CM stacker NVIDIA edition - Gigabyte GA-X38-DS5 - Intel E8500 3.16 GHZ - Pov 8800GTX - 4 GB Corsair XMS2 - 750GB Hitachi HD - Zalman 850w Power Supply - Logitech G5 V2.0 Mouse - Corepad C1 XXXL - Dell 22" CRT
Het Sony Ericsson K700 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Nieuw TopicYou've got it!quote:
Music was my first love and it will be my last
Btje pissed dat je ze niet kan vinden????????quote:RUFFNECK schreef op 09 juli 2004 @ 01:21:
[...]
Als je et niet mag vertellen, begin dan aub niet stoer erover te lopen braggen? Je lokt et alleen maar uit zo.
quote:
Oh daar gaat et niet om hoor, ik ben een goede speurder en desbetreffende sites zijn mij al bekend. Het gaat er echter om dat jou mededelingen niks aan deze thread toevoegen ALS je niet verder erop in MAG gaan.
"Lekker puh, ik heb dit en dat gevonden op internet, maar ik mag het hier niet zeggen". Waarom zeg je et dan? Snap je? Mensen gaan daarop reageren die niet weten dat het misschien niet mag en voor je het weet gaat het de verkeerde kant op en moet een mod ingrijpen (in worst case).
Vandaar.
Ik ben echt blij voor je dat je die dingen hebt, maar doe niet kinderlijk stoer erover
Do You Believe In A God That Satisfies
Do You Believe In A God That Opens Eyes
Do You Believe In A God That Tells You Lies
Or Do You Believe In Me ? ...
CM stacker NVIDIA edition - Gigabyte GA-X38-DS5 - Intel E8500 3.16 GHZ - Pov 8800GTX - 4 GB Corsair XMS2 - 750GB Hitachi HD - Zalman 850w Power Supply - Logitech G5 V2.0 Mouse - Corepad C1 XXXL - Dell 22" CRT
In combinatie met KPN betekent meestal géén branded telefoon
MacBook Pro, iPhone
prima service, had me foon de volgende dag binnen en heb er nu al tijdje mee gespeeld enzo en ding bevalt me erg goed
ik mis alleen een kabeltje of iets erbij... die moet je dan weer los kopen terwijl je wel je handsfree er gratis bij krijgt
Homepage [ mvanlaerhoven.nl ]
Reg. datum: 27 januari 2001
Reg. datum: 17 september 2003
Ik wacht geduldig op mijn bestelling
bij mij hadden ze ook een T-mobile zakelijk gedaan terwijl ik geen zakelijk heb...
maja nederlandse handleiding van de k700 is zo gevonden op de site van sonyericsson dus daar kijk ik zo doorheen
Reg. datum: 26 oktober 2000
Kun je jouw telefoon bij een SE servicepoint gratis laten flashen naar de Nederlandse versie? Of moet je daar voor betalen?quote:HS schreef op 09 juli 2004 @ 12:33:
idd, duitse handleiding is minder
bij mij hadden ze ook een T-mobile zakelijk gedaan terwijl ik geen zakelijk heb...
maja nederlandse handleiding van de k700 is zo gevonden op de site van sonyericsson dus daar kijk ik zo doorheen
Stoer, yeah right, alsof ik het daarom deed. Als je nou een beetje had gelezen wat er allemaal aan vooraf ging, dan had je gezien dat dat over wel of niet illegaal zijn van flashen. Nou dit ging er een btje op verder wat betreft dingen die illegaal zijn. Gewoon een btje teasen. Maar goed btje verkeerd begrepen door jou dus. Maar goed maakt verder niet uit. Case closed.quote:RUFFNECK schreef op 09 juli 2004 @ 11:30:
[...]
Oh daar gaat et niet om hoor, ik ben een goede speurder en desbetreffende sites zijn mij al bekend. Het gaat er echter om dat jou mededelingen niks aan deze thread toevoegen ALS je niet verder erop in MAG gaan.
"Lekker puh, ik heb dit en dat gevonden op internet, maar ik mag het hier niet zeggen". Waarom zeg je et dan? Snap je? Mensen gaan daarop reageren die niet weten dat het misschien niet mag en voor je het weet gaat het de verkeerde kant op en moet een mod ingrijpen (in worst case).
Vandaar.
Ik ben echt blij voor je dat je die dingen hebt, maar doe niet kinderlijk stoer erover
Reg. datum: 07 juli 2004
quote:LocA schreef op 09 juli 2004 @ 12:10:
In combinatie met 2 jarig KPN 20 issie gratis te krijgen bij The Phone House, tenmiste als ik de uithangborden mag geloven. Volgens de verkoper komt ie begin volgende week binnen.
In combinatie met KPN betekent meestal géén branded telefoon
Waar heb je dat bord gezien? Das wel een goeie actie!
Belcompany hebben hem alleen met vodafone Simlocked
Net gebeld met teh Phone House in de stad en deze hebben hem ook alleen met Vodafone simlocked
weet iemand trouwens wat de levertijd is van 2call.nl
en mensen die hem nu hebben... vertel vertel!!
corkies wijzigde dit bericht 09-07-2004 13:50 (71%)
Reg. datum: 05 april 2003
Ik heb begrepen dat ze over een week of 2 de NL versie krijgen.
Reg. datum: 07 juli 2004
Maar hoe zit het dan met garantie ik heb namelijk mijn garantie al meerdere malen nodig gehad!
quote:corkies schreef op 09 juli 2004 @ 13:33:
@ Loca
[...]
Waar heb je dat bord gezien? Das wel een goeie actie!
Belcompany hebben hem alleen met vodafone Simlocked
Bij The Phone House in Sittard (Limburg) staat een enorm bord voor de deur met een afbeelding van de K700i en de mededeling dat je hem gratis krijgt bij een KPN 20 abonnement van 2 jaar.
Volgens mij hebben ze veel aanloop gehad voor dat toestel, want ik vroeeg naar de K700i en verkoper zei direkt daarop een beetje geïrriteerd "NEE" oftwewel ze hebben hem nog niet
Ik had nog gevraagd of ze de K700i ook verkopen in combinatie met een abonnementsverlenging, maar voorlopig is de aanbieding met KPN de enige optie waarmee ze de K700i gaan verkopen. Als ik dus graag een non-branded toestel wil hebben moet ik overstappen naar KPN (niet dat dat nou zo'n ramp is, maar ik wacht liever tot er losse toestellen worden verkocht).
MacBook Pro, iPhone
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Reg. datum: 27 juni 2004
quote:DjWannaB2002 schreef op 08 juli 2004 @ 23:21:
[...]
tja dat is dus het probleem, dat mag ik hier niet vertellen. In ieder geval van een ander forum, maar welke............................ that's for u to find out
.........."zucht".........
Heb je mij wat horen zeggen daarover???
.........."zucht"..........
Nokia 3210 - Nokia 3310 - Nokia 3510 - Nokia 8210 - Nokia 8310 - Nokia 8850 - Siemens C45 - Samsung C100 - Samsung X600 - Motorola Timeport - Motorola V50 - Motorola V66 - Motorola V70 - Ericsson T10 - Ericsson T20 - Momenteel SE K700i
zo als http adresje voor mij. voor die games
Want ik ben dus niet zo een goede speurder maar zou ze wel graag willen ghebben. dus als iemand dat ff kan geven thnx
Nokia 3210 - Nokia 3310 - Nokia 3510 - Nokia 8210 - Nokia 8310 - Nokia 8850 - Siemens C45 - Samsung C100 - Samsung X600 - Motorola Timeport - Motorola V50 - Motorola V66 - Motorola V70 - Ericsson T10 - Ericsson T20 - Momenteel SE K700i
quote:Silverbull schreef op 09 juli 2004 @ 15:06:
Kan iemand mij misschien helpen met zoeken.
zo als http adresje voor mij. voor die games
Want ik ben dus niet zo een goede speurder maar zou ze wel graag willen ghebben. dus als iemand dat ff kan geven thnx
Sommige mensen leren het ook niet he
Nu weer ontopic, ik kan eigenlijk niet wachten dus ga ook maar bestellen bij 2Call, zo te zien hebben hier al aardig wat mensen dr goeie ervaringen mee
PS: Weet iemand of er op internet een overzicht staat met SE Service-points? Gaan we ff kijken of je die engelse/duitse firmware gratis kan flashen, neem nml wel aan dat er binnen een paar maanden een stuk betere firmware komt.
quote:Terranca schreef op 09 juli 2004 @ 15:13:
[...]
Sommige mensen leren het ook niet heDit soort games kan je vast via WAP ergens legaal downloaden, maar in dit geval zijn linkjes illegaal, en mogen dus niet gepost worden op dit forum. Ga mensen desnoods mailen, maar het heeft echt geen zin om hierop verder te gaan. *punt*
Nu weer ontopic, ik kan eigenlijk niet wachten dus ga ook maar bestellen bij 2Call, zo te zien hebben hier al aardig wat mensen dr goeie ervaringen meeBen wel benieuwd of degenen die hem hebben al iets kunnen vertellen over de gigantische hoeveelheden bugs die erin zouden zitten.
PS: Weet iemand of er op internet een overzicht staat met SE Service-points? Gaan we ff kijken of je die engelse/duitse firmware gratis kan flashen, neem nml wel aan dat er binnen een paar maanden een stuk betere firmware komt.
Tja.............. je kan ook zeiken natuurlijk
Maar goed als iemand die link heeft of mij kan helpen mail dan naar
carisma_r5_gtt@hotmail.com
En voor de mensen die het er allemaal mee eens zijn dat het illegaal vraag ik mij af of het komt dat got er op tegen is of dat je er zelf op tegen ben?
Want als je er echt zo op tegen ben neem ik aan dat je ook niks illegaals heb
denk aan dvd's cd's... same shit...
Ik stik van de illegale dingen ben er dol op!!!!
Reg. datum: 29 oktober 2003
Wanneer is dat ik heb gemailt, maar ze mailen niet terug. Aangezien ik deze telefoon " t-mobiled" heb gezien in de spits en BC krantje
ik had woensdag middag de papieren in orde gemaakt...
ik belde toevallig donderdag rond uur of 11 naar huis en bleek dat ie al bezorgt was
sjah duitse handleiding dus maar nederlandse is snel gevonden op SE site, telefoon zelf kan natuurlijk gewoon in engels...
bugs:
games enzo:
ik voorzie een aantal ingrijpen
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.