Hoofdcategorieën
Topicacties

Laptop LCD aan VGA-kaart

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 maart 2003

JAAAA

Yes I can but with all of those sreens in boxes already will be about the
same as they do not accept large boxes. It will have to be put in like 3
boxes and each box would cost around $50 each unless I take the screens out
of their individual boxes and combine them all together and then I could
possibly be able to get the price down to around $75 through USPS
Thanks Ray

ze zijn dus echt nieuw, zitten ieder in een afzondelijke doos die ie nu ff weg gaat flikkeren :)

damn, kreeg er meteen weer een mail achteraan:

Each Screen weighs about 2.9lbs each so It will have to multiple boxes
>anyway USPS only acceptts packages upto 70lbs
>Thanks Ray

das 2,9x25 is 72.5lb. als we er 1lcd afhalen, komen we precies op 70 uit...ff mail gestuurd of ie dat wil

Rein_stein wijzigde dit bericht 22-09-2003 22:02 (38%)

Reg. datum: 24 januari 2000

ehh ik wil niet de eeuwige pessimist zijn, maar nu zijn ze beter verpakt, voor 3 euro meer per scherm.
persoonlijk is mij dat ook wel wat waard...
Maar goed, ik zou zeggen open een laupro-IA (hoe voorkom je dat jan-en-alleman gelijk erop kan intekenen:?) dan babbelen we daar verder dit gaat namelijk een beetje offtopic.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Arghhhhh!

die van amd lover en mij kunnen ook samen opgestuurd worden scheeld weer in verzenkosten :). adres volgt nog wel als het zover is

Specs van mijn bak Hier!

mja..ik ga wel ff laupro doen

Vake bu-j te bange
Reg. datum: 05 februari 2001

lijkt me een strak plan. maar ik wil m'n gereserveerde display niet kwijt worden omdat ik te laat ben bij laupro. die 25 euro vind ik een prima prijs :)

njah.. kzie wel op laupro :)

Op zoek naar een architect of ken je iemand die op zoek is naar een architect? Stuur me een PM

Reg. datum: 22 september 2003

zolang ze maar niet beschadigd worden door de lange reis :)

normaal worden ze voorbehouden dacht ik
kzal maar morgenavond weer op pc kunnen dus ook op laupro :p

Hey, kan iemand me ff verderhelpen met het aansluiten van mijn LCD-schermpje aan een VGA-poort. IK zou echt niet weten pelke pinnetjes ik met elkaar moet verbinden. Ziehier voor meer info: PINOUT LCD-schermpje Renault-Sagem

Met vriendelijke groeten,
Stijn Stroobants

heb hier 2mb S3ViRGE videokaartje gevonden en daar staan er 34 pins op boven de eerste 26 staat FC van feature connector denkek :p dan over de gehele 34 staat er LPB iemand weet voor wat dat staat ??

edit:
zelf ff gezocht:
LPB (Local Peripheral Bus)
provides a glueless bi-directional interface to a video companion device such as an MPEG/live video decoder.

niet echt nuttig dus ?

Soul_ wijzigde dit bericht 23-09-2003 18:38 (35%)

Arghhhhh!

wij hangen geen lcds aan de vga poort maar aan de VESA poort dus ga eerst maar ff checken of je die hebt op je kaart. nog beter lees de 1ste post door :)

Specs van mijn bak Hier!

mja...krijg allemaal vragen wat je met die schermpies kan :P..maar ff doorgestuurd naar dit topic. Ik zit overigens op thahandyman te wachten, die had die dude gemailed over koringen

Dordrecht
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
Rein_stein schreef op 23 September 2003 @ 19:29:
mja...krijg allemaal vragen wat je met die schermpies kan :P..maar ff doorgestuurd naar dit topic. Ik zit overigens op thahandyman te wachten, die had die dude gemailed over koringen
maar er waren maar 25 schermpjes toch? En er zijn er nu 36 besteld, dat zou dus 6 teveel zijn.

quote:
msentinelb schreef op 23 september 2003 @ 19:07:
wij hangen geen lcds aan de vga poort maar aan de VESA poort dus ga eerst maar ff checken of je die hebt op je kaart. nog beter lees de 1ste post door :)

dat wistek al :)
weet niet waarom je over vga praat want hebbek niets over gezegd :)

Arghhhhh!

ik zie toch echt staat dat je het over een VGA-poort hebt najah als je het al weet maakt het ook niet uit

Specs van mijn bak Hier!

heee.doe eens lief tegen elkaar :P

Arghhhhh!

wie weet er nog wat goedkope lcdtjes te vinden? :P

Specs van mijn bak Hier!

Reg. datum: 03 september 2003

oh ja kicken man dat wil ik ook wel eens uit gaan proberen....

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

***CSI Logboek uit de jungle der computerzooi***

Dag 1:
Eerste blik toen ik op de zolder kwam... 8)7 Wat een HOOP (letterlijk) pcs man...
Heb 2u gezocht door de troep/zooi naar laptops en hierdaar wat gevonden. Open krijgen terplekke gaat niet. Dus dat doen we thuis :P! Aangezien ik niet direct alles open knal maar eerst zoveel mogelijk zoek en de tijd niet voor heb door de week doe ik dit in het weekend.
Heb compaqs, dell en toshiba en (vaage naam) Yukonomo zo iets :? gevonden..
Totaal: 7

Dag 2
Heb hier hel wat 19/21/24 inch monitoren van NEC en siemens nixdorf te gekomen die werk hebbe verschaft aan de CAD tekenaars op mijn vaders bedrijf... Wat een BAKbeesten sommige ff op de weegschaal gelegt...schik niet... 25 tot 36KG aan monitor toooootttiee :X B) :o 8)7
Verder nog 3 andere laptops gevonden van het vage merk...
Keep contact..... over en uit...

-= G P P =-

Reg. datum: 25 september 2003

hi. anyone here speak english ?
i have a plasma display from a notebook.
here's it's pic: http://zeus.polsl.gliwice.pl/~thriadae/panel/
it has 2x10 pins data input.
how can i connect it through the feature connector ?
what voltage should i connect to this display ?
please help me.

Dordrecht

quote:
phranzee schreef op 25 September 2003 @ 19:56:
hi. anyone here speak english ?
i have a plasma display from a notebook.
here's it's pic: http://zeus.polsl.gliwice.pl/~thriadae/panel/
it has 2x10 pins data input.
how can i connect it through the feature connector ?
what voltage should i connect to this display ?
please help me.
first of all you've got to find the datasheet because that's the key to the information regarding pinassignments/voltages e.a.
BigBro is watching you!
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Csi schreef op 25 September 2003 @ 09:44:
***CSI Logboek uit de jungle der computerzooi***
...
over en uit...
Mag ik 'ns een keer op die zolder rond komen kijken? Liggen volgens mij nog aardig wat bruikbare spulletjes zo te horen.. :9~ :9~

Als 's morgens het haantje heeft gekraaid, is er weer een kipje genaaid.

Reg. datum: 11 mei 2002

op deze pagina http://support.advantech....Count=1000&ExpandView

kan je ook erg veel pin-outs vinden. ik weet niet of die al eerder vermeld was. mijn laptop scherm LM64C38P staat er tussen maar jammer genoeg UD aansluitingen....

kan ik niet die videoaansluitign van mn laptop gebruiken maar tog op pc :)

Dordrecht

quote:
laurens0619 schreef op 25 september 2003 @ 23:11:
op deze pagina http://support.advantech....Count=1000&ExpandView

kan je ook erg veel pin-outs vinden. ik weet niet of die al eerder vermeld was. mijn laptop scherm LM64C38P staat er tussen maar jammer genoeg UD aansluitingen....

kan ik niet die videoaansluitign van mn laptop gebruiken maar tog op pc :)

he stoer, k'heb in 1 keer de pinout van m'n grafisch LCD gevonden

deze site is een aanrader voor de zoeker

Eraser127 wijzigde dit bericht 25-09-2003 23:49 (3%)

Backups al geregeld?

phranzee:
I have such a display lying around too. Searched for datasheets for quite a long time, found nothing. One thing I do know is that it's an interlaced display, so if you find a datasheet for the thingy you'll still have quite a lot of trouble to go through before it actually works.

One more thing: This is a Dutch forum, and I don't think the moderators here'll look kindly on the fact that half a discussion is in English. So if you need any more info, please contact me privately (my profile is here)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: RF-RGB-ledlamp met gloeilampfitting

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
Most_Master schreef op 25 September 2003 @ 22:39:
[...]

Mag ik 'ns een keer op die zolder rond komen kijken? Liggen volgens mij nog aardig wat bruikbare spulletjes zo te horen.. :9~ :9~

Mhzz ik zat er al aan te denken op heel wat van dat spul wat nog te gebruiken valt voor modde en etc, gewoon van de zolder af tehalen en het weg tegeven aan de mede GOTters hierro. Maar nu zo wat mensen op die zolder rand te laten banjeren van me vaders bedrijf gaat me iets tever... Dat zal ik dan aan me pa moeten vragen. Kan ook weinig lawaai maken omdat het veel geluid maakt als je al over die zolder loopt en het bedrijf zit er wel onder...
Maar goed wees maar niet bang, komt goed..Morgen weer een dag...

-= G P P =-

Arghhhhh!

hoe zit het jongens gaan we nog een nieuwe poging wagen om lcds ergens te bestellen?? er is in iedergeval genoeg animo

Specs van mijn bak Hier!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: