Reg. datum: 06 mei 2004
Nee hoor.. gewoon VGA; 640x480 dus.. kijk maar eens op de tekst op het displayfolie van de K700's op de foto:
http://www.ractive.ch/for...storder=asc&start=135
Hooguit wat softwarematig aanpassen van het aantal pixels.. en we snappen allemaal hier dat dat niet zo fraai wordt als een echte 1.3MP foto..
http://www.ractive.ch/for...storder=asc&start=135
Hooguit wat softwarematig aanpassen van het aantal pixels.. en we snappen allemaal hier dat dat niet zo fraai wordt als een echte 1.3MP foto..
volgens een aantal mensen op een ander forum komt de K700 14 juni in engeland!
Bevestigd door een aantal verschillende phoneshops.
En laat ik nou net in engeland wonen
De 14e sta ik op de stoep bij me phonezaak!
Bevestigd door een aantal verschillende phoneshops.
En laat ik nou net in engeland wonen
De 14e sta ik op de stoep bij me phonezaak!
Reg. datum: 27 januari 2001
quote:
quote:Maykel1972 schreef op 08 juni 2004 @ 13:01:
Bij Voda in Duitsland is ie er ook nog niet hoor.. net zo min als in Nederland. Wat je nu overal ziet zijn pre-order aanbiedingen.
Dit komt van vodafone.de (bij de details helemaal onderaan..)
" 24 Monate Gewährleistung
Vorauss. verfügbar ab Mitte Juni <---![]()
Artikel Nr.: 00100755"
Reg. datum: 19 november 2003
Reg. datum: 19 november 2003
Hoi Derek.. dat zeg je precies goed.. het LIJKT erop..
wAizz citeert terecht een eerdere post van mij over de het al-dan-niet verkrijgbaar zijn van de K700 bij Voda.de.
Volg je eigen link maar eens en kijk bij de K700 maar eens helemaal onderaan als je op ' details' hebt geklikt... vermoedelijk vanaf midden juni. Het is dus nu een pre-order. Zou ik ook doen als ik Voda was.. Nu alvast zoveel mogelijk mensen in laten tekenen tegen een relatief hoge prijs..
Het zal vervolgens niet de eerste keer zijn wanneer je uiteindelijk je toestel nog steeds niet geleverd hebt gekregen en andere aanbieders tegen lagere prijzen allang kunnen leveren.. Gewoon goed de forums (zoals deze) in de gaten houden en meteen gaan halen op het moment dat de aanbieder die je voorkeur geniet hem heeft liggen...
Just my $ 0,02 ...
wAizz citeert terecht een eerdere post van mij over de het al-dan-niet verkrijgbaar zijn van de K700 bij Voda.de.
Volg je eigen link maar eens en kijk bij de K700 maar eens helemaal onderaan als je op ' details' hebt geklikt... vermoedelijk vanaf midden juni. Het is dus nu een pre-order. Zou ik ook doen als ik Voda was.. Nu alvast zoveel mogelijk mensen in laten tekenen tegen een relatief hoge prijs..
Het zal vervolgens niet de eerste keer zijn wanneer je uiteindelijk je toestel nog steeds niet geleverd hebt gekregen en andere aanbieders tegen lagere prijzen allang kunnen leveren.. Gewoon goed de forums (zoals deze) in de gaten houden en meteen gaan halen op het moment dat de aanbieder die je voorkeur geniet hem heeft liggen...
Just my $ 0,02 ...
Ik had op HowardsForums gelezen dat je er ook filmpjes op kan zetten. Iemand had één scène van The Matrix Reloaded met geluid erop gezet. Stoer toch
. Je ziet een leuk filmpje, je zet hem op je telefoon, en je kan hem zo bekijken. Wat dat betreft is de Motorola E398 ook niet zo'n slechte keuze misschien. Die kan dan wel geen video's opnemen, en heeft been radio, maar wél een geheugenslot. Hmmm...
quote:
Je leest wat je wilt lezen en de rest lees je niet? Maykel had het al uitgelegd in 1 van zijn eedere posts dat vodafone.de ze ook niet heeft!
Ik zeg dat de phone spoedig uit zal zijn (lees 5 dagen) en nog wel in een land waar ik op het moment ben!
En dat de phone in duitsland al uit heeft niks met mij te maken? Appels en peren iemand?
Beetje een
Sony Ericsson K700 entry in de Tweakers.net Pricewatch. Wie neemt de moeite om nieuwe prijzen toe te voegen?
Afterhours | DeepFM | theJazz | Chill.
Reg. datum: 22 augustus 2003
Reg. datum: 22 augustus 2003
yepquote:
Maakt het ook nog uit of je je contractverlenging via (in mijn geval) de Orange shop of bv. GSMDealer doet? Ziet er namelijk wel aantrekkelijk uit, K700 voor 145,30 euro bij een 1 jarig 30 euro abonnement. En voor dat ie in de Orange shop ligt...
Nee, maakt niets uit. Verlenging is verlenging
PSN: Shiver23
Wellicht een vervanger voor mijn t610, indien.... deze niet net zo stronttraag is, en dezelfde achtelijke indeling van menuitems heeft. 
i7 920 - 12Gb - Intel SSD, EOS450D - EF 24-105mm 4f/ L
Melding op de site van gsmhut : "WAARSCHIJNLIJK WEER AANWEZIG
OP : 19-07-2004".
OP : 19-07-2004".
Afterhours | DeepFM | theJazz | Chill.
19-07-2004? Dat lijkt me wel erg pessimistisch.. Ik gok zelf nog steeds op eerste week van juli; eerdere release lijkt me overigens ook niet ondenkbeeldig hoor.. Ik zal er morgen nog eens een telefoontje aan het callcenter aan gaan wagen.. 
Hij is (hopelijk) een stuk sneller en eigenlijk was ik wel tevreden met de menu indeling. Hoe zou je het liever hebben gezien dan?quote:Gordijnstok schreef op 09 juni 2004 @ 22:44:
Wellicht een vervanger voor mijn t610, indien.... deze niet net zo stronttraag is, en dezelfde achtelijke indeling van menuitems heeft.
Een betere organisatie van bijvoorbeeld instellingen. Ik vond ze verspreid terug over berichten, instellingen, connecties, etc.quote:wAizz schreef op 10 juni 2004 @ 09:04:
[...]
Hij is (hopelijk) een stuk sneller en eigenlijk was ik wel tevreden met de menu indeling. Hoe zou je het liever hebben gezien dan?
i7 920 - 12Gb - Intel SSD, EOS450D - EF 24-105mm 4f/ L
Reg. datum: 03 juli 2001
Reg. datum: 03 juli 2001
Mocht er iemand zijn zwarte T630 willen verkopen om hem door dit speeltje te vervangen, dan ben ik wel geinteresseerd... 
Reg. datum: 05 september 2001
Misschien een rare vraag, maar zit er een 2,5 of 3,5 mm aansluiting op de k700 om mp3's en radio te luisteren zonder een relatief dure bluetooth headset?
kreeg net een mailtje van gsmdealer, zij hebben ze waarschijnlijk voor het einde van juni
Help ie6 de wereld uit :: Work :: howto
Geen van beide, hij gebruikt de gewone Sony Ericsson aansluiting. Je moet dus de bijgeleverde oordopjes gebruiken...quote:LB06 schreef op 10 juni 2004 @ 11:06:
Misschien een rare vraag, maar zit er een 2,5 of 3,5 mm aansluiting op de k700 om mp3's en radio te luisteren zonder een relatief dure bluetooth headset?
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Jammer... Ik hoop dat ze goed zijn, anders zal ik toch maar een bt-headset moeten kopenquote:Jelte schreef op 10 juni 2004 @ 13:49:
[...]
Geen van beide, hij gebruikt de gewone Sony Ericsson aansluiting. Je moet dus de bijgeleverde oordopjes gebruiken...
Net bij de Orange winkel geweest om te vragen of ze enig idee hadden wanneer de K700 bij hun leverbaar zou zijn. Zijn antwoord: 'pas over een paar maanden'!! Volgens hem zouden er software problemen zijn met het toestel.
Lekker verhaal, wat niet al te serieus genomen moet worden!
Maar het feit dat hij met zoiets aankwam, duidt er wel op dat ze het toestel daar voorlopig nog niet binnen krijgen ben ik bang...
Iemand nieuwtjes/toezeggingen/uitspraken/voorspellingen m.b.t. het leverbaar zijn van de K700?
Lekker verhaal, wat niet al te serieus genomen moet worden!
Iemand nieuwtjes/toezeggingen/uitspraken/voorspellingen m.b.t. het leverbaar zijn van de K700?
robhof wijzigde dit bericht 10-06-2004 21:09 (12%)
|| Nikon D90 ||
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.