Reg. datum: 27 september 2002
quote:
Heel erg mooi setje man!!!
Is dat kastje ook ikea? (zoek nog een kastje, was laatst bij de ikea maar vond niks echt mooi. Maar de jouwe eignlijk wel)
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:Danster schreef op 14 februari 2004 @ 07:21:
Eindelijk maar toch. Mijn setje. (En hey we willen pics zien hier nietwaar?)
Sorry voor de brakke pics maar heb net een Dimage F200 binnen en ben er nog mee aan het spelen.
Het hart van de set. Denon 3802 en de DVD 2800MK II
[afbeelding]
De tijdelijke setup. Moet nog even kijken waar ik de centre plaats want die staat daar niet lekker. TV is trouwens een Grundig elegance nogwat..72 cm breedbeeldje
[afbeelding]
Ff shotje van de zijkant. (plat he die maggies)
[afbeelding]
De surrounds. De welbekende mini's
[afbeelding]
En dan nu mijn nieuwste aanwinst. De metsubsidie HC3
[afbeelding]
En het scherm. Voor degenen die die IKEA lamp kennen die daar hangt hij is super fel. En de foto is genomen met de flits aan en nog is het beeld redelijk strak. Zal binnenkort proberen om een shot te maken zonder flits en in de schemering want het is een klasse beamer
[afbeelding]
Okee voor de meesten is het duidelijk dat dit geen gebalanceerde set is qua speakers. Maar het is simpelweg zo dat ik de maggies niet weg wil doen. (Alleen voor een setje ML's) En om 4 van die panelen in huis te hebben is ook een beetje teveel van het goede. Dus daarom deze keuze. En nee geen sub. Wil mijn buren graag te vriend houden
quote:tatata schreef op 14 februari 2004 @ 12:12:
[...]
Heel erg mooi setje man!!!
Is dat kastje ook ikea? (zoek nog een kastje, was laatst bij de ikea maar vond niks echt mooi. Maar de jouwe eignlijk wel)
ik heb m'n ouders hun 55cm 100% vlakke beeldbuis Sony TV gister ff naast de mijne gezet, en ik vond het beeld van mijn TV toch echt mooier, het was veel rustiger en de kleuren waren veel levendigerquote:sjohar schreef op 13 februari 2004 @ 21:58:
[...]
Ik zie hem nu op de site voor 199 euro staan, ook niet verkeerd.
Alleen zit die sjop weer niet echt in de buurtmisschien megapool die heeft ook vestels.
Ik wil gewoon een platte buis voor 200 of minder
/dev/null
Ik zou de center in ieder geval recht onder/boven je beeldscherm zetten, dat is namelijk de enige juiste plek en precies de reden dat center uberhaupt bestaan: waar je ook zit, het geluid komt altijd "uit" het scherm. Is er geen groot verschil in geluid met magnetostaten als fronts en conventioneel als center?quote:Danster schreef op 14 februari 2004 @ 07:21:
Eindelijk maar toch. Mijn setje. (En hey we willen pics zien hier nietwaar?)
(..)
De tijdelijke setup. Moet nog even kijken waar ik de centre plaats want die staat daar niet lekker. TV is trouwens een Grundig elegance nogwat..72 cm breedbeeldje
Great minds think alike!
Ja, ik ben er ook erg blij mee. Het is in principe een PA amp, maar de specs zijn net zo goed als niet beter dan de meeste goeie 'huis'-amps. Er zit een 40bit AD converter in direct bij de ingangen en het ding is volledig computergestuurd. Versterker zelf heeft ook limiter etc. (wat ik niet gebruik, daar heb ik die LEM voor).quote:Walter.PPK schreef op 14 februari 2004 @ 12:54:
Jo Raphidae vette amp man die AD !
Every morning is the dawn of a new error -- Specs -- http://ra.phid.ae/
quote:Verbal Kint schreef op 14 februari 2004 @ 18:58:
[...]
Ik zou de center in ieder geval recht onder/boven je beeldscherm zetten, dat is namelijk de enige juiste plek en precies de reden dat center uberhaupt bestaan: waar je ook zit, het geluid komt altijd "uit" het scherm. Is er geen groot verschil in geluid met magnetostaten als fronts en conventioneel als center?
Daarnaast; ik denk dat de Maggies pas echt tot hun recht komen met een fatsoenlijke voor/eind combi (of geintegreerd apparaat). Met een HT-receiver doe je ze echt te kort!
Ticking away, the moments that make up a dull day.
quote:Da-Pho0L schreef op 14 februari 2004 @ 18:02:
[...]
ik heb m'n ouders hun 55cm 100% vlakke beeldbuis Sony TV gister ff naast de mijne gezet, en ik vond het beeld van mijn TV toch echt mooier, het was veel rustiger en de kleuren waren veel levendiger
Ja, en hoe doe ik dat? eerst met Windows recht zetten en dan iets van beeldrotatie ? maar ik blijf zo'n irritante rgb lijn boven houden. Ik heb het nu aangepast en het is nu mooi gecentreerdquote:Melvin schreef op 11 februari 2004 @ 14:43:
Je moet je geometrie ook eens beter afregelen...
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
www.carina-avensisclub.nl
quote:sjohar schreef op 15 februari 2004 @ 00:18:
[...]
ALs het echt mooier dan sony is dan word ik gek, sony trinitron springt er voor mij altijd tussenuit.
Ondersteund de scart ook svideo?
Als je hem aanzet krijg je dan zo'n hoge pieptoon, erg gevoelige oren heb ik hiervoor.
/dev/null
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
quote:_ferry_ schreef op 16 februari 2004 @ 23:12:
Danster, mooie setup, t ziet er gewoon ook modern uit zo met 2 van die witte paneeltjes in je kamer, veel mooier dan gewone speakers eigenlijk
quote:Danster schreef op 17 februari 2004 @ 06:12:
En toen hij ze aanbod was het precies wat ik voor ogen had
[ help me (A) ]
Ja zijn vrouw wou die niet kwijt helaasquote:yash schreef op 17 februari 2004 @ 07:07:
[...]
een stel speakers?
maar goed ik ben het met hme eens wrede zet hoor!

quote:Accuphase E-305 Versterker
quote:bartholdy schreef op 17 februari 2004 @ 10:20:
Hier is mijn setje.....
[afbeelding]
Panasonic 32"
Philips dvd 963SA
Marantz SR-7200 Reciever
Accuphase E-305 Versterker
B&W 802MK3
Dali center
B&W Solid rear
tatata wijzigde dit bericht 17-02-2004 11:17 (8%)
beschuitfluiter wijzigde dit bericht 17-02-2004 13:23 (79%)
vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben
quote:MikeyMan schreef op 17 februari 2004 @ 13:14:
Opzich is b&o (Bang & Olufsen) =Gelukkig!!!= heel wat anders dan b&w (Bowers & Wilkins)... Denk dat de gemiddelde HomeTheater-fan/tweaker meer te spreken is over de laatste.
Maar inderdaad een mooie set... Alleen die tafelWij hadden hier een eettafel en een paar stoelen van dezelfde set
.
Wat heb je eigenlijk op de vloer liggen? Is dat tapijt of iets van linoleum ofzow?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus