Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson K700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 mei 2004

Wellicht dat Orange een eigen versie overweegt en de verkoper het daarover had; ik kan me voorstellen dat een Orange-K700 nog even op zich laat wachten; dat hebben we we vaker gezien bij de release van andere modellen..

Voor zover bekend zijn momenteel Vodafone en T-Mobile aan een versie aan het sleutelen. Van Voda's (erg lelijke en zoals gebruikelijk flink aangepakte) versie zijn al wat plaatjes:

http://k700-forum.de/thread.php?threadid=275

Erg triest hoe de mooie icons vervangen zijn door veel simpeler ogende plaatjes..

Reg. datum: 16 januari 2004

quote:
Maykel1972 schreef op 10 juni 2004 @ 21:52:
Wellicht dat Orange een eigen versie overweegt en de verkoper het daarover had; ik kan me voorstellen dat een Orange-K700 nog even op zich laat wachten; dat hebben we we vaker gezien bij de release van andere modellen..

Voor zover bekend zijn momenteel Vodafone en T-Mobile aan een versie aan het sleutelen. Van Voda's (erg lelijke en zoals gebruikelijk flink aangepakte) versie zijn al wat plaatjes:

Erg triest hoe de mooie icons vervangen zijn door veel simpeler ogende plaatjes..
Ja inderdaad, ziet erg echt niet uit dat vodafone live menu!!!!!!!!

Master Gully! (tm)
Reg. datum: 04 juni 2002

quote:
marex schreef op 10 juni 2004 @ 22:02:
[...]

Ja inderdaad, ziet erg echt niet uit dat vodafone live menu!!!!!!!!
precies ja... echt irritant. |:( wil graag deze foon hebben bij mn vodafone verlenging, maar sta niet te wachten op vodafone software (bij mn huidige gd98 "live" heb ik ook gewoon originele software).

X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Slemp
Reg. datum: 28 augustus 2001

quote:
Maykel1972 schreef op 10 juni 2004 @ 21:52:

Dat zou balen zijn als dat zo is... wil eigenlijk niet weg bij Orange, maar heb ook geen zin om nog maanden te moeten wachten tot ze daar klaar zouden zijn met prutsen aan de Orange versie van de K700! :)

|| Nikon D90 ||

I dare you, I double dare you!

Dus gewoon 1 bij GSM Dealer oid bestellen....
Bij Orange Free 30 1 jaar (verlengen) kost ie 145,30.

Specs || Blog || PS3 Games: GH: WT/KZ2/Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MS Pacific Rift/Uncharted/R&C/Bad Company/PoP/Fallout 3 CE

Alfisti
Reg. datum: 05 februari 2000

Ik kreeg gisteren een brief van Debitel met het aanbod om over te stappen naar een goedkoper abonnement. Direct een e-mailtje gestuurd met de vraag om mij een offerte te maken voor een nieuw abonnement icm de k700. Eens afwachten wat ze te bieden hebben en wanneer zij denken het toestel te kunnen leveren!
Slemp

quote:
SayWhatAgain! schreef op 10 juni 2004 @ 23:56:
Dus gewoon 1 bij GSM Dealer oid bestellen....
Bij Orange Free 30 1 jaar (verlengen) kost ie 145,30.

Zolang de normale functies maar werken, vind ik het best! Geen idee wat Orange allemaal met het toestel wil doen qua software, maar ik hoef die 'extra's' niet per se...

Dus via gsm dealer bestellen idd een goed plan!! ;)

|| Nikon D90 ||

Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
ATB schreef op 09 juni 2004 @ 00:50:
De K700 heeft absoluut geen megapixel camera. Dat is de S700.

Die mannetjes van SonyEricsson hebben echt nergens verstand van... Aan vertegenwoordigers van andere merken kan je nog wat nuttige vragen stellen maar die van SE weten écht niets, blijkt ook nu weer. Ze hebben zo'n mapje waar ze mee zwaaien want "Hier staat alles in".
Wat loopt iedereen toch te zeuren over wel of geen 1 mpx camera? :? Het is en blijft een telefoon en niet een pda. En zelfs dan, zo'n camera is voor ff wat snapshots, en als je echte foto's wil maken pak je toch gewoon een echte camera????

Music was my first love and it will be my last

quote:
robhof schreef op 11 juni 2004 @ 10:55:
[...]

Zolang de normale functies maar werken, vind ik het best! Geen idee wat Orange allemaal met het toestel wil doen qua software, maar ik hoef die 'extra's' niet per se...

Dus via gsm dealer bestellen idd een goed plan!! ;)
Heb ik dus al een paar dagen geleden gedaan >:) . Het wachten is al begonnen 8)7

Reg. datum: 22 augustus 2003

Hmm gsmhut.nl is tot nu toe wel de goedkoopste met 399 euro :)

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
Dutch schreef op 11 juni 2004 @ 10:03:
Ik kreeg gisteren een brief van Debitel met het aanbod om over te stappen naar een goedkoper abonnement. Direct een e-mailtje gestuurd met de vraag om mij een offerte te maken voor een nieuw abonnement icm de k700. Eens afwachten wat ze te bieden hebben en wanneer zij denken het toestel te kunnen leveren!

Heb Debitel ook gecontacteerd hierover. Kreeg namelijk ook een aanbieding voor contractsverlenging. Keuze tussen 5 gratis toestellen, maar uiteraard geen leuke modellen...

Dit antwoordde Debitel terug:
Naar aanleiding van uw vraag in uw e-mail berichten wij u als volgt.
Via de klantenservice is de Sony Ericsson K700 niet leverbaar. Helaas is het ook nog niet bekend of wij dit toestel via de klantenservice gaan aanbieden. Wellicht dat het toestel bij een verkooppunt wel aangeboden wordt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
debitel Nederland B.V.

Alfisti
Reg. datum: 05 februari 2000

quote:
bureno schreef op 11 juni 2004 @ 11:30:
[...]

Heb Debitel ook gecontacteerd hierover. Kreeg namelijk ook een aanbieding voor contractsverlenging. Keuze tussen 5 gratis toestellen, maar uiteraard geen leuke modellen...

Dit antwoordde Debitel terug:
Naar aanleiding van uw vraag in uw e-mail berichten wij u als volgt.
Via de klantenservice is de Sony Ericsson K700 niet leverbaar. Helaas is het ook nog niet bekend of wij dit toestel via de klantenservice gaan aanbieden. Wellicht dat het toestel bij een verkooppunt wel aangeboden wordt.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
debitel Nederland B.V.
De k700 staat wel bij debitel op de site nu.....vreemd. Even afwachten wat het antwoord op mijn e-mail gaat worden!

De informatie van debitel over de telefoon klopt ook niet helemaal:
Deb artikelcode ZNLS0.2.K700
Produktnaam Sony-Ericsson K700
Merk Sony-Ericsson
Type Toestel
Nieuw Nee
Agenda Ja
Bluetooth Ja
Carkit Ja
Email Nee
Games Ja
Geheugen Ja
Handsfree luidspreker Ja
Infrarood Ja
Modem Ja
Programeerbare beltonen Ja
SMS Ja
T9 Ja
Trilalarm Ja
Voice memo Nee
WAP Ja
Kleurenscherm Ja
Digitale camera Ja
Polyfonische beltonen Ja
MMS Nee
MP3 speler Nee
GPRS Nee

Het toestel heeft wel gprs, je kan er wel mp3 mee afspelen, en ook mee mms-en. Btje slordig van debitel :|

Reg. datum: 09 juli 2003

Het lijkt me ook stug dat er geen e-mail en voice-memo functie op zit, daar het bij de T610 wel aanwezig is.

Reg. datum: 05 september 2001

quote:
Dutch schreef op 11 juni 2004 @ 11:55:
[...]

De k700 staat wel bij debitel op de site nu.....vreemd. Even afwachten wat het antwoord op mijn e-mail gaat worden!

Debitel heeft hem pas vanaf juli in de shop.

Betrouwbare bron.

Reg. datum: 03 november 2001

quote:
LB06 schreef op 11 juni 2004 @ 16:02:
[...]

Debitel heeft hem pas vanaf juli in de shop.

Betrouwbare bron.
En dan kan je er nog wel een dikke 2 maanden bij kan optellen. De T630 zou ook rond kerst uitkomen werd medio februari. Persoonlijk vermoed ik ergens rond september met de ervaringen van eerdere SE modellen.

People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools

Slemp

quote:
Miki schreef op 11 juni 2004 @ 16:33:
[...]

En dan kan je er nog wel een dikke 2 maanden bij kan optellen. De T630 zou ook rond kerst uitkomen werd medio februari. Persoonlijk vermoed ik ergens rond september met de ervaringen van eerdere SE modellen.

NEEHEE! 8)7 8)7 8)7

Positief denken... tsjakkaaaaaa! Over een maandje hebben we er allemaal 1! ;)

|| Nikon D90 ||

VETAK y0
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Miki schreef op 11 juni 2004 @ 16:33:
[...]

Mocht dat zo zijn en de Sendo X laat ook nog lang op zich wachten, dan grijp ik toch terug op de Nokia 6230 :z Moeten ze maar sneller zijn.

"VTEC kicks in - bye GTI"
"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"

Reg. datum: 11 april 2003

Volgens de telecomboer waar ik mijn telefoontjes altijd haal issie week 28 leverbaar. De week van 5 juli dus...

Da moet em worden dan :D

quote:
Riesjard schreef op 11 juni 2004 @ 19:15:
Volgens de telecomboer waar ik mijn telefoontjes altijd haal issie week 28 leverbaar. De week van 5 juli dus...

Da moet em worden dan :D
Welke telecomboer mag dat wezen dan?

Reg. datum: 09 juli 2003

www.mobil.se

Volgens die site komen er naast de K700 ook nog een K500 en F500. Dat zou een K700 met minder functies moeten zijn, die ook goedkoper zou moeten zijn. Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de F500 en K500 is, maarja, ik spreek dan ook geen Zweeds O-)

Reg. datum: 19 december 2003

quote:
TerryC schreef op 11 juni 2004 @ 22:22:
www.mobil.se

Volgens die site komen er naast de K700 ook nog een K500 en F500. Dat zou een K700 met minder functies moeten zijn, die ook goedkoper zou moeten zijn. Ik snap alleen niet wat het verschil tussen de F500 en K500 is, maarja, ik spreek dan ook geen Zweeds O-)
ja dat kan inderdaad zo zijn ja, kijk maar bijvoorbeeld naar de Z600 en de Z200... Oh wat kijk ik toch uit naar dit foontje net als de S700. Volgens mij worden die 2 echte klappers op de markt.

Reg. datum: 12 juni 2004

Over de SE F500 / K500:

De SE F500 zal in juli door Vodaphone Zweden uitgebracht worden. De K500 zal inin augustus 2004 uitkomen. De K500 zal de "budget" versie zijn van de K700i. Het ziet er verder ook dezelfde uit. Wat de F500 zal inhouden weet ik ook niet.

K700i:

Het zal echt niet 2 maanden duren voordat deze beauty te bewonderen zal zijn! In Duitsland is hij al te koop met een gare Vodaphone menu. Ik heb ergens gelezen dat het releasedatum voor NL op 20 juni is.

In Hong Kong zijn er al gekke Chinezen die het uit elkaar halen! :D

http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00043.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00044.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00045.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00046.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00047.JPG
http://www.mobile-channel...Disassemble/~DSC00048.JPG

Volgens deze gestoorden hebben ze vele K700i's getest. Elk toestel die zij getest hebben, bleef de nummer 2 toets haken. Als je normaal indrukt gebeurd er niks. Maar zodra je het naar boven schuift, zou het vast blijven haken :S
Ze hebben vele dozen opgemaakt in verschillende stores. Elk toestel hebben dezelfde mankementen.

Maar het komt voor mij allemaal goed uit. Op 3 juli kan ik een abo verlenging halen. Tegen die tijd is de K700i net uit. Ik heb al 1 laten reserveren bij gsmshop en monditel in rotterdam. Deze gasten zijn in het algemeen veeeeeel sneller met de levering dan kut zaken als Phonehouse, TforTelecom etc.

Toen ik de verkoper(s) van Phonehouse, TforTelecom & Belcompany vroeg wanneer de K700i uitgebracht wordt, ontkennen zij het bestaan van deze telefoon. Ze hebben er nooit van gehoord. En somigen voorspellen zelfs dat het nog zeker 3 maanden zal duren. Hoe bedoel je algemene (telefoon) kennis is zeeeer slecht?

Reg. datum: 06 mei 2004

@ TerryC

De K700i heeft een uitgebreide email client en voice dialling. GEEN voice memo (vreemd genoeg). Een heel beperkte voice command in de zin dat je de telefoon, in combinatie met de headset, op commando gesprekken kunt laten aannemen of verbreken, zit er ook op.

Staat in de handleiding van de telefoon en heb dit laten bevestigen door iemand die nu een productieversie van de K700 gebruikt, aangezien de handleiding ook al weer uit maart is en er inmiddels dus features toegevoegd zouden kunnen zijn... helaas is dat v.w.b. voicememo niet het geval..

Gr, Maykel

quote:
Maykel1972 schreef op 12 juni 2004 @ 02:52:
@ TerryC

De K700i heeft een uitgebreide email client en voice dialling. GEEN voice memo (vreemd genoeg). Een heel beperkte voice command in de zin dat je de telefoon, in combinatie met de headset, op commando gesprekken kunt laten aannemen of verbreken, zit er ook op.

Staat in de handleiding van de telefoon en heb dit laten bevestigen door iemand die nu een productieversie van de K700 gebruikt, aangezien de handleiding ook al weer uit maart is en er inmiddels dus features toegevoegd zouden kunnen zijn... helaas is dat v.w.b. voicememo niet het geval..

Gr, Maykel
Voicememo is wel jammer dat het er niet op zit, aan de andere kant via een omweg kan je wel een soort van voicememo maken natuurlijk. Je neemt ingesproken tekst op op je computer, en zet dit dan op je telefoon. Maar ja of het handig is is weer wat anders......... 8)7

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: