Hoofdcategorieën
Topicacties

[UFO dag] Nieuwe poging: 6 maart

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last

Reageer Nieuw Topic
offtopic:
Hmm ik ken wel de volgende pagina's met dit soort smileys http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/ddd.gif http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/oud.gif http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/blond.gif
http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/kzn/smilies/

Edit: ze zijn alleen gemaakt voor een witte achtergrond zo te zien... (geen alpha masker zoals icons in Windows XP)

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 09-03-2004 00:16 (16%)

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

OCZ help needed? Just ask :)

quote:
YoupY schreef op 08 maart 2004 @ 17:16:
Ben vandaag even bij de shop langs geweest en het lijkt erop of het allemaal goed gaat komen. Heb die kerel daar gewoon verteld wat er allemaal gebeurd is en hij zegt dat ik 'm gewoon ff naar de originele staat moet terugmodden en dan een keer in kan komen leveren. Dus ik heb goede hoop...

* YoupY kijkt meteen ff of ie met wat xtra knaken een mooie XT op de kop kan tikken >:)

goed nieuws :)

quote:
BioBlade schreef op 08 maart 2004 @ 17:23:
bio heeft de nieuwe abit max 3 bios chip erin gedaan

alles werkt nog >:)
goed nieuws 2 :)

Lian keuken----- Waar ik review ----- Waar ik werk -----Conroe rigs

Reg. datum: 27 februari 2004

Komen er nu nog foto's ????

I'm back...
Reg. datum: 24 oktober 2002

De kaart is vandaag opgestuurd door de shop naar de fabrikant. Hoogstwaarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe.

Die kan ik mooi inruilen voor een XT heb ik al geregeld, maar als ie gerepareerd moet worden krijg ik een gefixte kaart terug en geen XT :'(

Tenzij ze bij de fabrikant natuurlijk doorhebben dat er iets anders mee gebeurd is...

De kerel van de shop verwachtte 'm in ieder geval met een weekje terug te zien, maar 't blijft nog even spannend dus...
AMD the power of dreams
Reg. datum: 22 oktober 2001

quote:
YoupY schreef op 11 maart 2004 @ 22:19:
De kaart is vandaag opgestuurd door de shop naar de fabrikant. Hoogstwaarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe.

Die kan ik mooi inruilen voor een XT heb ik al geregeld, maar als ie gerepareerd moet worden krijg ik een gefixte kaart terug en geen XT :'(

Tenzij ze bij de fabrikant natuurlijk doorhebben dat er iets anders mee gebeurd is...

De kerel van de shop verwachtte 'm in ieder geval met een weekje terug te zien, maar 't blijft nog even spannend dus...
Ik duim voor je :)

Athlon64 3000+@?mhz|DFI Lanparty UT 250GB|Radeon 9800pro@XT@435core 395mhz memory

Acties: [view][quote]

Door: Remy
Admin Fotografie
Styled light
Reg. datum: 08 februari 2002

quote:
NoMursy schreef op 11 maart 2004 @ 18:52:
Komen er nu nog foto's ????
Ja :). Ik ben bezig info over de verschillende cool- en hardwaresetups te verzamelen, en er gaat dus wel een frontpage-artikel komen :). Als ik dat allemaal bij elkaar heb, zal ik hier in DOC ook een verslagje maken in een nieuw topic naast het FP-artikel, als een soort pics+verslag+napraten topic. Stay tuned ;)
Clio RS 172

Mooi gefixt reemf ;)

Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ? :P Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk :).

Dat is een MUST voor de volgende keer: naamplaatjes. Zoiets van:

Epsilon - UFO Crew

oid :P

Reg. datum: 12 februari 2002

quote:
Epsilon schreef op 12 maart 2004 @ 10:25:
Mooi gefixt reemf ;)

Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ? :P Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk :).

Dat is een MUST voor de volgende keer: naamplaatjes. Zoiets van:

Epsilon - UFO Crew

oid :P
Als ze maar nie te klein zijn, anders moet je nog bovenop iemand gaan staan voordat je het kan lezen (zoals in winkels dus)...

Admin Fotografie
Styled light

quote:
Epsilon schreef op 12 maart 2004 @ 10:25:
Mooi gefixt reemf ;)

Kun je nou even een pic posten waar jij zelf op staat ? :P Want je was er wel, maar was de grote onbekende waarschijnlijk :)
...
Ja, ik was lekker undercover ;) Ik heb me niet aan iedereen voorgesteld nee, had ik eigenlijk wel willen doen, maar sommigen waren zo intensief met hun spulletjes bezig dat ik ze niet wilde storen ;) :>

Picca van ReemF:

http://reemf.crewserver.com/zut/reem1.jpg

Dat shirt had ik ook aan op de UFO-dag, dus als het goed is herken je me nu :P
Die-hard pruts0r
Reg. datum: 22 november 2002

ow JIJ was ReemF :P
Lian-Li Power
Reg. datum: 18 september 2002

hehe ik had nog met je gebabbeld eventjes :p

beetje zo'n belgisch accent :P

New Specs Soon....

XPS
Reg. datum: 07 januari 2004

quote:
YoupY schreef op 11 maart 2004 @ 22:19:

Jou kaart is opgestuurd naar de fabrikant :r . Ik had mijn defecte 9800SE Aiw van Hercules (defect door kortsluiting zie vorige post) opgestuurd naar Alternate. Ze hebben geen sporen van mods gevonden en ik heb meteen een Club3D 9800Pro opgestuurd gekregen :o . Hercules was nl niet meer leverbaar. Wel raar dat die van jou naar de fabrikant moet :O

Dell XPS M1710, Intel C2D T7200, 2GB Mem, 7900GS 610/560Mhz

quote:
TerranGhost schreef op 12 maart 2004 @ 23:01:
[...]

Jou kaart is opgestuurd naar de fabrikant :r . Ik had mijn defecte 9800SE Aiw van Hercules (defect door kortsluiting zie vorige post) opgestuurd naar Alternate. Ze hebben geen sporen van mods gevonden en ik heb meteen een Club3D 9800Pro opgestuurd gekregen :o . Hercules was nl niet meer leverbaar. Wel raar dat die van jou naar de fabrikant moet :O
Als je alles goed had gelezen, dan had je ook geweten dat het wel heel erg logisch is dat die van Youpy naar de fabrikant is opgestuurd, voordat ie uberhaupt een nieuwe zou kunnen krijgen.

XPS
Reg. datum: 07 januari 2004

Ik heb de posts gelezen, maar ik vraag me af wrm zijn kaart naar de fabrikant wordt gestuurd.

Dell XPS M1710, Intel C2D T7200, 2GB Mem, 7900GS 610/560Mhz

Random hero
Reg. datum: 18 augustus 2002

quote:
TerranGhost schreef op 12 maart 2004 @ 23:34:
Ik heb de posts gelezen, maar ik vraag me af wrm zijn kaart naar de fabrikant wordt gestuurd.

Is altijd zo.
Alleen sommige winkels geven eerst een nieuwe en sturen hem dan pas op dat lopen ze zelf risico door eerst een nieuwe te geven en niet te weten of ze er ook een terug krijgen van de fabrikant.
Andere winkels sturen hem op zonder meteen een nieuwe te geven en lopen zo dus niet het risico om zelf de (dure) kaart te moeten vergoeden.

You can clip our wings, but we will always remember what it was like to fly.

Framerate is life
Reg. datum: 14 oktober 2002

en er is een stukje op de FP geplaatst:

linkje: reviews: Verslag UFO-Tweakdag 6 maart

Mooi gedaan ReemF :)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Admin Fotografie
Styled light

Dank SynGroW, was leuk om er een verslag met pics van te maken :) Vanmiddag of vanavond zal ik een nieuw DOC topic openen met meer pics en waar men een beetje kan napraten over die dag. Deze begint al aardig vol te lopen, en ook om UFO week aka Tweakweek niet vol te laten lopen met posts over de tweakdag van 6 maart :)
Reg. datum: 22 november 2003

quote:
SynGroW schreef op 15 maart 2004 @ 10:49:
en er is een stukje op de FP geplaatst:

linkje: reviews: Verslag UFO-Tweakdag 6 maart

Mooi gedaan ReemF :)
_/-\o_ _/-\o_ Ik ben niet op de UFO-dag geweest, maar heb wel hier het topic gevolgt en natuurlijk toen net op de FP even je verhaaltje gelezen!. Ziet er erg net/goed uit >:)

DOCer met Pensioen
Reg. datum: 08 november 2000

Topper Remy leuk verslag :)

[smartassmode]
Alleen een klein puntje :P ;)

een A64 3000+ draait @ 2000 mhz ipv 2200 ;)
[/smartassmode]

Specs !!! :)--------There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control !

Admin Fotografie
Styled light

Woei aangepast \o/ Volgens mij stond er eerst ook 2000MHz, maar was dat omdat ik er eerst 'stock snelheid' bij had staan, aangepast en per ongeluk 2200MHz geworden :)
Clio RS 172

netjes gefixed reemf :)

Aan de ikariam
Reg. datum: 17 februari 2001

Woeisj sta ik toch mooi op een van die foto's op de voorpagina :) haha

heeeel netjes gefixed _/-\o_

[ Asus P5B DLX WIFI ][ 2x 2048 PC 8000 OCZ Reaper X 5-5-5-12 ][ e6850 @ 3700Mhz ][ XFX 8800 GTX Extreme ][ WD Raptor & 3x 160gb RAID 0 -|- 4x 320GB Seagate 10 series RAID 0][ YY Cube 0420 Black][ Heatkiller HTF3 Triple -|- Cuplex XT -|- Eheim 1048 ]

Popje is lief :)
Reg. datum: 21 november 2002

Wel stom zeg, ik woon echt om de hoek (letterlijk :+ ), en had zo mijn pc van mn sig mee kunnen nemen....hadden we ook die PIV kunnen gebruiken....

* oli4100 moet beter zn bookmarks in de gaten houden :(

[ EOS 350D + BG-E3 + 18-55 EF-S + Tamron 28-75 f2.8 XR Di ]
[ Speedlight 430 EX + Omnibounce + Naneu Pro K-2 ]

quote:
Ik zal de volgende keer wel niet mijn Radeon opblaazen zodat ik in ieder geval mijn RAID array had kunnen verwijderen of zelfs w2k kunnen installen.

(Overigens blijkt ie die RAID config in de MBR van de master schijf te schrijven..)
Ik ben er dus achter hoe die RAID config wordt weggeschreven en hoe ie heel makkelijk verwijdert kan worden zonder de kaart. (Had het zelf nodig laatst met benchen, was vergeten de RAID te verwijderen).

Reg. datum: 01 maart 2004

quote:
BioBlade schreef op 12 maart 2004 @ 22:43:
beetje zo'n belgisch accent :P

Ik was denk ik toch de enige ras-belg :P .

Ik heb ook nog een aantal fotos gemaakt, zal ze wel in het nieuwe topic plaatsen (als dat er komt).

offtopic:
ik heb ook m'n bios terug van abit, opgestuurd om te herprogrammeren en weekje later weer terug. Uitstekende service !

Kabe ni mimi ari shoji ni me ari.

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: