Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Jeune loop

quote:
strangeloop schreef op 03 juni 2004 @ 13:24:
[...]

edit:

@sig: je was zeker bezig met je Aardrijkskunde-examen ofzo? :D
Was ja.....heerlijk O+

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Sunglasses at night

als we het toch over sigs hebben, wat betekend de jouwe strangeloop, en welke taal is dat? (núnyá gale núnyá gódó)... met google kom ik alleen maar op GoT uit ;)

Punksmurf wijzigde dit bericht 03-06-2004 15:10 (18%)

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Verdwenen naar Wikipedia.
Reg. datum: 04 november 2002

Het is Ewe, een taal uit Ghana die ik voor mijn studie moest leren, en de spreuk betekent zoiets als 'Er is weten achter het weten'.

núnyá gale núnyá gódó
Deze gebruiker is verdwenen naar Wikipedia. GoT, het ga je goed!

Sunglasses at night

hmm ik had zoiets kunnen gokken (qua taal): Opleiding Afrikaanse Taalkunde, Algemene Taalwetenschap
het is een mooie spreuk

talen zijn best interessant eigenlijk... vooral dat soort onbekende talen, om dat te ontleden enzo. maar ik denk dat ik toch maar wel voor DMD ga volgend jaar ;)

The bastards have landed.

http://www.nozzman.nl/unpublished/atlantis.gif

Al eens eerder als WIP gepost maar nu live. In geanimeerde versie.
Jeune loop

Wow...

Alleen...geluid op een website :X

Rather not...

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
PuCK schreef op 21 april 2004 @ 00:12:
Ben bezig met een zelfportret te vectoriseren in Illustrator, een programma waar ik nog amper thuis in ben.

[afbeelding]

Zowieso moet het haar nog 'shaden' en hier en daar kleine verbeteringen. Tips en commentaar welkom :)

Ik had dit vorige keer al gevraag :D

Dit bericht hierboven is alweer van een tijdje geleden, maar ik zat de forums een beetje rond te struinen :)

Hoe kan ik deze dingen ook maken (dan vooral dat hij helemaal gesmooth en lekker strak lijkt) van een foto van iets af.
Zijn er hier tutorials van te vinden voor Illustrator (Ik heb Illustrator 10.0, maar ik vind het vooral leuk om meer cell-shaded achtige dingen te maken, misschien zijn er betere progjes)?

The bastards have landed.

quote:
leokennis schreef op 03 juni 2004 @ 16:04:
Wow...

Alleen...geluid op een website :X

Rather not...
Nah...op een muziekfestival geen geluid? ;)
Jeune loop

Laten we zo zeggen: het geluid past niet heel mooi in "Day Tripper" van the Beatles ;)

the alien you never expected
Reg. datum: 12 maart 2003

Grote versie:
http://www.weyert.com/designs/kinderparadijs-groot.jpg

Jeune loop

Die "W" voor die URL, kun je die niet beter door een "I" vervangen? Nu staat er:
W www.kinderparadijsveghel.nl

De rest lijkt me goed :)

Sunglasses at night

ik vind m erg leuk alienfruit!
alleen imho jammer dat het 'het kinderparadijs veghel' is, vooral omdat je het op z'n kant hebt gezet in het logo
op de normale manier ervoor is ook niet alles, 'kinderparadijs veghel' zou imho dus een betere naam zijn (iig, voor wat betreft de vormgeving, maar imho klinkt het ook beter)
maar daar kan jij niks aan doen ;)

Jeune loop

Alienfruit, een foutje:
http://picserver.org/view_image.php/Q48HX8K5BHO4/picserver.jpeg
Nog niet helemaal goed ingekleurd :)

Sunglasses at night

bij het rechter bolletje ook ni ..

@leokennis, ja ik zag die fout ook doe ik de grote versie postte en heb dit inmiddels in het orgineel verandert :)

Ik gebruik gewoon FF Meta als lettertype :)

quote:
k vind m erg leuk alienfruit!
alleen imho jammer dat het 'het kinderparadijs veghel' is, vooral omdat je het op z'n kant hebt gezet in het logo
op de normale manier ervoor is ook niet alles, 'kinderparadijs veghel' zou imho dus een betere naam zijn (iig, voor wat betreft de vormgeving, maar imho klinkt het ook beter)
maar daar kan jij niks aan doen

Nou het bedrijf het "Het Kinderparadijs" maar omdat er mogelijke later meerdere locaties zijn moest Veghel er ook achter. Op dat moment kan je dus in de problemen komen om "Het Kinderparadijs Veghel" wel erg lang wordt (imho) zodoen dacht ik draai HET 90° vervolgens heb je dan een soort "kader" gecreeerd wat toch niet onzettent groot en lomp is en waar je onder rechtslijnend mooi de locatie naam kwijt kan :) In iedergeval dat was het idee toendertijd 8)7

Moet bekennen dat ik zelf nog niet zo super sterk ben in de Typografie (maar één semester gehad) maar ik heb inmiddels wat boeken over Typografie verzameld bij de Slegte ;)

alienfruit wijzigde dit bericht 04-06-2004 00:12 (12%)

cut the crap
Reg. datum: 22 november 2001

quote:
Zomlan schreef op 03 juni 2004 @ 16:09:
[...]

Ik had dit vorige keer al gevraag :D

Dit bericht hierboven is alweer van een tijdje geleden, maar ik zat de forums een beetje rond te struinen :)

Hoe kan ik deze dingen ook maken (dan vooral dat hij helemaal gesmooth en lekker strak lijkt) van een foto van iets af.
Zijn er hier tutorials van te vinden voor Illustrator (Ik heb Illustrator 10.0, maar ik vind het vooral leuk om meer cell-shaded achtige dingen te maken, misschien zijn er betere progjes)?

Het geheel is gewoon 'simpelweg' overgetrokken in illustrator. Het is dus niet een kwestie van omzetten. Dat is wel mogelijk maar dan word het nooit zo smooth als in deze plaat. Begin met de basisvorm en kleuren, daarna extra schaduwen en highlight toevoegen.

Overigens is het gehele project te bekijken op: www.acidarts.net/ego/

Moet nog enkele dingen verbeteren (zoals teksten) :)

edit:
Oh en Nozz, ziet er weer prachtig uit :)

Puck wijzigde dit bericht 04-06-2004 00:56 (4%)

Leuke site die EgoTV maar als je een televisie gebruikt, waarom kan je dan niks doen met de potmeters/draaiknoppen. Vind ik zelf wel jammer.

Sunglasses at night

quote:
alienfruit schreef op 04 juni 2004 @ 00:10:
Nou het bedrijf het "Het Kinderparadijs" maar omdat er mogelijke later meerdere locaties zijn moest Veghel er ook achter. Op dat moment kan je dus in de problemen komen om "Het Kinderparadijs Veghel" wel erg lang wordt (imho) zodoen dacht ik draai HET 90° vervolgens heb je dan een soort "kader" gecreeerd wat toch niet onzettent groot en lomp is en waar je onder rechtslijnend mooi de locatie naam kwijt kan :) In iedergeval dat was het idee toendertijd 8)7

Moet bekennen dat ik zelf nog niet zo super sterk ben in de Typografie (maar één semester gehad) maar ik heb inmiddels wat boeken over Typografie verzameld bij de Slegte ;)

Ik vind dat je het nog leuk hebt opgelost hoor, door 'het' 90° graden te draaien
sorry als dat niet helemaal duidelijk was...
ik snap wel dat dat erbij moet, zo heet die toko nou eenmaal :)

ennuh... mijn typografie is ook niet je-van-het hoor ;) maar ik heb er dan ook nog nooit een stuk theorie over gezien, laat staan gelezen... komt volgend jaar wel!

Ja... Maar typografie is wel interessant. Ze hebben er zulke wazige boeken over!! _/-\o_ 8)7 :?

Sunglasses at night

*eens is met eerste... tweede weet ik nog ni ;)

Oh, ik bedoel dat ze dan vervolgens allemaal foto's laten zien van kranten etc. Naja, meer fotos dan tekst iig :)

Sunglasses at night

om de kunst af te kijken zeker?
iig... een plaatje zegt meer dan duizend woorden
dus dat lijkt me wel logisch...

cut the crap
Reg. datum: 22 november 2001

quote:
alienfruit schreef op 04 juni 2004 @ 01:53:
Leuke site die EgoTV maar als je een televisie gebruikt, waarom kan je dan niks doen met de potmeters/draaiknoppen. Vind ik zelf wel jammer.
Kan wel :) maar kan pas bij content, zoals bij portfolio en photography. Moet ik nog beter aangeven!
Jeune loop

Ik dacht: doe eens trendhoerig, maak "aqua" icons. Nou ja, een beetje aqua, maar wel hele simpele (ik vermoed dat iedereen dit wel kan ;) ). Oja, ziet er alleen goed uit in Opera/FireFox oid, niet in IE want....PNG's:

IE:
http://www.supersop.nl/icons/ie.png

WinXP:
http://www.supersop.nl/icons/windows_xp.png

FireFox:
http://www.supersop.nl/icons/firefox.png

Apple:
http://www.supersop.nl/icons/apple.png

Opera:
http://www.supersop.nl/icons/opera.png

(1 na laatste post >:) )

leokennis wijzigde dit bericht 04-06-2004 16:20 (8%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: