Life is to short to spend behind your keyboard.
Thx dat is wel helder zo. En dan de laatste maar belangrijkste vraag... ...waar kun je die schermpjes voor 25 eypo kopen (naar welk onderdeel moet ik zoeken)?quote:ispierings schreef op 12 november 2003 @ 14:02:
[...]
En dat schermpje is met een beetje voorzichtigheid er zo af te 'pakken'
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Die zit ook wel bij de T630, naast de camera.
Ik zie geen reden waarom het niet zou passen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Oh ik dacht dat die veranderd was omdat de camera (achterop de T630) helemaal anders zit. Maar niet dusquote:Shiver23 schreef op 12 november 2003 @ 18:33:
Aansluiting van de externe antenne bedoel je.
My Gallery || Specs
Goed wat zei de beste man van T for Telecom: zoals de planning er nu voor staat komt eerst de Z600 op plank kort gevolgd door de T630. Verwachting is vlak voor de kerst.. hoe kon het ook anders. Als raadzaam advies kreeg ik mee dat ik beter niet de eerste serie toestellen moet nemen vanwege kinderziektes in de software. Dit laatste kan meevallen als SE binnenkort de mogelijkheid geeft om zelf je firmware "up te graden".
Miki vanuit Amsterdam over naar GoT
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
De T630 is tenslotte vrijwel identiek aan de T610, en die heeft de meeste kinderziektes al achter de rug.
Belcompany heeft speciale deal met SE dat ze de nieuwe modellen als eerste krijgen. Zal met de T630 ook wel zo zijn.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
denk niet dat het gaat passen, bv. de nokia 8310 en 6510 zijn ook bijna hetzelfde maar frontje pas net niet lekker, het pas wel maar echt een succes is het niet, dat verwacht ik hier ook. als het al past dan gaan de toetsen waarschijnlijk niet helemaal ok en wil je snel genoeg terug naar jou originele frontjequote:Shiver23 schreef op 12 november 2003 @ 18:33:
Aansluiting van de externe antenne bedoel je.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
quote:Shiver23 schreef op 12 november 2003 @ 20:37:
Z600 is al te krijgen bij Belcompany.
Belcompany heeft speciale deal met SE dat ze de nieuwe modellen als eerste krijgen. Zal met de T630 ook wel zo zijn.
Nou.. ik weet het nog zo niet, de 2 Belcompany zaken in de stad hadden geen Z600 en wisten ook helemaal niks van een SE T630 af. Leek wel of ik chinees lulde, geen enkele verkoper kon mij iets zeggen nog van Belcompany nog van de Phonehouse. Alleen T for Telecom kon mij iets vertellen over de Z600 en de T630.
* Ik zie nu net dat op de website van Belcompany de Z600 wel word aangeboden.
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
Reg. datum: 09 februari 2000
Ik d8 dat ie groter zou zijn, maar het valt wel mee. Hij is niet superveel groter dan de samsung e700 die helaas 1900 Mhz mist.
basset wijzigde dit bericht 13-11-2003 13:43 (56%)
Hop,hop,hop!
Reg. datum: 02 maart 2003
En jij was van plan 1900 mhz in Nederland te gebruiken?quote:basset schreef op 13 november 2003 @ 13:42:
Hier in hoofddorp lag de dummie gewoon in de winkel hoor! (de z600)
Ik d8 dat ie groter zou zijn, maar het valt wel mee. Hij is niet superveel groter dan de samsung e700 die helaas 1900 Mhz mist.
Reg. datum: 09 februari 2000
quote:Eddos schreef op 13 november 2003 @ 13:46:
[...]
En jij was van plan 1900 mhz in Nederland te gebruiken?
Sommige mensen hebben hem ook in Amerika nodig
Hoewel we ook een oude motorola hebben liggen die voor "noodgevallen" evt mee zou kunnen.
Niet dat ik een topbaan heb hoor, ik ben geen rijkert die zich 2 telefoons (die ik echt wil hebben) kan en wil veroorloven
Hop,hop,hop!
http://www.sonyericsson.c...mp;sortname=0&CID=105
Een paar weken gelden werkten dit bij mij nog niet ..
Tofu wijzigde dit bericht 14-11-2003 18:05 (6%)
quote:tofu schreef op 14 november 2003 @ 18:04:
Ik weet niet of het al ergens staat, maar de fotogallery van de t630 is online;
http://www.sonyericsson.c...mp;sortname=0&CID=105
Een paar weken gelden werkten dit bij mij nog niet ..
Stoere foto's! Ze zijn echt van hele hoge kwaliteit... je kunt de haren zien van zo'n vrouw die hem vast heeft... (maximaal ingezoomd).
Oh trouwens... heeft de T630 nu al een hands-free speaker?
My Gallery || Specs
quote:Jelte schreef op 15 november 2003 @ 19:17:
[...]
Stoere foto's! Ze zijn echt van hele hoge kwaliteit...
Fotos zijn vast niet met de t630 zelf genomen ;-)
Ik denk niet dat hij een hands-free functie heeft ..
Enige optie die ik echt mis is inderdaad de handsfree functie op de SE telefoons. Ik gebruik die van mijn 3100 best vaak.
waslijn wijzigde dit bericht 17-11-2003 17:12 (13%)
De 3100 is toch ook een vrij nieuw toestel? Ik neem aan dat je refereerd naar de nokia 3100?
Misschien een stomme vraag, maar is het bereik van nokia's nu echt zoveel beter dan de SE's?
Ik zit eventueel te overwegen mijn t610 (t-mobile) te vervangen door een t630, als daarmee het bereik echt beter is, dan is het een mooi en geniaal toestel, mocht het niet zo zijn, dan snap ik niet waar SE mee bezig is. Maar de vraag is, wanneer komt hij nou uit? IK irriteer mij mateloos aan mijn t610.
Life is to short to spend behind your keyboard.
Bedoel inderdaad de nokia 3100, heb ik aangeschaft als 'tijdelijk' toestel omdat er momenteel weinig toestellen zijn die ik het echt waard vind om meer dan 200euro aan uit te geven. Heb zelf ervaring met Siemens en Nokia en daar heb ik nooit problemen gehad met het bereik, zelfs nooit over nagedacht. Het feit dat mensen met een T610 het erover hebben, zegt mij denk ik genoeg. De z600 zou ook een betere ontvangst hebben dan de T610, dus ik neem aan dat de t630 dat ook wel zal hebben. Bovendien zal de prijs van de t630 ook wel rond die van de Z600 liggen aangezien de specs nagenoeg gelijk zijn.quote:Ganymedus schreef op 17 november 2003 @ 17:28:
@waslijn
De 3100 is toch ook een vrij nieuw toestel? Ik neem aan dat je refereerd naar de nokia 3100?
Misschien een stomme vraag, maar is het bereik van nokia's nu echt zoveel beter dan de SE's?
Ik zit eventueel te overwegen mijn t610 (t-mobile) te vervangen door een t630, als daarmee het bereik echt beter is, dan is het een mooi en geniaal toestel, mocht het niet zo zijn, dan snap ik niet waar SE mee bezig is. Maar de vraag is, wanneer komt hij nou uit? IK irriteer mij mateloos aan mijn t610.
quote:Waslijn schreef op 17 november 2003 @ 23:18:
[...]
Heb zelf ervaring met Siemens en Nokia en daar heb ik nooit problemen gehad met het bereik, zelfs nooit over nagedacht. Het feit dat mensen met een T610 het erover hebben, zegt mij denk ik genoeg.
Dat valt wel mee hoor... dat zegt niet zoveel, mensen posten nou eenmaal eerder als ze wat te klagen hebben - "hoi mijn t610 is gewoon prima doei" is niet zo interessant om neer te zetten
Mijn ervaring is dat ik met de T610 vrijwel net zoveel bereik heb (misschien iets beter) als met een T68i en vroeger de T39m, T28 en T18s (laatste drie met gewone antenne, stonden bekend als beter dan de antenneloze Nokia's maar ik zou het verder niet weten). Denk dat het uiteindelijk meer te maken heeft met je provider dan met het verschil tussen Nokia/Siemens/S/E, want iedereen die ik ken met Telfort heeft geen bereik in het zelfde café hier, en iedereen met BenTMobile heeft overal hier in het centrum van de stad problemen
Met Voda of KPN zal dat ongetwijfeld beter zijn, maar daar betaal je ook voor - aan jou de keus, maar ga dan niet zitten zeuren dat je T610 zo'n slecht bereik heeft als je voor goedkoop gaat
Sur G going nuts on his P800 T610 V80 S700 P900 Z1010 V800 P910 K600 HTC UniversalP900 W900 Z800 S710 P300 iPhone 2G+ P990
Speciale deal? Hmmm, dat ding ligt al tijden in de Mediamarkt Zwollequote:Shiver23 schreef op 12 november 2003 @ 20:37:
Z600 is al te krijgen bij Belcompany.
|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|
Waar staat in godsnaam dat ie meer bedoeld is voor vrouwen? Ze gaan toch geen v-rally spel op zon'n toestel zetten als het mobieltje voor vrouwen is bedoeld? Vrouwen en auto's gaan niet samenquote:Sur_G schreef op 19 november 2003 @ 09:32:
Heb ff met de T630 gespeeld, hij zag er leuk uit, maar verder niet echt veel verschillend van de T610. De mannen van SE zeiden zelf ook dat het modeltje eigenlijk op de markt is gebracht om ook de vrouwen naar SE te trekken, omdat die de T610 veelal niets vonden. Heb niet echt opgelet verder op die T630, omdat de P900 mijn volle aandacht trok....
Miki wijzigde dit bericht 19-11-2003 11:14 (9%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.