Leeg!
Het enige probleem wat ik nu heb is als ik op esc druk dat het beeld zwart wordt en mijn monitor op standby springt en ik moet resetten
ik wil geen signature! :(
Reg. datum: 12 augustus 2003
quote:nimmolon schreef op 24 September 2003 @ 09:07:
Is het trouwens niet verstandig om als eerste de learning skill(s) te leren ? En op een zo hoog mogelijk lvl te brengen. Aangezien dit je caracter flink versterkt ? En de leertijden van andere skills ook nog eens verkort ?
Learning skills zijn de meest belangrijke skills in EVE, ze verkorten je training time aanzienelijk.
Mijn persoonlijk mening, 3 of 4 is genoeg. Alle 6 de skills boosten naar 5 ben je +/- een maand mee bezig en het scheelt vaak maar een dag of een uur.
Even tussen twee haakjes, ik zei 6 skills, tot voorkort waren dat er 5(de charisma boost was ABSOLUUT niet belangrijk), maar nudat Agents implants 'laten vallen' is het ineens een stuk aantrekkelijker geworden. De kans dat je een item krijgt is namelijk een modifier van je charisma + jou xp + agent level.
Reg. datum: 12 januari 2002
Ze waren zelf niet echt pirates, maar waren wel geallieerd met een aantal pirate corps (venal alliance), waar ze zich achter verscholen nadat ze weggejaagd werden uit empire space. Tot evolution/xanadu naar venal kwamenquote:StarLite schreef op 23 September 2003 @ 12:35:
[...]
Eigenlijk wel vreemd dat ze zijn gaan piraten, in de beta en begin van release waren ze een grote en redelijk successvolle trading/mining corp.
Zou het door de alliance met m0o gekomen zijn ofzo?
Ondertussen lekker doorminen met m'n MOA natuurlijk, zodat ik ook nog wat verdien tijdens het trainen. Wat zijn sommige ore soorten in waarde gedaald trouwens!! niet normaal zeg...
Zelf ben ik ze wel naar lvl5 aan het trainen (behalve learning en empathy).
Klendau wijzigde dit bericht 25-09-2003 00:41 (12%)
Ja, na een pod-death raak je al je implants kwijt.quote:CU2morO schreef op 23 September 2003 @ 22:16:
vraagje: als je implants hebt gekocht, en je gaat dood, (podkill), ben je ze dan kwijt? ook al heb je nog zon goede kloon?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik wil geen signature! :(
woeiquote:Maverick-X schreef op 25 september 2003 @ 21:40:
\o/ heb mijn drivers terug gedraaid naar catalyst 2.5 en nou lijkt hij het gewoon goed te doen
Wie zat er in de CFS alliance ?
Daar zitten wij namelijk ook in.
Om politieke redenen zijn wij nu KOS met CA (waaronder Sinister).
Exp nu op 1.2 mil paar bestowertjes gekocht en op strategische plaatsen geplaats hier en daar (eentje bij Omber / Kernite mining system, eentje bij Gehi voor 0.0 space).
Implants gaan inderdaad via level 3 agents, voordel van een grote corp is dat ik de meeste implants via corp kan krijgen onder de 10 mil
Nog geen BS omdat ik eerst me skills allemaal op 4 wil hebben.
Het heeft geen zin om alle skils op 5 te zetten behalve als je al van te voren weet dat je meer dan een jaar gaat spelen .. Zoals al eerder gezegd. Iemand heeft me dit met een rekensom laten zien.
Bepaalde skills moeten gewoon op 5 .. zoals gunnery, nodig om large lasers te gebruiken.
Maar idd eerst learning skills doen : learning (-2% training tijd nodig per skill), Spatial awareness, Empathy, analitical mind. etc...
Eerste BS wordt een APOC, iemand al plannen voor zijn BS ?
Skills :
http://www.zitek-corp.com...ges/uploads/eveskills.gif
Pete_Sampras wijzigde dit bericht 30-09-2003 12:54 (4%)
-= Ik ben vaag maar JIJ begrijpt me gewoon niet =- -= EVE ONLINE !!! (www.zitek-corp.com) =-
traktor scratch!
maar hoe zit het met de titans? zijn die eigenlijk al beschikbaar?
Reg. datum: 20 januari 2000
Er staan ook skills tussen die je normaal nooit zult tegenkomen, zoals de polaris skill.
Een dev heeft wel eens verteld dat het 1,5 jaar zou duren om alle skills die er zijn te trainen naar level 5... en ze zijn nu bezig om meer skills te introduceren.
quote:
Is een screenshot uit de beta, laatse dag armageddon dag.
Iedereen kreeg ALLE skills, een paar miljard op de bank en de markten werden overspoeld met alle equipment.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
En maar laggen die dag hequote:StarLite schreef op 30 September 2003 @ 22:27:
[...]Is een screenshot uit de beta, laatse dag armageddon dag.
Iedereen kreeg ALLE skills, een paar miljard op de bank en de markten werden overspoeld met alle equipment.
Leeg!
12 in mijn corp, ikzelf heb 1 scorp en een apoc. Volgende word raven.quote:Pete_Sampras schreef op 30 September 2003 @ 12:18:
Bistot minen is inderdaad kool
Wie zat er in de CFS alliance ?
Daar zitten wij namelijk ook in.
Om politieke redenen zijn wij nu KOS met CA (waaronder Sinister).
Exp nu op 1.2 mil paar bestowertjes gekocht en op strategische plaatsen geplaats hier en daar (eentje bij Omber / Kernite mining system, eentje bij Gehi voor 0.0 space).
Implants gaan inderdaad via level 3 agents, voordel van een grote corp is dat ik de meeste implants via corp kan krijgen onder de 10 mil
Nog geen BS omdat ik eerst me skills allemaal op 4 wil hebben.
Het heeft geen zin om alle skils op 5 te zetten behalve als je al van te voren weet dat je meer dan een jaar gaat spelen .. Zoals al eerder gezegd. Iemand heeft me dit met een rekensom laten zien.
Bepaalde skills moeten gewoon op 5 .. zoals gunnery, nodig om large lasers te gebruiken.
Maar idd eerst learning skills doen : learning (-2% training tijd nodig per skill), Spatial awareness, Empathy, analitical mind. etc...
Eerste BS wordt een APOC, iemand al plannen voor zijn BS ?
Skills :
http://www.zitek-corp.com...ges/uploads/eveskills.gif
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
2x Biomass tot 85%
1x Paladin of red skull gepod.
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
total bounty ?quote:DreamCatchers schreef op 01 October 2003 @ 02:53:
Beetje wezen bounty hunten:
2x Biomass tot 85%
1x Paladin of red skull gepod.
Ik gebruik deze als referentie als mensen willen weten welke skills er zo'n beetje allemaal zijn (ikzelf dus ook; is inmiddels dus al weer heel erg veranderd).
-= Ik ben vaag maar JIJ begrijpt me gewoon niet =- -= EVE ONLINE !!! (www.zitek-corp.com) =-
Ik verwacht het niet binnen ~8 maanden.quote:CU2morO schreef op 30 September 2003 @ 15:39:maar hoe zit het met de titans? zijn die eigenlijk al beschikbaar?
Tijdje geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb, hopelijk fixen ze de babyroid bug snel.quote:
Wij ook. Eindelijk weer wat te doen na de war in venalquote:Om politieke redenen zijn wij nu KOS met CA (waaronder Sinister).
Heb sinds 2 maand een armageddon, misschien neem ik er binnenkort een apoc bij. Ik heb liever een raven, maar het duurt me te lang om de caldari skills te trainen.quote:Eerste BS wordt een APOC, iemand al plannen voor zijn BS ?
Dit topic is gesloten. ![]()