leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicPunksmurf wijzigde dit bericht 03-06-2004 15:10 (18%)
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
het is een mooie spreuk
talen zijn best interessant eigenlijk... vooral dat soort onbekende talen, om dat te ontleden enzo. maar ik denk dat ik toch maar wel voor DMD ga volgend jaar
Alleen...geluid op een website
Rather not...
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Reg. datum: 24 september 2003
quote:PuCK schreef op 21 april 2004 @ 00:12:
Ben bezig met een zelfportret te vectoriseren in Illustrator, een programma waar ik nog amper thuis in ben.
[afbeelding]
Zowieso moet het haar nog 'shaden' en hier en daar kleine verbeteringen. Tips en commentaar welkom
Ik had dit vorige keer al gevraag
Dit bericht hierboven is alweer van een tijdje geleden, maar ik zat de forums een beetje rond te struinen
Hoe kan ik deze dingen ook maken (dan vooral dat hij helemaal gesmooth en lekker strak lijkt) van een foto van iets af.
Zijn er hier tutorials van te vinden voor Illustrator (Ik heb Illustrator 10.0, maar ik vind het vooral leuk om meer cell-shaded achtige dingen te maken, misschien zijn er betere progjes)?
Nah...op een muziekfestival geen geluid?quote:
W www.kinderparadijsveghel.nl
De rest lijkt me goed
alleen imho jammer dat het 'het kinderparadijs veghel' is, vooral omdat je het op z'n kant hebt gezet in het logo
op de normale manier ervoor is ook niet alles, 'kinderparadijs veghel' zou imho dus een betere naam zijn (iig, voor wat betreft de vormgeving, maar imho klinkt het ook beter)
maar daar kan jij niks aan doen

Nog niet helemaal goed ingekleurd
Ik gebruik gewoon FF Meta als lettertype
quote:k vind m erg leuk alienfruit!
alleen imho jammer dat het 'het kinderparadijs veghel' is, vooral omdat je het op z'n kant hebt gezet in het logo
op de normale manier ervoor is ook niet alles, 'kinderparadijs veghel' zou imho dus een betere naam zijn (iig, voor wat betreft de vormgeving, maar imho klinkt het ook beter)
maar daar kan jij niks aan doen
Nou het bedrijf het "Het Kinderparadijs" maar omdat er mogelijke later meerdere locaties zijn moest Veghel er ook achter. Op dat moment kan je dus in de problemen komen om "Het Kinderparadijs Veghel" wel erg lang wordt (imho) zodoen dacht ik draai HET 90° vervolgens heb je dan een soort "kader" gecreeerd wat toch niet onzettent groot en lomp is en waar je onder rechtslijnend mooi de locatie naam kwijt kan
Moet bekennen dat ik zelf nog niet zo super sterk ben in de Typografie (maar één semester gehad) maar ik heb inmiddels wat boeken over Typografie verzameld bij de Slegte
alienfruit wijzigde dit bericht 04-06-2004 00:12 (12%)
quote:Zomlan schreef op 03 juni 2004 @ 16:09:
[...]
Ik had dit vorige keer al gevraag
Dit bericht hierboven is alweer van een tijdje geleden, maar ik zat de forums een beetje rond te struinen
Hoe kan ik deze dingen ook maken (dan vooral dat hij helemaal gesmooth en lekker strak lijkt) van een foto van iets af.
Zijn er hier tutorials van te vinden voor Illustrator (Ik heb Illustrator 10.0, maar ik vind het vooral leuk om meer cell-shaded achtige dingen te maken, misschien zijn er betere progjes)?
Het geheel is gewoon 'simpelweg' overgetrokken in illustrator. Het is dus niet een kwestie van omzetten. Dat is wel mogelijk maar dan word het nooit zo smooth als in deze plaat. Begin met de basisvorm en kleuren, daarna extra schaduwen en highlight toevoegen.
Overigens is het gehele project te bekijken op: www.acidarts.net/ego/
Moet nog enkele dingen verbeteren (zoals teksten)
edit:
Oh en Nozz, ziet er weer prachtig uit
Puck wijzigde dit bericht 04-06-2004 00:56 (4%)
quote:alienfruit schreef op 04 juni 2004 @ 00:10:
Nou het bedrijf het "Het Kinderparadijs" maar omdat er mogelijke later meerdere locaties zijn moest Veghel er ook achter. Op dat moment kan je dus in de problemen komen om "Het Kinderparadijs Veghel" wel erg lang wordt (imho) zodoen dacht ik draai HET 90° vervolgens heb je dan een soort "kader" gecreeerd wat toch niet onzettent groot en lomp is en waar je onder rechtslijnend mooi de locatie naam kwijt kanIn iedergeval dat was het idee toendertijd
Moet bekennen dat ik zelf nog niet zo super sterk ben in de Typografie (maar één semester gehad) maar ik heb inmiddels wat boeken over Typografie verzameld bij de Slegte
Ik vind dat je het nog leuk hebt opgelost hoor, door 'het' 90° graden te draaien
sorry als dat niet helemaal duidelijk was...
ik snap wel dat dat erbij moet, zo heet die toko nou eenmaal
ennuh... mijn typografie is ook niet je-van-het hoor
iig... een plaatje zegt meer dan duizend woorden
dus dat lijkt me wel logisch...
Kan welquote:alienfruit schreef op 04 juni 2004 @ 01:53:
Leuke site die EgoTV maar als je een televisie gebruikt, waarom kan je dan niks doen met de potmeters/draaiknoppen. Vind ik zelf wel jammer.
IE:
WinXP:
FireFox:
Apple:
Opera:
(1 na laatste post
leokennis wijzigde dit bericht 04-06-2004 16:20 (8%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.