Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 december 2002

Die zwarte O+
Vind ik nog mooier als die witte.

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

@ Jelte: update please, heb je de T630 nog niet? Of heb je de Pics nog niet kunnen posten (te druk met spelen :D)?

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

quote:
w-k-pieters schreef op 09 januari 2004 @ 09:48:
@ Jelte: update please, heb je de T630 nog niet? Of heb je de Pics nog niet kunnen posten (te druk met spelen :D)?
Heb hem nog niet. Ik hoop hem vandaag te ontvangen, maar ik zit nu op school dus ik weet niet eerder dan vanmiddag of ik hem heb ;)
@ Jelte: Waar heb je hem besteld en hoe duur was ie? ff lopen googlen.de maar alleen wat pre-order winkeltjes gevonden.

Bescheidenheid is voorbehouden aan mensen met bescheiden capaciteiten

quote:
BringDa69 schreef op 09 januari 2004 @ 17:53:
@ Jelte: Waar heb je hem besteld en hoe duur was ie? ff lopen googlen.de maar alleen wat pre-order winkeltjes gevonden.

Ik heb hem gekocht van iemand die bij Sony Ericsson werkt. Ze hebben dit toestel daar 3 weekjes gebruikt om hem te testen. Hij is niet intensief gebruikt en ik heb 15 maand garantie. Ook krijg ik er die onderklikbare flitser bij. Omdat ik hem van iemand particulier koop zegt mijn prijs niks over de winkelprijs. De winkelprijs zal zoals eerder bekend zo rond de 450 euro zijn.

Vanaf 15 januari is hij officieel verkrijgbaar. Als ik jouw was zo ik hem niet bij zo'n pre-order bestellen omdat de prijzen daar meestal extreem hoog zijn. Je kan beter dan even wachten tot de prijzen iets dalen... of je moet dit toestel (zoals mij) erg graag, en snel willen hebben. ;)

Hoe ver het met mijn pakket is zegt TPG via tracktrace.nl :
De zending is zonder elektronische voormelding bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd en opgenomen in het verzendproces.

Edit:

Is vandaag niks meer geworden. Dan zal het wel maandag of dinsdag worden... :( Maja... ik heb geduld ;)

Jelte wijzigde dit bericht 10-01-2004 20:10 (5%)

Reg. datum: 06 december 2003

ik blijf het toch duur vinden, voor die paar veranderingen ....
had er nu nog een betere camera ingezeten ...

maar ik vind het zonde nu een t610 te kopen als je weet dat er een verbeterde versie bestaat : /

quote:
Skoy schreef op 10 januari 2004 @ 18:53:

maar ik vind het zonde nu een t610 te kopen als je weet dat er een verbeterde versie bestaat : /

duur? ja, hangt er natuurlijk net vanaf wat je voor de betere ontvangst + beter scherm overhebt...
als ik nu een tel kon kopen, dan had ik vast een t630 gekocht en daar dan een rood t610 frontje opgezet :*) (als het een witte was, als het een zwarte was zonder t-mobile logo dan natuurlijk niet)

offtopic:
eerst quote gedrukt, toen meteen op verstuur bericht |:(
bah en toen wilde ik editten, was ik al te laat :(
ik zal zo ff kijken Mr TweaK

MyNameIs wijzigde dit bericht 10-01-2004 19:14 (209%)

[SE C902] [SE K850i] [SE P990i]
TomTom Go 910 + PSP (White) + iPod nano 2nd Gen

quote:
Skoy schreef op 10 januari 2004 @ 18:53:

er is altijd wel een betere versie dan wat je oorspronkelijk had willen kopen. de vraag is alleen: hoe veel heb je ervoor over? ik ken mensen die 50 euro echt genoeg vinden en dik tevreden zijn met nokia 3310. ik ken mensen die het nieuwste van het nieuwste MOETEN hebben en desnoods 800 euro neertellen of een ontzettend dure abbo....

@MyNameIs daar sluit ik me helemaal bij aan wat je hierboven zegt (ik weet alleen niet of die rode mooi is want nog nooit in eggies gezien)....

Mr TweaK wijzigde dit bericht 10-01-2004 22:54 (17%)

surfende bloemen bijten niet

T was me eerder nog niet zo opgevallen, maar dat vlakje onderaan waar het providerlogo op kan, dat ziet er dus echt niet uit. Jammer. Maar ik hou sowieso al niet van plastic, dus de T630 is niet voor mij - ik was erg blij dat de T610 eindelijk eens écht aluminium covers had! Wel zou ik nog eens dat TFT'tje in mn T610 willen modden maar dan moeten ze eerst voorradig worden :)
Kortom, gezien het plastic kan ik eigenlijk niet begrijpen dat iemand liever een T630 dan een T610 zou willen hebben. Eik is daar maar 1 reden voor te bedenken: dat je 1 van de eersten met dat type foon bent. Maar in dit geval vind ik dat niet zo'n voordeel ;)

Wanneer wordt die rode leverbaar :? Of is deze fake :?

[SE C902] [SE K850i] [SE P990i]
TomTom Go 910 + PSP (White) + iPod nano 2nd Gen

IQ not less or equal

quote:
MyNameIs schreef op 11 januari 2004 @ 12:17:
Das het licht wat zo valt want naast een zwarte komen er niet meer kleuren uit :P

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

quote:
PowerFlower schreef op 11 januari 2004 @ 00:27:
T was me eerder nog niet zo opgevallen, maar dat vlakje onderaan waar het providerlogo op kan, dat ziet er dus echt niet uit. Jammer. Maar ik hou sowieso al niet van plastic, dus de T630 is niet voor mij - ik was erg blij dat de T610 eindelijk eens écht aluminium covers had! Wel zou ik nog eens dat TFT'tje in mn T610 willen modden maar dan moeten ze eerst voorradig worden :)
Kortom, gezien het plastic kan ik eigenlijk niet begrijpen dat iemand liever een T630 dan een T610 zou willen hebben. Eik is daar maar 1 reden voor te bedenken: dat je 1 van de eersten met dat type foon bent. Maar in dit geval vind ik dat niet zo'n voordeel ;)

Ik heb liever de T630 en niet omdat ik dan 1 fan de eersten met dit type foon ben dan maar ik vind het design gewoon veel mooier dan de T610. Het design van de T610 is altijd de reden geweest dat ik hem niet gekocht heb. De T610 vind ik zo hoekig lijken, de T630 veel minder. Ieder zijn eigen mening he ;)

quote:
MyNameIs schreef op 11 januari 2004 @ 12:17:
Die rode is gemaakt met Photoshop -> fake dus. :)
Waar issie vanaf 15 januari te krijgen dan?
want via de winkel waar ik mijn vorige 2 abo's besteld heb zeiden ze dat ie in april ofzo pas kwam

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

stuur SE eens een mail met: hoi ik wil heel graag de T630 kopen. waar en wanneer komt hij ongeveer uit? wie weet krijg je antwoord......

tegen mij zeiden ze (SESP in den haag) zeer binnenkort en dan denk ik niet aan april he....

Mr TweaK wijzigde dit bericht 11-01-2004 15:15 (5%)

heb gemailed naar SE.

Typhone.nl verteld maart/april :/

vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben

IQ not less or equal

Ik weet wel waar ie 15 januari te krijgen is, legaal, maar of ik dat zo mag posten weet ik niet, moet ik eerst even de policy op naslaan.

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

quote:
ispierings schreef op 11 januari 2004 @ 14:24:
Ik weet wel waar ie 15 januari te krijgen is, legaal, maar of ik dat zo mag posten weet ik niet, moet ik eerst even de policy op naslaan.
waarom zou dat niet mogen? of maak je dan reclame voor jezelf? :D

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

Ik heb wat pics gevonden met gekleurde (photoshop gemaakte) frontjes:

Blauw

Groen

Rood

Ook heb ik wat pics gevonden waarbij de witte en zwarte samen op de foto staan maar ze staan niet meer offline zodat ik ze nu bij deze edit verwijdert heb :(

Op de foto's lijkt de witte veel mooier! (maja das misschien persoonlijk) :)

Jelte wijzigde dit bericht 15-01-2004 17:50 (69%)

Iemand die weet hoe ik aan die tank game kom?

http://www.pgcw.com/Photo_All/2003/Nov/SE-T628_Game1-Scr_PGCW.jpg
f.k.a. GKLQuake

quote:
devil-j schreef op 11 januari 2004 @ 21:13:

[afbeelding]

tip: kazaa e.d.

mpn als extensie, of jar voor java games.

A64 3000+ A8N-E 1024MBDDR400 7600GT PCI-TV HD-WD800JB RW-NEC3540 XP-SP2Pro Orange ADSL2+

Is it kinky?

Iemand enig idee wanneer ik deze zakelijk kan krijgen icm een abonnementje? :)

Virtuele servers - Xen Enterprise - SAN storage - Redundant

quote:
devil-j schreef op 11 januari 2004 @ 21:13:

[afbeelding]
Ben ik ook wel benieuwd naar die voetbalgame. Aan het icoontje erboven te zien zijn het Java games... maar zonder dat je weet hoe ze heten kan je ze ook niet downloaden in kazaa... :(

Jelte wijzigde dit bericht 15-01-2004 17:46 (14%)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

.

Ginz wijzigde dit bericht 11-01-2004 22:14 (100%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

voetbalgame staat op www.myt610.net by games->mophun->sports

Jazzmasterpol wijzigde dit bericht 11-01-2004 22:23 (27%)

Make Memories

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws