er hangt ook nog een data en power kabel aan de display, dus je PC moet niet te ver weg staan.
"I'm gonna kick ass or chew bubblegum, and i'm all out of gum...."
Reg. datum: 21 oktober 2002
In theorie wel... met genoeg kennisquote:MennoThaClown schreef op 06 juli 2004 @ 16:49:
Zou je zo'n display niet draadloos (via bluetooth, WiFi ofzo) kunnen aansturen?
Reg. datum: 27 juni 2002
Proud member of borkescomputers
normaal plexi (PMMA) is iets van 30¤, lexaan zal idd wel richting of over de 80¤ gaanquote:zoeperman schreef op 06 juli 2004 @ 17:19:
pff misschien een dom vraagje maar wat kost een m2 5 mm plexieglas? kheb al bij stokvis plastic gevraagd maar die zeiden dat het rond de 80 euro koste en dat lijkt mij een beetje veel
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Jawel hoor, er zijn seriele VFD's en er bestaan ook draadloze seriele zender en ontvangers voor de PC.quote:MennoThaClown schreef op 06 juli 2004 @ 16:49:
Zou je zo'n display niet draadloos (via bluetooth, WiFi ofzo) kunnen aansturen?
http://www.wirelessfutures.co.uk/bw_swc_c1_ia.htmlquote:coorz schreef op 06 juli 2004 @ 18:45:
[...]
Jawel hoor, er zijn seriele VFD's en er bestaan ook draadloze seriele zender en ontvangers voor de PC.
Foto's | TCD-producties.nl |Fotospul; 2x Canon Eos 10D + Grip, Tamron 28-75 f2,8 XR Di LD, Canon 70-200/2.8L USM
kopen dus.
Ik heb nog never nooit niet wat met mn pc gedaan (okey, vga silencer ingebouwd) en dit is dus het eerste modje.
het was nogal wat geklooi met een ijzerzaagje, een vijl, een 5xx bay frontje (gelukkig rond) en wat lijm.
overigens ging de lijm fout, lang leve de föhn...
Dus ik ga al me vragen ineens in 1 rply posten, zodat ik jullie niet meer hoef te vervelen met me vragen
De achterkant van me kast zit nu een 80mm fan in, die ik kan controleren, maar is niet goed genoeg, het voorgemaakte gat in me case komt en is niet hoog genoeg geplaatst om de warmte van me cpu mee te laten wegvoeren.
Ik ga dus de achterkant een gat maken voor een 120mm fan, en eronder plaats zagen voor de 80mm fan.
Mijn Cpu cooler doet wat luidruchtig, maja, nu geen geld daarvoor om te vervangen, heb juist de voeding vervangen door een zalman.
Mijn vraag is dus, als ik me fans uit zet, dan heb ik technisch gezien eigenlijk 2 gaten aan de achterkant waar geluid kan ontsnappen, of is dit helemaal niet zo erg?
en btw Ik had ook nog plannen om me cpu pasief te laten koolen met een soort gelijke cpu cooler als deze
http://store3.yimg.com/I/coolmaxx_1797_2248522
en raar maar waar, ik ga weer op een probleembotsen, het gewicht, zal ik het het beste ondersteunen met MDF of met een koper staafje?
Maar met koper staafje gaat em wel warmte geleiden naar mijn case, en ik weet dus niet of dat slim is.
alvast bedankt
/edit: natuurlijk is dit me eerste echte kleine casemod (buiten de fannetjes regelbaar maken en een goede airflow zorgen voor het moederbord), maar de rest ga ik heus niet verklappen hoor, anders weten jullie al te veel
Jackie_Che wijzigde dit bericht 06-07-2004 21:50 (9%)
Asus A7V600-X / AMD Athlon XP 2800+ / 1024 MB DDR PC400 (3200) / GeForce4 440MX/ Fortissimo II / Win XP / Linux NooB (2*Maxtor 40GB / Nec ND2510 / HP 9100 / LG Dvd-rom)
Reg. datum: 01 juni 2003
quote:Jackie_Che schreef op 06 juli 2004 @ 21:44:
ermh, Ik ben een student weinig budget, dus ga ff nogal rare vragen stellen voor ik begin met knoeien, daarvoor is dit topic toch voor he?.
Dus ik ga al me vragen ineens in 1 rply posten, zodat ik jullie niet meer hoef te vervelen met me vragen
De achterkant van me kast zit nu een 80mm fan in, die ik kan controleren, maar is niet goed genoeg, het voorgemaakte gat in me case komt en is niet hoog genoeg geplaatst om de warmte van me cpu mee te laten wegvoeren.
Ik ga dus de achterkant een gat maken voor een 120mm fan, en eronder plaats zagen voor de 80mm fan.
Mijn Cpu cooler doet wat luidruchtig, maja, nu geen geld daarvoor om te vervangen, heb juist de voeding vervangen door een zalman.
Mijn vraag is dus, als ik me fans uit zet, dan heb ik technisch gezien eigenlijk 2 gaten aan de achterkant waar geluid kan ontsnappen, of is dit helemaal niet zo erg?
en btw Ik had ook nog plannen om me cpu pasief te laten koolen met een soort gelijke cpu cooler als deze
en raar maar waar, ik ga weer op een probleembotsen, het gewicht, zal ik het het beste ondersteunen met MDF of met een koper staafje?
Maar met koper staafje gaat em wel warmte geleiden naar mijn case, en ik weet dus niet of dat slim is.
alvast bedankt
/edit: natuurlijk is dit me eerste echte kleine casemod (buiten de fannetjes regelbaar maken en een goede airflow zorgen voor het moederbord), maar de rest ga ik heus niet verklappen hoor, anders weten jullie al te veel
Ik denk niet dat een 12cm en 8cm gat onder elkaar past. Heb nog nooit een kast gezien waarbij dat kan. En het is ook niet heel erg nodig. Een 12cm gat is ook goed.
http://thermaltake.com/co...03/cl-p0019fanless103.htm
Dan kan je ook deze koeler gebruiken. Is standaard een noiseless koeler en valt (als ik het goed begrepen heb) precies met de vinnen voor de 12cm outtake fan. Je heb dus 1 12cm fan voor outtake en cpu tegelijk. Dat lijkt mij beter werken dan zo'n heatpipe toren.
Deze is wel net zo zwaar als die torentjes. 752 gr om precies te zijn. Maar als je dat stevig ophangt hoeft het geen probleem te zijn.
Nebuch wijzigde dit bericht 06-07-2004 22:53 (4%)
Every tweakercase has to be Pimperich
Reg. datum: 09 november 2000
quote:Jackie_Che schreef op 06 juli 2004 @ 21:44:
[...]
[...]
[...]
Is het geen idee om een fanduct te maken naar dat enorme ding, naar 1 van die fans achter? zo heb je geen extra fan, wel ondersteuning voor die heatsink, en volgens mij is die heatsink niet bedoeld voor passief koelen...
Het wordt wel een koele kast dan
I don't have a solution; but I do admire the problem.
eneeuh,
Nebuch: ik had daar nergens gelezen dat ie past op een 462 socket, maar die had ik ook al aan gedachten en zal idd goed moeten ophangen of ondersteunen (nog aan't twijfelen) wegens zijn gewicht
eneeuh, een 120mm van boven en een 80mm eronder gaat wel hoor, heb het uitgemeten
Sander: dat was een idee
Pc moet dus koel en stil zijn
en nu nog de overige vragen
Asus A7V600-X / AMD Athlon XP 2800+ / 1024 MB DDR PC400 (3200) / GeForce4 440MX/ Fortissimo II / Win XP / Linux NooB (2*Maxtor 40GB / Nec ND2510 / HP 9100 / LG Dvd-rom)
Ben je weer bezigquote:Oeloe schreef op 01 juli 2004 @ 01:23:
Ook ik heb het casemod virus weer te pakken gekregen..![]()
Vandaag dan toch maar eens aan de slag gegaan..![]()
[afbeelding]
Het begin isser, alleen wat is mooier, groen of blauw...
* Keuzes, keuzes, keuzes...
Wat het is of wat het gaat worden dat merken jullie binnenkort wel...![]()
quote:_ferry_ schreef op 06 juli 2004 @ 17:23:
[...]
normaal plexi (PMMA) is iets van 30¤, lexaan zal idd wel richting of over de 80¤ gaan
en wat is het verschil ?
want een stukje van 3 mm 1 m2 is een eurotje of 10 bij de lokale bouwmarkt?
quote:zoeperman schreef op 07 juli 2004 @ 01:47:
[...]
en wat is het verschil ?
want een stukje van 3 mm 1 m2 is een eurotje of 10 bij de lokale bouwmarkt?
lexaan breekt niet
Is werkelijk vele male sterker (wordt ook gebruikt als projectiel wering, waar glas niet voldoende is omdat het voorwerk zwaar is).
Je kan bijvoorbeeld een baksteen op een stuk lexaan gooien. Het deukt / butst maar breekt niet (alleen witte plek misschien). Plexi van 3mm breekt. Glas ook (uhm...
Het is daarom makkelijker te bewerken.
quote:Epsilon schreef op 07 juli 2004 @ 01:58:
[...]
lexaan breekt niet![]()
Is werkelijk vele male sterker (wordt ook gebruikt als projectiel wering, waar glas niet voldoende is omdat het voorwerk zwaar is).
Je kan bijvoorbeeld een baksteen op een stuk lexaan gooien. Het deukt / butst maar breekt niet (alleen witte plek misschien). Plexi van 3mm breekt. Glas ook (uhm...).
Het is daarom makkelijker te bewerken.
ah ok
hehe lexaan is beetje te duur om mee te modden dus
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.