Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
In het vervolg even op letten graag
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 01-04-2005 22:49 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Brent op 01-04-2005 23:29 ]
Anoniem: 17526
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 15-04-2005 13:23 ]
Goed spel, en er lagen volgens mij ook uitbreidingen bij voor dezelfde prijs
Smiling as the shit comes down...
Ghost Recon hier in de supermarkt 4.95ScrooLoose schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:20:
Ghost Recon - 5.95 bij Dixons
Goed spel, en er lagen volgens mij ook uitbreidingen bij voor dezelfde prijs
Super de Boer
[ Voor 4% gewijzigd door HCMarX op 16-04-2005 20:05 ]
Anoniem: 112921
Far Cry € 19.95
Prince of Persia: Warrior Within € 19.95
Ghost Recon 2 € 29.95
Bij alle winkels dus!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 112921 op 26-04-2005 17:17 ]
Nice, maar Far Cry zou ik bij Play.com vandaan trekken voor iets onder de 15 euro:Anoniem: 112921 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:15:
UBISOFT verlaagt per direct 3 games in prijs!
Far Cry € 19.95
Prince of Persia: Warrior Within € 19.95
Ghost Recon 2 € 29.95
Bij alle winkels dus!
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=127283
Anoniem: 131484
Inmiddels verlaagt naar €9,99Anoniem: 115890 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:21:
Bij de FRS Nfs:underground voor 14,99
Er zijn nog meer in de aanbieding op de website.
Juist
- Tony Hawk's Pro Skater 4 @ Dynabyte voor € 5,-
[ Voor 7% gewijzigd door ari3 op 02-06-2005 22:29 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
niet leverbaar ^^
alleen de gold edition met trones & patriots hebben ze bestelbaar voor 35 euri
klik
Nexus: The Jupiter Incident voor slechts £5,99 (echt een topper)
Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay ook voor slechts £5,99
Far Cry voor £11,99
Het is dat ik hem al heb, maar dat is wel een superaanbiedingBreepee schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:47:
Play.com heeft weer eens een paar stevige aanbiedingen. De highlights:
Damn..jammer dat ik geen creditcard hebBreepee schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:47:
Play.com heeft weer eens een paar stevige aanbiedingen. De highlights:
Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay ook voor slechts £5,99
Far Cry voor £11,99
Iemand nog JOint Operations Typhoon Rising goedkoop gezien? < 10 euro
[ Voor 10% gewijzigd door Yellowneck op 08-07-2005 18:27 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
[ Voor 3% gewijzigd door ScrooLoose op 08-07-2005 18:28 ]
Smiling as the shit comes down...
Voor degene die echt iets geven om The Matrix, hebben we: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=556081
The matrix online voor 4 euro
Niet voor mij, maar misschien iets voor jullie!
En (beetje laat maar toch), Scrooloose, als ik me niet vergis heeft Dynabyte BGII nog liggen voor een normalen prijs.
Beste prijs die ik tegenkwam was 24,95 voor de Gold edition... nog aardig prijzig voor een aardig oud spel
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 126062
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
het liefst gold editionYellowNeck schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:24:
Hmm...iemand toevallig Age of Empires II (eventueel GOLD edition) gezien voor een leuke prijs?
Beste prijs die ik tegenkwam was 24,95 voor de Gold edition... nog aardig prijzig voor een aardig oud spel
ik zoek hem ook nog steeds, heb hem wel maar wil hem in de dvd verpakking samen met de orginele conquerors uitbreiding .
bij v&d zaterdag gehaald :
american conquest
Sin
alle 2 voor 4 euro
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Maar:ari3 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:37:
Play-Asia heeft Super Mario Sunshine voor de Game Cube voor € 12 incl. verzending. Goede deal lijkt me.
Krijg je dan niet een gek taaltje ofzo?Genre: Platform
Version: Korean
Players: 1
Ik heb die game een jaar gelden nog snel gekocht voor een schappelijk prijsje in DVD doosje met Conquerors erbij. Bij een of andere online gameshop, maar ik ben helaas de naam vergeten.YellowNeck schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:24:
Hmm...iemand toevallig Age of Empires II (eventueel GOLD edition) gezien voor een leuke prijs?
Effe linkje klikken en je had de vraag niet hoeven stellen:Booth schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:04:
[...]
Maar:
[...]
Krijg je dan niet een gek taaltje ofzo?
• Language: English
• Manual: Korean
Heb em van de week binnengekregen trouwens, erg geil doosje hebben die aziatische GC games.
DE meeste "asian" versies (dus niet de jap versies) hebben een engelstalige versie van het spel, zo heb ik hier ook de "asian" versie van Fatal Frame (xbox), doosje + handleiding in het jap, spel in het Engels.
[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 11-08-2005 22:13 ]
* Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay € 10,= bij Intertoys.
* Halo 2 € 31, = bij GCshop.
(en geen classic covers)
Voor ruim 40 euro ben ik voorlopig wel ff zoet
wereldgame, wereldprijs
Simplicity is de bom...
Anoniem: 93730
Anoniem: 63800
heb hem bij frs of bart smith met alle 2 de uitbereidingen voor 7.99 gehaaldColan schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:18:
The elder Scrolls 3: Morrowind - 5 Euro, Free Record Shop (Woerden)
wereldgame, wereldprijs
Radiata Stories (PS2/Japans) voor € 13 incl. verzending naar Nederland.Goede RPG met progressive scan ondersteuning. Alleen daarvoor al de moeite waard om te bestellen.
Ook hebben ze nog steeds Time Crisis 3 (PS2/Chinees+Engels), ook € 13 incl. verzending naar Nederland. Leuk GunCon spel voor zo'n laag bedrag.
Hmm, voor dat geld wil ik Riddick wel es proberen.medendo schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:12:
Voor xbox deze week gekocht:
* Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay € 10,= bij Intertoys.
* Halo 2 € 31, = bij GCshop.
(en geen classic covers)
Voor ruim 40 euro ben ik voorlopig wel ff zoet
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Damn en nu liep vandaag voorbij de ePlaza zonder binnen te lopen. Spijt spijt.....WiLLoW_TieN schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:56:
Medal Of Honor Warchest ; of te wel Medal Of Honor Allied Assault & Spearhead & Breakthrough voor € 15,00 bij ePlaza lijkt me goedkoop
't spel wil eigenlijk wel hebben.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
dus maar ff meegenomen, kon ik me download er van gelijk stoppen
Krijg je daar ook de plattegronden bij van morrowind, bloodmoon en tribunal?Anoniem: 63800 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:07:
[...]
heb hem bij frs of bart smith met alle 2 de uitbereidingen voor 7.99 gehaald
Ik heb ook die versie (of iig, GOTY editie) en die heeft echt alleen maar de cd's-Eraser- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:25:
Krijg je daar ook de plattegronden bij van morrowind, bloodmoon en tribunal?
Anoniem: 26474
Helaas daar krijg je geen plattegronden bij, maar desondanks toch de moeite waard hoor-Eraser- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:25:
[...]
Krijg je daar ook de plattegronden bij van morrowind, bloodmoon en tribunal?
- Black & White + Add-on (budget NL DVD-box) @ Intertoys @ € 5,-
maar heb nog nooit iets uit het buitenland besteld. heeft iemand nog tips over dingen waar ik op moet letten bij het bestellen vanuit Engeland en dus in een andere valuta?
edit, zie al dat je alleen met cc kunt betalen. ik had de hoop dat een overschrijving voldoende was:(
edit 2, Ik zal even kijken of iemand in mijn omgeving hem voor mij wil bestellen. En zo niet dan is hij vast binnekort ook wel voor ca €30 in de buurt te krijgen. dan hoef jij niet de moeite te doen om eerst te bestellen, en vervolgens weer naar mij te sturen. maar toch bedankt voor het aanbod IceStorm erg collegiaal
[ Voor 49% gewijzigd door weekend warrior op 18-08-2005 11:27 ]
Als je niemand in de buurt met cc kent en je wil hem toch graag hebben mail dan maar even (IceStorm@tweakers.net)
Anoniem: 115621
leoaq.fm // Jeune Loop
Tevens was Atari Mix voor de Nintendo DS in prijs verlaagd. Deze bevat 10 Atari classics: Centipede, Missile Command, Asteroids, Pong, Breakout, Tempest, Warlords, Gravitar en Lunar Lander. Dit is de Japanse versie, maar is goed speelbaar zonder kennis van de Japanse taal. Kost € 18 incl. verzending naar Nederland.

Voor 15 euro bij de Bart Smit.
Laatst gekocht, tot wel net zo leuk om het een keer legaal te hebben.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bedant voor de tip en idem dito nuVanitas schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:38:
Battlefield 1942: World War II Anthology
[afbeelding]
Ej, das een goeie tip. Thx!Vanitas schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:38:
[afbeelding]
Eplaza heeft hem nu ookVanitas schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:38:
Anoniem: 63800
Die is nog geen budget, zelfs op de PS2 issie nog geen Platinum of iets dergelijks en nog steeds vrij prijzig.leokennis schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:07:
Weet iemand waar Tony Hawks Underground 2 voor PC 't goedkoopst is? Bij de intertoys istie nog 30 euro... (en 29 euo op play.com)
Anoniem: 92587
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/tony+hawk%60s+underground+2_PC.html, 15 euro dus bij www.zester.nl (kadoshop --> power unlimited), je hoeft er geen lid van te zijn, anders is ie zelfs maar 10.leokennis schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:07:
Weet iemand waar Tony Hawks Underground 2 voor PC 't goedkoopst is? Bij de intertoys istie nog 30 euro... (en 29 euo op play.com)
Ik heb Morrowind ook maar fff gescoord voor € 6,99 met de 2 expansion packs erbij, hij lag bij InterToys.Anoniem: 26474 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 09:43:
[...]
Helaas daar krijg je geen plattegronden bij, maar desondanks toch de moeite waard hoor
THUG2 is mss nog niet platinum, hij kost je wel nog maar €30Levo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:43:
[...]
Die is nog geen budget, zelfs op de PS2 issie nog geen Platinum of iets dergelijks en nog steeds vrij prijzig.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 44947
[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-09-2005 00:05 ]
Anoniem: 23534
Ik heb veel plezier beleefd aan Thief II en ben op zoek naar Thief I.
Nu zijn er verschillende budgetuitvoeringen beschikbaar, bij de V&D zag ik
recentelijk een combo-box (Thief I&II), maar...
Er is later een Thief I Gold uitgekomen in plaats van Thief I.
Weet iemand of de budgetversie van Thief I gelijk is aan de Thief I Gold
uitvoering? De verpakkingen maken mij namelijk niets wijzer.
Nee die zijn niet gelijk.Anoniem: 23534 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:27:
Even een vraag over de versie van een budget-spel.
Ik heb veel plezier beleefd aan Thief II en ben op zoek naar Thief I.
Nu zijn er verschillende budgetuitvoeringen beschikbaar, bij de V&D zag ik
recentelijk een combo-box (Thief I&II), maar...
Er is later een Thief I Gold uitgekomen in plaats van Thief I.
Weet iemand of de budgetversie van Thief I gelijk is aan de Thief I Gold
uitvoering? De verpakkingen maken mij namelijk niets wijzer.
Ik heb in een grijs verleden de gold editie van Thief 1 gespeeld en een half jaar geleden zag ik die combobox waar jij het over had in de winkel liggen. Die heb ik toen gekocht voor een appel en een ei, maar die bevat niet de gold editie.
€ 19,98 nu bij FRS want 3 = 2
Anoniem: 135195
Spijtig, maar daar is 'ie al niet meer... Dat was nou net de prijs die ik er voor over heb. Zit toch al een tijdje te wachten tot 'ie goedkoper wordt. 30 euro vind ik nog net te veel. Iemand anders nog een idee...?[b]15 euro dus bij www.zester.nl (kadoshop --> power unlimited), je hoeft er geen lid van te zijn, anders is ie zelfs maar 10.
Anoniem: 154072
Heb je een cube? Intertoys verkoopt em nu voor 9.99 voor die consoleAnoniem: 135195 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:47:
[...]
Spijtig, maar daar is 'ie al niet meer... Dat was nou net de prijs die ik er voor over heb. Zit toch al een tijdje te wachten tot 'ie goedkoper wordt. 30 euro vind ik nog net te veel. Iemand anders nog een idee...?
@Jo-hannes: 5.99 is niet duur maar bij intertoys is die nu 4.99
Bron
Staat in dat dikke boek van Intertoys dat ze elk jaar uitbrengen
Alle games zowat in de aanbieding.
Heb Blitzkrieg Burning Horizon gekocht 6,- euro
Ook lagen er verzamelpakket van EA, met Call of duty + medal of honor + medal of honor spearhead voor 20,- euro.
Zo ook pakketen met Battlefield1942, Call of duty, Medal of honor geloof ik. Deze was ook 20,-
Noobmeter WoT: Froekie
Mmm, zal dat lopen op mijn Radeon 9600?Vanitas schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:38:
[afbeelding]
Makkelijk
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 120284
Dus ook met uitbreidingen? Of alleen de basisspellen?NC_Phreak schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:39:
Vorige week donderdag even bij de Bart Smit in Almelo naar binnengelopen.
Alle games zowat in de aanbieding.
Heb Blitzkrieg Burning Horizon gekocht 6,- euro
Ook lagen er verzamelpakket van EA, met Call of duty + medal of honor + medal of honor spearhead voor 20,- euro.
Zo ook pakketen met Battlefield1942, Call of duty, Medal of honor geloof ik. Deze was ook 20,-
Zelf voor 15 euro BF 1942 WW 2 Anthology gehaald bij de Intertoys. En voor nog eens 15 Medal of Honor Warchest, en voor nog eens 5 Commandos 3. Nu alleen nog CoD Generals Deluxe en dan ben ik weer helemaal klaar voor de volgende LAN met m'n vrienden.
Ja, legale schijfjes werken wel zo handig!
Anoniem: 58567
1) je gaat naar de cdwow paginaAnoniem: 58567 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:30:
Ik zie niet wat ik verkeerd doe... Als ik de url die in je link wordt genoemd gebruik, kom ik uit op /top75.php. Als ik c_cdwow_item verander, ook.
2) je selecteert het artikel wat je wil, bijvoorbeeld super monkeyball deluxe
3) je kijkt naar de productcodein de URL (http://www4.cd-wow.com/de...uct_code=19926&subcat=ps2), 19926 in dit geval dus
4) je paste de url http://www.rpoints.com/?u...5.php&affid=14319&pp_nr=1 in het cdwow venster en veranderd het nummer achter "true&a2c_cdwow_item=" in het nummer van je gewenste product en drukt op "enter" op je toetsenbord
5) het resultaat zie je in je winkelmandje
Om meer items met korting te bestellen zal je de openstaande bestelling moeten afronden en compleet een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 07-09-2005 23:48 ]
TrackMania Sunrise voor £7.94 (£4.99 + £2.95 verzendkosten). Dit is ongeveer 12,20 euro. Enige nadeel is dat je een creditcard nodig hebt.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
dit vind ik ook wel budget voor een nieuwe game
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zo gezegd zo gedaan....vandaag.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:04:
Gewoon met zijn 3en BTF2 score bij de Free Record Shop en dan heeft een ieder hem voor € 36,66
Ik heb vandaag Pariah + Sid Meier's Pirates + Blitzkrieg gescoord voor in totaal 24,90 oid!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Thanx goeie tipTroonStaal schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:29:
E-Plaza (de gamesvariant van Bart Smit) heeft een aantal mooie aanbiedingen, waaronder Far Cry voor maar €10,-
Dit topic is gesloten.