Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Mr TweaK schreef op 18 december 2003 @ 09:38:
[...]
ow ermmm2..... frontjes los van ES te koop :? echt? nokia oke dat weet ik maar ES toch niet? zo ja waar dan?

ja hoor is heel goed mogelijk. Zijn zelfs al verschillende inkoopacties geweest. Ik heb onlangs nog een cover besteld voor m'n T610. Je kan het hier bestellen:
http://www.gsmphonesource.com/
of de Duitse aftakking
http://www.gsmphonesource.de/

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Maar hoe zit het nou... ik hoor verhalen dat hij hier binnen enkele weken is en pas aan het einde van q1 komt :? Snap er niet zoveel meer van.

Op Esato hebben al een paar mensen hem gekocht dus ik verwacht niet dat we tot eind q1 hoeven wachten, ik hoop nog dat hij voor 2004 hier te krijgen is :)

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

Weet iemand waar je een TFT LCD schermpje kan kopen voor een T610? (dus het schermpje van T630 in een T610).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

quote:
w-k-pieters schreef op 18 december 2003 @ 22:56:
Weet iemand waar je een TFT LCD schermpje kan kopen voor een T610? (dus het schermpje van T630 in een T610).

dat vroeg ik gisteren ook al (3 post hierboven) maar niemand weet het antwoord blijkbaar?

heeft er sowiezo iemand ervaring met het overzetten van 630 schermpje naar 610?

wie kan me wat vertellen over het "hacken" van t610 zodat ik van domme afbeeldingen en ringtones af ben?

ook hoorde ik ooit van een makker een vaag verhaal over het hacken van een simkaartje zodat er niet 25 smsjes op pasten maar 200? waar of niet waar?

Volgens mij zijn dit meer vragen die je in het T610 topic moet stellen en niet in dit topic ;)
quote:
Mr TweaK schreef op 18 december 2003 @ 23:12:
[...]

dat vroeg ik gisteren ook al (3 post hierboven) maar niemand weet het antwoord blijkbaar?

http://www.gerry-mobilfunk.de/

verkoopt ook displays, moet je even kijken of ze die van de T630 ook gaan leveren tzt.

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

de inkoopprijs voor de T630 is in ieder geval nog niet bekend gemaakt hier in NL en dat betekent dat het nog erg lang kan gaan duren. Eind Q1 2004 zal mij dan ook zeker niet verbazen, want SE maakt eerst de inkoopprijs bekend, dan gaan ze reserveringen accepteren en meestal 2 maanden later gaan ze de toestellen leveren. Kijk maar naar de recente voorbeelden zoals de P900, Z600 en Z200. Dat is op exact dezelfde manier verlopen.

www.gsmdealer.nl

quote:
Nitai schreef op 19 december 2003 @ 14:36:
http://www.gerry-mobilfunk.de/

verkoopt ook displays, moet je even kijken of ze die van de T630 ook gaan leveren tzt.

das uit duitsland toch? ik heb al een goeie mobielsite in nederland bij wie ik altijd probleemloos spullen bestel voor mooie prijzen, zij hebben me daarstraks teruggemaild dat ze displays van T610 kunnen leveren evenals frontjes maar over het leveren van T630 displays zouden ze me op de hoogte houden.....

www.stuntprijzen.net

edit: ik kan geen duits maar omdat het toch een beetje op nederlands lijkt ben ik wezen zoeken naar displays, niet gevonden, wat kost de display daar nouw? bij stuntprijzen is het 39 euro.....

Mr TweaK wijzigde dit bericht 19-12-2003 17:11 (16%)

look upon my face

quote:
Mr TweaK schreef op 19 december 2003 @ 17:04:
[...]

das uit duitsland toch? ik heb al een goeie mobielsite in nederland bij wie ik altijd probleemloos spullen bestel voor mooie prijzen, zij hebben me daarstraks teruggemaild dat ze displays van T610 kunnen leveren evenals frontjes maar over het leveren van T630 displays zouden ze me op de hoogte houden.....

www.stuntprijzen.net

edit: ik kan geen duits maar omdat het toch een beetje op nederlands lijkt ben ik wezen zoeken naar displays, niet gevonden, wat kost de display daar nouw? bij stuntprijzen is het 39 euro.....
offtopic:
nu baal ik dus best wel... ik heb het in Duitsland een display gekocht bij gerry-mobilfunk met dode pixels en ik had em gewoon in Nederland kunnen bestellen en nog veel goedkoper ook :/ .

Ik heb ook even gemaild naar stuntprijzen...

Hoedje wijzigde dit bericht 19-12-2003 19:36 (3%)

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Jongens, stel deze vragen nou even in het T610 topic in plaat van hier! :( Dit heeft verder weinig met de T630 te maken...

Nu ontopic.. ;)

Wat ik zo vreemd vind is dat hij dan wel in andere landen leverbaar is en hier we nog 3 maanden moeten wachten... :? Wie kan mij dit uitleggen?

look upon my face

Blijkbaar
offtopic:
Op zich heb je wel een punt, maar ik ben het niet met je eens ;). Want ik vraag waar beeldschermpjes voor T630 te krijgen zijn. Volgens mij is dat volledig van toepassing.

quote:
Jelte schreef op 20 december 2003 @ 13:12:
Jongens, stel deze vragen nou even in het T610 topic in plaat van hier! :( Dit heeft verder weinig met de T630 te maken...

Nu ontopic.. ;)

Wat ik zo vreemd vind is dat hij dan wel in andere landen leverbaar is en hier we nog 3 maanden moeten wachten... :? Wie kan mij dit uitleggen?

we hebben het steeds over de T630 met name over de display. of over dingen die T630 of T610 gemeen hebben met mekaar zoals domme plaatjes + irri ringtones, we stellen geen vragen die TOTAAL niet hier passen.

oke?

@w_k_pieters voor hoeveel kocht je die display dan in duitsland? en de verzendkosten waren?

Mr TweaK wijzigde dit bericht 20-12-2003 20:14 (8%)

look upon my face

offtopic:
Display ¤ 50,-, Frontje ¤ 30,- , Verzenden ¤ 5,-

quote:
w-k-pieters schreef op 21 december 2003 @ 17:35:
offtopic:
Display ¤ 50,-, Frontje ¤ 30,- , Verzenden ¤ 5,-
Sorry nog heel ffies
offtopic:
frontjes 30eur T630 waar, waar :?

[SE K850i] [SE P990i] [SE W810i]
TomTom Go 910 + PSP (White) + iPod nano 2nd Gen

look upon my face

Nou oke, de laatste keer dan ;)
offtopic:
Bril aan het kopen...

Hoedje wijzigde dit bericht 22-12-2003 20:46 (81%)

quote:
w-k-pieters schreef op 21 december 2003 @ 23:01:
Nou oke, de laatste keer dan ;)
offtopic:
Eik zou je iets beter moeten lezen, maar daaar heb ik zelf ook wel is last van; je kan ze voor 30 euro kopen bij Gerry-mobilfunk, de zilveren bijvoorbeeld: http://www.gerry-mobilfun...mp;bestellung=&konfig=
Hij bedoelt een T630 frontje denk ik ;)
Reg. datum: 03 november 2000

quote:
Miki schreef op 15 december 2003 @ 22:56:
[...]

Je bent in de war met de 6230 die heeft mp3 support. Inprincipe is dat gewoon een 6610 met mp3 support en een camera erin. Op mobile-review.com is een preview te lezen. Als je die leest hoef je die nokia niet meer.
Nou, die uitspraak vind ik zwaar overdreven! Zo negatief is die preview niet. Als je het zo bekijkt is de T630 ook gewoon een T610 met een ander frontje en een beter scherm.

Wat mij betreft is de Nokia 6230 absoluut vergelijkbaar met de T630.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

quote:
mboots schreef op 22 december 2003 @ 12:05:
[...]
Nou, die uitspraak vind ik zwaar overdreven! Zo negatief is die preview niet. Als je het zo bekijkt is de T630 ook gewoon een T610 met een ander frontje en een beter scherm.

Ja vergelijkbaar (op de mp3-support en geheugenslot na), maar hopelijk niet in prijs.

Ik heb gehoord dat de 6230 bijna 500 euro gaat kosten. Ik ga ervan uit dat de T630 meer in de richting van de Z600 gaat (300 euro).

Ik hoop echt dat ie snel komt want mijn oude telefoon begeeft het nu bijna helemaal. In principe zou die toch gewoon allang de fabriek moeten kunnen uitrollen?

It's the art of doing nothing at all.

Ze zijn de fabrieken al uitgerold, maar de winkels nog niet ingerold.
Ik heb nog eens gemailt naar mn locale GSM shop hier (Gent - Mariakerke) en daar zeggen ze
"Deze komen terug binnen begin januari. Je kan er gerust 1tje reserveren "
Vraag me af wat ze met "terug" bedoelen ?
Reg. datum: 03 november 2001

quote:
mboots schreef op 22 december 2003 @ 12:05:
[...]

Heb je het scherm bekeken van die nokia?? Staat duidelijk in dat deze tegenvalt en zich niet kan meten met de concurentie. Nog steeds het probleem van je geheugen kaartje onder de baterij. Zaken die ik eigenlijk wel graag verbeterd had gezien. Nokia kan dus in 2 jaar tijd niet iets beters leveren dan een opgevoerde 6610, de previewer is duidelijk teleur gesteld.

SE heeft een enorme ontwikkeling laten zien, T68i -> T610/630. Zelfde geldt voor Samsung. Nokia komt met niks vernieuwds aan, tis constant een zogenaamd nieuw toestel terwijl het eigenlijk om een super kleine wijziging gaat.

De Nokia 6100, 6610 en 7210 zijn kwa software nagenoeg gelijk aan elkaar. Verschillen zijn miniem. Nokia 3350 en 6600. Meest recenste voorbeeld de 7250 en 7250i... :/

IQ not less or equal

15 januari is de release datum, heb ik net te horen gekregen van een SE medewerker die dat verzorgd ;)

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

quote:
ispierings schreef op 29 december 2003 @ 22:17:
15 januari is de release datum, heb ik net te horen gekregen van een SE medewerker die dat verzorgd ;)

In nederland zelf ?

[off topic]
EDIT: wel raar, in FireBird zie je telkens de reply's met quotes ietsje breder uitspringen links en rechts ..
[/off topic]

Tofu wijzigde dit bericht 29-12-2003 22:24 (26%)

IQ not less or equal

In Nederland ja

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

quote:
ispierings schreef op 29 december 2003 @ 22:17:

JOEHOE :) :) :)

Is er al een introductieprijs bekend?

It's the art of doing nothing at all.

Reg. datum: 15 augustus 2002

Wie niet langer kan wachten kan 2de hands al kopen :)

http://forum.fok.nl/showtopic.php/454361

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws