Gathering of Tweakers

Quicksearch
ach, wat zal ik zeggen

quote:
HT-freak schreef op 09 december 2003 @ 14:47:
[...]
CRT zal niet in prijs dalen, en bij een echt HT hoort een CRT ;) .
Eh, hoezo niet? De vraag word alleen maar groter -> meer merken gaan ze maken -> meer keuze -> meer concurrentie -> lagere prijzen.

"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold

Everybody is wired

Veel bedrijven zijn blij dat dat dlp en lcd bestaan...

Je gooit ze zo in de kofferbak.. DIngen zet je in 2 minuten neer...

CRT zijn vaste logge zware bakken met te veel instellingen...

Ik ben bang dat er in de toekomst de keus in crt steeds minder zal gaan worden...

dlp en tft worden steeds beter worden en zullen op den duur crt helemaal verdrijven.. (en dlp zal winnen , betere kleuren en echt zwart/wit. En door de nieuwe generatie kleurenwielen geen regenboog effect meer. Of het gebruik van meerdere dlp chips. voor elke kleur eentje .. )
quote:
tipex schreef op 07 december 2003 @ 09:21:
Hier dan nog wat verse pics van me "nieuwe" (2de hands) 805-jes in me woonkamer / bios :) De 805 vervangen de 7nt's die nu als side surrounds fungeren. De oude side-surrounds (mirage) zijn als rear surrounds hun werk gaan doen. Omdat de 805-jes inderdaad niet laag genoeg gaan staat er rechts van de bank, achter de speaker nog een sub. Ik verbaas me toch steeds weer hoe laag de 805 evengoed nog gaat, top luidspreker, doe er nog maar 4 :) Alleen eerst even speakerkabel halen want er hangt wel erg goedkope meuk aan :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Zou je misschien kunnen vermelden waat jij je beamer hebt gekocht.
Ik heb zitten zoeken naar de topics van Tbusquet, maar daar kan ik verder niks meer van terug vinden.

Ik wil binnenkort een beamer aanschaffen met "doek".
De kwaliteit moet gewoon goed zijn.

quote:
notgib schreef op 09 december 2003 @ 14:49:
[...]
Eh, hoezo niet? De vraag word alleen maar groter -> meer merken gaan ze maken -> meer keuze -> meer concurrentie -> lagere prijzen.
Ik heb volgens mij nog geen enkele CRT bezitter gezien die zn CRT nieuw gekocht heeft, dat is allemaal 2de hands. Waar ze vandaan komen weet ik niet precies, maar ik gok dat het oude modellen zijn die bedrijven e.d. wegdoen als ze upgraden naar nieuwere hardware. Met nieuwe tubes er in zijn die CRT's nog prima te gebruiken, dus slecht is het zeker niet. Nieuw kost een degelijke Barco al zeker 25 000 EURO... B)
Oe! Buttons :9

quote:
notgib schreef op 09 december 2003 @ 12:27:
[...]

Tuurlijk snap ik ook wel dat je voor een echte kwaliteitsprojector (CRT) nog behoorlijk in je buidel moet tasten. Maar die kunnen in prijs toch niet achterblijven, lijkt me zo. ;)

2e hands zijn er nog hele goede crt's te koop hoor. Ik heb er een+alu concaaf beeld (sony VPH1031Q 5.5" data/video crt projector) voor minder dan €500... superscherp, en zowiezo al een superhoog contrast dat met dat scherm alleen nog maar beter wordt (scherm heeft een gain van 13!! (kan iemand me uitleggen wat dit eiluk precies inhoudt? :P ) )

Anyway... www.markplaats.nl is your friend ;)

(binnenkort pics van de set ;) )

ps.. je moet natuurlijk wel plek hebben om een bak van 50x60x30 bij 30kg op te hangen :) ....owja.. en idd een paar uur willen instellen om de boel scherp te krijgen... maar dan heb je ook wat!

Adonias wijzigde dit bericht 10-12-2003 13:48 (16%)

dvdr lubber

quote:
notgib schreef op 09 december 2003 @ 12:25:
[...]

Mooi setje hoor. Zilver ziet er top uit, ben zelf niet zo'n fan van zwart. Yamaha heeft, volgens mij, best een goede naam op dit gebied. Waarom heb je ervoor gekozen, puur om budgettaire redenen of heb je ook nog geluisterd naar andere merken?

Ik vond die spullen van Yamaha goed klinken en had via research op internet/bladen gezien dat de prijs/kwaliteit verhouding van Yamaha echt fantastisch is. Ik moet ook zeggen dat alles er keurig afgewerkt uitziet.
Hierin schoten mijn inziens JVC, Philips en Sony tekort. Zeker als je ziet wat voor componenten er binnenin gebruikt zijn. Andere merken zoals harman/kardon,denon, marantz vind ik ook supermooi maar daar betaal je dan meteen ook meer naar. Dus ja om budgettaire redenen en ik wilde een leuke kwaliteit/prijsverhouding voor een niet-audiofiel die wel kwaliteit wil en degelijke producten wil waar hij lang plezier van kan beleven.

FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Iznogoud schreef op 09 december 2003 @ 15:19:
[...]

Ik heb zitten zoeken naar de topics van Tbusquet, maar daar kan ik verder niks meer van terug vinden.

Dit voreg ik mij ook af. Ik heb wat gemaild met tipex (bedankt :*)).

Zie hier de de mailtjes:

quote:
Beste Hans,

Bedankt voor de informatie en ondertussen had ik je site al gevonden. Ik ga vanavond even informatie zoeken voor een CRT, en omdat ik zelf niet helemaal goed thuis bent in dit wereldje neem ik een goede vriend met verstand mee als ik een tweedehands koop. Ik heb gelezen dat het steeds moeilijker wordt om een CRT te bemachtigen. Omdat het enkel voor thuisgebruik is, hoeft deze niet perfect te zijn. Ik geef immers meer om het geluid dan om het beeld. Wat bedoel je precies met de kwaliteit van de buizen? Heeft dat te maken in welke staat de lampen verkeren? En waar moet ik precies op letten bij aankoop? Ook ben ik bang dat ik bijvoorbeeld wel een goede CRT kan bemachtigen maar dat de lampen het begeven na een tijdje en ik geen nieuwe lampen kan bemachtigen. Hoe heb jij dat precies opgelost. Tevens zie ik dat de CRT redelijk hoog is, waardoor je je hoofd makkelijk stoot. De garage wordt volgende week verbouwd (spouwmuur, vloerverwarming, beton plafond) waardoor het denk ik allemaal gaat lukken.

Nogmaals bedankt en ik hoop dat ik begin volgend jaar ook een mini-HT heb.

Groetjs Bob

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Bob,

Ik heb op me website nog wel wat meer pics staan maar deze zijn niet echt heel recent, wil er binnenkort weer eens wat gaan maken en die komen er dan ook zeker bij te staan. Tot die tijd kun je op http://www.schaaps.com kijken onder het kopje hometheater, daar staat een lijst van me apparatuur en wat foto’s. Wat ik gebruik om te projecteren is geen beamer maar een crt, beamer is voor mensen met een crt nogal een vies woord J CRT is een drie buizen oplossing wat je ook op de foto’s kunt zien, verders zijn ze een stuk groter en zwaarder dan een lcd/dlp projector maar het beeld is aanzienlijk beter. De mijne is een sony 1270 en dat is een “simpele” crt maar doet het evengoed niet slecht. Je kunt er overigens tweedehands meestal voor een leuk prijsje aankomen (let op kwaliteit van de buizen), nieuw zijn ze onbetaalbaar, reken vanaf 20K. Scherm is er eentje van projecta, formaat 2.40m x 1.80m, kwaliteit doek is ‘m’, dat wil zeggen dat het redelijk dik is wat een voordeel is want de goedkopere ‘s’ kwaliteit begint snel te krullen aan de zijkanten. Zelf kun je makkelijk een scherm maken, is genoeg info over te vinden op het internet. Garage lijkt me zeker een mooi lokatie voor een HT, zit zelf helaas in een apartement maar bij verhuizing zou ik dat ik zeker overwegen. Ik heb geen foto’s van de projector in actie, daarvoor moet het pikke donker zijn (nadeel van crt, heeft weinig lichtopbrengst) maar ook die kan ik wellicht ook binnenkort eens maken.

Hoop dat dit je vragen een beetje beantwoord. Overigens kun je op www.htforum.nl en www.dvdforum.nl heeft veel info vinden over projecteren en ht’s, daar ben ik ook paar jaar geleden begonnen en verslaafd geraakt J

Groetjes

Hans

--------------------------------------------------------------------------------

Hey Tipex,

Ik had op GoT gevraagd om je e-mailadres om te vragen of je meer pics hebt. Om nou te voorkomen dat iedereen dat gaat vragen en die topics doe ik het even via de mail.

Verder over jouw bericht:

[quote]tipex schreef op 07 december 2003 @ 09:21:
Hier dan nog wat verse pics van me "nieuwe" (2de hands) 805-jes in me woonkamer / bios :) De 805 vervangen de 7nt's die nu als side surrounds fungeren. De oude side-surrounds (mirage) zijn als rear surrounds hun werk gaan doen. Omdat de 805-jes inderdaad niet laag genoeg gaan staat er rechts van de bank, achter de speaker nog een sub. Ik verbaas me toch steeds weer hoe laag de 805 evengoed nog gaat, top luidspreker, doe er nog maar 4 :) Alleen eerst even speakerkabel halen want er hangt wel erg goedkope meuk aan :)

[afbeelding]

[afbeelding][/quote]

Heb je wat meer informatie over die beamer en scherm. Qua audio ben ik zelf al redelijk voorzien en omdat ik nu de garage van mijn vader tot mijn beschikking krijg (wat natuurlijk een mini-HT-ruimte wordt), lijkt mij dit een perfecte combinatie. Welk typenummer is de beamer en heb je de beamer ook in actie?

Misschien een beetje overlast van mn mailte (sorry). Maar toch alvast bedankt!

Groetjes,

Bob ( je86nl )

Haai,

ik zag op GoT dat je me gevraagd je te mailen wat ik bij deze effies doe :)

Groetjes

Tipex (Hans)
offtopic:
Als niet iedereen blij is hiermee, zal ik het wel in een txt-bestandje zetten ;).

Bobje wijzigde dit bericht 09-12-2003 17:36 (9%)

quote:
Iznogoud schreef op 09 december 2003 @ 15:19:
[...]

Melvin geeft in principe al het antwoord op je vraag. Er zijn vrij weinig mensen die een nieuwe projector hebben hangen vanwege het prijskaartje wat er aan deze jongens hangt. 25K is inderdaad nog maar het begin en loopt zo richting de 50 a 60K en dan heb je alleen nog maar de projector, vergeet niet dat je je projector nog een signaaltje moet voeden, hiervoor zijn ook diverse mogelijkheden die varieren van goedkoop tot duur.

Zelf zou ik niet zo graag voor dit soort zaken naar marktplaats gaan gezien de slechte verhalen die ik daarover voorbij heb zien komen mbt crt's / beamers. Juist als je een CRT wilt kopen koop je op zich een wat ouder apparaat, die van mij is bijv uit 96. Is op zich geen enkel probleem maar als er problemen mee zijn dan wil je toch op iemand kunnen terugvallen en dat is met aanschaf via marktplaats vaak lastiger. Belangrijk is ook de staat van de buizen, buizen kunnen makkelijk 10 tot 15K uurtjes mee maar kunnen na een paar uur verkeerd afgesteld geprojecteerd te hebben zijn ingebrand. Vraag dus altijd als je een crt koopt of je de buizen mag zien, zien de vlakken er mooi egaal uit dan is het in orde zo niet dan kun je beter even verder kijken want nieuwe buizen zijn duur. Als je de nederlandse ht forums een beetje volgt (www.htforum.nl en dvdforum.nl bijv.) dan zie je regelmatig crt's aangeboden worden, iemand bij wie je gerust kun kopen is Rob Dingen, dan ben je verzekerd van goeie spullen en iemand die er echt verstand van heeft.

Hoe dan ook voor je overgaat tot aanschaf vergeet je niet goed in te lezen in de materie want er komt echt veel bij kijken. Eerder genoemde fora en vooral de eerste zijn daarbij ontzettend behulpzaam.

Goodluck!

Reg. datum: 14 december 2002

quote:
Mad_Manic schreef op 09 december 2003 @ 16:35:
[...]

Ik vond die spullen van Yamaha goed klinken en had via research op internet/bladen gezien dat de prijs/kwaliteit verhouding van Yamaha echt fantastisch is. Ik moet ook zeggen dat alles er keurig afgewerkt uitziet.
Hierin schoten mijn inziens JVC, Philips en Sony tekort. Zeker als je ziet wat voor componenten er binnenin gebruikt zijn. Andere merken zoals harman/kardon,denon, marantz vind ik ook supermooi maar daar betaal je dan meteen ook meer naar. Dus ja om budgettaire redenen en ik wilde een leuke kwaliteit/prijsverhouding voor een niet-audiofiel die wel kwaliteit wil en degelijke producten wil waar hij lang plezier van kan beleven.

Wat een onzin zeg :O , heb je mischien een linkje naar die testen/verhalen
:Z
Als je naar een receiver kijkt in dezelfde prijsklasse zijn de verschillen echt minimaal, ik heb hier wat duitse en engelse bladen liggen en daar blijkt nergens uit dat yamaha beter is dan een sony, harman kardon of denon ofzo.
Wil je een betere receiver zal je gewoon meer geld moeten neerleggen (*>2)
Een receiver rond deze prijsklasse kan je mischien beter in de oren klinken (scheller/warmer/boemeriger :) )of het design staat je wat meer aan, maar de prijs/kwaliteits verhouding licht echt zeer dicht bij elkaar en om de verchillen goed te horen heb je wel wat betere speakers nodig dan zo'n sub/sats setje

Je leest niet wat ik geschreven heb. Ik schrijf dat ik de prijs/kwaliteitverhouding van yamaha goed vind en dat er betere merken zijn zoals harman/kardan en marantz, maar die zijn ook duurder. Voor mij is dus die yamaha receiver uit die prijsklasse prima. Ik heb dus helemaal niet geschreven dat yamaha beter is dan harman/kardon, denon en marantz. Wel dat ik yamaha beter vind dan dat spul van JVC,Sony en Philips dat wel. Lees maar na dat staat er echt. Je moet beter lezen voortaan.

veerboot met underscores

quote:
marz01 schreef op 09 december 2003 @ 18:42:
[...]

Wat een onzin zeg :O , heb je mischien een linkje naar die testen/verhalen
:Z
Als je naar een receiver kijkt in dezelfde prijsklasse zijn de verschillen echt minimaal, ik heb hier wat duitse en engelse bladen liggen en daar blijkt nergens uit dat yamaha beter is dan een sony, harman kardon of denon ofzo.
Wil je een betere receiver zal je gewoon meer geld moeten neerleggen (*>2)
Een receiver rond deze prijsklasse kan je mischien beter in de oren klinken (scheller/warmer/boemeriger :) )of het design staat je wat meer aan, maar de prijs/kwaliteits verhouding licht echt zeer dicht bij elkaar en om de verchillen goed te horen heb je wel wat betere speakers nodig dan zo'n sub/sats setje
Nou, ook in die prijsklasse zitten _echt_ wel klankverschillen. Zoals tussen mijn sr4300 en de yamaha rv440. Al vond ik de afwerking van de yamaha wel wat beter door de volume knop die minder speling had en een wat makkelijkere bediening.

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Net binnen gekregen: http://www.tweakers.net/ext/f/17818/full.jpg

Sony SS-LAC305ED set. 5.0 dus.

Ik weet nog niet precies hoe ik ze ga neerzetten, maar er zijn max 2 opties. Bij de eerste worden 2 stuks monitoren bij m'n computer, en de andere 2 + center worden dan gebruikt als rears en centerback.

Andere optie is de center tijdelijk gebruiken als front center, en de 4 rears gebruiken als de achterste 4 bij een 7.1 opstelling. Dan zal ik wel een extra eindtrap moeten gebruiken, of 2 op de center back aansluiting zetten, maar of ik het dan nog goed gecalibreerd krijg? Technisch gezien is het geen probleem, aangezien het achter kanaal bij 7.1 toch mono is aangezien er maximaal 6.1 sporen op een DVD zijn te vinden.

Het geluid is echt verassend goed, vergeleken met goede boekenplank speakers verliezen ze natuurlijk, maar ze klinken behoorlijk neutraal, stemmen komen heel mooi door en het geluidsbeeld is ook aangenaam. De laagweergave is voor een slaapkamer grote kamer niet genoeg maar valt nog behoorlijk mee. In-room vallen ze pas merkbaar af bij 60/55hz. In deze positie stonden ze naast m'n monitor wat het laag natuurlijk wat aandikte, maar daarom zijn ze ook goed geschikt voor naast m'n computer. Ook zonder sub. :)

Voor het geld wat ik ervoor heb neergeteld had ik echt niks beters kunnen verzinnen. Zelfbouw was natuurlijk een optie, maar voor dit geld had ik nooit zulk goed afgewerkte luidsprekers kunnen bouwen, welke ook nog ideaal zijn om op te hangen. Dat is ook waarom ik afgestapt ben van zuilen als rears, deze klinken weliswaar goed, maar ze zijn gewoon niet te plaatsen, meer als 5.1 was niet mogelijk en dan nog stonden ze nog niet lekker. De plaatsing is heel belangrijk en is nu dik in orde te krijgen. Dat is ook een boel waard. :)

Als toegift nog een picje van m'n SR7300, en als je goed kijkt zie je ook m'n nieuwe tv. Gewoon een CRT, en wegens ruimtegebruik een 55cm, maar wel lekker volledig vlak.

http://www.tweakers.net/ext/f/17816/full.jpg

http://www.tweakers.net/ext/f/17817/full.jpg

www.hospitalitylife.nl

Nah, ik ga ook maar eens wat posten :) De home cinema set is nog niet compleet (student he? :) )

Wel heb ik sinds twee weken een nieuwe tv. Het gaat om de JVC AV28X37S. Echt een geweldige breedbeeld (mooi scherp beeld). Daarnaast heb ik als DVD-speler een Kenwood DVF-R4050 (5 Disc changer) en een Daewoo DV-K485 video recorder.

Hieronder wat pics van de huidige situatie:

http://www.nobs.nl/~gerben/tv/tv1.jpg

http://www.nobs.nl/~gerben/tv/tv2.jpg

http://www.nobs.nl/~gerben/tv/dvd.jpg

Uiteraard ontbreekt er nog wat en dat is een receiver met 5 boxen. Hiervoor ben ik al een beetje aan het rondneuzen. De receiver mag niet boven de 400 euro kosten. Ik bedoel, al die extra's heb ik toch niet nodig en voor die prijs heb je al een goede receiver.

Voor de boxen heb ik de volgende op het oog:

http://www1.nl.conrad.com/IMS_Docs/5E/5EB8DA3EE68ABFFCE10000000A010252.JPG
Maar dan in het zwart.

http://www.picktopay.nl/images/Bild_1/1716_NL_JBL_scs138.jpg

Zelf zit ik te twijfelen of ik van die kleine speakers moet nemen of gewoon grote speakers. Maar wat is precies het verschil tussen dit soort speakers? Zelf heb ik het gevoel dat houten speakers wat dieper geluid geven en het staat wel flippend natuurlijk van die zuilspeakers naast de tv :)

Hoe denken jullie hierover?

Tips zijn welkom.

Bokkepootje wijzigde dit bericht 09-12-2003 22:40 (13%)

Goed,. even een update van mijn kant..
Ik heb een nieuw scherm gebouwd, omdat ik mijn oude helemaal zat was..
Want die had bollingen naar binnen aan de buitenkanten :(

Vandaar een nieuw DIY scherm!

Pics van de oude situatie,. hier kan je het goed zien aan de buitekanten dat ie naar binnen valt.

http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DSC03202.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DSC03209.jpg

En nu de nieuwe..

http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03226.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03227.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03228.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03229.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03231.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03232.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03233.jpg

Morgen wel meer pics!
Ga er eerst van genieten,.. beeld is een stuk strakker geworden!

Andere verandering is dat de center niet meer langer achter het scherm ligt,. maar eronder.
Geeft toch een beter surround beeld. Morgen ff langs de audioboer om spikes te halen, zodat het geluid weer een beetje los komt van het audio-meubel.

Alfa_146 wijzigde dit bericht 09-12-2003 22:51 (11%)

..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..

Tuningfreak & Corsanerd

http://fluitje.xs4all.nl/albums/Brandon_jarig/100_0017_IMG.sized.jpg

die oude vent ff wegdenken.. die was zijn 2e jeugd aan het herleven met de afstandsbediening :P
quote:
-GoHaN- schreef op 09 december 2003 @ 22:39:
[afbeelding]

die oude vent ff wegdenken.. die was zijn 2e jeugd aan het herleven met de afstandsbediening :P
Dude! welke tv is dat? Je pa ziet er strak uit! ;)
FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Bokkepootje schreef op 09 december 2003 @ 22:42:
[...]

Mijn pa ziet er ouder uit, dus hij moet wel trots zijn ;) .
quote:
Bokkepootje schreef op 09 december 2003 @ 22:29:
Voor de boxen heb ik de volgende op het oog:

[afbeelding]
Maar dan in het zwart.

[afbeelding]

Zelf zit ik te twijfelen of ik van die kleine speakers moet nemen of gewoon grote speakers. Maar wat is precies het verschil tussen dit soort speakers? Zelf heb ik het gevoel dat houten speakers wat dieper geluid geven en het staat wel flippend natuurlijk van die zuilspeakers naast de tv :)

Hoe denken jullie hierover?

Ik had eerst een subwoofer + 5 satellietjes, maar die halen het bij lange na niet bij de 4 zuilspeakers + center die ik nu heb. Ga ze luisteren zou ik zeggen, das de enige manier om erachter te komen.
Laat je in ieder geval niet overdonderen door de waarschijnlijk diepere bas die die subwoofer gaat produceren. Die kun je er later alsnog zelf wel bijkopen namelijk; ik heb zo'n ding tot nu toe nog niet nodig gehad.

~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~

quote:
[...]Dude! welke tv is dat? Je pa ziet er strak uit! ;)

Die tv kan zijn:

Sony KV28FX65 of KV28FX68, de audioset kan een Sony DAV-880 zijn. :)

Sony KV28FX68 of de 32inch versie ervan........ik kan het weten, heb er gister 1 gekocht :D (niet voor mezelf alleen :()

Aaah, toch nog 2 pics :P

http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03234.jpg
http://members.lycos.nl/kandezenog/HT/DIY/DSC03235.jpg

..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..

electronica op mijn site

quote:
[...]

hahaha :)
like in Pinda ^_^

Mijn net nieuwe setje:

receiver * Yamaha RX-V440 RDS
fronts * Magnat motion 144
center * Magnat motion C210
speaker kabel * Monitor 4.0mm

bron * Nforce 2 soundstorm

Opstelling
http://www.hildenbrant.demon.nl/S2100001.JPG

zonder flits
http://www.hildenbrant.demon.nl/S2100009.JPG

zonder kap
http://www.hildenbrant.demon.nl/S2100011.JPG

zonder flits/kap
http://www.hildenbrant.demon.nl/S2100013.JPG

De bron
http://www.hildenbrant.demon.nl/S2100002.JPG

zonder flits
http://www.hildenbrant.demon.nl/S2100007.JPG

Binnenkort wil ik ook rears gaan kopen waarschijnlijk Magnat motion 220 boekenplank speakers.
Daarna de Yamaha DVD S540 (of mss een nieuwer model) en als laatste nog een Magnat 250A als sub :)
quote:
notgib schreef op 09 december 2003 @ 14:49:
[...]

De vraag naar CRT's wordt misschien groter maar dat zijn mensen met een dikke beurs ;) . Een CRT is high end en die blijft high end, beneden staan een paar projectoren met de daarbij behorende prijzen. De 6 is niet interessant, de 7 heeft ook nog 7" en geen 8". Een 8" is echter aan te raden, dus kan je na gaan wat het je gaat kosten en 2e hands ben je nog steeds 1/3 aan de nieuwprijs kwijt ;) .

Barco cine 6: +/- ¤ 8948,-
Barco cine 7: +/- ¤ 17128,-
Barco cine 8: +/- ¤ 31350,-
Barco cine 9: +/- ¤ 60000,-

Andere CRT fabrikanten: Runco, Vidikron en Sony er zullen waarschijnlijk nog een paar zijn.

Pain is a sign of weakness leaving the body.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws